Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 70

Thread: WoW beta til december ?

Default WoW beta til december ?

Har lige læst blizzards nye press release der siger at betaen først starter i december.. hvilket gjorde mig ret sur..

http://en.wow-europe.com/

Og det ser også ud til at det bliver dyrer at spille i europe, end i us.

12.99euro = 17$
    11.99euro = 15.5$
    10.99euro = 14.25$

Forum Initiate

det er ca. 10 kr (month per month)
    det er ikke meget men synes det er plat.
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Forum Trainee kadargo's Avatar

som skrevet, en final beta test hvilket som sagt nok er Open Beta test, som tidligere også med US er kommet efter en Beta stress test, som man også får adgang til via det beta kit som man køber.

igen tror jeg at der vil være en Beta stress test fra den 26 til start december efter fulgt af open beta til slut januar.

Jeg tror stadig ikke at de ville være istand til at sælge dig en boks uden at du fik det som der stod på den.

/vent

der vist nogle love som siger noget om markedsføring og jeg har ikke set kassen solgt som musik cd med evt. en beta key som måske kan bruges engang i december

slut.

Men som alting så vides intet før en hvis person har sunget.

Guest

syntes ik priserne er så gale.

12.99 ? = 96.53 dkr
    11.99? = 89,1 dkr
    10.99? = 81.67 dkr

Men ja lidt trist det først starter december men hva december er jo allerede i næste uge. Men endnu engang kunne de skrive meget om intet som der ik var noget ny info i desværre.

Og de undlader nok at fortælle de wiper da det ville sælge mindre da mange ik gider lvl deres char for at få den wiped. Hvorimod havde de vidst de ik ville wipe var der nok mange flere der ville game beta da det ville føles som release.

Guest

Af frygt for at sige "Hvad sagde jeg" så gør jeg det alligevel. :roll:

Og stresstest af servere tror jeg heller ikke kommer.

Hvad er der at blive sur over? De har jo aldrig sagt hvornår den final beta ville komme anyway, ja ok "starter når us bliver released", men det passer jo også meget fint.

Guest

Quote Originally Posted by kano
    Af frygt for at sige "Hvad sagde jeg" så gør jeg det alligevel. :roll:

Og stresstest af servere tror jeg heller ikke kommer.

Hvad er der at blive sur over? De har jo aldrig sagt hvornår den final beta ville komme anyway, ja ok "starter når us bliver released", men det passer jo også meget fint.

Super enig

Forum Initiate

softxchange sender beta box ud så vi får dem fredag :-)
    En kammersjuk har ringet til dem og bekræftet det!
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Forum Learner

Quote Originally Posted by Kalimeo
    softxchange sender beta box ud så vi får dem fredag :-)
    En kammersjuk har ringet til dem og bekræftet det!
    Ja, men det betyder jo ikke at beta starter der :? Vi får vores keys ja, men det er jo ikke sikkert vi kan bruge dem endnu.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

enig Jmp, tror heller ik vi kommer til at se final beta før starten af december. Ellers ville det jo være meningsløst at komme med en pressrelease der siger december..

Guest

"#6#¤%¤&%¤&¤& RAHHHH nej hvor jeg hader blizzard :evil: de sage de VAR 100 for den 26 nej jeg har løst til at dræbe ham der lavet den dato og ikke holder hvad han siger :twisted: nå men så kan man trille tumel finger til dagen

Guest

WHINE AND I NEED CHEESE.....
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    og hvis man kender blizzard korrekt betyder starten af december omkring juleaften.
    Nu havde jeg regnet med det andet efter som de faktisk gav en dato...
    og ikke bare et løst skud som dette virker som om.

Bahh bahhhh bahhhhh havde jeg i det midste kunne gå på druk i denne weekend.

Well det går jo nok alt sammen. Men når man nu har sat sig op efter at game.

