Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 50 of 50

Thread: WoW fra US ti EU

Guest

sry men er på herrens mark med hvordan jeg få min download hurtiger.Nogle som gider forklare mig det med hvor jeg gå ind og sætter min opload rate så jeg downloader hurtiger.Og hvad hedder ridger på englesk jeg skal nemlige add den der port inde i options og kan ikke finde rundt efter jeg har fånet programet som der står i starten men ved ikke hvor jeg ridger den her port \BitTorrent\btdownloadgui.exe" --minport 1000 --maxport 9999 --responsefile "%1" ind.Vil i ik nok hjælpe min rate er kun på 6,6 kb/s vil meget gerne have den hurtigt så plzz hjælp :cry:

Forum Adept

Brug Office Word når du skriver dine indlæg Zerker, den retter de fleste stavefejl og hvis du har 2003 eller xp finder den os de grummeste af dine kommafejl/grammatik fejl.

Og brug http://www.bittornado.com/ til at downloade.

Når du så har det program åbent skal du klikke på "prefs" også klikke på "advanced" også det øverste felt skal du skrive din rigtige ip i.

Du finder din rigtige ip ved at gå ind på:
    www.myip.dk

Hvis du har flere spørgsmål, svarer jeg kun hvis jeg kan se du har brugt Word til at tjecke dit indlæg inden du poster det.
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

newton tak men har lidt travlt i dag.Så der kommer lidt stave fel, men skal nok gøre det når jeg kan.Så jeg laver mindre stave fejl jeg vil bare gerne vide hvordan man downloader hurtiger i WoW og kan ikke rigtigt forstå hvad de mener :cry: med man kan rediger i folder option.Gad godt vide hvordan fordi jeg har englesk windows derfor :cry:

Forum Learner

Jeg har et problem, når jeg prøver at downloade med mit torrent program (Har prøvet ABC torrent, bttorrent og bittornado) står der på alle connecting to peers i et stykke tid, så giver de mig en error med de ikke kunne finde tracker eller et eller andet med tracker... HELP MEEE! Og Pehrson, jeg kan slet ikke connecte mere til WoW, så jeg kan slet ik pachte..

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Blizzards wow download ER bare mega langsom.....jeg har også prøvet at tilføje en masse ports eller hvad fanden det var.....aldrig hjalp det en skid

Prøv eventuelt bare at lad den stå et stykke tid og se om ikke det hjælper - selv bruger jeg dumeter(www.dumeter.com) og sætter derfra et stopur igang så jeg efter lidt tid kan se hvad gennemsnitshastigheden er....på den måde kan jeg også regne mig frem til hvornår den ca. er færdig.

Guest

crash jeg downloader den ikke fra blizzard tror jeg men man kan godt gøre den hurtiger har fundet ud af det men så skal jeg lige have det til er virke men det gå ikke så godt

Forum Adept

Quote Originally Posted by Zat00
    Jeg har et problem, når jeg prøver at downloade med mit torrent program (Har prøvet ABC torrent, bttorrent og bittornado) står der på alle connecting to peers i et stykke tid, så giver de mig en error med de ikke kunne finde tracker eller et eller andet med tracker... HELP MEEE! Og Pehrson, jeg kan slet ikke connecte mere til WoW, så jeg kan slet ik pachte..

-Peace :twisted:

Prøv for det første at gør det som jeg skrev til zerker om at gå ind på www.myip.dk og bruge den ip til at connecte til. Det hjælper nok ikke men tjeck det alligevel

Tjeck så om du har Microsofts firewall kørende, det gør du inde i egenskaber for dit netkort, (egenskaber på netværksteder, også ind i din forbindelse og egenskaber for den også sidste faneblad)

Har du installeret en firewall burde den have brokket sig pr automatik da du forsøgte at komme ud, men prøv og disable den bare lige for at se.

Prøv så at gå ind i "kør" og skriv "cmd" , så skriv "ipconfig" derinde ( "" skal ikke med nogensteder )

Og skriv så herinde hvad du bruger som standardgateway og Ip-adresse
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

jeg forstår ikke rigtigt hvad du mener

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Fik en kollega til at hente den ned. Klarede det på ca 24 timer med omkring 100k i download en del af tiden. Rimelig syret.

Fedt han har DVD brænder
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

hmmmmm nogle som kunne give mig en screen af hvad de gjore fordi kan kun få min op på 20 kb/s :cry:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    hmmmmm nogle som kunne give mig en screen af hvad de gjore fordi kan kun få min op på 20 kb/s :cry:
    Jeg kunne ikke få min over 10. ror min router blockede. Hvis ikke den hjælp der er skrevet her virker, er der sgu nok ikke så meget at gøre ved det, udover at være tålmodig og glad for at serverne ikke er oppe endnu
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

min dl er på 40 til 50 NU YEEPPIII :-D

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Zat00
    Jeg har et problem, når jeg prøver at downloade med mit torrent program (Har prøvet ABC torrent, bttorrent og bittornado) står der på alle connecting to peers i et stykke tid, så giver de mig en error med de ikke kunne finde tracker eller et eller andet med tracker... HELP MEE
    Welll det kan være fordi at trackeren er nede pga. overbelastning, men kan du ikke lige skrive hvad den melder af fejl?

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

i ABC satte jeg 'Global upload settings' 5, 7, 7 jeg ved ikke om det var det der gjorde den, men jeg var færdig på ikke over 8 timer.

Guest

hmmm ved man aldrig prøvede med 7, 7 ,7.Det virkede fint den kom op på 40-60 kb/s, Men så blev den lidt langsomer igen efter en 1 time eller 2 .Så vil sige sæt den 7,7,7 eller 5,7,7 men skaf jeg lige DUmeter det hjælper få så kan man sætte se lidt bedre hvor hurtigt man køre frem ad vis man er lost

Guest

Der er ingen forskel om den er på 7, 7, 7 fordi de 2 sidste decimaler er kun til efter, at du har downloadet hele lortet.

Jeg lavede et lille eksperiment og satte upload ned til 3... det resulterede i at jeg røg ned på 25kb's igen.

Guest

hehe kan du ik sige hvad du satte din på siden du hva så hurtig?

Guest

Maximum Uploads : 5 (default)
    Maximum overall Uploadrate when downloading : 7
    Maximum overall Uploadrate when no downloadin' : 0 (unlimited)

dvs. 5, 7, 0

Det sidste decimal er ligegyldigt, da det kun tæller når du har downloadet hele WoW, og forlængst lukket dit torrent program ned for at installere. :wink:

Guest

hmm den gå ok men den var hurtiger før på 7, 7,7 hmmm men nu er de lige langsomme :roll:

Guest

Tsk tsk, sikke dog en kedelig leech holdning at have der Demetric. Jeg håber sandelig du er en af dem som så senere genåbner clienten for at seed indtil man har et 1-1 ratio...

Guest

Jeg seedede faktisk i 4 timer, fordi jeg ikke var kommet hjem da den var færdig kl 12:00 :-D

Vidste det godt, derfor satte jeg en unlimited timer på hvor lang tid den skulle uploade, efter dl'en var færdig :wink:

Guest

Jeg prikkede osse bare til dig for sjov. :-D

Jeg har selv kun en 512/512 linie, man uploader hvad man kan.

Guest

Synes lidt det er det samme som når folk ikke betaler skat.

Hvis folk ikke uploader, så er der ingen der kan downloade.

Hvis folk ikke betaler skat, så ender vores land i ruiner ligesom i mellemøsten 8)

PS: Hvis den 512/512 linie er fra BT så er det kun 512/128 nu.. skette da de skiftede til dhcp. Havde det selv nemli'.

Guest

Jeg er lidt skeptisk overfor alt det med at downloade det nu, så jeg vil vente til jeg får besked på at downloade det. men er der nogen der fx har prøvet at spille US OB med EU CB clienten downladed??

//Boom!

SD Medlem Forum Convert
    Spil
    WoW

Inde i world of warcraft mappen er der en wtf fil der hedder "realmlist"

Højreklik
    Åbn
    Vælg Programmet på en liste
    VIGTIGT!!: Tegnet (fluebenet) i boxen hvor der står "Brug altid det valgte program til at åbne denne type fil" skal IKKE være der, hvis det er slår du det fra...

Så vælger du notesblok og trykker ok.
    Så skifter du skriften der ligner noget med us.logon til det der står i din forklaring

Hvis du nu alligevel ikke fik slået fluebenet fra, og er blevet irriteret over at .wft (wtf? :wink: ) filer nu åbnes med notepad, kan du lave følgende lille indgreb (i win2000):

Gå ind i control Panel, Folder Options og derefter File Types. Scroll ned til du finder wft og markér den, tryk på Advanced og tilsidst på Set Default, så skulle filen være blevet 'un-associated'.
    Hvis du ikke kan finde wft filen så tryk på 'New' skriv wft i feltet og tryk på 'Ok' og følg ovenstående.

mvh
    Brix