Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 29

Thread: Hippolytus Holy Pala

Default Hippolytus Holy Pala

Hippolytus Holy Pala Casual til at starte med

Mojn Semper Danica

Så har man igen fået lukket sin wow acc op og man har været online et par gange men har for det meste logget af igen, da det er ikke det samme når man ikke er i noget guild og dem man spillet med var væk. Så en af mine venner anbefale jeres hjemmeside og så skulle den da lige kigges igennem og hvad jeg fandt tiltaler mig.

Hvem er jeg
    Navn: Severin Jakobsen
    Alder: 28
    Bopæl: Ved at låse mig i Ålborg

Jeg er som sagt en fyr på 28år som endelig er faldet til ro igen. Jeg har siden wow startet været en flittig spiller, og jo jeg har ventet udenfor en butik for at få div opdateringer og så ellers bare game der ud af. Jeg arbejder lige pt. på kasernen i Ålborg som Sergent hvor jeg har været det sidste 2 år. Jeg er lige kommet hjem fra min anden mission (Afghanistan) hvor jeg har været i 6 mdr. som sanitet.

Character info:
    Navn: Hippolytus
    Class: Pala
    Race: Blood Elf
    Level: 80
    Armory: http://eu.wowarmory.com/character-sh...&cn=Hippolytus

WoW Gennem tiden:
    Jeg startet allerede med wow den da de første world server vi åben man kunne ikke lave noget kun løbe rundt og kigge på det grønne græs og de vel bygget huse. Men da det så endelig kom var det hardcore gaming fra day1. Min første char var en lock som jeg stadig har den dag i dag men på en anden server men det var sjovt i noget tid. Men jeg manglede udfortring så derfor lavede jeg en Holy Pala. Mit første guild blev Imba da de venner jeg startede med var kommet ind og der var jeg til jeg skulle på min første udsendelse (6 mdr). Da jeg kom tilbage var jeg smidt ud pga. jeg var væk så længe. Jeg kom så ind i Fellowship da jeg kom hjem fra min første mission. Da jeg kom hjem til Danmark igen efter min anden mission finder jeg ud af at Fellowship er gået i opløsning så kunne man jo lige så godt finde en ny server så derfor er jeg på Tarren Mill.

Done og ikke Done
    Vanilla:

• Molten core
    • Onyxia
    • Blackwing Lair
    • Zul'Gurub
    • Ahn'Qiraj 20
    • Ahn'Qiraj 40

TBC:

• Karazhan
    • Gruuls Lair
    • Magtheridon's Lair
    • Serpenshrine Caverns
    • Tempest kep
    • Zul'aman
    • Mount Hyjal
    • Black Temple
    • Sunwell

WotLK:

• Naxxramas 10/25
    • Malygos 10/25
    • Sartharoin +3D 10/25
    • Ulduar 10, også hardmode -Algalon
    • Ulduar 25, ogsa nogle hardmode -Algalon
    • ToGC 10
    • TOGC 25, har prøvet alle men mangler at nakke 4 på hardmode
    • ICC 10, Mangler, Sindragosa, Lich king og en del på hardmode
    • ICC 25, Mangler, Lich king og har kun prøvet Gunship på hardmode

Så er der vel kun at sige at jeg er en stille og rolig person som har læst hvad der skal og har det med som skal bruges til de forskellige raids. Når der kan gøjles er jeg en af dem men når den skarpe hat skal på så har jeg det. Jeg håber at høre fra jeg med positiv svar og så må vi jo bare se. Det skal siges jeg skal underskrive min ejerlejlighed i morgen så der kommer en kort i december hvor jeg lige skal bruge en del tid på den men det kan man jo gøre i dags timerne

Jo hils
    Marwen, Nerthus og Miracu hvis i falder over dem

Mvh Severin aka Hippo

Nå men lige for at følge op på hvad Jeoparty søger SÅ
    Men når den ikke står på arbejde bruger jeg gerne tiden på at slappe af og det gør man jo bedst på sofaen, indtil man har fået noget at spise så bliver tiden gerne brugt på Xbox`en eller computeren. der ud over har jeg en større interesse inde for foto og billede redigering. Når man så skal være lidt mere social bliver venner eller kollegaer forstyrret og det er gerne med en gang poker eller lidt nørderi (ØL). Sport holder jeg mig lidt fra da man træner en del i forsvaret og så vil jeg heller bruge min fritid på så meget andet. Og hvad angår de gule M&M så er jeg nu mere til de blå. Lige fortiden bruger jeg en del energi på at finde div. ting til den ejerlejlighed som jeg overtager d. 10 dec.

Nå så gælder det jo bare om at finde nogle SD at game med så man har muligheden for at komme ind...
    Last edited by Hippolytus; 07-11-2010 at 13:17.

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Hejsa Ja, beklager, der var klikket et forkert sted i kontrolpanelet. Det burde være ordnet nu. Jeg flytter tråden her ind i Casual-ansøgningsforummet.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Dejligt med flere healadins Jeg kunne godt tænke mig at vide mere om hvem Severin er IRL. Sport/hobbys/elsker kun gule M&Ms osv. alt der giver et billede af hvem du er som person

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Forum Recruit

heysa Hippo og velkommen til SD forum

jeg spiller ikke under navnet Nerthus mere da det var optaget, hedder nu Aysha.

glæder mig da til at få spillet lidt med dig igen

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Heeeey Hippooooooo,

Ja så er der endnu en Fellowshipper som har set mørket og kommet til den rigtige side,

Jeg havde fornøjelsen at spille med Hippo på Ravencrest i The Fellowship og dengang var hans healing optimal

Jeg kan kun sige sign fra herfra

-Marwen

SD Medlem Forum Learner

Hej

Jeg har vært i et pr. eller mange HC's med Hippo han virker som en behagelig gut og så er han jo fra 2A
    ... håber vi for lejlighed til endnu flere hc's raid så vi kan lære hinanden bedre at kende

/cheers
    bishmar
    Last edited by Actoprimos; 07-11-2010 at 16:20.

Forum Egg

har lige været i et par hc's med hippo og han kan da lige heale Thumbs up herfra !
    To the day saten sends us to heven

Forum Trainee Kranak's Avatar

Jeg var i 2 hc's med Hippo, og der var ingen der døde. Det er vel til dels sværhedsgraden i heroics, men tabt bag en vogn er han da ikke.
    Vi var på VT, og derfra kan jeg kun konkludere at han er en fin fyr, som jeg gerne vil spille med i fremtiden. Thumbs up fra mig.
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Hej Severin tusind tak for hjælpen med de 3 ICC instances så jeg kunne færdig gøre min Battered hilt chain, det gik jo som smurt. Lækker healing. Tak for hjælpen

Takker do de vigtige ord som div SD har noteret og jeg glæder mig kun til at game noget mere med jeg for dem jeg har haft nogle runs med er meget venlige

Og Iznogood skriv og jeg skal give en hånd

Var en tur til aften med Hippo i ICC 25 raid og vistnok også ugentlig raid efter kan kun sige cool person thumbs up.

Nå ved godt jeg har ikke været så meget online her på det seneste og det undskylder jeg selvfølge men jeg er lige kommet ind i en periode hvor jeg skal være kontrollant og vejleder til der nye hold som skal til Afghanistan. Det er typisk flere dages øvelser og derfor kan jeg ikke være så meget på. Nu må i ikke tro det er sådan hele tiden har lige næste uge hvor der igen er arbejde 24/7 og så er det tilbage til en normal arbejdes uger. Så håber selvfølge at jeg stadig kan komme ind selv om jeg måske lige skal bruge et par ekstra dage
    MVH Hippo

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Helt fair, godt du lige poster det

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Har lige kørt et par HC's med Hippolytus, han virker som en fin fyr og snaksalig på VT så ind med ham

PS: Han flytter jo snart i ny lejlighed og så er der vel SD indflytterfest
    Last edited by Electricardo; 19-11-2010 at 12:42.
    "Med tid kommer rod"

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Jeg har også været i HC's med Hippolytus på hans Druid må det være...
    Han har titlen the Patient og det synes jeg passer godt på mit indtryk af ham
    Han var rigtig behagelig og flink på VT og havde da (ligesom de andre) tålmodighed med en newb som mig

Når vi talte virkede han som en del af fællesskabet allerede så jeg kan kun give ham
    Last edited by Snowsarn; 19-11-2010 at 14:20. Reason: staveplade
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Hippo er en rigtig god ven
    Mega flink ingame og IRL, han er som sagt bar super
    Han er skide hjælpesom med alt og skide hyggelig og snakke med ^^!

Så han får klart en thumps op fra mig ^^!

Hehe neffe rolig med de rosende ord du får det jo næsten til at lyde som vi hælder lidt til den Frække side

Ej igen tak for de vise ord og jo når lejligheden kommer op skal jeg da nok poste hvornår der bliver en indflytter fest

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Severin.

Dejligt med en Nordjysk ansøgning mere

Det er ved at være en uge siden vi sidst hørte fra dig - har du stadig travlt?

Hvis du er i tvivl om noget, så skal du endelig bare sige til!
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Jeg kan svare fra Severins side at han stadig har travlt i hæren. Han kom på forleden dag og sagde han ville være på engang i næste uge onsdag.

Jojo jeg er her endnu og var også på i går hvor jeg havde et par nice run med neffe og ADONAJ / TERISE hvor der var gas på. Men som marven siger er jeg endelig blevet færdig med den høje arbejdes indsats og er ved net noget mere så jeg vil selvfølge gøre hvad jeg kan for at være så meget online så jeg kan komme i SD for har haft mange gode ture med div. SD spiller

MVH Hippo

Forum Apprentice

var med Hippolytus i fos-pos-hor gik fint vi fik lavet alle archments der og lyder som en ok dood så ok her fra

SD Medlem Forum Acolyte

Hyggede norget heroic med ham den anden dag, og at dømme efter hvordan han er på vt, virker han helt bestemt som en der passer til SD

Thumbs up herfra...
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

SD Medlem Forum Adept

Var i tre heroics med Hippolytus i går, og det var rigtig hyggeligt med snakken på VT og en masse achievements ingame. Imo helt klart SD materiale.

Forum Convert

Har lavet en del HC med Hippo de sidste 2 dage.
    Om han kan heale har jeg ingen ide om, da han var i retri specc
    Men social, hjælpsom og hyggelig kan jeg kun sige
    Thumps up her fra

- Chromez

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Jeg er normalt fresh på noget hyggeruns

Îznogood - DK Tank DPS
    Izsogood - Warrior Tank DPS
    Kalliffen - Mage DPS
    Bácón - Dr00d Tank DPS
    Shockson - Shaman Healer DPS
    Mescalîne - Hunter DPS
    Benefît - Paladin Tank Healer

Add dem til din F-liste og skriv når du ser mig online så finder vi ud af noget.

Jeg kører rep i øjeblikket så der kan du jo bare hænge på