Results 1 to 12 of 12

Thread: EU pre-order kit beta sprgsml

Guest

Default EU pre-order kit beta sprgsml

Hej allesammen
    Jeg er ret forvirret af hensyn til Pre-order betaen.
    For det frste, str der p www.softxchange.dk at man fr adgang til EU serverne gratis i en mned, er det beta serverne eller de rigtige efter release?
    og s er jeg ogs blevet forvirret over at folk snakker om den som "open beta" for den er jo ikke specielt ben, er det den samme?
    p forhnd tak for hjlpen

//Boom!

Forum Trainee

det er nok us open beta folk snakker om.. i s fald de snakker om eu open beta s blir den open nr de sender kitet ud.

af hvad jeg ved er det en mneds gratis spille tid p beta servers, og de regner nppe tiden efter release med. I s fald kan man jo kun sige det bliver endnu bedre for os, og jeg vil ikke vre blandt de f der brokker sig over gratis spille tid efter en release (:
    Mag|strate

Didn't make the first down? That's a paddlin'.
    Irzom

Default Re: EU pre-order kit beta sprgsml

Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    Hej allesammen
    For det frste, str der p www.softxchange.dk at man fr adgang til EU serverne gratis i en mned, er det beta serverne eller de rigtige efter release?
    og s er jeg ogs blevet forvirret over at folk snakker om den som "open beta" for den er jo ikke specielt ben, er det den samme?
    p forhnd tak for hjlpen
    //Boom!
    Alt beta er gratis, altid. Derfor er det den frste mdr. af retail du allerede har betalt for.

Ligenu er der en closed beta test i eu, men man regner med at der snart kommer en open, ligesom de havde i US. Den ngle du fr er iflge blizzard gyldigt til "European Final Beta Test." om det er closed eller en open beta vides ikke, og man ved heller ikke hvornr den begynder.

Jeg tror at den key er adgang til den closed beta som krer lige nu, men det ved jeg dog ikke 100%. Men det ville vre mrkeligt om man fr en key til en open beta, da alle jo kan melde sig til det aligevel.

Dog hber jeg ikke vi skal spille med dem som allerede spiller closed beta nu, f det ville vre mega trls at blive nakket af alle de highlvls som allerede findes.

Guest

Default Re: EU pre-order kit beta sprgsml

Quote Originally Posted by DaVinci
    Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    Hej allesammen
    p forhnd tak for hjlpen
    //Boom!
    Alt beta er gratis, altid. Derfor er det den frste mdr. af retail du allerede har betalt for.

Ligenu er der en closed beta test i eu, men man regner med at der snart kommer en open, ligesom de havde i US. Den ngle du fr er iflge blizzard gyldigt til "European Final Beta Test." om det er closed eller en open beta vides ikke, og man ved heller ikke hvornr den begynder.

Jeg tror at den key er adgang til den closed beta som krer lige nu, men det ved jeg dog ikke 100%. Men det ville vre mrkeligt om man fr en key til en open beta, da alle jo kan melde sig til det aligevel.

Dog hber jeg ikke vi skal spille med dem som allerede spiller closed beta nu, f det ville vre mega trls at blive nakket af alle de highlvls som allerede findes.
    Final EU beta skulle efter sigende starte d. 26 nov.

Og det med at at spille sammen med closed beta s tvivler jeg p det. Det kommer nok til at vre som US open beta hvor der blev oprettet en masse nye servere og nye spillere kunne ikke oprette sig p de gamle og hvis closed beta testerne ville spille sammen med de nye mtte den oprette nye chars p de nye servere.

Forum Trainee

til at starte med gav de keys ud til us open beta, men det ndrede sig til at man bare kunne lave en account.. det er jeg rimlig sikkert p... s det vil sikkert fungere p samme mde i eu, bare med ndringen af beta kit kb. eftersom alle kan f beta kit indtil deres bruger max er net s kan man vist godt kalde det en open beta..
    Mag|strate

Irzom

Guest

Tak for hjlpen, nu ved jeg da lidt mere

//Boom!

Forum Trainee kadargo's Avatar

Hvis man er lidt usikker p om man vil have retail versionen, s kb beta kittet i ebgames butik for 99kr. og hvis man s siger hey fedt vildt sejt spil s tager man sin bon med ned til ebgames ogs trkker de 99kr fra prisen p eu retail versionen.

beta kit giver dig adgang til eu final beta stess test og derefter open beta som kommer derefter og alt dette starter som det tyder p den 26nov. man kan idag g ned til ebgames og resevere et kit. uden at binde sig til det fulde game, hvis man er lidt usikker p det. :-D

hber infoen her hjlper.

Forum Trainee

lidt reklame for arbejdspladsen ? (:
    Mag|strate

Irzom

Heh...Kadargo er EB mand?

Men jeg synes det er fair nok at nvne...det er det frste sted jeg har hrt om der gr det p den mde. Alle andre steder bestiller man spillet sammen med beta kittet og kan ikke afbestille spillet nr frst man har fet beta kittet. Meget smart hvis man gerne lige vil tjekke spillet og ikke fik chancen i den sidste bne beta.

Guest

Nu da jeg har lst alle jeres svar, har jeg fundet ud af at:
    jeg har betalt en mned subscribtion til det "rigtige"
    +key til en beta der formodenlig starter d. 26. og slutter nr release
    sig lige hvis jeg har taget fejl

//Boom!

Jep - sdan har jeg ogs forstet det.

Nr man kber et online spil, fr man som regel altid den frste mned gratis, s man har en chance for at prve spillet inden man skal begynde at betale det mnedlige gebyr.

Derudover fr du s adgang til betaen, som starter omkring US release og sikkert stopper et par dage fr EU release.

Bare lige for at opsummere :P

Guest

P www.Boomtown.net har de ogs det 99kr system med at man fr dem tilbage hvis man bestiler retail der nr det kommer.

Har selv bestilt p softexchange