Results 1 to 21 of 21

Thread: Flextids Gamer - Zeetax

Forum Nestling

Default Flextids Gamer - Zeetax

Hej Semper Danica medlemmer.

Jeg Anmoder om medlemskab i jeres guild. Da to af de mennesker jeg ønsker at bruge mest tid med, i World of Warcraft holder til blandt jeres rækker (, Hodea og Schepke). Schepke har jeg spillet MUD (Deeper Trouble ) med siden 1996, og fik da også spillet nogle år med Everquest og Everquest 2 med både Hodea og Schepke og deres anden bror. Vi spillede alle fire Wow på daggerspine i starten i en stor dansk guild der hed kapow, Men mistede interessen da der var begrænset at lave dengang andet ind faction farming når man først var i BWL. Derudover har jeg også spillet Vanguard. Men i dag er det kun MUD og lidt WOW ( Zeetax - Warlock ) som jeg for nylig har samlet op igen og emigreret her til serveren for at kunne spille med hodea og schepke igen.

Jeg er 29 år gammel, bor i tårnby. Har ikke nogen klods om benet. Jeg arbejder med Event teknik. Hvilket vil sige jeg i perioder kan spille meget og i andre perioder rejser jeg meget i udlandet, med dertilhørende tvivlsomme internet forbindelser. Om mig som person vil jeg sige, jeg er meget udadvendt, flink og venlig. Danner mine egne meninger altid, og gider ikke bruge min tid på lige gyldige skænderier (Det er dem med kvinder næsten altid ). Når jeg går i gang med noget, så arbejder jeg meget fokuseret på det. Så håber også jeg kan være med til hurtigt at være en del af fællesskabet, hvis optaget. Og til at hjælpe guilden med at nå progress mål i Cataclysm for casual raider og en masse hyggelige heroic achviments. Men jeg er klar til, og har massere af tid at tage af, til at tage hul på Cataclysm med nogle gamle venner og forhåbentligt en masse nye. Kan godt lide konceptet med et casual raiding team og passer meget bedre til mit temperament i dag. Synes I har et fantastisk værdi grundlag hvis det bliver håndhævet. Hvilket jeg synes er forfriskende i et spil der ellers jævnligt fylder mig med frustration over de typer man møder der. Og håber at møde en masse nye folk der gør ens tidsspild lidt sjovere.

Mvh Johann Krøger Aka. Zeetax

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Forum Nestling

Tusind tak. Vil joine channel når serverne kommer op igen

Så skete der sgu noget

Som Johann skriver har vi spillet en del MMO sammen igennem tiderne
    Syntes helt klart at Johann er SD materiale så thumbs up herfra.

SD Medlem Forum Apprentice

Endelig ! Johann!

har kigget efter din ansøgning i nogle uger nu. (siden vi snakkede sidst)
    tilføjelse til Johanns ansøgning kan jeg kun sige at vi har haft rigtig mange hyggelige timer sammen, mest MUD (oldschool textbased MMO red.)
    og jeg vil stå inde for at han er SD materiale, både spilmæssigt og RL, hvor vi også har haft vores mindeværdige tider, gennem fester og private nørd weekender, vil spare jer for detaljer her.... men han kan ikke tåle for meget vodka.

håber din ansøgning kommer i gennem og ser frem til at spille mere med dig.

Thumbs up herfra

Forum Nestling

Hey!!! 16 år og helt uskyldig, og pluslig finder en gal fisker på at man skal fejre en hedensk højtid istedet for at nørde den, hvordan gør en fisker det. Jahh 2 flasker vodka og en kasse øl..... Hmmm. Ved nærmere eftertanke ville jeg nok stadig dekorere din mors gulvtæppe i 70er farver hvis jeg blev udsat for det igen

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg har kørt hc med Zeetax :-D Det gik sku fint.

Han var på VT med det samme og det er det vigtigste for mig.

Han er sku en fin fyr

Thumbs up

RuneClaw over and out
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

So long, and thanks for all the fish

Lige kørt en enkelt hc med Zeetax, han virkede super rar og bare det at han bruger elitistjerks, er nok for mig! =D
    Hans dps så helt fin ud, selvom den nye patch kan fucke en del op!
    Men so far so good..
    Thumbs up herfra!

har kørt en del HC med ham viger som en ok fyr )))

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Kørte et par Hc's med Zeetax her forlede dag. Det gik super! herfra!

/Moonster

Forum Greenhorn

Hyggelig fyr, vil passe fint ind i SD, Thumbs up herfra!

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i et på HCs med Zeetax - fiin gut.. og meget sjov :-) Kunne godt se ham som SD materiale! - Tommelfinger opad!

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Var i et på HCs med Zeetax - fiin gut.. og meget sjov :-) Kunne godt se ham som SD materiale! - Tommelfinger opad!
    Igen - med på disse runs, har intet negativt at sige, fin fyr, hyggelige runs, og god snak på vt

Forum Egg

var lige i ToC 10 med Zeetax og det gik lige der up af (meget godt) Thumbs Up herfra
    To the day saten sends us to heven

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Har været i totc med Zeetax her til aften. Han kendte ikke instancen men det gik rigtig godt. Johann er en flink og meget hjælpsom gut som helt sikkert sagtens kunne være SD materiale hvis det ikke lige var fordi han kendte Hodea og Schepke

Ej herfra
    Now known as Milo

Flink fyr der syntes jeg er sjov når jeg driller Tiny. Så Thumbs up fra mig

Forum Nestling

Ved godt jeg havde sagt jeg ville være online iaften men bebeklager meget at blive destraheret af 4 tøser der gerne vil gejle sig op i Halloween costumeer i min lejlighed. Bliver jo nød til at være en god vært. Træls at være så forpligtet af generationer af pligt og pli. Jeg lider.

Forum Apprentice

Quote Originally Posted by Zeetax View Post
    Ved godt jeg havde sagt jeg ville være online iaften men bebeklager meget at blive destraheret af 4 tøser der gerne vil gejle sig op i Halloween costumeer i min lejlighed. Bliver jo nød til at være en god vært. Træls at være så forpligtet af generationer af pligt og pli. Jeg lider.
    Gief pics og du er tilgivet

Fang mig for en VT snak

Velkommen på trial, PM sendt og forum adgang givet. Vi ses til julefrokosten

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Velkommen SD medlem.
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock