Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 80

Thread: Bestiling (SoftXchange)

Guest

Default Bestiling (SoftXchange)

Jeg ville bare lige høre om der var nogle som havde fået et brev fra softxchange om at deres bestiling er på vej, siden jeg ikke har.

Rygter siger at softxchange har for mange bestillinger, og for lidt kopier af beta kitet, og vil derfor ikke være i stand til at opfylde alles krav. Nu er jeg selvfølgelig bange for at jeg er blevet overset :shock:

Såå.. vær lige flink og post hvis i har fået et brev, og helst også hvis i ikke har :-D

Altså jeg har fået mail fra dem hvor der står: "Dine ordrer er stadigt gyldige... så alt ser ok ud!" og senere: "Du har først beta kittet d. 26/11
    Ligesom alle andre...." (og nej Purezombie...lige det der behøves du ikke kommentere), så hvis ikke jeg sidder med et betakit på fredag falder der brænde ned.....eller hvad jeg nu lige kan finde og skubbe ned fra mit bord :-D

Jeg lavede også en bestilling på coolshop.dk som jeg senere annullerede og har gentagne gange mailet til dem uden at høre et pip.

Guest

Seriøst hvis de bare ignorerer mig, og ikke sender mig noget river jeg hovedet af dem alle :twisted:

I øjeblikket ser det nemlig ud som om at jeg er "the one and only" some ikke har fået et brev

Har sendt et brev så jeg får at se i morgen. Havde først bestilt på BT, men så afbestilte jeg der, og gik ind på softxchange. Tænkte at jeg ligeså godt bare kunne bestile retail og kit i samme box, og så betale for det hele, med det samme. Nu har jeg kigget på BT og der er UDSOLGT, så nu er der ingen vej tilbage... hvis softx anullerer kommer DE til at hænge på den.

Prøv at skriv en mail til dem med ordre nr. i og spørg hvad status er på den - de har været ret gode til at svare på mine mails.

Guest

Det er det som jeg har gjort :-D

Nu foventer jeg bare "Ja det kan vi godt se, den er sendt og skulle gerne komme i morgen :-D "

Hvis jeg får noget lign. "Din bestilling er anulleret, pågrund af at vi ikke havde nok beta kits. Farvel og ha' en go' dag"

Så er der dømt Maskingevær tid og et blodbad på SoftXchange lageret.

Forum Initiate

Jeg bestilte beta kittet d. 6 november. I mandags fik jeg en mail hvor der bla. står:

Så er der kun få dage til det længe ventede World of Warcraft Preorder Kit udkommer. Vi kan godt afsløre, at titlen allerede nu er landet på vores lager. Vi pakker på livet løs og sender alle ordre ud torsdag så alle vil kunne modtage deres ordre fredag morgen på udgivelsesdagen. Vi kan tilføje, at denne titel har sat nye rekorder hos Softxchange hvad angår forudbestillinger. Vores pakkeri har mega-travt, men vi når at sende alt ud til tiden.
    Plus en masse andet om praktiske ting så som at de trækker det fulde beløb og at hvis man ikke har bestilt beta kittet sammen med spillet selv, så vil ordren blive anulleret. Jeg går ud fra at det betyder at jeg er "good to go", for hvorfor skulle de ellers sende mig en mail hvor der står at de når det selv om de har mega travlt?

Guest

Den har jeg så også fået

Forum Trainee

bare rolig. Alle ordrene bliver sendt afsted i dag. Jeg ringede til dem i går et godt stykke tid efter lukketid, og der rendte de stadig rundt derinde og pakkede beta-kits :wink: .. Jeg var os bekymret for mit betakits status, men omkring ved 10'tiden i går aftes fik jeg så mailen med, at alt var i fineste orden, og at jeg ville få det med pakkepost.

Så ro på.. De har åbenbart flere bestillinger end vi kan fatte :P , og de har gjort, hvad der har stået i deres magt siden de selv fik beta-kits'ne tilsendt.

Ja synes han sagde noget med, at de vil blive pakket i bølger, og der samtidig os sendes mails ud i bølger.. (ved ikke hvorfor de ikke bare sender ud til alle på en gang, når de har fået pakket det hele, men oki :-D )
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Sku da fordi han lyver ad helvedes til :-D

Så længe jeg bare har mit kit når Serverene kommer op op. Har fandme ikke i sinde, at vente på et forbandet kit når serverene ER oppe.

Guest

Puha jeg var også lige ved at være bange for at jeg var blevet overset. Men så kom jeg lige i tanke om at det var hos softfair og ikke sofechange jeg havde bestilt :?
    Når men jeg kan se under min profil på softfair, at det er sendt til pakning den 24.11, så det tegner jo godt

Guest

Hej Dennis Pehrson

Ordren xxxxxxx har forladt Softxchange og er overgået til udbringning via
    Pakkepost. Det drejer sig om følgende varer:

- World of Warcraft
    - World of Warcraft

Fik den mail igår omkring klokken 8, så jeg er heldigvis sikret, men jeg bestilte nu også første dag beta kits var åbne for.

Quote Originally Posted by qutanis
    Puha jeg var også lige ved at være bange for at jeg var blevet overset. Men så kom jeg lige i tanke om at det var hos softfair og ikke sofechange jeg havde bestilt :?
    Når men jeg kan se under min profil på softfair, at det er sendt til pakning den 24.11, så det tegner jo godt

Så kan du sgu da også lære at huske hvor det er du bestiller :wink:

Heh...og undertegnede har jo i sin iver fået bestilt betakit / Collectors Edition fra 2 steder - softexchange of coolshop - men annulerede så hos Coolshop. Coolshop har lige skrevet at de har sendt betaen til mig og at jeg bare skal sende den tilbage og så bliver ordren annulleret - jeg har lige skrevet tilbage for at sikre mig at det er Collectors Edition jeg har bestilt.....for jeg tænkte at det kunne være der var nogen der var interesserede i den, hvis de selv kun har været i stand til at få fat i Standard versionen- ved ikke helt hvordan vi skulle gøre det helt praktisk, men send en pm hvis det er, så ser vi på det.

Guest

Sendte en mail til dem igår.. har stadig ikke fået svar :evil:

Umiddelbart som jeg ser det nu, har jeg en ret stor chance for ikke at få mit kit. :x

Så jeg må prøve "kapløbet" der bliver når alle folk kan signe up.

Hvis nogle får en ekstra key eller noget, kan jeg så ikke reservere den, hvis jeg ikke har heldet med mig den dag ? :wink:

Forum Initiate

Jeg har også lige fået en mail far softxchange for nogle timer siden at de sender beta kittet i dag. Hvornår bestilte du dit betakit hos dem Demetric? Og huskede du at bestille både betakittet og selve WOW på samme ordre?

Guest

Quote Originally Posted by Lupaerian
    Og huskede du at bestille både betakittet og selve WOW på samme ordre?
    Ja jeg er jo ikke infantil :P

Bestilte den 18 november, en torsdag. Har stadig ikke fået mail.

Guest

Den 18. November er da også lidt sent er det ik?

Nå men jeg synes du skulle prøve at tjekke din "konto" inde på Softxchange, der skulle gerne stå hvorvidt din ordre er sendt osv.

Jeg modtog mail igår aftes, om at den var sendt afsted, så jeg regner da stærkt med at modtage mit Beta-Kit senest i morgen :-D

Guest

Jo det er en lang historie... afbestilte jo for at bestile et nyt sted.

Nogle folk jeg kender har bestilt senere, men alligevel fået brev.

Guest

Jeg har heller ikke fået en mail hvor der står at den er afsendt. men hvis den ikke kommer så ringer jeg fandme og klager så stygt så gud får et granatchok og min mor dør. På min konto står der at varene først sendes når begge varer er i huset. JEG VIL HA MIT BETAKIT!!!!!!

//Boom!

Guest

Fik lige svar på den mail jeg sendte dem...

He jMorten

Du har dit beta kit i morgen!

MVH

Daniel /SoftXChange

Efter at han ikke kan stave til hej, må han entet være utroligt ordblind, eller også bare i en satans fart :-D

Kunne dog også være at han bare vil af med mig, eftersom det udråbstegn bag "i morgen!" er der :P

Man har det måske ikke helt godt, ved at sende dem mails når de har travlt men...

JEG SKA' HA' MIT KIIIIIT!

Guest

har du stadig ikke fået mailen som er sendt ud af deres system (jeg kunne også godt tænke mig at vide om jeg for mit)

//Boom!

Guest

Nej jeg har ikke... nu ingen bekymring 8)

Guest

Jeg er lidt mere rolig nu end jeg var for 5 minutter siden ... men jeg har stadig ikke fået svar på den mail jeg sendte.

//Boom!

Quote Originally Posted by Demetric
    Quote Originally Posted by Lupaerian
    Og huskede du at bestille både betakittet og selve WOW på samme ordre?
    Ja jeg er jo ikke infantil :P

Bestilte den 18 november, en torsdag. Har stadig ikke fået mail.
    Heh det er lige ved jeg ville kalde en bestilling den 18 for infantil

så tager man jo en chance...

Guest

Om jeg bestilte den 18 eller første dag. Der stod de havde det, så har de fandme ogås at have det.

Afbestil et sted, bestil et nyt sted.

I mellem tiden bliver alt udsolgt på det gamle sted hvor jeg bestilte.

Også hvis at jeg lige pludselig heller ikke kan få kitet det nye sted, så er den gal heh.

Forum Learner

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage