Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 26

Thread: Ansøgning - Kouya - Warlock

Default Ansøgning - Kouya - Warlock

Hej, mit navn er Mia og jeg vil gerne være med i Semper Danica.
    Jeg har faktisk været medlem en gang før, da jeg spillede Age of Conan, men jeg fik travlt med mit skolearbejde, så jeg blev nødt til at melde mig ud.

Nu spiller jeg WoW og har for første gang formået at få en character op i level 80 Så jeg tænkte at det var på tide at finde en guild og SD virker som det bedste valg; ikke nok med at det er en dansk guild, så er medlemmerne heller ikke umodne til det ekstreme, som de er i andre guilds (når man først har været i én guild hvor en eller anden bliver ved med at skrive; "TOAST!!1!" så har man været i dem alle) og SD's værdier er jeg også helt enige i.

Selvom jeg godt kan lide at spille MMO's og har spillet både DAOC og en smule Age of Conan og Aion, så er jeg ikke helt inde i alle "fagtermerne" og jeg er stadig ikke helt på det rene med hvad forskellen er på en HC og en almindelig dungeon Men jeg kan stadig affyre Soul Fires med min Mester Demonolog Warlock, så det går nok.

Jeg er en 20 år gammel pige/kvinde () og jeg lige blevet færdig med gymnasiet i år og er i gang med at tage Kemi B som supplerende fag, i håb om at kunne blive optaget på DTU's Bioteknologi-linje næste år.

Jeg hørte første gang om SD fra min bror, Doomstone, som er med i guilden.

Edit:

Som sagt er jeg ved at tage supplerende kemi så jeg kan komme ind på DTU, og i min fritid kan jeg lide at tegne, læse (helst fantasi) og jeg obsesser gerne om en anime eller en manga. Jeg løber ofte med min hund i en skov, som ligger tæt på vores hus.

Jeg har trænet min warlock op ved at gå i "random dungeons".

Angående jeres værdier, så er jeg som sagt helt enige i og accepterer dem.

Jeres regler accepterer jeg også
    Last edited by Kouya; 23-10-2010 at 15:44.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Mia og tak for ansøgningen.

Jeg kunne godt tænke mig, at du skrev en lidt mere uddybene ansøgning, eller ihvertfald lige runder hvem du er mere end hvad du har spillet!
    Men du skal i mellemtiden være velkommen til at samle lidt feedback fra SD'ere. Du skal gruppe med dem og få dem til at skrive pæne ting i din ansøgning. Brug vores ingame chatchannel /semperdanica til at finde os, ligeledes kan du logge på vores ventrilo-server og snakke med os. Du kan også bruge forum her til at finde gruppe, eller vores raid planner side.

Men det vigtigste er i første omgang, at du lige læser og godkender vores værdier. Som potepiloten i Oso siger; her er et tip - du kan læse stickies i vores ansøgningsfora

Jeg skal nok lade være med at kommentere på dit slægstsskab med Doomstone!!

Velkommen til og god fornøjelse!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Quote Originally Posted by Nilfen View Post
    Jeg skal nok lade være med at kommentere på dit slægstsskab med Doomstone!!

Forum Warden Tineea's Avatar

har været i random hc dog uden vt, det må vi have til gode

Forum Trainee Kranak's Avatar

Jeg har også været i et par HCs med Koyua (hold da op, der er mange vokaler i det navn..).
    Jeg var ikke på VT, men ved ikke om hun var det, så vi måtte snakke over chatten i stedet. Vi snakkede lidt om uddannelse, da jeg fandt ud af at hun søger ind der hvor jeg går. Jeg siger mange tak for snakken, for jeg hyggede mig ganske udemærket. Jeg gentager gerne succesen, enten som applicant igen, eller en gang som member.

Rent spilmæssigt, var der et par enkelte rookie mistakes (meh, vi laver dem alle sammen), og gearet er ikke godt endnu. Men hun er ikke tabt bag en vogn, så der er intet til hindring for en casual ansøgning.

Jeg håber at du holder humøret lige så højt, som da jeg spillede med dig. Så skal du nok få Semper Danica tag over hovedet

/Stefan
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Mia

Kan se du ikke har været forbi siden du lavede ansøgningen. Du skal huske, at holde gang i den, så den er aktiv hele tiden.

