Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Nezfel Formerly known as Neffe - Shaman Healer

Default Nezfel Formerly known as Neffe - Shaman Healer

Hej SD !

Om mig selv

Navn: Dennis Arreborg.
    Alder: 20 år.
    By: Nørresundby, Nordjylland.
    Uddannelse: Jeg er igang med at bliver elektriker.

Jeg er en frisk fyr, der hygger sig med vennerne i fritiden med WoW og som mange andre unge mennesker, en del druk engang imellem .

Hvorfor søger jeg ind i SD

Jeg søger ind i SD, fordi jeg har hørt rigtigt meget godt om jer, for lang tid siden da jeg var på Ravencrest. Dog som Ally den gang. Hvor jeg spillede sammen med Marwen, Nerthus og Miracu (Hæng mig ikke lige op på de 2 droods navn er rigtige ), Nerthus snakkede jo om jer, da hans kæreste var i jeres guild og måske stadig er, ved jeg ikke . Jeg høre i er meget social og det er det jeg søger i et guild, socail og godt sammenhold. Og jeg er lige vendt tilbage fra en lang pause og er begyndt at snakke med Marwen igen, her på serveren. Da jeg så at jeres guild var her og jeg tænkte, kunne jo være han var taget med, da jeg huskede han var joinet jer . Men nu er jeg vendt tilbage fra en lang pause og vil rigtigt gerne til at spille igen. Da jeg er kommet oven på igen efter sygdom, der gjord jeg mistede min lyst til spillet. Så nu har jeg Marwen i røven hele tiden, der siger jeg skal søge ind .
    Grunden til jeg er her på serveren, er fordi jeg havde lyst til at spille horde på en random server og så tænkte jeg, hvorfor ikke tage den server, jeg startede på i classic. Istedet for ally.
    Jeg søger også dansk guild, da jeg er lidt af en spade til mit englesk og er rart at kunne snakke dansk så .

Hvad har jeg prøvet i spillet

Classic var jeg kæmpe nooben, der spillede undead rouge, fordi det så sejt ud. Så har ikke prøvet en skid der, da jeg troede jeg var den bedste og andre var fuld af lort .