Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 56

Thread: Royce sger samvr.

Quote Originally Posted by Xoloth View Post
    Hey royce. Ved ikke om du kan huske mig men min kreste og jeg raided med dig tilbage i ANSI/Epixplx tiden? Maria hed kresten (Aretinna - Troll priest) Og jeg var Bitmonx tauren druid??

Du har ret i at krnen af ANSI flyttede til Xavius, Arcee leavede ret hurtigt derefter og siden er ANSI flyttede server endnu engang til Twisting nether mener jeg det er. Jeg mener stadigvk en par f af dem jeg holdt meget af i ANSI stadig er der, her taler jeg om Darkfoot, Dru, Phantomer og Gnarf.

Jeg kan kun huske dig for vrende en super cool gut s du har min vote!!!
    Ooooh, alle de navne ... alle de minder.
    Jeg var ikke klar over, at dig og Aretinna var sammen dengang. Hun snakkede meget med Teodo, s troede egentlig at de havde gang i noget.
    Ex SD medlem

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Uhh Royce is back
    Vil da super gerne se dig tilbage i folden igen
    Kunne vre nice at spille lidt sammen igen. Desvrre er jeg pt. M.I.A. I WoW grundet inet issue, men vil da lige smide en tell nr jeg kommer p igen!
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Forum Trainee Xoloth's Avatar

Star. Aretinna og jeg var sammen i 6r men korrekt at hende og teodo havde et godt forhold til hinanden, jeg har stadigvk en smule kontakt med hende den dag i dag... Mener hun spiller p aggamagan horde.

Bare lige for at nvne flere Ultranage som var min homie dengang eller KaffeJern som er min bedste kammerat i dag

Sorry for OT
    Xyloth - 85 Mage. Cata Main
    Xoloth - lvl 1 gob rogue lvling starts Feb-2011
    Xlth - lvl 1 gob Warlock lvling starts ????

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Nu er det ikke sdan at du har en skare af gamle venner uden for SD der ogs starter op i SWTOR, s vi kan forvente at vinke farvel til dig hvis end game viser sig at vre rigtig fedt og du ikke liiige fler du fr behovet dkket her? For det er lidt den fornemmelse jeg sidder med. Jeg kender dig ikke og kan kun kigge p din historik. Det er fint nok at du er sikker p det ikke sker i wow, men det er reelt set ogs SWTOR du lgger din vgt p.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Der kan slet ikke vre tvivl om at Royce skal tilbage i folden igen! Nu har jeg s ogs haft fornjelsen af at arbejde kort sammen med royce en enkelt sommer, og han er helt klart SD-materiale. Jeg kan slet ikke f je p noget negativt ved at lukke royce ind igen, da han kun kan vre en positiv tilfjelse til SD.
    Quinn - One name. One legend

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Nu er det ikke sdan at du har en skare af gamle venner uden for SD der ogs starter op i SWTOR, s vi kan forvente at vinke farvel til dig hvis end game viser sig at vre rigtig fedt og du ikke liiige fler du fr behovet dkket her? For det er lidt den fornemmelse jeg sidder med. Jeg kender dig ikke og kan kun kigge p din historik. Det er fint nok at du er sikker p det ikke sker i wow, men det er reelt set ogs SWTOR du lgger din vgt p.
    Enig. Selvom jeg personligt gerne ser Royce tilbage, s vil jeg da gerne lige ha lidt uddybende omkring dine planer med SD nu. Du har vret smuttet 2 gange fr. Hvis du skal ind igen, s skal det sgu vre fordi du serist forventer at kmpe for SD fremover.

w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Forum Acolyte Royce's Avatar

@Xoloth
    Jeg husker jer begge ganske tydeligt. Der blev lbet mange DM runs dengang

