Results 1 to 13 of 13

Thread: Mit syn p SD i WoW

Guest

Default Mit syn p SD i WoW

Aldrig har jeg get s meget op i et spil fr som nu. Jeg er jo helt fortabt

Laver fandme planer om hvordan jeg skal g op i mit talent tr, og hvilke quests og s videre. Har checket thottbot for det equipment jeg regner med at f, om jeg s skal grinde de samme mobs i 3 uger for at f det forbandede loot drop. Koste hvad det vil.

Er yderst fokuseret p PvP. I min sidste guild (SWG) var vi det udelukkende dominerene guild p serveren med hensyn til pvp. Vi var utroligt talstrke og "experienced" p omrdet + vi havde de fleste jedi's.

Min ide om et guild er at f det til tops, som f.eks. smadre Onyxia som kun ET guild. ikke noget med at man behver hjlp fra andre. Det skal vre sdan s at selve guild navnet under dit regulre navn skal bringe frygt til andre modstandere.

Det har intet at gre med, at !JEG! skal have det bedste equipment i spillet. Hvis man som guild looter et epic vben af f.eks Onyxia. Ville jeg blive utroligt glad, for det er jo ligemeget hvem der brer det, bare det er en fra guilden der brer det, Og at han/hun bruger det jvnligt i pvp battles s fjenden vil realisere guildets styrke. Hvis jeg f.eks looter et eller andet enestende one-handed vben (hvilket er ubrugeligt for mig da jeg bruger Two-handed). Ville jeg give det til en i guilden, jeg ved vil bruge det. Ved at slge det ville guilden f intet ud af det. Og det er ikke det jeg vil. Det er ikke mig selv jeg vil bringe frem i lyset som den mand med det enestende og uovervindelige vben, men mit guild navn jeg vil have frem. S derfor ville jeg give det til en der kan bruge det, som s automatisk ville bringe navnet frem.

Lyder mske lidt storartet.
    Men sdan skal det vre :-D

Edit: Flyttede ud til sit egen topic. (kirneh)

Gu lyder det storartet, men det er der sgu ikke noget galt med :-D Tror allesammen vi gerne vil have vi bliver en god guild i WOW og tror ogs alle er med p det du siger om items...

...og er isr overbevist om at alle gerne vil vre med til at nakke Onyxia :twisted:

Guest

Quote Originally Posted by Demetric
    ... Hvis man som guild looter et epic vben af f.eks Onyxia. Ville jeg blive utroligt glad, for det er jo ligemeget hvem der brer det, bare det er en fra guilden der brer det, Og at han/hun bruger det jvnligt i pvp battles s fjenden vil realisere guildets styrke. Hvis jeg f.eks looter et eller andet enestende one-handed vben (hvilket er ubrugeligt for mig da jeg bruger Two-handed). Ville jeg give det til en i guilden, jeg ved vil bruge det...
    Hehe... Kan godt lide din tankegang, men jeg har set en video, hvor et guild gr i raid group mod Onyxia (i betaen) og de fr KLASK! De er vist alle sammen lvl 55+ :shock:
    Men hva' fan'... Jeg er frisk! :-D

Desuden kunne det vre fedt at lave en "Treasure Chest"-side (en underside af WoW siden), hvor vi indstter de Artifacts og Epic Weapons/Armors vi finder og indfrer data om hvem der fandt/lootede det pgldende item, hvordan vi fik fat p det og hvem der brer det.
    Jeg vil sq godt st for at f smedet noget sammen! :twisted: Det krver s bare, at I PM'er mig eller kontakter mig ingame, hvis I finder noget vildt... :wink:

Guest

Hov hov !!

N.. men hvem siger det var mit syn p SD? Ved ikke hvordan SD er heh... :P

Siger bare at det er mit syn p den bestemte guild jeg skal vre i.

SD kunne blive den guild jeg ville vre med i. Hvis at forholdende var sdan.

Ved intet om SD's spillestil og historie i andre MMORPG's for det str jo ikke rigtigt nogle steder.

Socialt Medlem Forum Learner

Hej Dem,

Ang SD s er vi the best of the best of ...

Forum Trainee

Jeg kan li' din holdning og deler den med dig. Du formulerer det skide godt, og kommer ind p en masse af de ting, som jeg hber og tror p, at vi kan opn i SD.
    Jeg har ligesom dig checket thottbot en masse og ikke mindst udspikuleret utallige forskellige talent trees. Mangler bare at f det hele gennemtestet i "the real world" :wink:

og GU FAEN skal vi da nok f nakket Onyxia :twisted: ! Det er sgu noget af det jeg glder mig aller mest til. At tage kampen op mod det hidtil sygeste mob i wow :danser: .
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

For at svarer p din trd Demetric, s vil dit eget medlemsskab jo vre med til, at bestemme i hvilken retning SD skal bevge sig. SD tager jo ikke udelukkende hardcore gamere ind i guilden, men der er en bred blanding af hardcore og casual gamers s jeg tror ikke du fr et problem med at tage gode quests.

I daoc havde vi en guild vault med det udstyr ingen brugt, som det stod frit for alle faste medlemmer at udplyndre som de ville hvis der var noget de kunne bruge. Samtidig er der en del ekstreme powergamere der altid er vilige til at hjlpe eller tage p et sjovt quest, og jeg har ogs p fornemmelsen mange af de nye wow medlemmer er i den bs.

