Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Electricardo - Retribution Paladin

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Default Electricardo - Retribution Paladin

Lidt praktiske oplysninger

Navn: Martin Christensen
    Alder: 30
    Køn: Ja
    Bopæl: Malmø (Opvokset i Kalundborg)

Class: Paladin
    Talent Specialization: Retribution

Ja hvem er jeg så, svært at svare på da hvad jeg mener om det jo ikke betyder en dyt, jeg håber bare på at hvad jeg skriver efterfølgende er med til at skabe et positivt indtryk af hvem jeg er

Uden for spillet
    Jeg kommer oprindeligt fra Kalundborg, men efter endt uddannelse som butiksassistent med speciale i kapitalkædedrift (lydder bedre end bare butiksassistent ) syntes jeg provinsen blev lidt for kedelig, primært fordi alle mine venner flyttede til København, jeg valgte så at pakke kufferterne og søge job i storbyen. Jeg fandt en lejlighed på Amager og flyttede efterfølgende til Vanløse sammen med nogle venner, da vi alle flyttede for lidt over 3 år siden valgte jeg at flytte til Malmö. "Og hvad er der så galt med Danmark" kunne man spørge, ikke det fjerneste, jeg ville bare gerne købe et sted at bo i stedet for at leje og boligmarkedet i København var skruet vildt op, jeg går også med planer pt om at flytte tilbage, øst vest hjemme best

I fritiden løber jeg og får styrketrænet alt for lidt, ellers går tiden forand computeren eller TV'et, vennerne ser jeg selvfølgelig også af og til, dog ikke så meget som jeg gerne vil men det er prisen for at bo i udlandet. Fritid har jeg så en del af for tiden da jeg er arbejdssøgende, dog er mere tid til WoW og forhåbentlig SD jo ikke en dårlig ting men det betaler ikke så godt

Inde i spillet
    Jeg kender til SD helt tilbage fra Star Wars Galaxies hvor jeg spilede Comando på Eclipse i guilden Northstar Alliance under navnet Sagen, Comando var dog slemt ramt af bugs i de dage og jeg gik lidt død i SWG. Jeg startede op igen da WoW kom og spillede igen med NsA (Northstar Legion i WoW) på min Mage Sagen til ca lvl 40, gik her død igen tros NsA som er nogle super flinke gutter, har ikke været medlem af en guild siden.
    Har siden da spillet WoW lidt on/off med størrere og mindre pauser, har også spillet lidt DDO, LOTRO og STO men vender altid tilbage til WoW, de kan bare noget Blizzard som de andre ikke kan og jeg er sikker på Cataclysm også bliver en succes
    Hvorfor så søge ind i SD nu, jo jeg har i lang tid haft planer om at tilslutte mig SD, jeg spillede faktisk min main op på Ravencrest under navnet Yoinks og valgte at flytte med SD til Tarren Mill, jeg var dog ikke glad for navnet og oprettede en avatar på Tarren Mill ved navn Yoinks så jeg kunne vælge et nyt navn, Electricardo blev det så, fandt aldrig ud af om der er gratis name change med i server move men tog ingen chancer

Min erfaring i WoW begrænser sig til et enkelt raide The Eye of Eternity (10) hvor jeg døde, derfor casual ansøgning Jeg er selvfølgelig klar til at raide sammen med SD i det omfang det er muligt og jeg glæder mig til at se nogle af alle de boss fights jeg er gået glip af. Når der ikke skal raides er jeg selvfølgelig klar til at give en hånd hvis nogle skulle få brug for det, jeg går ud fra at jeres selskab er belønning nok i sig selv

Diverse
    Ingen ved hvad fremtiden bringer men jeg kigger meget seriøst på SWTOR og kommer formentlig til at spille det, forhåbentlig med SD selvfølgelig

Jeg har i øjeblikket ikke nogle mikrofon/headset, hvis nogle har gode forslag til et headset eller noget liggende som de gerne vil af med sig endelig til

Kan en admin ændre mit forum navn til Electricardo, der er ingen grund til at holde fast i Yoinks da jeg ikke bruger det til noget mere.

Jeg acceptere selvfølgelig de 5 værdier og skal gøre hvad jeg kan for at leve op til dem og Medlemskab og Loyalitet.

Ps: De to links i Forum > Semper Danica Boards - Open Forum > Ansøgninger til SD > Ansøgnings Info - Vigtig, skal læses! > REGLER for optagelse i SD, virker ikke

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Martin

Du har jo været lurker herinde længe, så det kommer ikke som den store overraskelse, at se en ansøgning fra dig.

Det, at du er aktiv på forum er en god start, men nu skal du til at fange SD'ere ingame og gruppe med dem og få dem til at give dig noget positiv feedback. Jeg vil i den forbindelse VARMT anbefale dig, at rende ud og investere et par hundrede kroner i et headset i morgen, da mange SD'ere er særdeles aktive på vores Ventrilo-server. Husk også at joine vores ingame chatchannel; semperdanica.

God fornøjelse med ansøgningen, og sørg for at holde den aktiv og up-to-date!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

til din app - du er mere end velkommen til at hive fat i mig ingame til noget spas og løjer. Lige for tiden er der jo masser af nye ting at udforske

Mange tak, det skal jeg gøre Breael

Har også lige fået installeret VT, så kan jeg da være med på en lytter om ikke andet.

