Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 43

Thread: Ansøgning Stardancer

Default Ansøgning Stardancer

Hej SD.

Er havnet på jeres server fordi min søster og hendes kæreste skal spille i en anden guild. Har spillet wow i 5 år. Her en Dk lvl 80. Hunter lvl 80. Rouge lvl 80. Holy palladin lvl 80, og er igang med shaman´en (Stardancer) Spiller mest om vinteren nå dagene bliver kortere. =)
    Er 29 år. Bor i Fredericia. Går sygmeldt pga. en dårlig ryg.
    Er vant til og spille i dansk guild, og efter og have læst jeres regler, synes jeg at jeg ville prøve og komme ind i jeres guild. Har kun min shaman på jeres server lige pt. man kan hurtigt flytte de andre. Kan evt. starte som non raider så vi kan se hinanden an. =)

Håber på optagelse til jeres sammenhold, og ville være fedt og møde jer til nogen af jeres fester.

Vh Michael Toft.
    Last edited by Stardancer; 29-10-2010 at 9:18.

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Godt at se at det lykkedes for dig at poste, men den skal nok lige ind i casual ansøgningsforum... Du skal også skrive at du har læst og forstået de 5 bud og så er jeg sikker på at Trine vil høre en hel masse mere om dig når hun kommer forbi :-)

Men /join semperdanica og find nogle rare SDer at gruppe med
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Flyttet!

Hej Michael og mange tak for ansøgningen. Du må meget gerne skrive noget mere om hvem du er, da vi lægger stor vægt på hvem du er og om du er lige så skør/dejlig/underlig/flink som resten af Semper Danica ;-)

Når det er gjort, skal du gruppe med SD'ere. Du kan finde os online i vores chatchannel /semperdanica. Du kan også logge på vores vt-server, eller bruge forum her til at aftale udflugter med. Endelig kan du joine raids via vores raidkalender!

Held og lykke med ansøgningen (når den er uddybet lidt!)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Hej Igen.

Synes ikke jeg kunne finde anden side end den jeg skrev i. Men er glade for i er flexible =D
    Jeg har læst og forstået jeres 5 bud. Og respektere dem fuldt ud. Har som sådan aldrig være i en guild hvor vi har haft samme sammenhold som i den her guild. (Og synes at det er fedt af i går så meget op i det) Og ville jeg virkelig også =D

Jamen jeg er loyal, næsten altid glad. Åben, pakker ikke tingene ind. Har MEGET SORT humor. (får piller imod det) xD
    Overholder altid mine aftaler, kan blive pisse sur hvis det ikke går fair til =)
    Er hjælpsom og altid lidt for god af mig. Og så er jeg vel også lidt af en bandit. =D

Well er der så meget andet og skrive end at jeg virkelig gerne vil med i jeres guild?
    Og at jeg evt. ser stort frem til og lære jer alle og kende.

Vh. Michael Toft (Stardancer)

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Quote Originally Posted by Michael Toft (stardancer) View Post
    Er havnet på jeres server fordi min søster og han kæreste skal spille i en anden guild.

Din søster....og hans kæreste? HANS KÆRESTE? Say what?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen til Michael. Er det ok med dig vi evt renamer dit forum navn til din main toons navn? Nemmere at finde dig når du samler anbefalinger og lign.

Hej Joparty.

Tak =) Ja må du gerne. Men hvordan så nu? Er jeg med eller hvordan ?

Nu skal du finde nogle SD'ere ingame og groupe med dem. Så kommer de herind og beskriver om det gik godt eller skidt, og efter tilpas mange tilbagemeldinger fra SD'ere, besluttes din videre skæbne.

Ok super. =) Men har stadig et lille stykke vej til de 80, men arbejder på det.

Der findes skam også sub-80 SD'ere.

Ja som ZanZan skriver skal du /join semperdanica som er vores ingame channel, og begynde at løbe HCs og raids med vores medlemmer. Du skal huske at gøre dem opmærksom på du er ansøger og bede dem skrive i din ansøgning.

Nogle vil gerne have flere runs med dig før de skriver, så hav tålmodighed og bare lav en masse grupper med SDere. Ligeledes når du alligevel spiller, så hop på vores Ventrilo og snak med dem du spiller med. Ventrilo er et vigtigt værktøj for at folk kan lære mere om hvem du er som person

Jeg har ændret dit forum navn til Stardancer

Held og lykke med ansøgningen

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Michael.

