Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 31

Thread: Palihz - 80 - prot / retri paladin

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

Cool Palihz - 80 - prot / retri paladin

Toon info

Ingame Name: Palihz
    Armory Link: http://armory.wow-europe.com/charact...Mill&cn=Palihz
    Alder: 22
    Class: Paladin
    Spec: Protection main, retribution offspec
    Professions: BS/mining

Hvorfor jeg ansøger til SD:

Jeg har i en længere periode nu været utilfreds med mit tidligere guild på denne server (Surge). Jeg har været aktiv på "semperdanica" kanalen i wow et stykke tid, for at se om det kunne være noget for mig. Det er jeg efterhånden kommet frem til at det kunne være. Jeg søger et stabilt "hjem" i wow, hvilket jeg har manglet mere eller mindre siden vanilla. Dette tror jeg endelig jeg måske har fundet.

Raids og aktivitet

Jeg er forholdsvis meget aktiv. Aktiv nok til at jeg overvejede at søge ind som core raider, men venter alligevel med dette til evt. senere. Jeg spiller omkring 30-40 timer om ugen lige for tiden.

Hvad bruger jeg min tid på med min character?

Lige for tiden bruger jeg min tid på mit loremaster achievment. Jeg har været med siden Vanilla - dog ikke denne char - men har aldrig løst alle quests i Azeroth, og bruger derfor noget tid på dette før Cataclysm, for at være sikker på jeg har set det hele før det forsvinder. Jeg er dog stadig aktiv som raider - dog for nuværende, uden guild, kun som PUG-raider.

Min raiding erfaring?

Vanilla wow: Har set alt. Fik dog aldrig downet C'thun - men meget tid spildt der.
    TBC: Alt downed, på nær Kil'jaeden - men også tries på ham.
    WOTLK: Mangler alt HC, samt at downe LK på 25man. Har 11/12 i ICC25, og tries på LK.

Hvilke guilds har jeg været i før, og hvorfor forlod jeg dem?

Mange. Har skiftet server et par gange også. Grunden til jeg har forladt tidligere guilds har ganske simpelt været inaktivitet fra guildets side.

Hvad kan jeg bringe til SD?

Et erfarent, dedikeret og socialt medlem. Jeg synes det er fantasisk at kunne sidde og hygge mig med andre mennesker - samtidig med jeg bruger tid på min yndlings interesse.

Hvilke andre spil spiller jeg / har jeg spillet?

En smule DAoC samt Sacred 1+2, som værende de eneste MMORPG spil. Derudover, AoE I+II+III, WC II+III, SC I+II, Diablo I+II. Det er vel de væsentligste af dem. Har dog brugt vel over 500 played days efterhånden i wow. Lidt trist snart at have brugt 2 år af ens liv på skidtet, men jeg synes jo det er hyggeligt

Alltime favorite boss:

4 Horsemen eller C'thun. Begge vanilla version. Disse fights har jeg bøvlet så ufatteligt meget med at de ikke kan være andet end favoritter. Nok især C'thun <3

Anden information om mig:

Jeg hedder Mikael Andreasen. Jeg er for nyligt startet på hærens officersskole i KBH, men er ellers oprindeligt fra vestjylland. Jeg har en kæreste som jeg bor sammen med. Jeg er som tidligere skrevet 22 år gammel, og hygger mig med venner, uddannelse og computer som mine favoritbeskæftigelser.

Jeg ønsker desuden at nævne et par ting. Chromez er den sejeste healer nord for sydpolen (heh - ja jeg kender ham). Derudover vil jeg nævne at jeg for nuværende er igang med min Loremaster, så derfor vil jeg måske ikke være super tilgængelig i HC på trods af jeg er tank. Jeg må, vil og skal have loremaster (i hvert fald af EK og KM) inden cataclysm!

//Palihz

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt. Dog skal du holde dig på afstand af Magicha, hun har noget med folk i uniformer

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Ja velkommen til Sd's forum Der mangler liiiige en lille detalje i din ansøgning, som jeo vist liiige glemte at nævne.. *host* uniformsbillede.. ja tak!

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Hehe, kan vist godt sige vent slut eller tilgår uden vi snakker forbi hinanden . Det skal nok komme hvis jeg lige kan grave et frem et sted fra =)

Paladin of the Board Magicha's Avatar

Quote Originally Posted by Palihz View Post
    Hehe, kan vist godt sige vent slut eller tilgår uden vi snakker forbi hinanden . Det skal nok komme hvis jeg lige kan grave et frem et sted fra =)
    Modtaget. Slut.

