Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56

Thread: Royce sger samvr.

Forum Acolyte Royce's Avatar

Default Royce sger samvr.

Hej SD.

Generel info:
    Navn: Lars
    Alder: 28
    Sted: rhus C.

S str jeg for dren igen, som de fleste ldre medlemmer af SD ved, s har jeg haft svrt ved at f mit WoW behov stillet i SD. Det har betydet at jeg er get fra SD 2 gange, og ingen af dem er jeg synderligt stolt af.
    Frste gang var efter en masse smuttede til PE og Liax & jeg kort efter blev uvenner med en del i ledelsen. Jeg valgte at flge ham til ANSI. Anden gang var da Expired blev dannet og jeg igen fulgte med dem jeg snakkede med til dagligt.

Fandt min seneste afskedspost: http://www.semperdanica.dk/showthrea...ings-st%E5r-af.
    Og genansgningen fr den: http://www.semperdanica.dk/showthrea...4-Nerull-Royce

Hvad har s ndret sig?
    Mine prioteter. Jeg spiller ikke lngere computer for at blive den bedste til spillet. Jeg gr det for at snakke med venner, og opn ting sammen. Det er en sand befrielse ikke lngere at have WoW krende i hovedet som det vigtigste. Der ligger nogle personlige rsager til grund for denne ndring, men jeg foretrkker at snakke om det p vt fremfor et bent forum.
    Jeg ved dette lyder som et deja vu, det er det sdan set ogs. Jeg troede sidst de samme ting om mig selv, men denne gang er jeg vsentligt mere sikker i min sag. Som sagt vil jeg gerne uddybe p vt.

Hvorfor SD?
    Jeg bevgede mig vk fra SD's vrdi grundlag ved at stte WoW ml verst. Nu fler jeg at jeg er tilbage hvor det matcher. Det vi havde i SWG dagene, hvor man sidder og hygger p vt, tager p eventyr i en lille gruppe eller bygger en by sammen er prcis hvad jeg nsker. SWG er selvom jeg har net stortset alt i WoW der er at n stadigt bedre minder. Det vil jeg gerne igen.

For tiden spiller jeg WoW ret casual, har vret venne rank i Bird is the Word et par mdr. siden jeg bnede acc. igen efter en pause p 5 mdr. Jeg nsker ikke nogen raid forpligtelser men vil ikke udelukke muligheden for lidt 10 mands i cata. WoW er for mig tidsfordriv indtil SW:TOR kommer, og s er det most likely slut.

Jeg kan findes p Tarren Mill p Holystings. Jeg har vret ved at spille en priest op, og det er den jeg forventer at ville spille cata p.
    Last edited by Nerror; 10-11-2010 at 15:49.
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Lars, jeg har sgu altid holdt meget af dig, og var rgelig over de gange du smuttede. Det vil jeg helst ikke opleve igen.
    Men jeg vil sgu gerne ha dig med i SD igen, bde i WOW, og specielt ogs i SWTOR. Vi startede i Star Wars, s gamle folk
    fra dengang har en speciel plads i mit SD hjerte.

Du er en standup guy, kanon spiller, og var en dygtig officer i SWG.
    S 100% sttte fra min side. Hber vi fr dig ind igen!

mvh
    w

Ps.. reserver lige 6/11 til en gang julefrokost og gensyn med SD!
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men flger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 str den p Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Trial Forum Acolyte Ragz's Avatar

Hey Lars..

Hber du kommer ind i SD igen, i den tid jeg har spillet sammen med dig, i bde SD og kort tid i Expired var du flink og hjlpsom..

Thumps up herfra ihvertfal !

Forum Warden Dake's Avatar

Ja jeg har aldrig spillet med dig, og det er jo lidt problematisk med 2 tidl. exits. Men for din aktivitet p forum skal du d ahave et held og lykke med din ansgning.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Jeg husker godt du var med i ANSI, og jeg husker specielt det split der kom. I scorede bestemt ikke nogen guldstjerner p det lille nummer, og det endte jo ogs med undergangen p ANSI.
    Lidt offtopic, s husker jeg ogs hvordan Liax smuttede. Det kan vidst bedst beskrives som ragequit imens vi var i Zul'Gurub (han var vidst raid leader oven i kbet); ganske humoristisk og surrealistisk at opleve, da ingen af os fattede hvorfor han smuttede.

