Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 50

Thread: WoW fra US ti EU

Guest

Default WoW fra US ti EU

Jeg har hørt nogle stykker snakke om, hvor og hvordan man kan hente EU Beta i god tid, så man ikke skal til at hente den når EU Betaen er begyndt.
    Så derfor har jeg lige MiXet en lille guide sammen, til hvordan man kan hente EU Betaen. Det er endnu uvist om man kan bruge den nuværende beta version til EU Open Beta eller om der udkommer en helt ny version. Der er 2 guides. Enten har du allerede US Beta/EU Beta eller også har du intet. Har du intet så hent EU Beta via denne guide. Har du US Beta så læs længere nede hvordan du ændrer den så du kan bruge den til EU. Har du EU Beta så skal du ikke gøre noget.

[Tak til MIX84]

(Tryk på "Show whole story" for at se de 2 guides)

HAR DU IKKE WOW BETA!
    1. Først skal man hente et bittorrent program, som man skal bruge til at hente EU Betaen.
    Til dette formål kan man bl.a. bruge bittorrent programmet ABC som kan hentes her:
    http://pingpong-abc.sourceforge.net/download.php

2. Når man har installeret et bittorrent program på sin PC, skal man hente EU Beta torrent-filen som man kan hente her:
    http://www.wowtorrents.de.vu/
    Inde på wowtorrents.de.vu skal man trykke på knappen ?Download? hos den torrent-fil som ligger under fanen ?EU Torrents? og som går under navnet ?Installer? under ?Type? og som har version nr. ?1.1.0? under Version.

Torrent-filen som man nu henter hjem skulle gerne hede:
    EU-WoW-Installer-1[1].1.0.torrent

3. Efter man har hentet den rigtige torrent-fil, skal man tilføje den i sit bittorrent program. Dette kan man f.eks. gøre ved at klikke på EU Beta torrent-filen, hvorefter den automatisk bliver tilføjet i bittorrent programmet.
    Hvis torrent programmet ikke selv går i gang med at hente EU Betaen, skal man selv lige gå ind og starte den.

Når man har udført disse 3 trin...så er man godt i gang med at hente EU Betaen..!

- Har du en dårlig download speed når du henter Eu Betaen..? -

Til dem som har problemer med deres download speed når i henter EU Betaen...

Hvis i bruger ABC bittorrent som jeg snakkede om...så kan i inde i programmet stille på jeres Upload rate...det er den som er problemet..!

Hvis i åbner ABC og går op i Menuen der heder "Action" og vælger den som heder "Global Upload Setting"...så kan i derinde stille på jeres upload rate.

Jeg har sat min til omkring det halve af hvad jeg har i upload...f.eks. jeg har 12 kB/s i upload...så jeg har sat den på 7 kB/s...jeg downloader med 70 kB/s lige nu...

Du kan måske booste din download ved at:
    -Åbn denne computer
    -Funktioner
    -Mappe indstillinger
    -Filtyper
    Find torrent.
    --Advanceret
    -Rediger
    Og tilføj på "program der udfører handlingen dette

\BitTorrent\btdownloadgui.exe" --minport 1000 --maxport 9999 --responsefile "%1"

HAR DU US BETA SKAL DU GØRE FØLGENDE:
    Gå ind i WoW
    Tryk på Æ, Ø eller * for consol
    Skriv Realmlist eu1.wow.battle.net

Eller find din realmlist fil i din wow mappe og ændre det der.

jeg fandt det her på wowi.dk men jeg fandt ikke ud af når man har US hvor man skifter til eu kan ikke finde realm list og ved ikke hvordan jeg skifter den når jeg finder den skal jeg bare omdøbe den eller hvad?
    :cry:

Guest

Inde i world of warcraft mappen er der en wtf fil der hedder "realmlist"

Højreklik
    Åbn
    Vælg Programmet på en liste
    VIGTIGT!!: Tegnet (fluebenet) i boxen hvor der står "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil" skal IKKE være der, hvis det er slår du det fra...

Så vælger du notesblok og trykker ok.
    Så skifter du skriften der ligner noget med us.logon til det der står i din forklaring

hvis du nøjes med at ændre din open us beta er der gode chancer for du ikke kan patche næste gang de opdaterer. Det var ihvertfald hvad der skete sidste gang folk brugte us klient på eu serverne, selvom det var den "samme" klient.

Bid i det sure ælbe og hent wow betaen ned, der ligger også en torrent på priv boardet. I spiller jo alligevel ikke nu :twisted:
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Forresten er jeg selv igang med at Downloade WoW EU Closed beta, med en hastighed af cirka 50kb's.

Startede i aftes færdig i morgen :twisted:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Det er sjovt, jeg kan sgu aldrig få min Torrent download over 10k. Ligger på 6-7 nu.
    Jeg har et TDC cabel modem. Efter den sider en linksys router og så min PC.
    Jeg har disablet windows firewall, og givet adgang til programmet i min sygate firewall.

