Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42

Thread: Nezfel Formerly known as Neffe - Shaman Healer

Default Nezfel Formerly known as Neffe - Shaman Healer

Hej SD !

Om mig selv

Navn: Dennis Arreborg.
    Alder: 20 år.
    By: Nørresundby, Nordjylland.
    Uddannelse: Jeg er igang med at bliver elektriker.

Jeg er en frisk fyr, der hygger sig med vennerne i fritiden med WoW og som mange andre unge mennesker, en del druk engang imellem .

Hvorfor søger jeg ind i SD

Jeg søger ind i SD, fordi jeg har hørt rigtigt meget godt om jer, for lang tid siden da jeg var på Ravencrest. Dog som Ally den gang. Hvor jeg spillede sammen med Marwen, Nerthus og Miracu (Hæng mig ikke lige op på de 2 droods navn er rigtige ), Nerthus snakkede jo om jer, da hans kæreste var i jeres guild og måske stadig er, ved jeg ikke . Jeg høre i er meget social og det er det jeg søger i et guild, socail og godt sammenhold. Og jeg er lige vendt tilbage fra en lang pause og er begyndt at snakke med Marwen igen, her på serveren. Da jeg så at jeres guild var her og jeg tænkte, kunne jo være han var taget med, da jeg huskede han var joinet jer . Men nu er jeg vendt tilbage fra en lang pause og vil rigtigt gerne til at spille igen. Da jeg er kommet oven på igen efter sygdom, der gjord jeg mistede min lyst til spillet. Så nu har jeg Marwen i røven hele tiden, der siger jeg skal søge ind .
    Grunden til jeg er her på serveren, er fordi jeg havde lyst til at spille horde på en random server og så tænkte jeg, hvorfor ikke tage den server, jeg startede på i classic. Istedet for ally.
    Jeg søger også dansk guild, da jeg er lidt af en spade til mit englesk og er rart at kunne snakke dansk så .

Hvad har jeg prøvet i spillet

Classic var jeg kæmpe nooben, der spillede undead rouge, fordi det så sejt ud. Så har ikke prøvet en skid der, da jeg troede jeg var den bedste og andre var fuld af lort .
    Da TBC kom ud begyndte jeg så at spille Ally som shaman og jeg fik forstand på spillet og har prøvet alt op til Illidan, var ikke med på SWP, da der kom ting i vejen for at spille på det tidspunkt.
    Så kom Lich king og jeg fik tid til at spille igen og jeg raidede videre på min shaman til at starte med, men skiftede til DK, som de 3 gutter kender mig bedst fra, Alyssi. Men den hedder Aloca nu og er her på serveren også. Den har jeg så været med over alt på også eller dog kun 10/12 i ICC 10. Da sygdom kom i vejen for, at jeg stoppede og gjord jeg mistede min lyst.
    Som sagt, jeg har raidet alt op til det i ICC med min DK og har taget ulda 10 på HC .
    DK har jeg raidet som DPS og leget meget som tank også.
    Shaman var jeg Healer og leget meget som elemental.

Hvad gøre jeg for raidet.

Jeg har altid mit eget food med, pots og hvad der skal bruges. Jeg har også gerne feast med, hvis der skulle være glemt det af RL . Så står jeg også klar med det . Jeg læser altid op på de forskellige bosser, så jeg ved hvad jeg skal gøre og ikke gøre på dem. Jeg tager imod alt om hvad jeg laver af fejl, på et raid. Alle laver jo fejl engang imellem og det er med at vide dem, så man kan lave om på dem. Og jeg hjælper også gerne andre med at rette op på hvis de laver fejl, som jeg kan spotte . Hvis de gerne vil have min hjælp. Gøre meget for, at raidet skal gå super og det kan være sjovt at være der .

Hvad jeg søger ind som

Som sagt, søgte jeg ind på min warrior til at starte med, men med efter tanke. Har jeg fundet ud af jeg gerne vil tilbage til min shaman.
    Så nu søger jeg ind på min shaman, som jeg har brugt hele mit TBC liv på og brugt utroligt meget tid på i Lich king også, som min alt. Jeg har stor set kun spillet resto på den og det vil jeg gør igen . Da jeg bedst kan li at heal på den. Men som sagt har jeg også været meget elemental på den, men det var tilbage i TBC, så der er jo sket meget siden inden for elemental, så aner ikke så meget om det spec mere .

Det var vidst det jeg havde og sige . Hvis der er mere i gerne vil vide om, så kontakt mig endeligt. Jeg er at finde på Nezfel . Jeg ser frem til en god samtale med jer omkring min apply og efter at havet lavet noget HC med jer, så i kan se mig an . Som jeg høre i gøre meget i og raide i små ting .

MvH.

Dennis Arreborg.

PS.

Regner stærkt med den kommer til at hedde Nezfel igen, da jeg kan se på armory, at jeg er den eneste lvl 10+ der hedder det i EU .
    Last edited by Nezfel; 10-11-2010 at 10:48.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, du mangler bare lige at tilkendegive at du har læst og accepterer vores 5 værdier Ligeledes kunne det være kanon hvis det var ok med dig vi omdøber din forum profil til Din main characters navn. Nemmere at finde dig når folk skal skrive i din ansøgning.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.
    Last edited by Jeoparty; 03-11-2010 at 8:57.

