Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 35

Thread: Deckk 80 paladin.

Forum Hatchling

Talking Deckk 80 paladin.

Hej Semper Danica,
    Jeg ønsker at søge optagelse som casual spiller i wow.

OM MIG:
    Jeg hedder Jakob Søby, er 38 år og bor på Østerbro i København alene i en lejlighed. Jeg opfatter mig selv som værende en ærlig og også åben person J. Sød og flink kan jeg også godt være, synes jeg. Jeg er en forholdsvis frisk person. Jeg interesserer mig, som de fleste mennesker heldigvis gør, for mange ting. Heriblandt interesserer jeg mig lidt for international storpolitik, og for at holde mig sund ved bl.a. at dyrke sport. Jeg kan også godt li’ musik, film, og selvfølgelig computerspil. Sidst, men ikke mindst interesserer jeg mig for personlig udvikling. Jeg har aldrig været den store computernørd, men mindre kan vel også gøre det.

MIN WOW HISTORIE:
    Indtil videre har jeg været en decideret casual player, må man sige. Jeg og min ven startede begge med en druid på warsong. Jeg var ikke i nogle nævneværdige guilds på warsong. Da der dengang var for mange russere på warsong serveren, startede vi nogle nye chars op på Darksorrow. I slutningen af vanilla wow kom jeg og min ven ind i en nogenlunde stor dansk guild, der hedder Dena-Lagu på Darksorrow. Det var en god casual guild med fokus på raiding. Dena-Lagu blev dog stort set opløst i her i starten af sommeren. Så jeg har været uden guild siden da.

Af raid erfaring har jeg været 7-8 gange i Naxxramas (wotlk) med min mage, hvor jeg vist nok var med til at downe slutbossen, og så har jeg ligeledes været med i Ulduar en 5-6 gange, hvor jeg også var med til at downe 6-7 bosser. Raiding kan være sjovt, synes jeg, men det er lige nu, ikke det jeg ser mest frem til i Cataclysm, og for at være ærlig så var jeg ikke tilfreds med mit niveau, da jeg raidede sammen men med Dena-Lagu, og derfor mistede jeg også lidt lysten til at raide. Hvis jeg skal blive bedre til at raide, hvad jeg godt tror jeg kan, så skal jeg nok se masser af videoer på nettet der ser kampene fra den class jeg spillers synsvinkel en del gange. Og øve mig.

I de senere måneder har jeg så spillet ret alene på min retri paladin. Der har jeg været en del i battlegrounds, og på den måde skaffet mig noget pvp udstyr. Jeg synes nu, at battlegrounds er ret sjove, og dem vil jeg gerne blive bedre til og håber, at der vil være mulighed for at tage i bgs og gerne i rated battlegrounds med nogen fra SD, hvis jeg skulle blive optaget. Med hensyn til battlegrounds har jeg været på nettet og læse taktikker for dem og har printet dem ud. Jeg har også været masser af gange i random lich king hcs via crossrealm dungeon finder, og der er det gået nemt og godt. De er jo også nemme.

Jeg vil også gerne mere hyppigt i fremtiden gå ind på hjemmesider, der handler om wow, og om den class man spiller og finde information om specs, gems og enchants osv. For det er ærlig talt ikke noget, jeg har gjort så meget. Jeg er dog ikke en spiller, der bare laller rundt, men jeg kan godt se, at det vil gøre det nemmere for mig selv, hvis jeg ofte er inde på disse sider og hente info. Jeg har tid til at spille wow hver dag og ville også kunne raide 3 gange om ugen, hvis det var det jeg ville. Har spillet ca. 1 time om dagen i snit de seneste mange måneder.

MERE OM MIN NUVÆRENDE SITUTION:
    Til daglig er jeg ikke på arbejdsmarkedet og heller ikke under uddannelse. Det skyldes lidt psykiske problemer, og at jeg faktisk er sindslidende. Men til det her med at jeg er sindslidende, vil jeg straks tilføje at jeg er en af de mere velfungerende sindslidende, og at jeg er en aktiv person, og at jeg har et godt liv. Jeg er heller ikke tabt bag en vogn, men rimelig intelligent.
    Har gået på universitetet og bestod nogle af eksamenerne, men måtte stoppe. Dette her med universitet nævner jeg bare for, at sige lidt om hvilken retning mit liv måske ville have taget, hvis jeg ikke havde haft det her med psyken.

