Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 43 of 43

Thread: Ansøgning Stardancer

Var på samme ICC run med Star. og ja vi kom ikke så langt, som de sidste par gange, men der var jo også mange nye (nonregulars) med i går. Alt i alt et godt run og jeg fik et positivt indtryk af Star. Fang mig IG så vi kan tage nogle HC's sammen.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Forum Apprentice BloodyQQ's Avatar

Fik et positivit indtryk af Star fra icc 25 raidet igår
    Games played:
    Too many ...

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Quote Originally Posted by Electricardo View Post
    Var lige med Stardancer som dps i et HC achievement run for at få Watch Him Die som jeg mangler, @Amute og @Harpos på Zarfek var der også og de mangler Watch Him Die som den sidste for at få mount.

Vi skrev tac i chatten men det gik ikke så godt, Stardancer kom til at gå på en guardian så vi fik den ikke, det kan jo ske for selv den bedste, vi laver alle fejl af og til

Vi havde også en mage med fra TM som jeg ikke kender men som pullede alt og alle op til bossen så det gik hurtigt for sig, Androníkos, som magen heder, nåde da også at spørge Stardancer om han var en idiot i chaten efter vi fejlede så ikke den bedste stemning all in all.

Noget der for mig kan løfte stemningen igen er hvis man lige snakker hurtigt om det bag efter, eller bare skriver "ja det var sku min skyld, det må i undskylde" og måske også lige forklare hvad der gik galt, en hurtig "sorry, my bad!" og der efter smutter ud af party virker ikke overbevisende, jeg ved godt Harpos smutede før dig men ham kender jeg jo

Du skrev til mig Stardancer at du ikke er meget for at indrømme dine fejl men det skal du ikke være, alle laver fejl og efter man har jokket i spinaten er der ikke altid den bedste stemning, sådan er det og hvis der ikke bliver fulgt op på det så hænger den bare der, så ud med det og giv endelig igen hvis det er berettiget
    Ja, jeg var med på det run, og lige for god ordens skyld så mangler jeg den ikke, men var bare med for at hjælpe dem som mangler den.
    Men det gik fint lige indtil... hehe ja det kan jo ske...

Jeg var også med i ICC25 med Stardancer, og jeg syntes det gik fint, men ikke meget man høre fra dig på VT, men det kommer jo nok.

PS. Den Mage var min yngste søn og han fik en over nakken bagefter for den bemærkning.

GL med ansøgningen

Harpos

Electricardo---> Nej det var ikke et super run, men var lidt for ukoncentreret og vi skrev jo lidt sammen derefter.
    Og du misforstod vist den sidste besked jeg sendte: Er IKKE bange for og indrømme mine fejl! =P
    Men tager din tråd seriøst =)

Tak for de delvis gode indlæg. =) Hyggede mig rigtig meget i går på raid! Men det med taktikken skal jeg nok komme efter.
    Bruger det meste af dagen i dag på og kigge film =D
    Alt i alt så synes jeg at jeg have en god følelse i maven bagefter. Ikke fordi jeg kludrede lidt i det, men fordi folk stadig var positiv over for mig. og vil jeg gerne takke for =)

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Mange gange siger et reaktion mere end selve situationen, kan man give igen?
    "Med tid kommer rod"

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Du var jo med i ICC25 i går aftes som replacement og det gik som sådan ganske ok og det var super at du ville springe til og fylde pladsen ud. Du kendte ikke til så mange af bosserne eller tacts, men var rimelig hurtig til at fange hvad du skulle. Du ansøger som Casual og ikke raider, så at dit spec ikke lige var 100% ser jeg gerne igennem fingre med. Du må gerne være lidt mere aktiv på VT og stille spørgsmål, hvis du er i tvivl. Men jeg havde et generelt godt indtryk af dig, så thumbs up herfra.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Var med i diverse HCs med Stardancer, og det gik fino og hyggelig på VT, så

Forum Nestling

Har kørt HC´s med STardancer idag. Var super hyggeligt. Virker som en fin fyr

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Zeetax View Post
    Har kørt HC´s med STardancer idag. Var super hyggeligt. Virker som en fin fyr
    Samme her, thumbs up!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice Víe's Avatar

Quote Originally Posted by Nerror View Post
    Var med i diverse HCs med Stardancer, og det gik fino og hyggelig på VT, så
    Var også med der og kan tilslutte mig hvad Thomas skriver.....
    herfra også.

Ville være glad hvis der snart kom skred i min ansøgning...

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Det er 3 gang du kommentere manglende fremgang i din andsøgning, kan man spørge hvorfor, går tingene ikke som forventet og hvis ikke hvad havde du så forventet?
    Last edited by Electricardo; 04-12-2010 at 16:51. Reason: Omformulering
    "Med tid kommer rod"

Jamen synes selv jeg har brugt lang tid på og "Spille" min ansøgning op. Fik af vide herinde at jeg selv stod for og holde min ansøgning aktiv.
    Og synes jeg også selv jeg har gjort, også derfor jeg følger op på den.
    Har været ansøger fra den 28 oktober så kan ikke forstå at jeg ikke har været til samtale endnu.
    Har snakket med bla. Víe og hun fortalte også at folk har travlt med privat livet, børn osv. Det er også fair nok.
    Men følger bare op på, hvornår jeg kan få den samtale. Og glæder mig selvfølgelig til og komme ind i guilden (Ellers brugte jeg heller ikke så lang tid på det)
    Ved bare andre ansøgere er kommet ind på under 14 dage. Så vil godt vide om der er noget jeg har gjort forkert eller om der er andre oversager til det. ?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Næh, du skal bare fange mig for en VT snak Ting tager tid, og har arbejdet max i den sidste uge så forum har kun været studeret via min smartfone

Også fair nok.. hehe har du tid nu ?

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Velkommen på trial, PM sendt og forum adgang givet

SD Medlem Forum Apprentice Revosonic's Avatar

Velkommen som SD medlem.
    Revoo - Holy Pala
    Revosonic - DPS Warrior
    Wupang - Warlock