Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Xnu - Mage

Default Xnu - Mage

Hej SD
    Jeg tillader mig at skrive en lille ansøgning vedrørende medlemskab I SD som casual wow spiller.

Xnu/Jakob

Jeg er 34 år bor og arbejder i København, er gift og har to børn (Cranky-baby og Hyper-boy). Jeg er fra den generation der er vokset op med Commodore 64 og Amiga 500, så computerspil ligger I blodet og jeg elsker det, selvom min kære kone mener jeg skal blive voksen og stoppe med det pjat
    Jeg har to brødre der også spiller wow og jeg har lavet en DK til min 5-årige søn som vi spiller sammen og får folk til at "sove", så vi er ved at få det (a) moralske overtag.
    Jeg har spillet wow siden starten og raidede hardcore som priest I vanilla og dele af tbc men brændte totalt ud og har stort set ikke sat mine ben I et raid-instance siden.
    Jeg startede en mage på Ravencrest for at spillede med nogle irl venner som så kvitterede med at stoppe få måneder senere (ingen relation til det faktum at jeg var kommet over, I swear).

Så hvad gør man på en server hvor man ikke kender nogen, man begynder og pvp'e/duels/arena og Bg's og det blev jeg så glad for at jeg ikke har foretaget mig andet siden. Gennem arena lærte jeg to flinke gutter at kende, Ninjelf og Abn(n) og de er jo begge medlemmer af SD. Jeg må erkende det godt kan blive lidt trist/kedeligt ikke at være del af noget socialt når man nu spiller et mmo, så derfor håber jeg på et medlemskab af SD som er blevet anbefalet af de to foromtalte herre.

Det er ikke sådan jeg ikke kan lavet 5 mand HC's eller hjælpe i et raid eller to men jeg kan simpelthen ikke sætte mange timer af til raids om ugen.

Jeg er sikker på jeg også har spillet med/mod andre fra SD da i jo var overalt på RC , oh jo jeg spillede også sammen med Venazza men han stoppede/transferede vist.

Jeg ved ikke om I skal bruge det men her er mit armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Tarren+Mill&cn=Xnu
    Jeg har et hav af alts da jeg elsker at lvl op (don't ask me why)

Hvorfor SD? i virker meget rumlige og har en dedikeret ansøgning til casuals, noget jeg ikke har set før. Derudover tegner der sig et interessant billede af guild BG's osv. i Cata og det glæder jeg mig rigtigt meget til og håber jeg kan bidrage til med mine meager pvp skills. Jeg er stor tilhænger af jeres regelsæt især den med "respekt for andre" (jeg har havde meget svært ved tonen på RC).

mvh Jakob/Xnu
    Last edited by Xnu; 04-10-2010 at 10:45.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt. Det kanon der kommer lidt flere pvp spillere ind

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Adept Abn's Avatar

Hey Xnu =) så laved du den hehe,

har pvp'ed med ham meget på RC også kom han med over får at pvp

men kun godt fra min side

hel og lykke med ansøning
    [SIGPIC][/SIGPIC]

Gw2: I'm scared to buy items from vendors now, I risk getting banned...

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Fedt navn =)
    hvordan udtaler man det på vt? ligesom "Snu"? eller "X-nu"?
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Fedt navn =)
    hvordan udtaler man det på vt? ligesom "Snu"? eller "X-nu"?
    Mjoo det skal vel udtales "Snu"... for som Hus-Hans ville sige: Så kan man tænke lidt over det!!

@Abn hvor skal jeg sende guldet?

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Fino ansøgning, du er altid velkommen til at smide et tell så vi kan spille lidt sammen Men du skal nu ikke forvente dig for meget af en forbedring i tonen her på TM i forhold til RC

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

GL med ansøgningen der.

SD Medlem Forum Elder

110% go herfra.

Han er flink og rolig.

og så er han skilled.

110% SD materiale, sørg for at få ham tagget inden cata.
    Druids are PvE

Jeg var lige et par hcs med xnu i går. Han virker til at være en rigtig fin fyr thumbs up herfra

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Jakob.

Som social GM vil jeg da lige skrive og hilse på og sige pænt velkommen til vores forum

Jeg kan rigtig godt lide din ansøgning, og især kan jeg godt lide din humor deri. God stil!!

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller der er noget du gerne vil snakke om eller fortælle, så skal du endelig skrive.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

Jeg har også været i hc med xnu, og han virker som en fin fyr

Husk at holde din ansøgning aktiv

Forum Convert

Har været i et par hc med Xnu nu efter hånden og kan kun sige at han virker super flink og hans dps er i top og så er han bestemt snaksagelig
    thumbs up her fra
    Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Elder

HE IS THE KING !!!!
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Disciple

Var i en hc med Xnu i går, men pga crappy internet/wow/"kvinder og teknik", så ville min pc simpelthen bare ikke fungere, og jeg var sådan set slet ikke med rundt.

Kan ikke rigtigt sige for og imod, men ville da lige gøre opmærksom på, at Xnu er aktiv til at finde grupper med SD.

*Looks around, sees allot of tumbleweeds rolling around*

Må jeg på det skammeligste opfordre dem jeg har været I HC'er med gennem den sidste måned og som måtte have lyst til føje deres kommentarer til denne ansøgning, gøre det
    Det ville kærkommen gestus.

SD Medlem Forum Elder

Må give Xnu ret.. wow ingame er jo more or less DEAD !!

spørgsmålet er om ansøgerer, skal ind hurtigere, og så evt på en udvidet trail (længere tid) for ærligt talt synes jeg ikke vi har råd til at smide dygtige og flinke mennesker direkte i armene på andre guilds, fordi vi ikke er specielt aktive ingame.

EDIT: Dette bør selvfølgeligt kun være for den periode vi er i lige pt
    Druids are PvE

Har snuppet et par HC's med Xnu - Til min store fornøjelse så spurgte han selv om jeg ikke loggede på VT. Total hyggelig fyr. Thumbs up herfra
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

SD Medlem Forum Elder

Har nu kørt flere hcs med xnu, og en del random bgs. Han er stadig en super fyr.
    Druids are PvE

Lige ved og næsten Xnu Få anbefalinger mere så er du der

Fik lavet et par HC's og et par bg's med X og Snu, super hyggelig fyr og knap så god til at signe til ting Thumps up herfra...

Officer Forum Warden

Har lige kørt et par HCs og BGs med snu, og det var super hyggeligt. Han er til at snakke med på VT, og han lyder som om han vil passe godt ind i SD =)

/Gadrielz

Officer Forum Warden

http://www.semperdanica.dk/showthrea...%E6ster-kl.-23.

Her er et link til det jeg snakkede om, hvis du skulle få lyst til at se nogle af hovederne i SD =D

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Har lige været i et par HCs og BGs med xnu, hvor han også var på vt, og vi havde det sjovt, især da jeg var healer så thumbs up her fra

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Lige ved og næsten Xnu Få anbefalinger mere så er du der
    *host* *host*