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chroí
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

Super duper paladin tank der lige sprang til da vi stod og manglede en tank til hc - savnede dig dog på vt

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i en enkelt HC med Pahliz, tog lidt store grupper i Drak-Tharon + nogle monster fear på sidste bossen som gør det lidt svært for Renez at heale
    Var ikke på Ventrilo, som jeg dog gerne havde set men det forløb fint. Fin tanking! Thumbs

Skal gerne indrømme det måske gik lidt hastigt for healeren . Men "Arbeit mach frei" står der på en port et sted . Skulle lige have undersøgt nogle ting mht. ventrilo (læs om applicants var velkommen der) - og vil nu være på VT også efter jeg har fundet fundet hvad jeg søgte =D
    Last edited by Palihz; 23-10-2010 at 23:54.

Og så fik jeg i øvrigt også kravlet min sløve jyske mås på VT, så jeg kunne sprede det glade budskab!. >De nattergale er win!<

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Det har været en fornøjelse iaften med Palihz i icc25. Et fint styk arbejde og vi har hyggede os meget i aften. Han er KLART SD materiale. Two thumbs up herfra!

Forum Convert

Well må vel heller skrive en reply nu han påstår han kender mig.......
    Jeg har lovet ham at skrive noget pænt men idet han er påvej til at blive officer ved jeg ikke om jeg kan....
    Men Jeg har spillet sammen med ham i 2års tid og kendt ham længere, en go ven og en go social spiller, kender sin class og vil da klart anbefale ham til guilden så thumbs up her fra

Tak til dig Chromez - fint at høre at du er så påpasselig med sige noget pænt om mig . Det fortjener jeg jo, trods alt, siden jeg er startet på abegården i København .

Og self. også tak til Darw, men det fik jeg vist sagt på VT . Men tak for en hyggelig aften derinde efter raidet også, jeg satte pris på det .

Tvunget med I HC farm Sprang ud af sin questing og kørte godt 5 HCs igennem med Tiny noob, Gadrielz, Filur og undertegnede. Hyggelig fyr og kan godt se ham som SDer.

Thumbs up herfra.

Tvunget, med stort T :P. Men jeg siger nu tak for thumbs =)

Forum Recruit Xenium's Avatar

Nåede lige et par eller næsten 2 hc med ham - det gik lidt galt men ik hans skyld - lyder til at være en hyggelig fyr på vt. Har også raidet 25 icc med ham - ik noget negativt herfra

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Ja som jeo skrev tvang vi Palihz til at tanke for os i en masse HC's. Han virker som en rigtig hyggelig fætter og kan ikke se der skulle være nogle hindringer for at han skulle kunne joine SD
    Now known as Milo

Tak for de pæne ord til jer begge

Er lige for tiden i gang med at flytte, så i hvert fald i mine weekender vil min aktivitet være begrænset i forhold til normen .

Var lige i ICC10 (og25 hehe) med Palihz. Sucky ass raidleader som ikke kunne kende forskel på en hæmoride i røven og en byld på kinden. Men det stoppede ikke Palitz og Jeo og vi fik LK ned på 10 mands. Dog så palitz meste af kampen liggende ned, men man skal jo starte et sted

Ekstra /thumbs up herfra

Vil så diskutere hvor meget min fejl det var jeg lige kunne nappe en lur på det kill . Men ye gg derinde

Var med darwy's hold i ICC25 . Tak for turen, super run

Forum Egg

var lige en tur i icc 25 med palihz, det var en nice tur Thumbs Up ! herfra
    To the day saten sends us to heven

Forum Knight Stormlord's Avatar

Hey Palihz,

Super raid idag på Darwy's hyggeraid. Dejlig hygge på VT og super samarbejde, selvom jeg nok kunne ha' tanket det hele selv Kunne sagtens se dig her i SD, så thumbs up...
    Et ekstra thumbs up, får du når du har boostet min DK til lvl 80 og grindet gear til ham

mvh
    Storm

Ja, er ked af jeg kom i vejen for dit solo-tank projekt . Men tak til jer begge for det i alt fald =)

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Endnu et raid overstået, og et godt styk arbejde fra Palihz. Ind med ham!