Dit forum-nick og ingame name er forskelligt - hvad siger du til vi retter dit forumnick til Kouya istedet? Det gør det hele lidt nemmere at holde styr på ;-)

Og Doomstone, du har fuldstændigt ret :-)

Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Nilfen: Det med at ændre navnet synes jeg lyder som en god idé. Forum nick'et er jo lidt ældre end min character, så jeg tænkte ikke lige over det

Til Kranak: hvis det er nogen trøst, så arbejder jeg på det dér med gearet! ^^ Blev hijacked til et raid med nogen fra Semper Danica - det var noget af en oplevelse, især fordi jeg ikke havde nogen anelse om hvad jeg lavede, lol! Og rogue'en blev ved med at snakke om hvor dårligt mit gear var XD Ellers en meget sjov oplevelse.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg havde fornøjelsen at have Mia / Koyua i en enkelt HC tidligere som var Oculus. Hun var på VT og sagde da lidt selvom det trods alt for søndag - var heller ikke selv frisk men heroicen gik fint..

Thumbs

Officer Forum Warden

Har kørt et par HCs idag med Kouya, og hun virkede som en sød pige der vil passe godt ind i SD. Jeg hyggede mig ihvertfald på de runs, hvor vi prøvede lidt forskelligt =D

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Jeg var I et par HC's med Kouya i går og hun roste min healing over vt , og det er godt nok sjælet jeg healer, så klart tumps up fra mig

Forum Convert

Kouya valte lige at joine os i noget rep run i Steamvault da hun søgte efter hc.
    Sad på VT med hende og 2 andre hun var aktiv og flink at snakke med, virker rigtig sød Thumps up her fra

Jeg sad også VT med Kouya, var dog ikke med på runs. Hun virker som en hyggelig pige og vi fik os da en god snak. Fang mig en dag så vi kan tage nogle runs sammen.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Mange tak for alle de venlige ord Det kunne være hyggeligt hvis vi tager nogle runs på et tidspunkt

Jeg har haft den fornøjelse at lave et par Hcs med Kouya, thumbs up her fra.

-JNN

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Kouya har over noget tid lavet lidt Hcs med undertegnede. Undertegnede er glad for HC. Undertegnede vil godt sige tak for runs. Undertegnede vil godt give en . Undertegnede forlader nu ansøgningen og leger videre.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Tankede et par hc's med Kouya. Lidt stille på VT, men det skal nok komme... Hvis du skal ha' et par warlock tips så smid et tell til Stormlórd/Stormchíld.
    indtil videre thumbs up herfra...

Hvis du skal ha' et par warlock tips så smid et tell til Stormlórd/Stormchíld.
    Umm med mindre du skal lære at body pulle stuff i ICC og wipe folk, så find en anden at søge råd hos SD Locks = Famous Wipers

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    Umm med mindre du skal lære at body pulle stuff i ICC og wipe folk, så find en anden at søge råd hos SD Locks = Famous Wipers
    FU!! Du skal blame Filur og Varoksen... Det er mine læremestre

Haha, så ved jeg hvorfor jeg fik dræbt min gruppe igår - det ligge simpelthen til at være associeret med SD,

Jeg kunne faktisk godt finde på at tage dig på ordet, jeg har nemlig brug for råd for eksempel ved jeg ikke om jeg skal fokusere på crit. damage eller haste, så lige nu er det bare haste jeg har baseret mit køb af gear på ^^
    Last edited by Kouya; 16-11-2010 at 21:06.

SD Medlem Forum Learner Zopanik's Avatar

Var med Kouya på et par HC runs her til aften, og syntes det gik fint. Så thumbs up.
    Zopanik, formerly known as Zoron på SDs forum.

Forum Trainee Kranak's Avatar

Quote Originally Posted by Kouya View Post
    for eksempel ved jeg ikke om jeg skal fokusere på crit. damage eller haste
    Sidst jeg groupede med dig, var du Demonology, som jeg ikke selv alt for meget kendskab til. Men hvad de fleste demo warlocks påstår, er hit rating op til 17% (såfremt du skal på 83++ bosser, i fx. raids - Den hit chance gælder egentlig alle spellcasters). Derefter, får du mest ud af haste, haste, haste. Sekundært, er damage (Intelligence, Mastery og Spellpower).

Crit har du allerede meget af, fra dine talents, så det er bedre at få haste og damage.

Jeg håber at det giver mening (og jeg håber at det er rigtigt )
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

Så haste først og så damage? Det er også det jeg har valgt, så det er godt!

Ser godt ud Mia, Fang mig for en VT snak. bedste dag er evt imorgen onsdag eller efter 23 torsdag, da jeg har aften/nattevagt fredag lørdag søndag.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Jeo vi ska lige se et billede af hende før hun kan komme ind. Skal jo se om det er Cookiebo´s "veninde" :P

Velkommen på trial, PM sendt og forum adgang givet.