Tilbage ontopic, s har jeg lidt svrt ved at tilgive dem som fulge med Arcee (den jubelidiot) tilbage dengang. I rev noget over jeg virkelig godt kunne lide.
    Noget andet er, jeg kender dig ikke andet end af navn. Dem som raidede fast i ANSI havde deres eget meget indelukkede samfund, hvor alle os som var der for at have det hyggeligt, tydeligvis var en klods om benet (det var hverfald min opfattelse af Arcee's opfrelse). Kan du virkelig holde dig p et casual plan?

Mske er mit gamle had og nag egentlig kun mntet p Arcee. Mske har du virkelig ndret dig, mske var du aldrig en del af de virkelig rvhuller fra ANSI. Jeg ved det ikke, s gr hverken for eller imod at du kommer tilbage ind. Havde bare lidt der skulle luftes, og eventuelt noget der kunne tnkes over, hvis nogen kan se pointen.
    Ex SD medlem

SD Medlem Forum Elder

ind med ham asap. Han er jo tydeligvis ligesom nogle af os andre gamle leavers blevet ldre
    Druids are PvE

SD Medlem Forum Senior

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    ind med ham asap. Han er jo tydeligvis ligesom nogle af os andre gamle leavers blevet ldre
    /What he said. Har intet negativt at sige om dig de gange jeg har spillet med har du virket som en fin fyr men kan sit shit. Og ja vi bliver alle ldre, du er vel lidt som morfarxlausen dvs blevet gamle og fyldt til randen med blde vrdier (alts dunk)
    INC: LIFE
    RIP: GW2 NECRO
    RIP: SWTOR SITH KICKASS BUGGI SHIT
    RIP: RIFT: Colthuus Cleric inqui/caba/puri lev spec. Healer nr jeg bliver voksen
    RIP: WOW: Main: Deica Troll Shaman lvl 85, Alt: Colthuus Troll Hunter lvl 80, Alt: Shadowcolt Undead Warlock lvl 80 Slackerking

Marquis of the Board Barahir's Avatar

YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!
    Jeg ser frem til at spille SW med dig igen
    Har savnet de gamle dage i SWG

⋐█╬╬╬╬╬╬█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Forum Acolyte Royce's Avatar

Quote Originally Posted by Starswifter View Post
    Jeg husker godt du var med i ANSI, og jeg husker specielt det split der kom. I scorede bestemt ikke nogen guldstjerner p det lille nummer, og det endte jo ogs med undergangen p ANSI.
    Lidt offtopic, s husker jeg ogs hvordan Liax smuttede. Det kan vidst bedst beskrives som ragequit imens vi var i Zul'Gurub (han var vidst raid leader oven i kbet); ganske humoristisk og surrealistisk at opleve, da ingen af os fattede hvorfor han smuttede.

Tilbage ontopic, s har jeg lidt svrt ved at tilgive dem som fulge med Arcee (den jubelidiot) tilbage dengang. I rev noget over jeg virkelig godt kunne lide.
    Noget andet er, jeg kender dig ikke andet end af navn. Dem som raidede fast i ANSI havde deres eget meget indelukkede samfund, hvor alle os som var der for at have det hyggeligt, tydeligvis var en klods om benet (det var hverfald min opfattelse af Arcee's opfrelse). Kan du virkelig holde dig p et casual plan?

Mske er mit gamle had og nag egentlig kun mntet p Arcee. Mske har du virkelig ndret dig, mske var du aldrig en del af de virkelig rvhuller fra ANSI. Jeg ved det ikke, s gr hverken for eller imod at du kommer tilbage ind. Havde bare lidt der skulle luftes, og eventuelt noget der kunne tnkes over, hvis nogen kan se pointen.
    Det er ved at vre nogle r siden og hukommelsen er ved at svigte. Jeg var bestemt en del af de faste raiders i ANSI, men fulgte ikke efter Arcee nogen steder hen. Tog de ikke til en anden server? Xavier eller sdan noget. Jeg tror selv jeg var med da Liax quittede, og ja... det beskriver du meget godt.

Mht. om jeg kan spille casual, s er mit svar ja. Og rsagen er at jeg ikke lngere vil spille hvis det har konskvenser for mit forhold, eller mine andre ml. Med den erfaring i tasken eskalerer det ikke. WoW har tidligere fet lov at krer ud af kontrol, og konsekvenserne har vret meget klare.
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Quote Originally Posted by Starswifter View Post
    Jeg kan slet ikke huske royce var med i ANSI. Men det m jo vre tilbage i begyndelse af 2003.