HVORFOR SD:
    Her til slut vil jeg gerne fortælle, at jeg blev meget begejstret og glad, da jeg efter en hel weekends søgen på nettet efter guilds fandt jeres hjemmeside og læste den godt igennem.

Der var mange ting bl.a. dette som begejstrede mig:
    ”Der er frit for alle spiller-typer. Vi har plads til både hardcore pvp’ere, og casual player samt hyggecrafters.”

Jeg blev simpelthen så glad, for I ser ud til at have alt det, jeg leder efter. Jeg kan godt lide det der med loyalitet og respekt, og at det skal være hyggeligt, men at man også er seriøs. Nam nam J
    Alt det er jeg også vant til fra mit tidligere guild. Det er også værd at nævne, at jeg allerede HAR flyttet både server og lavet en faction change, her inden jeg søger. Så jeg satser på jer. Jeg kender mig bekendt ingen fra jeres guild personligt, men har chattet lidt ingame med et par af jer, og I lød åbne og venlige. (Sugardaddy, Tokamon og Jeoparty, tror jeg det var). Jeg har læst og accepterer jeres 5 værdier 100% og ville ønske for alle guilds at de havde sådan nogle værdier. Jeg er helt på linie med jeres 5 værdier, og synes at en guild der ikke kan leve op til sådan noget er en dårligere guild. Det samme gælder jeres post om medlemsskab og loyalitet. Jeg søger hos jer for det sociales’ skyld.

Jeg mener, at jeg selv kan bidrage med at være en ærlig person, der kan og vil lære mere og hjælpe, der hvor jeg kan. Jeg kommer til tiden til de forskellige arrangementer. Jeg tror på at jeg kan blive en acceptabel pvp’er eller endnu bedre end det. Jeg mener at jeg bl.a. vil stå for at være hyggelig at spille sammen med. Jeg vil gerne være med til at gøre SD til en bedre guild, der hvor jeg kan.

Håber I kan bruge mig.

De bedste hilsner Deckk/Jakob
    Last edited by Deckk; 05-10-2010 at 19:46.

SD Medlem Forum Apprentice

Hej Jacob!

Det var da godt nok en rigtig fin ansøgning du har lavet, meget personlig, vil da starte med at byde dig velkommen, og håber snart der kommer en Officer forbi og siger hej.
    VH Schepke

Forum Hatchling

Quote Originally Posted by Schepke View Post
    Hej Jacob!

Det var da godt nok en rigtig fin ansøgning du har lavet, meget personlig, vil da starte med at byde dig velkommen, og håber snart der kommer en Officer forbi og siger hej.
    VH Schepke

Tak Schepke, dejligt at blive budt velkommen :-D

Forum Hatchling

Måske vil jeg være at finde online i aften som Deckk, men jeg vil også gerne ha' downloadet ventrilo.

et lille tip husk at skriv om du acceptere vores 5 værdier =)

Forum Hatchling

Jeg accepterer jeres 5 værdier 100% og ville ønske for alle guilds at de havde sådan nogle værdier. Jeg er helt på linie med jeres 5 værdier, og synes at en guild der ikke kan leve op til sådan noget er en dårligere guild. :-)

Forum Adept Tokamon's Avatar

Hej Deckk
    Det var også på tide din ansøgning kom og jeg synes det er en meget god og velformuleret ansøgning. Held og lykke med ansøgning og jeg skal nok tro at en officer kommer og kigger forbi.

Men /join semperdanica kanalen og hiv lidt i folk og lave hc med den. Og bed dem om at smide en kommentar i din ansøgning.

-Toka

Forum Hatchling

Jeg citerer lige Tokamon:

"Men /join semperdanica kanalen og hiv lidt i folk og lave hc med den. Og bed dem om at smide en kommentar i din ansøgning."

Jeg har prøvet at skrive "/join semper danica" ingame og spillet vil have mig til at skrive et password. Jeg kender ikke passwordet. Står passwordet her på jeres hp?