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

har lavet lidt forskellige 10 mands runs her til aften hvor Electricardo bla deltog. Det var hyggeligt og vi kom nemt og smertefrit gennem.
    thumbs up.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i Weekly med Electric - Gik jo fint, virker som en rar (og stum ;-)) fyr.. Sagde ikke meget på VT men han var der! :-) Thumbs up fra min side!

Tak til dem jeg løb sammen med i aften, det var hyggeligt, også selv om jeg kom til at pulle Flame Leviathan før tid, ups

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Sagde ikke meget på VT men han var der! :-)
    Du kunne bare ikke høre det Skal ud og jagte en mic i næste uge, jeg vil da ikke snyde jer for mine sexy stemme

Nu står den på weekend med familien, er tilbage igen tirsdag.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Martin.

Det er da hyggeligt at du nu har smidt en ansøgning, for ja, jeg har også godt lagt mærke til dig på forum i laaaaaaang tid

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller oplever noget du gerne vil vende med en, så skal du endelig skrive.

Held og lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

Ja jeg syntes bare ikke min interesse for WoW har været stabil nok tidligere til at retfærdiggøre en seriøs ansøgning, tiden har dog vist noget andet og jeg bliver ved med at vende tilbage til WoW, nu da Cataclysm også er ved at være på trapperne vil begejstringen jo ingen ende tage

Er så hjemme til familietamtam og finder ud af min søster, som er skolelærer, gerne vil undervises i WoW Hun vil bruge WoW i undervisningen og har fået det installeret på 12 undervisningsmaskiner, da hun selv ikke er den største gamer eller computersagkyndige må jeg jo hjælpe lidt til
    Min fars gamle spand kan lige trække WoW med alt på low i 1024x768, ser faktisk overraskende godt ud og jeg kunne gå i gang med spillet uden de store problemer selv om der manglede ca 10GB at downloade endnu.

Wauw - wow i skolen. De unge har det sgu godt nutildags

Det lyder godt nok spændende! Jeg vil også gå i skole igen og spille computer

SD Medlem Forum Disciple

Hey,

Electricardo var med rundt i Voa, Totc og weekly. Meget ærgerligt at du ikke havde en microfon, så du kunne have været med aktivt på vt.
    På trods af din manglende raid erfaring, så gik det jo glimrende og du virker som en fin fyr, der ikke er bange for at stå frem og sige, her har jeg brug for hjælp. Det er i mine øjne en god egenskab :-)

Min thumbs up må vente til jeg ser, om jeg falder for din stemme ;-) Ej det er gass, men det er meget rart at få en fornemmelse af personen i den anden ende inden man bare siger ok. Så go go ud og shop :-)

Du skal endelig bare tage fat i mig ingame.

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har haft Electricardo i icc25 i aften. Han var en icc jomfru, men han klarede sig fint! thumbs up herfra

Quote Originally Posted by Darwynnia View Post
    jomfru
    Godt nok et stykke tid siden jeg har gået under den betegnelse

Så har jeg fået anskaffet mig et headset med mic SteelSeries Siveria v2, håber jeg bliver glad for dem.

Hej Martin.

Nu har jeg ændret dit navn fra Yoinks -> Electricardo som vi aftalte

Super hygge at du ville hjælpe os, men bare ærgeligt at det gik i kage pga lock out.

Vi snakkes ved!
    Hilsen Trine.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Hej Martin

Tak for snakken på VT. Vi kører jo næsten samme rotation, men du viste mig da lige en ting som jeg ikke vidste. Super

Og i de Hc's vi var i, lavede du næsten hele tiden mere DPS end mig, men du var så flink at fortælle mig hvorfor du kunne lave mere dps

Så nu skal jeg bare øve mig lidt mere på den rotation

Jeg syntes helt klart du er SD materiale, du er jo en høflig ung mand, som ikke er er bange for at sige noget på VT og du spiller din pally godt.

Så thumbs up herfra

GL med ansøgningen

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

~ Tak for HC runs !

Thumbs up fra Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

løb en 10-12 HC med Electricardo her til aften.. gik fint og der var god stemning på vt.

endnu en thumbs up herfra.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Recruit Xenium's Avatar

hyggelig fyr - nåede et par hc's også ikke noget negativt herfra

Forum Greenhorn

Han er nede med de fede...thumbs up herfra

Var med Electric i kara, og en Heroics idag, det gik fint, han var med, og snakked på Vt. Thumbs Op.

Var også med Electricardo i Kara og efterfølgende HC - Han var aktiv på VT. Ser ingen grund til at holde ham udenfor Thumbs up herfra
    BF3/BF4: Baconeater78
    WoW: Hiira / Hiiro/ Saintoz

Who can live without Bacon!?

Nu må jeg hellere skynde mig at skrive noget her før Yoinks bliver optaget

Det er trods en del skriverier både via forum og ingame ikke lykkedes os at spille sammen endnu - men jeg har et godt indtryk og tror skam du vil passe fint ind i SD

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Thumbs up fra mig også, tak for runs.

Tak for alle de dejlige anbefalinger, har også hygget mig Nu har jeg skrevet mig på til julefrokosteren, så kan i jo se om i har begået en fejltagelse ved at anbefale mig *Skål*