Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Slimcrack - Warlock

Red face Slimcrack - Warlock

Hej Semper Danica.
    Jeg ønsker at søge ind i jeres guild som casual player, og jeg accepter selvfølgelig jeres 5 værdier, og medlemsskab og loyalitet, og har selvfølgelig også læst jeres regler.

Den avatar jeg vil søge ind med vil være Slimcrack, en undead warlock.

Lidt om mig:
    Jeg hedder Paw, og er 20 år gammel. Jeg bor i en meget lille by ved navn kirketerp, som ligger et stykke fra Støvring, hvis man ved hvor det ligger :P. Jeg bruger det meste af min fritid, på at sidde ved computeren, og selvfølgelig spillet en del wow, sammen med min bror, og tre andre som jeg kender.

Er lige begyndt på grundforløbet til strøm, styring og it, oppe på tech college i aalborg, hvor jeg regner med at få uddannelsen som IT-Supporter. Har dog også taget uddannelsen som web-integrator deroppe, hvor jeg løb med et 12-tal, så hvis i skal have hjælp til en hjemmeside så siger i bare til :P. Har dog ikke kunne få noget arbejde indenfor det, så da jeg havde gået hjemme i et stykke tid, besluttede jeg mig så for at prøve noget andet, og det blev så It-supporter .

Mig i World of warcraft:
    Har spillet wow i omkring en 3-4 års tid, hvor jeg dog har holdt en del pauser ind i mellem, men har da fået lvl omkring en 70 human warlock, en lvl 80 human death knight, og så selfølgelig min lvl 80 undead warlock. Min warlock er min bedste gearet character, men det siger jo heller ikke så lidt, da blizzard har gjordt det ekstremt nemt, at få godt gear her op til launch af catacalysm. Har ikke rigtig nogen form for raid erfaring, men har lavet en helvedes masse dungeons her i wrath of the lich king, da det jo er blevet dejligt nemt med blizzard nye dungeon finder tool.

Har været med i en del guilds igennem mit forløb i wow, en hel del danske guilds, da jeg også spillede på ravencrest en gang, og der var jo nærmest ikke andet end masser af små dankse guilds. Det har dog kun blevet til 2 engelsk sprovede guilds.

Har dog længe kendt til semper danica, helt tilbage fra dengang i spillede på ravencrest, og hvor jeg også gjorde med min undead warlock, men flyttede så min character over på tarren mill, fordi jeg havde en ven som spillede derpå, og så fulgte i jo efter mig .

Undskyld at jeg poster den her, men det virkede ikke nogen andre steder :S ..ligemeget nu, kan se den er blevet flyttet
    Last edited by Nilfen; 29-12-2010 at 23:52.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Ked af du er blevet syltet, totalt overset dig og det er bestemt ikke noget vi plejer.

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

#2 Hehe det er skam helt i orden, brugte bare tiden igår til at hjælpe en ven i nogle HC's :P

Så kan DS'erne godt gøre sig klar til at lave HC's

Quote Originally Posted by Slimcrack View Post

Så kan DS'erne godt gøre sig klar til at lave HC's
    DS'erne = DS Håndværk & Industri har sammen med andre organisationer og virksomheder stiftet Metalbranchen i Bevægelse - et tværgående initiativ, der arbejder på at fremme den danske metalbranches produktions- og produktivitetsmuligheder.

Hvad har de at gøre med din ansøgning?

Er du forsvundet? Husk at holde din ansøgning aktiv.

#5 Nej jeg er her skam stadig ..Det er bare lidt svært at få andbefalinger, når folk ikke rigtig gider i dungeons med en

Sign til raids og bare tving folk i HCs Sig de skal for det siger Jeo

#5 hehe okay xD det vil jeg sige til dem så, så tør de ihvertfald ikke at sige nej :P

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Var i ICC25 Casual meD Slimcrack. Det gik fint og er en udemærket DPS - sign herfra

Forum Convert

Var i ICC 25 (Darwy raid) med Slimcrack gik helt fint og dpsen var fin thumbs up her fra

yeah to thumbs up Mange tak for det

Er du forsvundet? Du har ansvaret for at holde din ansøgning aktiv. Ellers bliver den afvist.

nej da, er her skam stadig .. var endda med i raid i onsdags, men fik bare ingen thumbs up :P

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by Slimcrack View Post
    nej da, er her skam stadig .. var endda med i raid i onsdags, men fik bare ingen thumbs up :P
    Aahhh... Endnu en ansøger der var med Ikke nemt med 25 deltagende at huske alle ansøgere Jamen jeg kan da godt smide en thumbs up... Lagde ikke så meget mærke til dig på VT, men det kan jo sagtens være positivt...

jaaa så har jeg 3 nu xD ..Mange tak for din thumbs up Stormlord

Hejhej

Har vaeret inde og lege med Slimecrack og kan kun sige thumbs up

ja nu er jeg helt oppe på 4, så mangler jeg kun 6 ..Mange tak for din thumbs up Xnu

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

ja jeg var også med på det run. sry, men det gik godt bortset fra at han "stjal" mit loot :P men *thumbs up* alligevel :P

er du sikker på det var mig, du var i run med?.. husker nemlig ikke at have været i gruppe med dig :S

Jeg er Kalliffen Mage

aahh okay ..jamen mange tak for din thumbs up

ja det er ik sådan når man er oppe på 7 lvl 80

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Paw.

Super at der er ved at komme kommentarer her i din ansøgning. Nu er det weekend, så der er rig mulighed for at fange SD'ere på alle tider af døgnet, så giv den en skalle så du kan få hevet de sidste anbefalinger i hus!!
    -Og husk endelig på, at holde din ansøgning aktiv!!

Hvis du er i tvivl om noget, så skriver du bare

Hilsen Trine.

Er kommet til at lvl lidt på en undead rogue, og er blevet fanget lidt i alle de nye quest, så har ikke fået spillet helt vildt meget på min warlock xD
    Håber lidt på at få de sidste 5 ansøgninger i starten af cata, mon ikke der kommer en del grouping
    Lige en lille update, så i ikke afviser min ansøgning :P

Kom nu Slim, Vi kan lige løbe lidt hyggeruns inden Cata

Îznogood - DK Tank DPS
    Izsogood - Warrior Tank DPS
    Kalliffen - Mage DPS
    Bácón - Dr00d Tank DPS
    Shockson - Shaman Healer DPS
    Mescalîne - Hunter DPS
    Benefît - Paladin Tank Healer

Add dem til din F-liste og skriv når du ser mig online så finder vi ud af noget.

Jeg kører rep i øjeblikket så der kan du jo bare hænge på