Quote Originally Posted by Talnox View Post
    Det sprgsml kan jeg ogs godt forst du & Noggs sidder med, jeg antager der m vre vsentlig flere der sidder med den samme tanke.
    Skaren af gamle venner sidder i Bird is the Word p Ravencrest. Det er dem jeg har takket nej til at raid cataclysm med. Det er ikke fordi jeg er trt af WoW, men fordi jeg ikke vil acceptere de konsekvenser det har for mig at bruge den mngde tid & spekulationer p et spil. For mig er det egentligt ikke spillet der er afgrende, det er derfor jeg sammenligner med det valg jeg netop har taget mht. WoW.
    SW:TOR Republic - Nejee (Jedi Shadow)

Dem af jer som kender mig fra tidligere tror jeg vil opleve mig som en noget anderledes rolig person. Jeg er ikke ude efter at snige mig ind p gode venskaber. Jeg vil ind fordi jeg fler jeg p en helt anden mde passer ind her. Hvis det betyder jeg skal p trial i 6 mdr. eller lign. s er det helt ok med mig, da jeg er ude efter den langsigtede lsning og at genoprette venskaberne her.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Quote Originally Posted by Royce View Post
    @Xoloth
    Jeg husker jer begge ganske tydeligt. Der blev lbet mange DM runs dengang

Det sprgsml kan jeg ogs godt forst du & Noggs sidder med, jeg antager der m vre vsentlig flere der sidder med den samme tanke.
    Skaren af gamle venner sidder i Bird is the Word p Ravencrest. Det er dem jeg har takket nej til at raid cataclysm med. Det er ikke fordi jeg er trt af WoW, men fordi jeg ikke vil acceptere de konsekvenser det har for mig at bruge den mngde tid & spekulationer p et spil. For mig er det egentligt ikke spillet der er afgrende, det er derfor jeg sammenligner med det valg jeg netop har taget mht. WoW.
    Jeg kender bare fra mig selv, hvor meget det pludselig kan tage overhnd, hvis interessen virkelig blusser op igen og der bare skal ske noget. Det er lidt det jeg stter sprgsml ved, det er ikke den tid hvor tingene krer p lavt blus, for der er det selvflgelig nemt nok at argumentere anderledes

Jeg kan sagtens se at du har spillet en positiv rolle i op til flere henseender i SD og det er da selvflgelig positivt...indtil det stikker i jet at du 2 gange er smuttet fordi der var andre ting der var mere interessant. Det er der vores vrdier brister og det er bare det vi gerne vil sikre os, ikke sker igen, som Wooot ogs pointerer.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

SD Medlem Forum Adept Saxe's Avatar

Husker kun gode ting om Royce. Ser ham gerne tilbage i SD. <33

Forum Warden Dake's Avatar

Republic ! Ham kan vi ikke have med !

Mere serist, s er problemet her er jo ogs, at man kan vre en super fyr, men at SD nsker loyale members ogs. Den "2 leaves regel" er her jo for, at man tnker sig grundigt om, hvis man vil forlade SD gang nummer to.
    Hvis vi er for bldsdne her, sender det et signal om, at man bare kan drage p eventyr og s komme hjem igen.
    Jeg kan sagtens forst, at folk sidder lidt med tvivlen om du nu ogs bliver denne gang. Ikke at du skulle tale usandt, men tillad mig at quote dig:
    P det seneste har jeg dog ndret mig som person, ikke kun IG men ogs irl. Jeg har fet styr p mine prioteter, kommet ind p et studie jeg elsker.
    S du m jo forvente at blive grillet her

Uanset hvad s hber jeg da vi ses i SWTOR - SD eller ej
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Marquis of the Board Barahir's Avatar

Quote Originally Posted by Dake View Post

Mere serist, s er problemet her er jo ogs, at man kan vre en super fyr, men at SD nsker loyale members ogs. Den "2 leaves regel" er her jo for, at man tnker sig grundigt om, hvis man vil forlade SD gang nummer to.
    Hvis vi er for bldsdne her, sender det et signal om, at man bare kan drage p eventyr og s komme hjem igen.
    Jeg kan sagtens forst, at folk sidder lidt med tvivlen om du nu ogs bliver denne gang. Ikke at du skulle tale usandt, men tillad mig at quote dig:

Mig bekendt er der ikke nogen "2 leaves regel"...