---- off topic ----
    No no prince valient, i mean.
    If you were a sheep, would you then fuck another sheep.
    ---- off topic ----

Guest

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    "#6#¤%¤&%¤&¤& RAHHHH nej hvor jeg hader blizzard :evil: de sage de VAR 100 for den 26 nej jeg har løst til at dræbe ham der lavet den dato og ikke holder hvad han siger :twisted: nå men så kan man trille tumel finger til dagen
    Hvem sagde det var d. 26? Ingen fra Blizzard hvertfald.

Jeg har hellere ikke set noget officelt omkring den 26, det var bare noget folk troede, eller håbede..

Og der står intet i den press release omkring udgivelsesdatoen og starten af december. Så det kan jo ikke kaldes 100% officielt, bare fordi det står på deres hjemmeside.

Guest

Ej hvor latterligt... måske står der ingen steder at det vil komme d.26 men de har fandme fået folk til at tro det, med vilje.

Nogle folk siger "fuck det, december er 8dage væk" ja d.1 er cirka en uge væk, hvem siger det kommer der?
    Håbede sku det kom d.23 - 26, men nu er det åbenbart i december hvilket = d.31 kl 23:59

SKUFFET!!! :evil: :evil: :evil: :evil:

Forum Initiate

Det der undre mig en hel del er, at de ikke siger mere nøjagtigt, hvornår de fx lukker noget ned, eller som nu hvornår EU betaen starter man får det ofte først at vide et par dage før og de må da have en ide om det.
    Har tidligere postet som Altoke

Tidligere Main Earthwalker lv 60 Restoration Druid RIP
    Main bonanza lvl 70 warlock 0/21/40
    AQ2 Altokin lvl 39 group healbot :P erh fury " i bero"

Quote Originally Posted by Altoke
    Det der undre mig en hel del er, at de ikke siger mere nøjagtigt, hvornår de fx lukker noget ned, eller som nu hvornår EU betaen starter man får det ofte først at vide et par dage før og de må da have en ide om det.

Sådan har blizzard jo altid gjort det... Pisse træls men sådan er det bare.

Der er jo hellere ingen som ved hvad blizzard north arbejder på. De bastards holder virkeligt ting tæt på kroppen..

ps:

Barstards er ment kærligt.

Rolig drenge.....nogen af jer vil gerne have det til at lyde som om Blizzard har begået årets største svinestreg og bogstavelig talt bollet jer i r*ven......det har de jo ikke, så gem mordtruslerne til....ja jeg ved sgu ikke...til næste gang i skal bruge dem :P

En uge mere er da til at klare.....selvfølgelig er det surt, men så er det altså heller ikke værre :-D

Socialt Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Efter at have ventet et par år, kan jeg godt klare en måned eller 2 mere. Nu nærmer vi os i det mindste... :wink:
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

slap da lige af.. desuden er jeg pænt sikekr på at i kan begynde at downloade spillet så snart i får jeres betakit, hvilkket sikkert tage et stykke tid for de fleste, vi skal sgu downloade over 2 giga og mon ikke nogle af serverne er overbelastede når vi begynder? sikkert også en del som ikke vil have ret hurtige downloadhastigheder- og 2 giga med 2 kb/s tager fandemig lang tid! Så forvent det værste og vær glade for at i får lov at game en open beta, der stort set ikke er en beta udgave.....

Desuden er i voksne mennesker som alle ved at blizzard aldrig overholder deres release dates.... Troede vi kun optog fornuftige mennesker, men mange af de her whine post er sgu da alt for latterlige Spillet kommer når det kommer og det er der ikke noget som helst i kan lave om på- og sådan vil det altid være- så væn jer til det

Denne post er ikke ment som en flame på nogen måde, men jeg troede sgu vi havde overstået denne slags threads. glæder mig til de begynder at nerfe og forbedre chars, så kan i godt regne med sådan en svada her igen, for jeg er træt af whiner posts- men sådan har det altid været og vil altid være- i hvert fald de 5 år jeg har gamet mmorpg's..
    Quinn - One name. One legend

Guest

Jeg forstår ikke hvorfor de ikke allerede nu gør det muligt for alle og downloade EU closed beta, og så laver en patch til den når EU open går i luften.
    Jeg har hentet EU closed via bitcomet, hvis man nu er så heldig at den kan bruges til open ved hjælp at et par justeringer :?
    For ja det bliver jo et maridt og hente det når så mange menesker får deres beta key på samme tid.

