Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 70

Thread: WoW beta til december ?

Guest

Kan godt være det lyder barnligt, men en dags ventetid mere kan gøre mig skrup skør med hensyn til WoW. En måned mere og jeg vil få selvmordstanker, osv.

Men det er mest fordi at jeg har stort set checket wow.com hver dag siden januar, og det med ikke at komme ind i EU closed beta efter 8 måneders ventetid, og konstant refreshing af din mailbox den sidste måned. Var virkelig noget der fik mig til at blive endnu mere utålmodig.

Sådan er jeg bare :-D

Det rigtig fede kunne være at lave noget så alle kunne uploade deres chars med gear og det hele som der er i EQ2, men det er nok lidt mere krævende..

...og hører til i en tråd for sig måske - sry :P

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

*suk*

Tålmodighed mine små venner, nyd lidt RL mens i har det!! Gå i byen og drik jer stive, og scor noget frækt (Zerker, vent til du er 18! :twisted: ), for det får i ikke tid til senere..

Jeg tror den 26 kom fra et af de firmaer som sender beta kittet ud - er ikke sikker. Men Blizz spiller med Pokerface, og det har de altid gjort!

Og ja December er om en uge, så det er vel til at overkomme.. Jeg tør godt love at hvis i har så høje forventninger, så bliver i også skuffede.. Sådan havde mange det til SWG releasen.. Af samme årsag jeg ikke joiner betaen!.. Gider ikke igen forelske mig i en betaversion og så blive wipet til release, og vågne op til et helt andet spil end det jeg testede..

Jeg fraråder at spille Beta, bare fordi man ikke kan vente med at spille WOW!!! Det er de forkerte motiver, og det går galt for folk igen!

Beta kommer i December, og release til februar..

Drop beta, medmindre det er for at teste classes og races, crafting og div. for at være klar..

wOOOOt 8)
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt
    *suk*

Drop beta, medmindre det er for at teste classes og races, crafting og div. for at være klar..

wOOOOt 8)
    Hehe, så vidt jeg husker var du en af de første i WoW betaen :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Det er faktisk en ret vigtig pointe det der wooot! Der er jo allerede nogen der har tilkendegivet at de faktisk ikke rigtig gider at skulle til at begynde helt forfra med en character fordi de har spillet den så meget i beta.

Personligt har jeg ikke spillet til mere end lvl 14 i beta netop fordi ikke vil sidde til release og skulle køre alle de samme quest igennem igen. Samtidigt har jeg heller ikke udforsket ret mange steder fordi jeg vil gemme den slags til efter release når jeg har fundet min rigtige char.

I beta har jeg spillet et utal af chars op til lvl 6 eller noget i den stil, bare for lige at se hvad de forskellige classes og races var for nogen - prøver så godt jeg kan at bruge betaen til at finde ud af hvilken class der er mest mig, selvom det godt kan være lidt svært at nære sig engang imellem....men så er det jeg lige minder mig om at det ville være langt federe at gøre den slags ting efter release.

Samtidigt forstår jeg også godt hvorfor folk har svært ved at vente, for lige nu er det jo så tæt på som det overhovedet kan være...men slå koldt vand i blodet....vi ved næsten hvornår spillet kommer nu...og det er jo altså kun et spil :wink:

Quote Originally Posted by Kirneh
    *suk*

wOOOOt 8)
    Hehe, så vidt jeg husker var du en af de første i WoW betaen :-)
    Hahahaahaa....det er faktisk ikke engang løgn Kirneh

Men nu skriver han jo også at man skal droppe den hvis man gør det for at spille og ikke for at teste.

Guest

Hvis alt bliver whiped i Beta'en er jeg selvfølgelig lidt skuffet, men det skal ikke holde mig fra at spille spillet bag efter.

Guest

Quote Originally Posted by crash
    [
    Men nu skriver han jo også at man skal droppe den hvis man gør det for at spille og ikke for at teste.
    Mit formål er jo også at "teste" så jeg så hurtigt som muligt kan nå at blive high level.. men stadig at gemme alt andet til release.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Forvent alt bliver slettet efter betaen!!!!!!! Dumt at gå og håbe! Naivt!