⋐█╬╬╬╬╬╬█|
    ▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓۝

Om der er en 2 leaves regel eller ej, s har du stadigt ret. Mht. at blive grillet s er det forventeligt. Jeg vil gerne diskutere p vt (sidder der atm) men der er nogle ting jeg ikke vil post her.

Nu kender jeg jo lidt til Royce, s nr han siger at han prioritere anderledes, s stoler jeg 100% p det, ogs mht. prioriteter i fremtiden.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Der er givet dispensation til andre i lignende situationer fr s jeg ser ikke det som nogen stop klods.
    Du har vist dig som vrende en kompetent spiller i SWG, en kompetent leder i SWG og en kompetent Raider i WoW.
    Jeg spillede selv meget lidt med dig i WoW s jeg kan kun udtale mig om tiden i SWG hvor jeg absolut mente du var et "rigtigt" SD medlem.

Du har desuden nogle ganske gode argumenter for hvorfor det ikke bliver "mere af de samme" i TOR.

Ser ingen grund til du ikke skulle med igen

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hr nu her gutter. Manden nrmer sig 28 - han er jo tudsegammel! Og med alder kommer visdom jo som bekendt, s mon ikke han har ret i at han har fet styr p sine prioriteter? /silly off

Ej ok, det var lidt fjollet. Men nu kender jeg ikke Royce fra andet end SWTOR foum og s denne trd. Jeg har umiddelbart det indtryk at han virkelig har tnkt nogen ting igennem og fet styr p sine prioriteter.

Jeg kan godt flge Talnox' spekulationer, men problemet er jo at uanset hvor mange garantier Royce kommer med, s er der ikke nogen der kan sp om fremtiden. S kort sagt handler det jo om trovrdighed og om folk fler Royce er til at stole p.

Og jeg har som udefrakommende, fet et trovrdigt indtryk af ham

SD Medlem Forum Adept

Royce

Np her fra. Ukompetent leder i SWG vil jeg nu p ingen mde sige han var!

Quote Originally Posted by Barahir View Post
    Jaja der skal en stemme mere p republic? Spg til side kan det godt vre den "regel"/guideline er afskaffet. Beklager hvis jeg har glemt noget her, men tidligere var det da noget der blev get ret meget op i.

Yderligere var det ikke intensionen, at mit indlg skal lave en generel debat om emnet. Det var mere henvendt til Royce, at jeg som "udenforstende" godt kunne stte mig ind i at nogen er betnkelige ved at Royce fr har fet benbaringen og derefter leavet fr.
    En evt. debat den br vi af respekt for Royce taget andetsteds, hvis nogen fler de har mere at sige.

For lige at skre ud i pap, s forholder jeg mig helt neutralt til hvorvidt Royce br optages eller ej.
    Mvh Dake, der er lidt i tvivl om denne sidste post er en god id.
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Barahir View Post
    Det er der heller ikke lngere.
    Det er klart at vi bliver mere krsne for hver gang der er en leave og en genansgning,
    men det er altid en individuel vurdering, hvor Trine og GM rd diskuterer omstndighederne af de tidligere afskeder.
    Ogs set i forhold til tid, situation og hvor lang tid siden det er sket, og s igen contra hvordan har ved kommende vret
    i SD dengang han var her.

Og for Royces vedkommende, der er det hans handlinger i SD, bla. som gammel GM i SWG, der langt opvejer et par afskeder.
    Mange af jer kender ikke Royce fordi der nu er get nogen r. Men for os gamle, der har han tjent SD, og optjent lige s meget
    goodwill som andre gode officerer, imo som f.eks. Maggie og Holger. Hvis de tog 2 ture ud af SD inden for de nste 2-3 r,
    og s ville tilbage, s ville jeg ogs modtage dem med bne arme og sige velkommen hjem.
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Elder

