Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 70 of 70

Thread: WoW beta til december ?

Da jeg begyndte på wow betaen var mit gamle gymnasie fransk også rustet helt væk men siden er mit franske er blevet betydeligt bedre fordi der absolut ingen informationer bliver postet på det engelske board.. og når der endeligt kommer en bølge af info så er det håbløst forældet i forhold til de andre boards.

Jeg kan sagtens forstå vi er bagefter fordi de ikke har en engelsk community manager og måske er bange for sproglige problemer, men ærligtalt så vil jeg sku hellere have info fyldt med stavefejl end ingen info :P
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Den info er måske også lidt forældet hvis i ligger mære til dato'en

11/15 :-D

Quote Originally Posted by Demetric
    Den info er måske også lidt forældet hvis i ligger mære til dato'en

11/15 :-D
    lol det har du faktisk ret i :P

så kommer det jo nok ikke senere på ugen

Guest

Nej men som vi alle ved betyder senere på ugen om cirka 2 - 3 uger.. så det burde være omkring NU :-D

Quote Originally Posted by Pehrson
    hehe mit fransk kommer fra

http://babelfish.altavista.com/tr

og det ser ganske rigtigt ud til vi får info senere på ugen, så må vi vel bare følge de franske forums
    Hvordan kunne jeg dog glemme den

Der kommer UDEN tvivl et wipe, hvis ikke vil Økonomien i spillet uden tvivl blive dikteret af dem der har spillet Beta'en. Der ville være ALT til salg i det lokale auktioon hus, du ville kunne købe det bedste af det bedste til din lvl. Chancen for at komme ind på markedet som nystartet spiller ville være lige 0. Markedet ville være proppet med udstyr, til discount priser, du dårligt nok har skill til at lave.
    At release spillet uden en wipe ville være katastrofalt, og Blizzard ville miste en satans masse kunder, hvis nystartede spillere ( folk der ikke var i beta ) ikke følte de selv var med til at skabe bare lidt i denne her nye verden.[/u]

Quote Originally Posted by Salek
    Der kommer UDEN tvivl et wipe, hvis ikke vil Økonomien i spillet uden tvivl blive dikteret af dem der har spillet Beta'en. Der ville være ALT til salg i det lokale auktioon hus, du ville kunne købe det bedste af det bedste til din lvl. Chancen for at komme ind på markedet som nystartet spiller ville være lige 0. Markedet ville være proppet med udstyr, til discount priser, du dårligt nok har skill til at lave.
    At release spillet uden en wipe ville være katastrofalt, og Blizzard ville miste en satans masse kunder, hvis nystartede spillere ( folk der ikke var i beta ) ikke følte de selv var med til at skabe bare lidt i denne her nye verden.[/u]
    Du tager helt fejl blizzard mister bestemt ikke kunder hvis de wiper, de spiller bare us :P Det gør de iøvrigt allerede fordi der ikke er noget info ude og folk betragter dette som et ja til wipe.

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Jeg er ikke naiv og tror der ikke bliver en wipe.. for det gør der jo næsten sikkert. Efter al jeres naiv snak ville jeg smile lidt hvis der ingen wipe kom

Jeg ville også bøje mig i støvet hvis det utænkelige skulle ske, og grine med, men jeg tror sgu ikke på det :-D

Men tjek lige Salek's svar....der kan ikke være nogen tvivl om at serverne bliver wiped!

Forum Convert

nemt vent til det er i butikken så er der ikke mere tvivl om hvornår det kommer ^^

(Who Needs Beta :roll: )

Vente
    Hmm er det her NU ?????? Nå IKKE så tilbage til

Vente
    Ja vente det jeg sgu go' til /me henter et par ØL mere :mrgreen:

Edit: Jeg fjernede dit vente spam (1000 gange). Smadrede denne side (kirneh)

Guest

Saleks svar...

Umm ja men hvad så med de folk der ikke joiner fra day one? og f.eks først køber spillet 2 måneder efter release, så ville det jo være det samme for dem og det vil så sige at WoW har ingen nye købere 2 måneder efter release og til evig tid frem :P

Everquest havde købere selv 3 år efter release, så hvis en beta varede 3 år ville der da stadig være købere 8)

Quote Originally Posted by Demetric
    Saleks svar...

Umm ja men hvad så med de folk der ikke joiner fra day one? og f.eks først køber spillet 2 måneder efter release, så ville det jo være det samme for dem og det vil så sige at WoW har ingen nye købere 2 måneder efter release og til evig tid frem :P

Everquest havde købere selv 3 år efter release, så hvis en beta varede 3 år ville der da stadig være købere 8)
    Hvis folk vælger at vente med at gå igang til 2 måneder efter release, er det jo et valg de selv foretager - hvis der ikke kommer wipe, får dem der har været i beta en fordel fremfor dem der ikke var, og det er ikke alle som gerne ville der har haft mulighed for at komme med i beta.

Når man starter efter 2 måneder, ved man godt at spillet har været igang et stykke tid, men hvis man starter til release gør man(dvs. sådan tror jeg der er mange der tænker) det for at være med helt fra starten af - og det er man jo ikke hvis serveren allerede vrimler med lvl 50+ og auktionshuset bugner med varer.

Forum Disciple wh00's Avatar

Det omkring d. 26 var jo at Blizzards "pre-order kampagne" i europa starter, intet med OB at gøre...

men mht. EU OB, så må vi jo se hvornår OB starter, hvis man ser tilbage på US OB så var den jo kun lige over en uge lang! :shock: så vi kan vidst kun være tilfredse hvis den starter i dec.

Guest

Det er heller ik eu Ob men FB (final beta) tror de dropper ob i eu.

Til Demetric...
    De har i det mindste haft en ærlig chance for at være med fra begyndelsen. :wink:

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Nu holder den med at beta key kommer den 26 heller ikke

Eftersom jeg allerede har fået den i dag.
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

Får du den bare i et brev, eller hvordan ser pakken ud ?

Spil
    WoW

Jeg fik det som når du køber et pc spil i butikken.

Så jeg føler lige nu at jeg har købt hele spillet da æsken er sådan den vil se ud når man får fulde version af spillet.

Det eneste som ødelægger det hele er med stor fed skrift.

GAME NOT INCLUDED :roll:

der er 10 soundtrack med, og en key det er faktisk alt :-D
    men det er jo osse cd-key man vil have.

Og jeg fik den som brev fra posten da det var hvad jeg valgte.
    Wow:

Guest

Hvor bestilte du fra ?

Salek:

Ja men folk havde da også en chance for at bestile Beta kitet :P

Spil
    WoW
    Wow:

Guest

FEDT... softxchange sender først ud torsdag så vi får dem fredag men hvem siger at det er fedt at få det nu det kan jo være at vi først kan downloade en client om noget tid...

P.S. pz du skulle måske ændre din signature