Og ja jeg var tidligt med i US closed beta på en dele account, men det blev begrænset til måske 30 timers spil, og 3 chars op i lvl 15'ish.

Har testet Warlock, Fighter og Rogue.. Og vælger nok Rogue, da jeg synes classen var fed.

Men jeg testede kun lidt, og har derfor en masse oplevelser til gode.. Trist at få et nyt spil, og så er alt bare en gentagelse. :shock:
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Guest

... Har testet Warlock, Fighter og Rogue.. Og vælger nok Rogue, da jeg synes classen var fed.
    Det' snyd! Jeg vil også prøve en Fighter... Er det sådan en hemmelig feature? :wink: :P

Guest

Håb og forventninger er i orden, hvis man derimod "bruger" dem rigtigt.

At forvente og have indstillet sig på at der IKKE bliver en wipe efter beta, ville ganske enkelt kunne blive katastrofalt, hvis der kommer en wipe.
    Wipe: Skuffende
    Ingen Wipe: Det havde man forventet, så der bliver man lidt glad.

At have ingen forventninger til en wipe eller ej, men derimod et håb om at der ikke bliver wipet totalt, er den "rigtige" måde at tackle det på.
    Wipe: Det ville man have troet så ingen skuffelse der
    Ingen Wipe: Ens håb var blevet opfyldt og man er utroligt glad :-D

At tage den "forkerte" vej vil kun sige at du kan blive utroligt skuffet eller at det forventede vil blive "opfyldt" heh....

Den "rigtige" vil dog have ingen skuffelser der venter, og man kan blive herligt overrasket :-D

Hvis jeg forventede at en af mine venner kom ind af døren, med en kasse øl i hånden, og at han så ikke gjorde det ville jeg blive skuffet. Hvis jeg dog kun havde håbet på det ville jeg ikke bliver nær så skuffet :P

Jeg tog den forkerte med hensyn til WoW EU closed beta

Lesson learned, gør det aldrig igen, det var grumt.

Guest

Det er et privilegium at få lov at afprøve WoW før det udkommer og være med til at gøre det til et bedre spil.
    De første beta testers skal ikke have nogen fordele fordi de var heldige i lodtrækningen. Det er ganske enkelt ikke acceptabelt og ville være utroligt uretfærdigt overfor nytilkommende spillere. Man starter helt forfra og derfor må alle characters også slettes.
    Desuden har der ikke været lovet noget fra Blizzards side, så uanset ens forventninger, må man acceptere Blizzards løsning.

Heh....tjaa...jeg er ikke helt enig, for jeg HÅBER faktisk at der kommer wipe, så hvis der ikke gør bliver jeg faktisk lidt skuffet

Medmindre Blizzard melder ud at der IKKE kommer wipe så snart betaen går igang - så kan jeg nemlig gå igang med at spille spillet som jeg gerne vil, istedet for at prøve en masse chars og ikke rigtig spille nogen af dem igennem.

Jeg kan ikke helt forklare hvorfor jeg håber der kommer wipe, men det gør jeg altså....det har ikke noget med at jeg bare synes folk skal straffes og have slettet deres chars, men nok nærmere at jeg synes betaer er til for at teste og prøve ting af og at jeg gerne vil starte helt fra bunden sammen med alle andre til release.

Guest

Heh....tjaa...jeg er ikke helt enig, for jeg HÅBER faktisk at der kommer wipe, så hvis der ikke gør bliver jeg faktisk lidt skuffet
    Er du uenig med mig eller Dem? For jeg synes vi har rimelig meget samme syn på sagen... :wink:

Guest

Det kan ikke opfattes som en beta bare fordi det hedder beta...

Spillet er "gone gold" og er released i US = ingen beta mere... Det her er med beta kits HVIS du preorder spillet er en "gave" for at vi ikke skal føle at vi er blevet snydt.

