Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34

Thread: [28.03-11] Arnulf - Fury/Prot Warrior

SD Medlem Forum Fledgling

Default [28.03-11] Arnulf - Fury/Prot Warrior

Hej SD

Jeg hedder Martin og er en 30 årig gut fra Aalborg, jeg er fornylig flyttet til Tarren Mill fra Bloodfeather hvor det guild jeg var i gik ned med Cata-koma. Jeg flyttede til TM da jeg har RL venner som spiller på denne server og jeg selv spiller dette spil for at lige store dele progress og social omgang... Jeg har spillet Warrior lige siden Vanilla WoW, dog dengang som Alliance... jeg har raidet alt det har været MC, BWL, AQ20/40.. jeg tror i forstår Nu har jeg været på Tarren Mill i noget tid uden at have et guild og den dertil hørende sociale omgang i spillet... og det var heromkring at Rune (Runeclaw) sagde jeg skulle prøve at søge ind hos jer, så det har jeg nu gjort.

Når jeg ikke lige er i WoW, er jeg under uddannelse som tømrer og eller bruger jeg tid på Rollespil, venner og træning.. jeg bruger dog stadig en del tid online og er online sådan set hver dag...

Og det lidt kedelige:

Toon: Arnulf
    Class: Warrior
    Spec: Fury/Prot
    Armory http://armory.wow-europe.com/charact...Mill&cn=Arnulf
    Last edited by Nilfen; 29-03-2011 at 8:49.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning kunne godt bruge lidt mere info om hvem du er som person, vi optager dig, ikke dine ingame pixels Ligeledes skal du lige tage et kig på vores 5 værdier og tilkendegive de er læst og accepteret. Og så vil jeg opfordre dig til at vi ændrer dit forum navn så det er svarende til den toon du ansøger med. Gør det nemmere at finde dig for grupper og lign og at finde din ansøgning.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Hej igen

Jeg har læst og er fuld indforstået med SD's 5 værdier... og hvordan jeg lige ændre det navn ved jeg ikke, men admin kan vel klare den?

Vi ses online

Din ansøgning kunne godt bruge lidt mere info om hvem du er som person, vi optager dig, ikke dine ingame pixels
    Så mangler du bare lige denne sætning

Sker ikke helt nok herinde. Du skal se og få samlet nogle anbefalinger ellers kan den blive afvist. Du har ansvaret for at holde din ansøgning aktiv

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg får lige KICKSTARTET ham
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Martin.

Som Jeo han har haft skrevet til dig, så er det nu sidste chance at få aktivitet i din ansøgning. Vi mangler stadig at få mere at vide om hvem DU er, og hvad du går og interesserer dig for. Jeg kan se du har været på forum, så derfor får du en sidste chance!! Men der skal ske noget indenfor nogle få dage, ellers er vi simpelthen nødt til at afvise din ansøgning.

Er du i tvivl om noget, så skal du bare skrive.
    Held og Lykke med ansøgningen!
    Hilsen Trine.

Jeg får lige smidt en op i aften, har nemlig lige flyttet så ting har været lidt hektisk! men fortvivl ikke der kommer info om mig og du er gift med Søren Søe... nice

Munk kom så med en ordentlig application til verdens bedste guild ellers giver jeg karantæne på Rock Cafeen bare 800 år
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Quote Originally Posted by Arnulf View Post
    Jeg får lige smidt en op i aften, har nemlig lige flyttet så ting har været lidt hektisk! men fortvivl ikke der kommer info om mig og du er gift med Søren Søe... nice
    Hehe ja. Han blev helt overrasket over, at du åbenbart kendte ham - så vi måtte lige en tur på facebook og lure billeder

Hvis du har nogle gode historier om ham vil det klart tælle som et plus også! -dog kan det være vi skal tage dem i PM's, så han ikke kan følge med og jeg dermed har lidt skydts imod ham :P

Hej SD
    Jeg kunne godt tænke mig at være en del af jeres team, jeg har kun hørt godt om jer og mangler en god social guild, der giver en god stemning i spillet og som kan være et slags ”hjem” i spillet Jeg har læst jeres 5 værdier og vedkender mig dem.

Om mig:

Jeg er en frisk fyr på 30 fra Aalborg, som til dagligt er tømrer. Jeg bor i en lejlighed inde i midtbyen og bruger en god del tid foran skærmen, jeg spiller en masse forskellige spil og ynder at dele dem med venner og ligesindede når det er muligt, om det er i dialog eller online er et fedt da det er ting jeg brænder for. Jeg startede min ”karriere” indenfor spil meget tidligt, har sådan set spillet computer siden jeg var 14, startede på en 286, med cga grafik og alt det vilde luksus som tiden den bød dengang jeg fortsatte med at spille op igennem tiden og i 1997 startede jeg så mit indtil videre spændende online eventyr. Jeg røg på Everquest vognen efter at have set nogle kammerater spille det til et af vores mange Lan på skole da jeg gik i HTX, og det spil holdt jeg så ved indtil at min computer ikke rigtig kunne følge med kravene længere.
    Jeg har altid været en stor fan af Blizzard's spil og har købt dem alle genne tiden, og i sær Warcraft serien har holdt mig fanget foran skærmen i mange timer, så da det kom frem at de var i gang med World of Warcraft blev jeg selvfølgelig fanget af udsigten til at kunne bevæge mig rundt i den spil verden jeg nu kendte så godt fra serien. Jeg startede stille og roligt, men kom som jeg kom længere i spillet i en guild som hed Forgotton Circle på AN serveren, og selv om guildet har skiftet navn mange gang siden har jeg altid fulgt det, da jeg fik skabt venskaber og gode minder i det guild. Det var også i dette guild at jeg først prøvede raiding, og det var også her at jeg udviklede min ide til hvordan man skal være på sådanna raids, jeg har altid mødt et godt stykke tid før vi skulle raide og altid haft de påkrævede potions og deslige med. Jeg har altid kunnet irritere mig over folk der ikke mødte op til aftalte tider og ikke var forberedt på det encounter som var aftenens mål. Den måde at raide på har jeg holdt ved, så i kan forvente at hvis jeg kommer med på raids eller er i en instance vil jeg være forberedt eller i hvertfald give mig 100%.

Sådan i det daglige dyrker jeg lidt træning, jeg hænger også meget ud med mine venner og er generelt en meget social person, jeg kan være noget hård på Vent/ TS, hvis jeg syntes folk ikke opfører sig som den guild jeg nu er i eller RL instrukser om hvordan man skal te sig, men ellers er jeg god til at lytte og parrer ordre, gives jeg ansvar tager jeg det meget seriøst, dermed ikke sagt at jeg ikke er klar på en gang røg hvis det lige skulle være, men kaldes der til fokus så er jeg 100% fokuseret på hvad RL eller tact officer har at fortælle. Jeg er meget glad for at være på Vent/TS når jeg gamer normalt, samtaler med folk mens jeg gamer er for mig næsten et must, det giver sådan et dejligt pift til oplevelsen når man spiller

Nu vil jeg så gå i gang med at komme i nogle grupper med jeres medlemmer så i kan få et lidt bedre billede af mig og hvis der er mulighed for at jeg måske kan komme med på et raid er jeg heller ikke bleg for at stille op

Arnulf / Martin

Hej igen Martin.

Super at du har fået skrevet en update til os
    Mht raids, så kig forbi vores raid planner HER. Du er sat op så du kan signe til raids, og du skal bare bruge dit login og password her fra forum for at logge ind. Du skal være velkommen til at signe til de raids du ser derinde.

I din fortælling om dig selv, studsede jeg lidt over nedenstående med fed.

Sådan i det daglige dyrker jeg lidt træning, jeg hænger også meget ud med mine venner og er generelt en meget social person, jeg kan være noget hård på Vent/ TS, hvis jeg syntes folk ikke opfører sig som den guild jeg nu er i eller RL instrukser om hvordan man skal te sig, men ellers er jeg god til at lytte og parrer ordre, gives jeg ansvar tager jeg det meget seriøst, dermed ikke sagt at jeg ikke er klar på en gang røg hvis det lige skulle være, men kaldes der til fokus så er jeg 100% fokuseret på hvad RL eller tact officer har at fortælle. Jeg er meget glad for at være på Vent/TS når jeg gamer normalt, samtaler med folk mens jeg gamer er for mig næsten et must, det giver sådan et dejligt pift til oplevelsen når man spiller
    Vi er jo en +18 guild, men vi er alle forskellige og du vil også møde dem der f.eks. i en travl hverdag glemmer eller ikke har haft tid til at forberede sig ordentligt. Vil du kunne rumme dem på de raids du er med på? Det er ikke fordi jeg mener det er okay, og det er ikke fordi det er kotume i SD at komme halvfærdig til et raid, men det kan jo ske for alle, og skam også for mig For som en moden guild, er det selvfølgelig ikke okay at pringe i luften overfor hinanden. Det kan også godt være det ikke er det du mener, og at du ikke reagerer voldsomt, men bare er meget pligtopfyldende selv.
    Du må meget gerne komme med en kommentar til dette.

Det er rent faktisk det sidste, jeg sætter bare visse krav til mig selv om hvordan jeg er på raids... men har da selvfølgelig temperament, men kan godt holde det i ro... vælger jo bare ikke at bruge push to talk knappen når jeg siger noget

Det er rent faktisk det sidste, jeg sætter bare visse krav til mig selv om hvordan jeg er på raids... men har da selvfølgelig temperament, men kan godt holde det i ro... vælger jo bare ikke at bruge push to talk knappen når jeg siger noget
    Så længe du selv er klar over det, og har fokus på det, så det ikke bliver et problem så er det fint. Og vi kan jo alle sidde og bande og svovle lidt mens mic'en er lukket.

Jeg har vist ikke mere at tilføje, og vil bare ønske dig god arbejdslyst med at gruppe op med SD'ere
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Convert Zorahn's Avatar

Hej Martin

Det er da godt nok længe siden.

Vil bare lige bump din tråd ved at ønske dig held og lykke med din ansøgning og håber du kommer på trial. Hvis du løber nogle heroics eller raids med SD'ere, så mind dem endelig om, at de skal være velkomne til at smide en kommentar til din ansøgning.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja jeg er normalt også fresh på noget hyggeruns

Îznogood - DK Tank DPS
    Izsogood - Warrior Tank DPS
    Kalliffen - Mage DPS
    Bácón - Dr00d Tank DPS
    Shockson - Shaman Healer DPS
    Mescalîne - Hunter DPS
    Benefît - Paladin Tank Healer

Add dem til din F-liste og skriv når du ser mig online så finder vi ud af noget.

Jeg kører rep i øjeblikket så der kan du jo bare hænge på

Har været med Arnulf på et par HC. Han virker som en flink fyr, der kan spille sin class. Så han får sådan en her af mig
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

Har været afsted med arnulf i instance og det gik rigtigt fint
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Hey Arnulf, Der skal mere Gas på anbefalingerne Se og fang nogle folk evt bare på Vt og løb lidt rundt og quest med folk.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Arnulf. Det er snart 10 dage siden du har været forbi forum. Hvis vi ikke hører til noget til dig snart, lukker vi ansøgningen.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Hey folkens, undskyld jeg ikke lige har været her.. men jeg er blevet 85 og arbejder på tank og dps gear til Hc lige nu. Pt. sidder jeg på en skod laptop som knap kan trække spillet rundt, men i næste uge har jeg ferie og giver den max gas

Hej Arnulf

Jeg bliver desværre nødt til at lukke ansøgningen pga manglende aktivitet; du har på to måneder ikke fået mere end 2 til at give feedback.

Hvis du på et tidspunkt får tid og lyst til at gen-ansøge, må du gerne sende mig en pm.
    Nilfen

World of Warcraft

Martin har ønsket af få genåbnet ansøgningen, så det er hermed gjort. Den kører en måned fra nu, hvor der skal samles 10 "thumbs up" her i tråden - god fornøjelse!
    Nilfen

World of Warcraft

Forum Learner Erold's Avatar

Har flere gange spillet sammen med Arnulf, dog efter hans første ansøgning- udemærket spiller og fin på VT
    Thumbs up

/cheers Erold

Forum Elder Mortor's Avatar

Var sammen med Arnulf i HC i dag og det gik fint. IKKE noget dårligt og sige om ham her fra