Oh jo, det havde jeg godt nok lige glemt at skrive jeg har læst. Men selvfølgelig har jeg læst dem, går jo ikke man ikke ved hvad der er af regler og ting for guilden. Der kan man jo allerede høre om det selv er noget man vil være med til jo .

Men jeg vil da join kanalen når jeg kommer hjem fra skole engang og lave noget med folk, hvis de er med på det . Og du omdøber bare mit navn, tænkte ikke lige på det .

Kanon

Held og lykke med ansøgningen

Mange tak !

SD Medlem Forum Recruit

Velkommen til SD forum Neffe/Alyssi. og velkommen til lyset som hord :P

min char hedder godt nok ikke Nerthus mere her på serveren da det var optaget hedder nu Aysha.

jeg har spillet med ham en del tid da han spillede DK, og husker ham som en ganske udemærket DK.

men ser da frem til at spille lidt med dig på din tank, så skal du bruge en healer så fang mig på Aysha..

Forum Nestling

Har grouped med ham som tank idag i nogle HC´s, og hygget på VT. Fin fyr

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Var lige i nogle HC's med Neffe. Han virkede som en flink fyr, var dog ikke på VT da min datter sov ved siden af, så har ikke dannet det store indtryk endnu
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Trainee Kranak's Avatar

Neffe får tommelfingeren opad fra mig.
    Han gjorde et fint indtryk, over et par Heroics, hvilket jo er hvad vi leder efter i en casual ansøgning.

Jeg gik ikke ned en enkelt gang, selvom mit gennemgående tema var tankeløs DPS mod hvadend Neffe ikke slog på
    Udemærket tanking er jo også et plus, selvom en strid strøm af heals også hjalp situationen. Tak til hele holdet
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Løb en hel del Hc's her til aften med Neffe som tank. Super hyggelig gut! -Var med på VT og bestemt ikke bange for at snakke Tankingen gik fornuftigt... -Han prøvede i hvert fald ihærdigt at holde aggro, selvom jeg gjorde hvad jeg kunne for at stjæle den XD

Og så at han er fra NørreNutten burde da give auto-guild INV :-P Ind med ham!!!

/Moonster

Tak for ordene !

Hehe ja, NørreNutten går jo snart hen og bliver den nye hovedstad Moonster !

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heeeey Neffe!

Så fik du endelig lettet dine fede fingre til at skrive en ansøgning!!!

Jeg har kendt Neffe i et år eller to i The Fellowship (Ravencrest, Alliance) og dengang var han på sin Death Knight som hed Alyssi.. Super DPS dengang og super flink.. Har ikke spillet med ham siden han har været horde men glæder mig til at se om han kan holde min aggro!!

Sign herfra!

-Marwen

Haha ja Marwen :b
    Det var sgu også rart at snakke med dig igen igår sammen med Nerthus ! Og håber da vi skal for bliv ved med at spille sammen igen, for det var fede tider!
    Og jeg skal gør mit bedste for at holde aggro !

So long, and thanks for all the fish

Har lige kørt et par runs med Neffe, hans tanking går både hurtig og fejlfrit. Så det er bare super!
    Thumbs up herfra!

-Mebigmekill / Ahler

Forum Greenhorn

Slacker TAnk...passer fint ind i SD "hans tanking går både hurtig og fejlfrit"

*Thumbs up herfra

Forum Egg

gik nole hc's med ham som tank og det gik godt med 1 achivment A+++
    To the day saten sends us to heven

SD Medlem Forum Learner

Jeg var med til nogle HC' runs med neffe, hippo og CO... De virkede til at være nogle flinke gutter... det var en fornøjelse at game med jer... håber vi kan gør det mere ofte

\cheers
    Bishmar

Tak for alle de fine ord gutter !
    Håber da klart også på, jeg kan tilbringe mere tid med jer !

SD Medlem Forum Recruit hutti's Avatar

Har været en i et par HC's med Neffe og han virker til at havde styr på at tanke.. og på vt havde vi det bestemt hyggeligt imens

Var en tur til aften med neffe i ICC 25 raid og ugentlig raid efter kan kun sige cool person thumbs up.

Nezfel har efter aftale med mig skiftet fra sin warrior til sin Shaman, som hedder Nezfel, og ligeledes er hans nye forum navn Nezfel.

Hey alle sammen.
    Jeg er så uheldig, at jeg er blevet hacked igen.
    Er ved at få password og mail og alt det skidt lavet om igen.
    Så håber jeg kan vær online senere igen.
    Når computeren er blevet kigget igennem igen, efter virus og alt det lort !

1 word.......

AUTHENTICATOR

Sucks du er blevet hacked, heldigvis går det hurtigt med at få det tilbage.

Quote Originally Posted by Jeoparty View Post
    1 word.......

AUTHENTICATOR

Sucks du er blevet hacked, heldigvis går det hurtigt med at få det tilbage.
    Lige mine ord enten donglen eller også app til iphone

Jamen er det ikke ironisk, at jeg har bestilt sådan en torsdag aften og bliver hacked fredag morgen