Det gør så at chancen for en wipe ikke er blevet større, tværtimod mindre.

Alle folk har haft en chance, dem der ikke tog den skal ikke sige det er uretfærdigt hvis der ikke bliver en wipe. BASTA 8)

Guest

Guest

hey jeg tror jeg har det fordi når beta er udkommet har jeg lige set en sig up inde på blizzard lige her for lidt siden det vil sige når vi få beta kit så gå vi bare ind skrive os ind og få vores account men er ikke sikker tror det bare eller er det for dem der har full version :?:

Guest

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    hey jeg tror jeg har det fordi når beta er udkommet har jeg lige set en sig up inde på blizzard lige her for lidt siden det vil sige når vi få beta kit så gå vi bare ind skrive os ind og få vores account men er ikke sikker tror det bare eller er det for dem der har full version :?:
    Oversættelse følger eller ... ? :roll:

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Det kan ikke opfattes som en beta bare fordi det hedder beta...

Spillet er "gone gold" og er released i US = ingen beta mere... Det her er med beta kits HVIS du preorder spillet er en "gave" for at vi ikke skal føle at vi er blevet snydt.

Det gør så at chancen for en wipe ikke er blevet større, tværtimod mindre.

Alle folk har haft en chance, dem der ikke tog den skal ikke sige det er uretfærdigt hvis der ikke bliver en wipe. BASTA
    Hvor du bare håber hva'? :-D
    Jeg kan ikke lade være med at tænke tilbage på da jeg var i EU betaen i DAoC. Præcis ligesådan lød det fra folk, og de håbede lige til dagen før retail hvor GOA whipede hele svineriet.
    GOA sagde at det ikke ville være fair overfor nye spillere, og jeg kan da kun give dem ret. Daoc var på det tidpunkt forlængst released i US.

Du har allerede fået en kæmpe fordel ved at være en af de heldige deltagere i closed beta. Tænk på alle de nye der får det som dig da du loggede på første gang i betaen.
    Tror bare man skal være glad for at have været en af dem der fik lov at 'teste' gamet før release. Alt andet er, som wOOOOt beskrev, Naivt!

I mine ører lyder det mere som om du synes det ville være cool hvis du kunne rende rundt som ex. lvl 40 mens ca 90% af serveren starter fra scratch = easykills!! :wave: men jeg kan jo tage fejl... :P

der kommer wipe info senere på ugen

link
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Er du uenig med mig eller Dem? For jeg synes vi har rimelig meget samme syn på sagen... :wink:
    Jeg er uenig med dem og enig med dig Dwayne :P

Nice link Anduz....hvis man kan fransk Nu er det desværre bare sådan at det er lidt tid siden jeg gik i gymnasiet, så det fransk jeg lærte der er for længst gået tabt 8)

Og den der Penny-Arcade strip er FEEEEED!!!

Guest

Hehe sku ikke fordi jeg vil rende rundt og smadre newcomers. Det er arbejdet jeg tænker på...

Men jeg ved jo godt inderst inde at der er 90% for en wipe :-D

Jeg er ikke naiv og tror der ikke bliver en wipe.. for det gør der jo næsten sikkert. Efter al jeres naiv snak ville jeg smile lidt hvis der ingen wipe kom

Nice link Anduz....hvis man kan fransk Nu er det desværre bare sådan at det er lidt tid siden jeg gik i gymnasiet, så det fransk jeg lærte der er for længst gået tabt 8)
    Mit fransk er lidt rustent, men.

Posteren siger at han har læst at der måske ikke kommer character wipes, men at han ikke kan finde nogen konkret information omkring wipes så han ved ikke rigtigt hvad han skal tro.

aguilar siger så at det er rigtigt de informationer ikke er ude lige nu, men at det kommer senere i denne uge.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Det er jo ret godt så man ved hvad der vil ske, inden man tager på sin tur i azeroth

Guest

hehe mit fransk kommer fra

http://babelfish.altavista.com/tr

og det ser ganske rigtigt ud til vi får info senere på ugen, så må vi vel bare følge de franske forums