SD har rigtigt mange die hard pvp spillere, isr i ledelsen og det er helt sikkert aldrig et problem at finde nogen der vil p raid med dig. Selvom vi ikke var ret mange spillere i daoc havde vi gode raids flere gange om ugen, og det kan jo kun blive bedre i wow hvor vi skal spille med bedre primetimes og mange flere spillere.

Jeg tror ikke SD er I top 10 af europiske hardcore guilds, men her taler vi ogs om guilds der laver en schedule for hvornr de m sove og holde pause s de kan lave en fullgroup af level 50 spillere p 3 dage i daoc. Der er fin mulighed for at vre hardcore spiller i SD though, og det er ofte mere underholdende fordi der ogs er tid til at tge nr det er man har lyst til det.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Apprentice

Kender kun SD rigtig i DAoC, og vil sige at der er SD virkelig en god guild, vi har altid tid, nsten, til at hjlpe hinanden. Mangler vi et arti smider vi lige en gruppe sammen og henter det hvis vi kan..

Og med hensyn til RvR (PvP) er DAoC afdeling ved at vre s kendt p Merlin serveren at vi er kendt som the turtles, og kan nogen gange f invites med de store gang guilds..
    Retired from mmorpgs, not coming back anytime soon

Living the wild life as an reallfe engineer.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Hov hov !!

N.. men hvem siger det var mit syn p SD? Ved ikke hvordan SD er heh... :P

Siger bare at det er mit syn p den bestemte guild jeg skal vre i.

SD kunne blive den guild jeg ville vre med i. Hvis at forholdende var sdan.

Ved intet om SD's spillestil og historie i andre MMORPG's for det str jo ikke rigtigt nogle steder.
    Sorry lagde ikke lige mrke til at du ikke var medlem i SD. Men du skal vre velkommen til at ndre overskriften
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Initiate

Satser strkt p at PvP'e vildt og battle quests med SD, men hber ogs der er nogle der er friske p en god fisketur i ny og n!
    WoW har s meget at byde p, vil vre en synd kun at fokusere p en ting!
    Skal helt klart fiske et artifact op fra the maelstroem, :-D
    WoW-troll Mage lvl60 enchanter/tailor(300)

Guest

Quote Originally Posted by anduz
    I daoc havde vi en guild vault med det udstyr ingen brugt, som det stod frit for alle faste medlemmer at udplyndre som de ville hvis der var noget de kunne bruge.
    Jo vi havde ogs en guild storage i min gamle guild, men vi ved alle at sdan noget ikke holder en meter :P

Alle ting der er i en storage er for det meste crap som kun fylder, og endlig nr der kommer noget godt, s var der ingen der vidste det.
    S lavede vi den regel at man liger smider en mail ud til alle nr man putter noget i. Det bliv s til at liges snart der kom en god ting, skyndte folk sig til storage i nrmest et kaplb.

En lsning vi kun nede at teste f gange var sledes:
    Nr en "meget god" ting (epic, legendary osv.) blev looted og man skulle afgre hvem der var mest egnet til materialet. Ville der blive afholdt en guild afstemning p forumet der lb i en uge. Reglerne var 1 stemme per mand, og man mtte ikke stemme p sig selv. Vi fik gjordt det et par gange, og det virkede utroligt godt. Ikke fordi at jeg vandt den ene gang :P

Edit: Hov lige en ting mere. For at forhindre i at folk ikke stemte og derved forgede sine egne chancer, skulle man stemme for at kunne modtage "gevinsten"

Frste gang: En vibroknuckler med 266mind poison. Folk stemte og jeg vandt, baseret p at jeg var blevet nomineret til serverens bedste TKM, kunne det nsten ikke g anderledes.

Anden gang: En LongVibroAxe med en ret s god dot. Den blev givet til en pvp aktiv pikeman som havde vret pikeman i 6 mneder, ogs fr de overhovedet kunne bruges til noget. Meget velegnet mde at gre det p, og kan strkt anbefales :-D

Og til Kirneh... Det gr nok :wink:

Guest

Quote Originally Posted by Kalimeo
    Satser strkt p at PvP'e vildt og battle quests med SD, men hber ogs der er nogle der er friske p en god fisketur i ny og n!
    Ja det skal der ogs vre plads til. Vi arrangerede faktisk et utal a fiskekonkurrencer p blandt andet oasisen p tatooine :-D

Og s elsker jeg ogs at fiske irl med en bajer i den anden...

Forum Recruit

HRT! jeg er fiskekonge :P Har allerede fundet et par ok fiskesteder, en af stederne startede jeg med at hive 3 chests op i trk :-D

Hvad angr epic og legendary items, s er det desvrre sdan p de fleste af dem er der "bind on pickup" s man kan ikke give item'et videre. Det er gjort for at der ikke skal g som i s mange andre mmorpg spil hvor folk slger items p ebay for flere tusindkroner.
    JEG ER SWTOR ANSGNING I SD - POST I MIN ANSGNINGS TRD HER:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...W-TOR&p=546191

www.swtor.com: Efniax