⋐█╬╬╬╬╬╬█|

Forum Trainee

Thumbs up herfra!

Ahh, jeg kan bare lse OP ordenligt.
    Det var efter det frste split fra SD. og ikke fr SD, s passer min time-line osse bedre.

⋐█╬╬╬╬╬╬█|

Forum Learner McMillian's Avatar

Jeg er ikke et sekund i tvivl. Det kan godt vre Royce har haft et par sidespring, men der har jo ikke, som jeg husker det, vret noget drama. Tvrtimod synes jeg altid at Royce har bidraget med en masse. Ikke kun som hardcore gamer, men ogs med godt humr og g-p mod.

I vrigt har jeg hrt et rygte om at han er republic, s ind med ham :-D
    Faking link-dead since 2002...

Quote Originally Posted by Royce View Post
    Det er ved at vre nogle r siden og hukommelsen er ved at svigte. Jeg var bestemt en del af de faste raiders i ANSI, men fulgte ikke efter Arcee nogen steder hen. Tog de ikke til en anden server? Xavier eller sdan noget.
    I s fald m du undskylde, mit gamle nag skal ikke g ud over dig. Jeg kan ikke lngere huske specifikt hvem der var med til at reve det hele fra hinanden, men det var primrt raiders som fulgte med. Jeg er stadig bitter over den dag, og jeg hber ikke du holder mig for meget op p det.
    Ex SD medlem

hov jeg glemte at sige...

FOR THE REPUBLIC!!!

⋐█╬╬╬╬╬╬█|

Paladin of the Board Magicha's Avatar

IND IND IND IND

Maggie is the name - Wow is the game. SD! - A chuisle mo chro
    One Woman to rule them all, One Woman to find them, One Woman to bring them all and in the darkness bind them

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by Magicha View Post
    IND IND IND IND
    snakker vi om guilden nu eller ???
    Druids are PvE

Forum Knight Ladydie4's Avatar

Ser dig gerne tilbage i SD!
    Jeg har ingen problemer, kun opgaver og de kan lses.

Ladydie /Troll/Priest/Lv 80/Tail/Ench
    Ladydead/Undead/Warlock/lv 80/Tail/JC
    Ladiesknight/Blood Elf/Death Night/lv 71/Ench
    Ladygodiva/Orc/Hunter/lv 68/ALC/Herb

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by xlausen View Post
    snakker vi om guilden nu eller ???
    Nej tror hun havde gang i noget andet
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

SD Medlem Forum Apprentice steenus's Avatar

JAAAAAAAA ROYCE ind med ham

Forum Senior Nilfen's Avatar

Ser ogs gerne Royce tilbage i SD :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Senior Hardeknut's Avatar

Approved by Hardeknut

Husker bestemt ogs kun Lars som en flinker fyr omend med et stort ambitionsniveau.
    Kims lov 1: Kim har ALTID ret
    Kims lov 2: Ved tvivlstilflde....se 1

Forum Trainee Xoloth's Avatar

Hey royce. Ved ikke om du kan huske mig men min kreste og jeg raided med dig tilbage i ANSI/Epixplx tiden? Maria hed kresten (Aretinna - Troll priest) Og jeg var Bitmonx tauren druid??

Du har ret i at krnen af ANSI flyttede til Xavius, Arcee leavede ret hurtigt derefter og siden er ANSI flyttede server endnu engang til Twisting nether mener jeg det er. Jeg mener stadigvk en par f af dem jeg holdt meget af i ANSI stadig er der, her taler jeg om Darkfoot, Dru, Phantomer og Gnarf.

Jeg kan kun huske dig for vrende en super cool gut s du har min vote!!!
    Xyloth - 85 Mage. Cata Main
    Xoloth - lvl 1 gob rogue lvling starts Feb-2011
    Xlth - lvl 1 gob Warlock lvling starts ????

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

En del af mig siger "Ind med Royce igen.... det var sknt at spille med ham i SWG" men en anden siger "han er get 2 gange fr.... hvorfor s ikke en 3.?"

Men fedt du vender tilbage Royce..
    S gr jeg igang med mit spil - eller prver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]