Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Rogozjin - lvl 80 resto druid

Post Rogozjin - lvl 80 resto druid

Hej Semper Danica!

Hermed en ansøgning til casual member.

Lidt info om mig:
    Jeg hedder Thomas, og er 24 år.
    Jeg bor i Aarhus, hvor jeg læser medicin på universitetet. Jeg har dog taget et år fri fra studierne for at lave et forskningsprojekt i nyrefysiologi.
    Er meget glad for at bo i Aarhus, og støtter byens hold.

Jeg kender Breael fra det virkelige liv, og han er en af mine rigtig gode venner, på trods af han er AaB'er og Barca-fan og jeg støtter de hvii' og Real

I min fritid spiller jeg tennis (når banerne ikke ligger under vand som nu), læser en del og så er min helt store passion cykelsport. Når forårsklassikerne køres, sidder jeg klistret til tv-skærmen. Har en drøm om, at jeg selv skal prøve kræfter med de helt store alper engang :cool:

Jeg er loyal over for mine kammerater og guild. Jeg er meget tålmodig og har altid godt humør med. Når jeg er online er jeg ret social, både med ingame chat, men har selvfølgelig også vent installeret.

Når jeg spiller, har jeg en svaghed for achievements og reputation grinds. Jeg er altid klar på at klare de mest åndsvage achievements, og har en hel liste med dem, jeg skal nå inden Cata.

Min character, jeg søger ind med, er en lvl 80 druid, som hedder Rogozjin.

Jeg er resto speccced med balance som sec spec. Mit gear består af, hvad jeg har kunnet skrabe sammen uden for raids, men burde klart være nok til ICC normal.

Her er et link til mit armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...rogg&cn=Swiffy
    (armoriet har ikke opdateret efter mit serverskifte endnu)

Jeg har også en lvl 80 undead rogue, men den spiller jeg ikke på.

Jeg har spillet wow siden 2005 med et par pauser indimellem. Min druid blev født på serveren Genjuros tilbage i 2006 som en Night Elf . Jeg var temmelig lang tid om at blive lvl 60, så nåede kun at se et par UBRS og ZG raids med min daværende guild Phoenix Guard.
    Da BC kom, blev jeg optaget i guilden Release Run Back - en hardcore raiding guild med flere server first kills - hvor jeg var, indtil den blev opløst ca. halvandet år efter. Det var en kanon god guild, og den bedste jeg har været i. Der var virkelig nogle fede personer, og vi havde det så sjovt, når vi raidede.
    Efter den blev opløst, var vi en de,l der flyttede til Kazzak. Her kom jeg ind i den danske guild Confined, men var der kun 3-4 måneder, da jeg blev nødt til at opprioritere mit studie.
    Herefter har jeg bare spillet lidt casual på først Shattered Halls og siden Kilrogg.

Min raiderfaring:
    BC:
    Karazhan - cleared
    Gruuls Lair - cleared
    Magtheridons Lair - cleared
    SSC - cleared
    Tempest Keep - cleared
    Mount Hyjal - 4/5
    Black Temple - 4/9

LK:
    Sartharion +1 10 man
    Sartharion 25 man
    Malygos 10 man
    ToC 10 man
    ICC 10/25 6/12

Jeg har i LK manglet det sociale aspekt af WoW, da jeg ikke rigtig har været i en guild, og så blir det hele let en stor grind. Nu er jeg blevet lokket af Breael til at komme til Tarren Mill og skrive denne ansøgning.

Jeg har læst jeres 5 værdier og kan støtte dem alle. Det sociale aspekt af SD tiltaler mig meget. Synes det er ret fantastisk at I kan samle både hardcore raiders og casuals i samme guild. Jeg håber meget på at blive en del af Semper Danica, og det også ind i Cataclysm og havd blizzard ellers må smide fter os
    Jeg forventer at have det sjovt, mens vi oplever end game content og at møde nogle rigtig flinke mennesker.

Så hvis I har brug for en healer eller boomkin til nogle HCs, raids, acchievements eller andet, så bare hiv fat i mig. Jeg har joinet jeres ingame chatchannel.

Vh,
    Thomas
    Last edited by Rogozjin; 24-10-2010 at 14:24.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Thomas.

Først vil jeg da sige et pænt velkommen til vores forum Jeg har ikke noget at tilføje til din ansøgning, da jeg synes den er rigtig god og giver et virkelig fint billede af hvem du er som person og dine interesser. Og så lyder det da super spændende sådan at være med i et forskningsprojekt! -held og lykke med det!

Ingame er det super du har joinet vores channel og så skal du ellers bare komme igang med at gruppe op med SD'ere. SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme væk af. Når du har gruppet med SD'ere, så husk at sig du er ansøger, og se om du ikke kan få dem til at skrive en kommentar til dig herinde i din ansøgning tråd. Igen er det ikke skills vi kigger på, men mere om du er hyggelig, hjælpsom osv.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender, raid siden er HER. Jeg har gjort sådan, at du kan logge ind med dit forum login.

Vores VT skal du endelig også bare benytte. Der er info HER, og vi vil rigtig gerne om du skriver "Ansøger" i Comment feltet.

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller gerne vil snakke om nogle ting, så skal du endelig bare skrive.

Held og lykke med ansøgningen.
    Hilsen Trine

Forum Senior Nilfen's Avatar

Quote Originally Posted by Rogozjin View Post
    , læser en del og så er min helt store passion cykelsport. Når forårsklassikerne køres, sidder jeg klistret til tv-skærmen.
    Den mand skal bare ind NU! :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Yes jeg snupper gladeligt æren for at have introduceret Thomas for SD

Jeg har kendt ham siden jeg flyttede til Århus og på trods af hans underlige fodboldtilhørsforhold er han en rigtig nice og trofast kammersjuk (han var bl.a. bagmanden bag at jeg bestod reekasamen i anatomi da han lige rev en uge ud af sommerferien for at terpe med mig(!)).

Det er ikke meget wow vi har spillet sammen, men hvis hans menneskelige værdier slår igennem bag skærmen er der ingen tvivl om at han har hvad der skal til for at blive en super SD'er

Glæder mig til at lege in-game!

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Et kort øjeblik troede jeg du arbejdede med ny-refysiologi, hvilket fik mig til at undres over hvad refysiologi var for noget.

Herefter har jeg bare spillet lidt casual på først Shattered Halls og siden Kilrogg.
    Mener du forresten ikke Shatterend Hands? Det var i hvert fald dér jeg mener du lokkede mig hen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Quote Originally Posted by Breael View Post
    Mener du forresten ikke Shatterend Hands? Det var i hvert fald dér jeg mener du lokkede mig hen
    Kartoffel kartoffel.... :P

Yeye, det er self ikk så vigtigt igen - men ér altså to forskellige servere

Tusind tak for den fine velkomst

@ Nilfen: fedt der også er andre cykelsportsentusiaster!

Det skal nok passe det var Shattered Hand og ikke Halls vi var på.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i to HCs med Rogo - var også på VT (som er et plus for mig) og var ikke bange for at snakke. Virker fin nok, og healingen fejlede intede selvom jeg tog aggro et par gange

Thumbs up!

Forum Egg

gik lige et par hc's med rogozjin og han kunne holde mig oppe og jeg er ikke lige verdens beste tank ^^ så det var nice

Thumbs Up! og Good Luck
    To the day saten sends us to heven

Tak for anbefalingerne Marwen og Duneb

Var med i ICC 25 mands raidet med SD i onsdags og det var rigtig hyggeligt! Var kun anden gang jeg prøvede at heale et raid siden ZG på lvl 60 (har mest spillet som tank i BC og Kitty i LK), men jeg synes det gik ganske fint. Lykkedes os at tage 9 bosser og jeg fik taget 3 jeg aldrig havde downet før

Fik også taget Sartharion 10 +3D med Marwens raid igår i en hidsig zerg ^^

Ret fedt at der sker så meget i guilden og der er altid er folk der er klar på raids/hcs

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Ja det var måske ikke lige den heldigeste Zerg med det bedste udfald men ned kom det.. Vi alle døde meeen fik det ned.. (og sjovt nok var alle dragerne stadig i live og fløj rundt efter fighten.. )

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Ja det var måske ikke lige den heldigeste Zerg med det bedste udfald men ned kom det.. Vi alle døde meeen fik det ned.. (og sjovt nok var alle dragerne stadig i live og fløj rundt efter fighten.. )
    Det lyder da lige præcis som en ægte ZERG!

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hej Rogozjin, ville da lige kigge forbi og sige hejsa

Du har fået en god start så fortsæt bare i samme stil

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Jeg var med Rogozjin i diverse old school raids i dag og det gik fint, han var også på VT og virkede som en flink fyr så fra mig
    "Med tid kommer rod"

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Endnu et raid med Rogozjin der kørt fint. Klarede sig godt på healing og lidt hygge snak på vt ved siden af. thumbs up.

Forum Greenhorn Amokoma's Avatar

Var med Rogozjin i ICC25 og det gik fint. Han virker som en social og god spiller..

Det er ved at være lidt tid siden der er skrevet i min ansøgning, så skriver lige for at holde den aktiv.

Jeg har ikke fået gruppet så meget med SD'ere siden raidet i onsdags, da jeg har været temmelig optaget af arbejde og at forberede mig på Cata = klare gamle achievements.
    Men dte får jeg forhåbentligt snart gjort noget ved

Forum Learner polyphemus's Avatar

Jeg grindede rep i et par timer med rogo.

Det var super hyggeligt og han virker helt sikkert som et SD emne.

Thumbs up herfra!

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Forum Convert

Jeg har i LK manglet det sociale aspekt af WoW
    Hey Rogo.

Jeg har ikke set din healing side, kun boomkin men jeg stod selv og manglede den social side af wow og kan kun sige at dt har SD givet mig igen
    Men var/er super glad for du sprang sådan til og hjalp mig med at farme rep i nogle lange kedelige timer, men du var helt sikkert med til at gøre det hele en del sjover, glad og social manglede dig bare lidt på VT men det kommer nok næste gang

100% thumbs up fra mig!

- Chromez
    Last edited by Chromez; 13-11-2010 at 22:48.

Tak for sidst Chromez og Lothran, det var hyggeligt

Jeg har den sidste uge haft problemer med mit internet, og nu er det blevet så galt, at mit modem er sendt til reparation. Så jeg har ingen internet de næste 7-14 dage
    Rimeligt træls her vor alle er ved at forberede sig til Cataclysm og min ansøgning er i fuld gang.

Jeg har været rigtig glad for at spille med SD'ere de sidste par uger, har haft mange gode oplevelser og mødt en masse søde mennesker. Jeg vil helt sikkert gerne være en del af Semper Danica!
    Er det muligt at få en uges udsættelse/sætte ansøgningen i bero i en uge, indtil jeg har internet igen?

Slack Thomas, slack slack slack.

Ej, det er da nitten. Du er altid velkommen på kasernen hvis abstinenserne skal dulmes

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Du er ved at være der, få mere så hiver jeg fat i dig

Har været i gruppe med Thomas en gang eller to, og han virker til at passe fint ind i SD,
    Thumbs up