Jeg vil da lige sige pænt hej til dig også Hvis der er noget jeg kan hjælpe dig med, så skal du endelig bare sige til!

Og husk så at holde din ansøgning aktiv!

Held og lykke!
    Hilsen Trine.

jeg fik lige fornøjelsen af at få lavet et par runs med michael ( og hans svoger) på min DK, og det gik rigtig godt

/Xinji "Claus"

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Har lige været igennem icc25 i aften med Stardancer. Han har styr på healing men vil gerne høre lidt mere fra ham på vt.

Forum Egg

var lige en tur i icc 25 med stardancer, og det gik meget godt Thumbs Up - herfra
    To the day saten sends us to heven

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Var med Stardancer i Darwy's ICC25, det gik fint men Stardancer skal lige lære ikke at dø til fælder Ellers
    "Med tid kommer rod"

Det er ikke mange thumbs up fra alle dem man har kørt instance med.. hmm. Bare dovne ?

Quote Originally Posted by Stardancer View Post
    Det er ikke mange thumbs up fra alle dem man har kørt instance med.. hmm. Bare dovne ?
    Mange vil gerne løbe flere end en gang med hver ansøger før de skriver i en anbefaling. 1 HC med en ansøger som feks ikke er på VT den dag giver ikke et ret godt indblik i hvem personen er bag sine pixels.

Så bare fortsæt med at hoppe på VT, snak med members selv om du ikke kører HCs med dem, fang dem til HC runs, Raids og lignende. Anbefalingerne skal nok komme

Får du gruppet med nogle folk? Evt så skriv hvem du grouper med i din ansøgning så vi kan se du er aktiv. Ellers kan den blive afvist. Du har ansvaret for at din ansøgning er aktiv

Hey ja gør jeg da. Men har stået stille her den sidste uge pga. jeg har rendt frem og tilbage på sygehuset, og mit net har drillet lidt. Men er oppe og køre igen! Melder mig til alle raids jeg kan her den næste uge og så laver jeg lige en liste over hvem jeg har spillet med =)
    Har pt. 3 af mine char herover på serveren nu.. Stardancer elemental shaman. Missdeejay Holy palla og Thecryingcow Hunter. Så hvis i kan bruge mig til noget og jeg er online må i meget gerne /w mig =)

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Har lige løbet et par runs med Stardancer. Det var ham der havde samlet folk til en gang hygge hc og tog ligeledes initiativet til at vi hoppede på vt Super hyggelige runs og han virker som en cool nok fyr her fra!

/Moonster

SD Medlem Forum Neophyte

Super hyggelig fyr masser af herfra !

Fulgora

Herlig fyr og snakke med på vt ! Altid glad og fuld af sjove ting

herfra ^^

Nezfel!

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Var lige med Stardancer som dps i et HC achievement run for at få Watch Him Die som jeg mangler, @Amute og @Harpos på Zarfek var der også og de mangler Watch Him Die som den sidste for at få mount.

Vi skrev tac i chatten men det gik ikke så godt, Stardancer kom til at gå på en guardian så vi fik den ikke, det kan jo ske for selv den bedste, vi laver alle fejl af og til

Vi havde også en mage med fra TM som jeg ikke kender men som pullede alt og alle op til bossen så det gik hurtigt for sig, Androníkos, som magen heder, nåde da også at spørge Stardancer om han var en idiot i chaten efter vi fejlede så ikke den bedste stemning all in all.

Noget der for mig kan løfte stemningen igen er hvis man lige snakker hurtigt om det bag efter, eller bare skriver "ja det var sku min skyld, det må i undskylde" og måske også lige forklare hvad der gik galt, en hurtig "sorry, my bad!" og der efter smutter ud af party virker ikke overbevisende, jeg ved godt Harpos smutede før dig men ham kender jeg jo

Du skrev til mig Stardancer at du ikke er meget for at indrømme dine fejl men det skal du ikke være, alle laver fejl og efter man har jokket i spinaten er der ikke altid den bedste stemning, sådan er det og hvis der ikke bliver fulgt op på det så hænger den bare der, så ud med det og giv endelig igen hvis det er berettiget
    Last edited by Trine; 29-11-2010 at 19:45. Reason: Fjernet Zarfek i titlen.
    "Med tid kommer rod"

SD Medlem Forum Adept sprasz's Avatar

Var med Star. i icc25 her til aften. Raid er jo lidt stille,(not) men det gik fino og intet brok eller ballade. Virker som en ok fyr.