Deckk

Forum Adept Tokamon's Avatar

Quote Originally Posted by Deckk View Post
    Jeg citerer lige Tokamon:

"Men /join semperdanica kanalen og hiv lidt i folk og lave hc med den. Og bed dem om at smide en kommentar i din ansøgning."

Jeg har prøvet at skrive "/join semper danica" ingame og spillet vil have mig til at skrive et password. Jeg kender ikke passwordet. Står passwordet her på jeres hp?

Deckk
    der ikke password på den kanal.... Men skriver du så det rigtige .... du skal ikke have mellemrum mellem semper danica....... Du skal bare skrive semperdanica ud i et

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har været i instance med Deckk.

Rigtigt hyggelig fyr og lyder meget glad for at have fundet SD Hvilket for mig er et kæmpe plus.

Jeg er sikker på han vil hjælpe de fleste spillere med en masse.

ønsker dig alt held og lykke.

Runeclaw over and out
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Forum Hatchling

Quote Originally Posted by Rune View Post
    Jeg har været i instance med Deckk.

Rigtigt hyggelig fyr og lyder meget glad for at have fundet SD Hvilket for mig er et kæmpe plus.

Jeg er sikker på han vil hjælpe de fleste spillere med en masse.

ønsker dig alt held og lykke.

Runeclaw over and out

Tak for de fine bemærkninger Runeclaw

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Jakob.

Velkommen til vores forum Som social GM vil jeg da gerne byde dig et stort velkommen til. Jeo har allerede sat dig igang, så det er bare at klø på nu.

Jeg synes du har skrevet en rigtig god ansøgning, og den giver et godt indblik i hvem du er som person. Jeg synes også det viser meget om dig, at du har satset alt for at komme med i SD - allerede skiftet server osv. Stort skulderklap for det!

Hvis du bliver i tvivl om noget, eller der er noget du gerne vil fortælle om, så skal du endelig bare komme!

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

Forum Hatchling

Mange tak, Trine.

Lyder godt :-D

Jakob

Forum Senior Nilfen's Avatar

Havde Deckk med i Aq40 og selv om der ikke blev sagt så meget over vt, så tror jeg godt han kan passe ind hos os :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var med Deckk i en enkelt HC hvor han prøvede sit Tanking spec og der var en del opsætning og gode råd fra Mcmoonster og Gadrielz. Vi havde et fun run og det var kun Moonster der døde....Tror jeg nok hehe.
    Deckk var med på VT og jeg tror han passer godt ind i SD..

Det skal lige siges at vi lokkede ham til at spille Tank så derfor var der lidt vanskeligheder, men sjovt var det, og med lidt træning, bliver han sikkert et godt aktiv for SD.

Thumbs up her fra

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Kan kun tilslutte mig det Harpos skriver Dog vil jeg lige sige at det med at jeg døede var selvfølgelig fejl fra healerens side.... (Stoffer!!!)

Virker som en flink fyr på VT og meget interesseret i at lære sit nye spec. -Så har du behov for råd og vejledning, så endelig grib fat i mig!

hermed givet herfra

Officer Forum Warden

Kan kun tilslutte mig det Harpos og Moonster siger. Yderst behagelig fyr =)

Forum Hatchling

Tak til Nilfen, Harpos, Moonster og Gadrielz for de pæne ord ovenfor. Det varmer!

Deckk

Forum Greenhorn

Deckk var med os i BWL, var super hygge.

thumbs up herfra

Forum Hatchling

Tak Kara

Deckk

Jeg har også været med Deckk i et par HC's og BWL. Han virker som en rigtig hyggelig fyr, der heldigvis ikke er bange for at snakke på VT
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

Forum Hatchling

Tak Saintoz

Deckk

Officer Forum Warden

jeg spillede lidt mere med Deckk idag, og det var som sidste gang utroligt hyggeligt. han er meget snaksagelig på vt, og mener han vil passe godt ind i SD.

/Gadrielz

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i et par HCs,og ZG og HC MGT med Deckk virker som en rigtig hjælpsom gut og sad på Ventrilo hele vejen. Thumbs op!