Quote Originally Posted by Royce View Post
    Dem af jer som kender mig fra tidligere tror jeg vil opleve mig som en noget anderledes rolig person. Jeg er ikke ude efter at snige mig ind p gode venskaber. Jeg vil ind fordi jeg fler jeg p en helt anden mde passer ind her. Hvis det betyder jeg skal p trial i 6 mdr. eller lign. s er det helt ok med mig, da jeg er ude efter den langsigtede lsning og at genoprette venskaberne her.
    genoprette venskaber ??? WE NEVER STOPPED LOVING U
    Druids are PvE

Forum Disciple

ved ikke men jeg er lidt trt af folk kan komme og g som de vil i SD... og kan ogs forst du har gjort noget der ligner det i Ansi?

Quote Originally Posted by Celtir View Post
    ved ikke men jeg er lidt trt af folk kan komme og g som de vil i SD... og kan ogs forst du har gjort noget der ligner det i Ansi?
    Din holdning har du selvflgelig ret til, men hvad er det med ANSI du mener der ligner? Jeg var der indtil det gik fra hinanden med raid holdet.

SD Medlem Forum Senior Noggs's Avatar

ved ikke men jeg er lidt trt af folk kan komme og g som de vil i SD
    Hmm.. det kan de heller ikke. Det kommer ogs an p hvad de har gjort for SD inden de kom til at g ud af "svingdren".

... og kan ogs forst du har gjort noget der ligner det i Ansi?
    Er det noget du har hrt fra andre? Eller noget du har oplevet p egen hnd?
    S gr jeg igang med mit spil - eller prver da
    "Are you threathing me Master Jedi?"
    Fac Venatorem Captivum

[Signature overflow error]

Hr nu... Royce har vret gennem rigtig meget siden sidst vi havde ham i guilden, og uden at kende ham alt for godt, kan jeg med sikkerhede sige, at han er et helt andet menneske nu, ikke at den gamle royce var noget drligt bekendskab. Royce's gaming-ambitioner og det han bruger gaming til i dag, er noget helt andet end hvad det var fr. Derfor passer SD bedre nu end tidligere for ham, og ogs derfor at jeg ingen problemer ser i at han fr et SD-tag over hovedet igen.

Nr man snakker om SD som svingdr, s skal man lige huske p, at vi har eksisteret langt lngere end stort set alle de andre guilds, s det er da klart, at vi over en mangerig periode ser folk smutte og komme igen 2+ gange. Jeg har da ogs selv ment at der var en "2-gange s er det slut regel", og at vi ikke hndhvede den strengt nok, men set i lyset af foranstende har jeg selv ndret mening. Men folk ndre sig, og med alderen prioritere man alts bare anderledes... Dt + mit kendskab til Royce, fler jeg mig alts, uden at ville trde nogle over terne, lidt bedre i stand til at bedmme, hvorvidt Royce er afklaret el. ej.

anyways, det var da vist den lngste post i mange r... Gief 4x post count!

For lige at skre ud i pap, s forholder jeg mig helt neutralt til hvorvidt Royce br optages eller ej.
    Mvh Dake, der er lidt i tvivl om denne sidste post er en god id.
    Ja jeg ved det godt. Ovennvnte quote holder ikke helt stik.
    Jeg har snakket lidt med Royce her til aften. Hvis i er skeptiske overfor den seneste "benbaring" s prv at finde ham p ventrilo. Han har en rigtig god begrundelse for, at tingene nu er ndret og han er meget ben og afklaret med det, s bare sprg ind. Derudover s var han en hyggelig fyr at snakke med, s jeg kan sagtens anbefale jer at hilse p ham selvom i ikke er skeptiske

Nu havde jeg kun et fint indtryk af ham fra SWTOR forum, men det er ikke noget jeg vil anbefale ham p. S jeg har forholdt mig neutral. Hber ikke jeg har vret ude med riven her og mine posts antyder jeg ikke nsker ham inde.

Men efter en god snak, tak for det, s hber jeg da at du kommer ind Royce. Lidt opbakning herfra, og det ser jo heller ikke skidt ud med den goodwill du tilsyneladende har fra SWG
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO