Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: Raxxar - Tauren - male - 80 - warrior - Arms/Fury(prot)

Default Raxxar - Tauren - male - 80 - warrior - Arms/Fury(prot)

Hej

Jeg jeg hedder Kasper, og er 23 år gammel og er bosiddende i Varde i Jylland. jeg arbejde til dagligt i Forsvaret som sergent i hæren.

Hvorfor jeg gerne vil ind i Semper Danica, jeg vil gerne være medlem eller i bedste fald bare begynde at spille sammen med her og i jeres raids, da min gode ven og kollega Jon - Chromez - har fortalt en masse godt om jer og jeres sammenhold, som vi begge har søgt efter vores gamle guild gik fra hinanden her efter sommerferien. (Surge)

Hvordan jeg er som spiller kan være svært at sige, men alle dem jeg har spillet med gennem tiderne vil formentlig sige at jeg er venlig og imødegående når folk har spørgsmål og gerne vil have svar på nogle spørgsmål som de ikke umiddelbart kan finde ud af selv. Her tænker jeg også på Chromez som jeg fik ind i wow i slutningen af BC. hvor han var nybegynder, og havde brug for råd og vejledning, hvilket i dag har resulteret i en ven der har indtil flere characters der er mindst lige så godt gearet som mine er, selvom jeg har spillet wow siden det kom ud for godt 5 års tid siden.

Jeg har tidligere spillet Paladin, mest som prot/Retribution. men søger nu nye udfordringer, så har overvejet nøje hvad jeg tidligere har spillet og hvordan spillestillen er for hver enkelt character og race og hvordan de bliver i Cata. og mit valg er derfor faldet på warrior som class. hvilket appellere meget til den spillestil jeg selv elsker - nemlig en alsidig class der kan opfylde mange formål og opgaver. Nu skylder jeg at sige at min erfaring med endgame raiding strækker sig helt tilbage til de første 40 mands raids i tidernes morgen. hvor jeg spillede som rogue og senere skiftede til priest i BC tiden. I LK spillede jeg så igen dps som hunter, for nu at være skiftet til Warrior efter min paladin.

Dette har givet mig en god forståelse for hvad de enkelte class' kan og hvorfor det nogle gange går galt i raids og lign. hvilket gør jeg hurtigt kan vurdere om det er min fejl der har kostet et wipe eller noget jeg måske kan optimere for at lette andres spil.

Jeg ansøger som casual i starten af flere grunde, mest fordi mine arbejdstider i forsvaret i perioder har mange øvelser og derfor ikke tillader raid tider. men i de uger hvor jeg har normale timer, elsker jeg at slappe af med wow som spilgenre generelt og at holde kontakten med mine venner ingame og dem har måtte have fra den mere nærer kreds i min omgangskreds er også spiller.
    Jeg forventer selv at kunne bidrage med erfaring og taktisk forståelse i pve samt pvp miljøet i wow. men vil også gerne være en del af en god guild, der formår at lærer deres spillere nye encounters og bossfights hvor blizzard har opfundet nye og spændende elementer til at gøre spillet endnu bedre.

Dette var lidt om mig som person og spiller. hvis der skulle være noget jeg har glemt at skrive som guilden "forlanger" skal det sige jeg skriver dette efter 2 ugers øvelse og når jeg engang får sovet, hellere end gerne vil besvare eventuelle spørgsmål i denne tråd eller ingame.

Hej igen

hehe mere om mig selv, tja arbejde jo i forsvaret med speciale i artilleriet. men i min fritid kan jeg godt lide at træne, både styrke og kondi, hvilket gør jeg en gang imellem er lidt træt når jeg kommer hjem og derfor gerne vil slappe af med lidt wow. hehe dette sker bare efter 40 km på en cykel med næsen imod vestenvinden. Ellers kan jeg godt lide en gang i mellem at gå i byen, og hygge mig med kollegaerne og vennerne. dette er dog blevet en del sjældnere eftersom jeg prøver at komme i lidt bedre form gennem min træning og cykling. så alt i alt en person der passer på sig selv vil jeg sige, men også sagtens kan drikke til det går galt... - har forresten ikke nogen dame i livet lige pt. så på den konto er jeg klar til at raide mange aftener

Mht. jeres 5 værdier accepterer jeg disse og tilkendegiver ligeledes jeg har læst og forstået dem.

MVH
    Kasper.
    Last edited by Jeoparty; 09-10-2010 at 11:12.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ville gerne vide lidt mere om dig som person, Hvad du ud over forsvaret laver i fritiden og lign Ligeledes skal du lige huske at læse vores 5 værdier og tilkendegive om du kan acceptere dem

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Convert

På tide denne apply kom
    Kan kun sige at kasper er en rigtig god ven og han har lært mig alt jeg ved om WOW, han har hjulpet mig fra jeg startede med at spille, og lært mig mange ting om de forskellige classes, han er social, engageret, pålidlig, og tilkende giver sin mening når der er behov for dette.
    Har altid spillet sammen med Kasper, og har været i flere guilds sammen med ham helt frem til Surge som faldt lidt fra hinanden indtil de stoppede med at raide og jeg joinede SD.
    Helt 101% thumps up fra mig

- Chromez

SD Medlem Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Ville gerne vide lidt mere om dig som person, Hvad du ud over forsvaret laver i fritiden og lign
    Hey Jeo, han er sergant på Varde Kasserne, det er hans job og fritid

PS. er det stadig Artelleriet det holder til der , hvis det altså er der du gir den som Sergant

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har været i instance med Raxxar og det var sku meget hyggeligt.

Håber næste gang at han kommer på VT.

Men det gik fint anyway

/Runeclaw
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hej igen

hehe mere om mig selv, tja arbejde jo i forsvaret med speciale i artilleriet. men i min fritid kan jeg godt lide at træne, både styrke og kondi, hvilket gør jeg en gang imellem er lidt træt når jeg kommer hjem og derfor gerne vil slappe af med lidt wow. hehe dette sker bare efter 40 km på en cykel med næsen imod vestenvinden. Ellers kan jeg godt lide en gang i mellem at gå i byen, og hygge mig med kollegaerne og vennerne. dette er dog blevet en del sjældnere eftersom jeg prøver at komme i lidt bedre form gennem min træning og cykling. så alt i alt en person der passer på sig selv vil jeg sige, men også sagtens kan drikke til det går galt... - har forresten ikke nogen dame i livet lige pt. så på den konto er jeg klar til at raide mange aftener

Mht. jeres 5 værdier accepterer jeg disse og tilkendegiver ligeledes jeg har læst og forstået dem.

og runeclaw mht VT får jeg bare info af jer eller chromez når jeg kommer online næste gang. så vi kan snakke lidt mere.

Forum Convert

Quote Originally Posted by Rune View Post

Håber næste gang at han kommer på VT.

/Runeclaw
    Runeclaw det skal du ikke ønske for du falder helt i når du høre hans sexede mandig stemme

Desuden det der med at drikke til det går galt kan jeg kun sige go for, kan huske en der prøvede at cykle hjem fra mig, og prøvede på at gå på toilettet efter, gik ikke helt efterplanen og så intet til ham næste dag :P

Og damerne, ja de kommmer og gå, så tror ikke kun det er ham
    Last edited by Chromez; 09-10-2010 at 18:49.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Kasper.

Som Social GM i SD vil jeg da lige skrive et pænt "Hej" til dig, og velkommen til vores forum. Du er allerede blevet sat igang af Jeo, så det er bare med at klø på

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller oplever noget du gerne vil snakke om, så skal du endelig bare komme.

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Husk at holde din ansøgning aktiv

jamen jeg er da super aktiv, snakker med jon (chromez) ingame stort set hver gang jeg er online, og prøver at komme i hc's gennem jeres channel ingame, men tingene tager jo tid og efter patchen her ser jeg frem til at prøve at raide lidt med jer hvis der skulle komme et raid med plads i

Quote Originally Posted by Raxxar View Post
    jamen jeg er da super aktiv, snakker med jon (chromez) ingame stort set hver gang jeg er online, og prøver at komme i hc's gennem jeres channel ingame, men tingene tager jo tid og efter patchen her ser jeg frem til at prøve at raide lidt med jer hvis der skulle komme et raid med plads i
    Super at du er aktiv, og at du svarer så hurtigt igen til Jeo, viser også at du bruger vores forum

En måde at holde ansøgningen aktiv på kunne også være, at fortælle om hvad du går og laver, eller hvis du oplever noget sjovt IRL. Bare vi ved du er i live

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Vi kan også starte en fangeleg. Tag! Du er dén! Og du kan kun fange mig ingame Men sku det lykkes for dig kan vi jo lige spille lidt sammen.

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Vi kan også starte en fangeleg. Tag! Du er dén! Og du kan kun fange mig ingame Men sku det lykkes for dig kan vi jo lige spille lidt sammen.
    Hahaha, super god stil Breael GJ!!

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Vi har løbet igennem icc25 iaften sammen. Fint dps, god stemmning på vt. Thumbs up herfra.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i ICC25 med Raxxar - fin dps og var med på VT. :-) Thumbs!

Tak skal i have drenge og piger, det var et super nice run i ICC igår. glæder mig allerede til det næste Håber bare jeg har tid nu ferien snart slutter igen...

halløj igen, så er jeg tilbage med lidt energi efter arbejde har været travlt som bare fanden de sidste par dage. håber alle alt vel og vil bare sige at uge 44 samt 45 skal jeg deltage i store militære øvelser i det jyske og vil derfor ikke være at finde i semperdanica channel, hvor jeg ellers hyppigt frekventere for at fange medlemmer at SD til hc's og lign.
    kunne dog være nice med et raid lørdag eller søndag aften.

Folk i denne guild er jo slacky til at skrive på ansøgers threads come on guys and girls

SD Trial Forum Neophyte

Har lige været med Raxxar som tankede lidt icc10, det gik jo fint, gg herfra.

//MadSoul
    Dragonscale Leatherworking,

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Jeg var også med i den ICC10 og det gik godt, vi var på et hygge run så ikke det store.
    Men fin Tanking styr på sagerne har Raxxar ;-)

Thumbs up her fra

Harpos

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Raxxar var med på et lidt spontant ICC10 Alt run nu her til aften. Det gik super. Styr på tacs, og var aktiv i både chat og på vt (selvom vt var lidt død, da folk var trætte :-P)

her fra!

-Og så det at han er Befalingsmand af Guds nåde, burde jo give guild-invite automatisk, godt nok i Artilleriet, men det må vi jo så leve med :-P

/Moonster (Oversergent)
    Last edited by Moonster; 30-10-2010 at 22:55.

haha moonster specielt tak til dig, og også jer andre for jeres kommentarer

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Jeg var også med i icc10 i aften med Raxxar. Han havde styr på sin class, tacts og øl. Hvad mere kunne vi ønsker? /thumbs up

Forum Apprentice

var i group med raxxar i nogle af de gamle raid's insted virker som en cool gut så her fra

Pickanother /lookie

Officer Forum Warden

Var også med på det hygge/alt ICC10 run med Raxxar.

Yderst hyggeligt og spille med ham, virker som en flink fyr, og syntes da også og kunne huske at han godt gad og snakke med på VT.

/Gadrielz