Jeg har prøvet at åbne port 6881-6999 på routeren, men ved ikke om jeg gør det rigtigt. Det eneste der kan gøre at jeg downloader så langsomt er vel at min router ikke er åben ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Da EU Open beta kom, prøvede jeg at ændre i EU Closed Beta filen, men jeg kunne altså ikke få det til at virke.

Guest

hmmm ved ikke vilke ABC jeg skal downloade

Forum Learner

Er der ikke en der har et andet link til download af EU pre-order beta client? Jeg kan ikke komme ind på den der wowtorrente.de.vu wller whatever den hedder... Tak

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Guest

har samme problem er der nogle som ved hvor vi kan download EU Beta??????

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    har samme problem er der nogle som ved hvor vi kan download EU Beta??????
    Aner ikke om det kan bruges. Men når jeg højreklikker på den fil i torrent jeg er ved at hente får jeg et link der hedder
    http://80.239.178.125:3724/announce

Det er sikkert ikke det, men prøv det en gang
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

hvad hedder den torrent eller ABC ting jeg skal hente ? har sku et problem kan man ik download WoW fra blizzard når EU beta kommer ud ???

Forum Disciple wh00's Avatar

Aner ikke om det kan bruges. Men når jeg højreklikker på den fil i torrent jeg er ved at hente får jeg et link der hedder
    http://80.239.178.125:3724/announce

Det er sikkert ikke det, men prøv det en gang
    Det er bare addresen til den tracker som torrenten bliver broadcastet fra..

Forum Disciple wh00's Avatar

Google er din ven....

Fandt den:

EU-WoW-Installer-1[1].1.0.torrent

Husk kan kun anvendes hvis du har et Bittorrent program installeret..

Guest

Der er lige kommet en ny patch til euro, så sørg for at den torrent fil i henter er den nyeste version af spillet
    Eller har jeg misforstået noget og det er ikke nødvendigt at have den allernyeste version af spillet, hvis den skal kunne bruges i eu open ?

WoW Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Quote Originally Posted by Kirneh
    Det er sjovt, jeg kan sgu aldrig få min Torrent download over 10k. Ligger på 6-7 nu.
    Jeg har et TDC cabel modem. Efter den sider en linksys router og så min PC.
    Jeg har disablet windows firewall, og givet adgang til programmet i min sygate firewall.

Jeg har prøvet at åbne port 6881-6999 på routeren, men ved ikke om jeg gør det rigtigt. Det eneste der kan gøre at jeg downloader så langsomt er vel at min router ikke er åben ?
    Jeg har åbnet disse 3 "sæt" porte i min router: 3724,6112,6881-6999 og jeg har ingen problemer med Blizzard downloader
    HolgerDK Stærkodder Shocknorrís Brewsleet
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Guest

den patcher selv, min version patchede imorges de små 500kb

Guest

ehm hmmmmmmm hvad er det for et ABC Bittorrent program jeg skal bruge hvad hedder det inde på siden

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Det kan jeg da godt anbefale, jeg satte den til at downloade i går ved 22 tiden og den var færdig da jeg stod op lidt over 6 Bizzard's var 1½ døgn om at hente US open beta :!:

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    ehm hmmmmmmm hvad er det for et ABC Bittorrent program jeg skal bruge hvad hedder det inde på siden
    Det hedder 'ABC-win32-v2.6.9.exe' og ligger øverst på siden.

Guest

jeg undre mig over hvorfor den fil bliver kaldt closed EU skal man bruge closed eu eller det closed eu eller open eu den kommer til at hede bare mærkeligt min ABC siger den hedder closed EU eller er det det rigtige
    :!:

Guest

De siger at Closed beta testers kan lave char's på open serverene... så jeg har hentet closed

Guest

ok ville lige høre hvordan få jeg min pc til a download hurtiger vis jeg skriver min download rate højer bliver den hurtiger eller hvad jeg er ikke lige med hvad de mener inde på AbC

Guest

Jeg downloadede med cirka 25kb's i starten og Uploadede med cirka 15kb's..

Halverede min Upload speed til 7kb's og 1min efter = 40kb's DL

Så åbnede jeg alle porte fra 1000 - 9999 som der står beskrevet i guiden og så kom den på 50kb's DL

Startede den kl 21:00 og var færdig når jeg kom hjem næste dag..

Guest

hm maxium opload rate when downloading skal være ? og maxium oplad rate when not downloading skal være?.Og maxium uploads skal være ???? jeg har englesk windows så kunne du ik sige mig når jeg er inde under folder option hvor jeg skal add den der port ????. Hvad hedder rediger på engelsk

Zerker, kan du ikke overveje at begynde at bruge nogen kommaer.....og punktummer for den sags skyld - det er meget svært at finde hoved og hale i det du skriver nogen gange