Results 1 to 11 of 11

Thread: At spille US versionen her i EU?

Guest

Default At spille US versionen her i EU?

Hej alle

Lad mig lægge ud med at sige at det er godt at være tilbage. Jeg spillede swg hos jer engang men da jeg stoppede med det blev SD ligesom lidt faset ud desværre. Jeg hed forresten Morta dengang men tror nu ikke i kan huske mig

Nå men videre til subjekt. En kammerat og mig er vilde med Wow og vil gerne igang så hurtigt som muligt. Vi har preordered så vi er med i EU open beta men en ting her irriterer os dybt; nemlig at vores char bliver slettet efter 1½ måned. Dette har vi svært ved at leve med og derfor arbejder vi nu hårdt på muligheder for at spille US versionen. Så vidt jeg kan se fra deres officielle FAQ er deres eneste tjeck på hvem man er ens betalings metode og billing addres. IP kan de ikke rigtig logge da de selv skriver at udstationeret soldater, elever på udveksling osv. også skal kunne spille. Billing addres er let at fuske, man skriver bare 90210 og en eller anden gade og så kører det. Det sidste problem er så den månedlige betaling men her accepterer de PayPal. Er løsningen så for os ikke bare at oprette en konto hos PayPal, sætte penge derind på med visa kort, køre betalingen igennem til blizzard på paypal og så bare købe spillet på Amazon?

Puha det blev lidt langt men håber det fremgår tydeligt hvad vores forslag til en løsning er. Er der nogen der med sikkerhed eller tæt på kan sige: Okay det kan i ikke fordi osv....

Håber meget i kan hjælpe mig med min problem stilling. Spillede open us beta og fik på 6 dage en lvl 30 char. Ham kunne jeg med nød og næppe slippe. Hvordan jeg skal kinne fortsætte med Wow i EU retail efter de har slettet open EU beta og 1½ måneds arbejde ved jeg ikke så alt hjælp er velkommen til at kunen afdække problemstillingen med at spille US retail versionen i Danmark.

Morten, tidligere Morta i SWG

Der er ingen der ved om de wiper eu open beta endnu.
    Der er ingen der ved om det bliver muligt eller umuligt at spille us servere.

Der kommer en nyhed med blizzards planer omkring eu release og final beta i næste uge, og hvis de ikke omtaler wipes her kan vi hvist roligt regne med de wiper.

Det er ikke første gang blizzard har været ude med rygter om blokering af ip, men basalt set er det umuligt hvis de skal leve op til deres Q&A der siger at du kan spille dit gamle realm selvom du flytter til afghanistan. Nu er det jo ret ulovligt at fuske med dine creditcard informationer, men det burde ikke være et problem..... den 23ende releaser spillet i us og der er allerede mange europæere der har forudbestilt så i kan få det endeligt svar den dag.

Jeg kan sagtens forstå hvorfor folk spiller US og jeg ville også selv foretrække det amerikanske comunity, men som landet ligger lige nu ville det nok være fornuftigt at vente et par dage med at afbestille jeres europe.

For det lige skal være klart så spiller SemperDanica Europe!
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Convert

Tja, jeg kan da se at man skal angive et land når man opretter en PayPal account, så hvis du også skal til at forfalske det er du ude i en hel masse gris, og hvis du bliver taget kan du være sikker på dine chars ryger uden varsel. Så jeg synes egentlig du skulle spørge dig selv (og din ven) om det er det værd pga nogle skide måneders spilletid. Jeg har ventet på WoW i lang tid, som om et par måneder betyder noget?

Derudover, så kan du jo også bare lade være med at spille beta, det er en stor fejl at opfatte beta som en forlængelse af din spilletid. Hvis ikke du kan klare at miste en character, så lad være med at spille beta overhovedet.

Guest

Okay gode spørgsmål.

Angående Paypal er det rigtigt at de skal have en adresse også. Tror dog ikek det bliver et problem da de ikke har ret til at vidergive mine personlige oplysninger hos dem til Blizzard.

Og det med Beta. Nej er udemærket klar over at det er beta og at de wiper ens char. Men mit valg står så ifølge dig mellem ingen beta eller at spille og være klar på wipe. Er jeg også (og i US beta) men hvis jeg på nogen måde kan komme til at spille US undgår jeg jo netop denne problemstilling.

Hey Morta og WB - selvfølgelig kan vi da huske dig....jeg kan ihvertfald...lidt

Men det er sgu da også noget af en post at starte med efter så lang tid væk....spørge om hvodan man fusker sig adgang til US servere :? Det kan sikkert godt lade sig gøre hvis man vil, men er det virkelig noget vi skal diskutere her?

Hvis man ikke kan klare at ens chars bliver slettet så skal man altså holde sig for betaer....det handler altså om at teste spillet og ikke om at have et par fede accounts klar når spillet går live :evil:

Når det så er sagt kan jeg da godt se at det er surt at miste chars, men det kan jo ikke komme som den store overraskelse - synes du skulle bide smerten i dig og så starte på EU sammen med resten af SD :wink:

Guest

En wipe i mine øjne er utrolig sandsynlig, meeen nu bliver vi jo "snydt" pågrund af release i US før i EU. Så mon ikke de er gavmilde til dem som preordered spillet bare for at få en beta acc ? :-D

Det håber jeg sgu ikke - jeg både tror og håber på char wipe efter beta. Både fordi jeg regner med at bruge betaen til at prøve de forskellige racer og classes af, men også fordi at jeg synes serverne skal være helt friske når spillet udkommer.

Men det kan selvfølgelig godt være Blizzard har et anderledes syn på det

Guest

Okay jeg er altså helt med på at beta serverne skal renses inden realease. Det er helelr ikke det jeg prøver at omgå. Jeg vil bare gerne have, at det tid jeg fra nu af lægger i spillet bliver i spillet, altså vil jeg spille på US server.

Kan godt se det måske er et lidt farligt emne men altså igen, alle synes jo det er tåbeligt af blizzard og jeg prøver bare at komme tidligt igang, jeg vil jo ikke snyde nogen eller gøre at blizzard ikke får mine penge. Dem får de jo under alle omstændigheder

Nå, men tror nu alligevel vi har besluttet os at prøve, og hvis det ikke lykkes, ja så har vi mistet 300kr hvilket er ærgeligt men ikke værre end en bytur.

Forum Apprentice

Jeg ka sku godt huske Morta fra SWG Du skam en hygsom fætter!

SD Medlem Forum Trainee
    Spil
    BDO

Baah savner sq de gode gamle SF-dage hvor der ikke var bugs i spil, kun "features" :roll:

Guest

hmmm tinket på om man kunne komme ind på WoW eu forum men det kan man godt men man kan ikke skrive før beta eller hvad ? ser bare nogle som skriver og så tinker jeg hey hvordan kan de det når man ikke kan oprette en account
    :roll: