Results 1 to 6 of 6

Thread: WoW Keyboard

Guest

Default WoW Keyboard

Hhehe, fantastisk hvad de dog ikke finder på... :wink:

(billed fjernet, det var enormt)

http://www.blizzard.com/images/press/zboard.jpg

Som de skriver i deres nyhedsbrev:

No more hunting hot keys while your comrades-in-arms fall prey to a dragon's breath. The World of Warcraft ZBoard puts every skull-splitting weapon and tide-turning spell at the tip of your fingers. This is the only keyboard specifically designed for gaming and will give you an edge against the fearsome monsters and dark dungeons of Azeroth. Buy a ZBoard today and receive a World of Warcraft key set free. Go to webstore.ideazon.com for more details.

Forum Learner
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Forum Trainee kadargo's Avatar

Mangler så lige åøæ

heh

Ja.....og så er det møggrimt

Kan sagtense se ideen med et tema keyboard, men så skal man bare gøre det ordentligt....det der minder mig om sådan et Harry Potter keyboard man køber i Netto :-D

Guest

jep og det kan sikkert heller ikke køre med danske tastatur drivere, så jeg tror ikke det er en god idé at købe det. Men jeg ville gerne ha' det :twisted:

//Boom!

Forum Initiate

Det vil sagtens kunne køre med dansk tastatur driver i Windows XP. Jeg ved det fordi jeg skriver dette indlæg på et amerikansk tastatur som jeg tog med mig hjem fra en periode hvor jeg boede i USA. Det eneste problem er at man skal lære hvor de forskellige taster sidder på et DK tastatur frem for US. For eksempel skal man jo trykke <SHIFT>+"7" for at få "/" på et DK tastatur. Hvis du gør det samme på et US tastatur får du "&" i stedet. Det kan godt blive pænt forvirrende i starten, specielt hvis man ligesom mig skifter imellem US og DK, men man vender sig til det