Quote Originally Posted by Quinn
    Desuden er i voksne mennesker som alle ved at blizzard aldrig overholder deres release dates.... Troede vi kun optog fornuftige mennesker, men mange af de her whine post er sgu da alt for latterlige Spillet kommer når det kommer og det er der ikke noget som helst i kan lave om på- og sådan vil det altid være- så væn jer til det .
    Syndes ikke der er nogle der whiner i denne thread. Folk havde troet (håbet) på en releasedate den 26, og da det ikke bliv sådan lukker man lidt stream af, hvilket jeg syndes er ret ok.

Tråden handler om deres press release og prisen pr. mdr. titlen er der bare, så man ved hvad man går ind til...

Lad nu være med at kalde folk latterlige, for når man bor i et glashus.....

Selv om et spil kommer når det kommer, kan man sq få meget dabat ud af rygter osv. er det ikke det som et forum også er til for ?

Alt i alt syndes jeg din post var totalt ligegyldigt, men det er vel bare mig som er for umoden...

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Default Re: WoW beta til december ?

Quote Originally Posted by DaVinci
    Har lige læst blizzards nye press release der siger at betaen først starter i december.. hvilket gjorde mig ret sur..

http://en.wow-europe.com/

Og det ser også ud til at det bliver dyrer at spille i europe, end i us.

12.99euro = 17$
    11.99euro = 15.5$
    10.99euro = 14.25$
    Det kan godt være at min post er ligegyldig, men det er ikke mig, der er sur over at wow open beta bliver udskudt igen... Pointen var bare, at det ikke kan komme som den store overraskelse, at det sker. Og når det nu ikke drejer sig om mere end højst en måned, så syntes jeg ikke man kan blive sur, skuffet ja, men sur nej. Det lød bare som om du tog det personligt, at vi måske ikke kan sidde og game wow hele december, og det er i mine øjne at whine. Men nok om det, for jeg er sgu ikke ude på at træde folk alt for hårdt over tæerne- kun lidt.

Desuden kunne jeg godt lide dit reply på min post, for den fortæller din menning uden at svine mig til. Var sgu lidt spændt på at se om der ville komme nogle rigtige flame og selvretfærdige whiner tråde i kølvandet på den. Men det kan jo nåes endnu, da ikke alle har fri tirsdag kl. 10
    Quinn - One name. One legend

Forum Initiate

Rolig nu...

December er jo kun lige en uges tid ude i fremtiden som andre har påpeget, og alle de andre press releases jeg har set siger d. 26 november med hensyn til preorder. Som jeg ser det, har de valgt ikke at være alt for specifikke med nogle konkrete datoer for final beta. En helgardering fordi de garanteret har fået mange flere preorders end de egentlig har regnet med. Jeg stødte godt nok på mange europæere som havde sneget sig ind i US open beta! De skal garanteret til at smække en hel bunke servere op, hvilket tager lidt tid. Er det så ikke bedre for dem at sige december frem for f.eks. d. 30 november og så få en mega skideballe af alle deres fans fordi det tog dem en dag længere? Det er personligt den strategi jeg bruger med konen. Jeg siger aldrig "om en time" eller "i morgen". Jeg siger "snart", for så kan hun ikke komme og hænge mig op på den senere, for snart er jo relativt 8)

Forum Trainee kadargo's Avatar

heh lad mig lige finde mine kiks :P

nej gas ... jeg tror at der bliver beta final stess ting først til starten af december

Guest

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    Jeg har heller ikke læst noget om at det med SIKKERHED var d. 26.
    Desuden... Når Blizzard lover noget, skal du altid regne med at det svinger med +/-10% - dvs. enten kaster de bare betaen ud lige pludseligt eller kommer den først 3 dage efter det de lovede... :wink:
    Men se det på den lyse side: Vi skal ikke igennem alt det gøgl SWG gutterne var udsat for, da det kom ud.