Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 51 to 75 of 80

Thread: Bestiling (SoftXchange)

Guest

hehe ja jeg fik min som pakke fordi jeg bestilte ce som pakkepost, og min "pakke" kunne nemt ha gået ind i postkassen men nok ik ned så jeg er ret glad for at det kom i en fin lille papæske.

Forum Learner

Quote Originally Posted by Highjacker
    Quote Originally Posted by _JMP_
    Det kommer jo an på om man har valgt pakke eller brevform. Hvis Qworg har valgt pakke, så kan den ikke komme i postkassen.
    Den kan nu godt...men den må bare ikke :P :-D
    Ja okay, whatever Jeg bestilte min som brevpost, så jeg behøvede heldigvis ikke at daffe ned til posthuset for at hente den Selvom det nok ikke havde gjort det store om jeg først havde fået den imorgen. Soundtracket er jo ikke noget at råbe hurra for, man har jo hørt de tracks 1000 gange i forvejen ingame :?
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Vær nu bare glad for at det endelig er nået frem....nu har folk råbt og skreget på det beta kit i umindelige tider(næsten da :P ) og når det så kommer, så er det ikke noget at råbe hurra for

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by crash
    Vær nu bare glad for at det endelig er nået frem....nu har folk råbt og skreget på det beta kit i umindelige tider(næsten da :P ) og når det så kommer, så er det ikke noget at råbe hurra for
    Tror ikke det er soundtracket vi har råbt og skreget for Crash :-)
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Quote Originally Posted by Kirneh
    Tror ikke det er soundtracket vi har råbt og skreget for Crash :-)
    Nejnej det ved jeg godt, men man kan vel altid dreje folks ord lidt så det bliver lidt sjovere 8) :P

Men det er ihvertfald godt at høre at betakitsne(grimt ord!) er begyndt at droppe ind hos folk - bliver godt at se flokken af mennesker ingame.

bliver godt at se flokken af mennesker ingame.
    Hvilket minder mig, laver SD også guild og raids osv osv i beta, eller vil det først blive i retail alt dette starter ?

Spørg da jeg er kommet i tvivl efter at have læst om de betaguilds her på boarded.

Syndes da godt man kunne lave en bata guild i DS, og teste tabard, guild chat, ventrilo og hvad der eller er.

Forum Learner

Quote Originally Posted by DaVinci
    bliver godt at se flokken af mennesker ingame.
    Hvilket minder mig, laver SD også guild og raids osv osv i beta, eller vil det først blive i retail alt dette starter ?

Spørg da jeg er kommet i tvivl efter at have læst om de betaguilds her på boarded.

Syndes da godt man kunne lave en bata guild i DS, og teste tabard, guild chat, ventrilo og hvad der eller er.
    Det gør vi skam. I US Open var der gang i den, og der vil komme mindst lige så meget gang i den til denne beta. Både med Ventrilo, guild chat, tabards og RAIDS :twisted: Det kan du være helt sikker på.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

vidste ik lige hvor jeg skulle skrive det.

Men har lige snakket i telefon med Softxchange, de sender vores spil imorgen så vi har det fredag med posten. øv øv, men til jer der bor tæt og har bestilt afhentning hos dem kan hente midnat.

Og jeg var selvfølgelig så smart at tænke min CE ska komme i ordenlig stand så den skulle sendes som pakke :/ og vores pakke post er alt for sløvt om formiddagen og skubber dem ofte til aften.
    Så vi ses nok først ingame om aftenen.

Guest

Ja jeg hopper op på min lille 120ccm 45 scooter og smutter ind på Vestergade omkring midnat (med 140 i timen tager det ikke lang tid fra Galten), laver dog nok ikke min char før fredag morgen når tøsen er afleveret i dagplejen.

Forum Acolyte Emoaw's Avatar

Quote Originally Posted by Pehrson
    Og jeg var selvfølgelig så smart at tænke min CE ska komme i ordenlig stand så den skulle sendes som pakke :/
    De skriver på deres HP at den er for stor til at sende som brev, og vil derfor blive sendt som pakke.

Quote Originally Posted by Pehrson
    og vores pakke post er alt for sløvt om formiddagen og skubber dem ofte til aften.
    Så vi ses nok først ingame om aftenen.
    Ja der er du heldig, min pakkepost komme mens jeg er på arbejde, så jeg får en seddel om at jeg kan hente den fra lørdag kl 10

Socialt Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Jeg henter min Retail nede i butikken. De har åbent 00.01 natten mellem torsdag og fredag :-D

Guest

Jeg få min fredag ca poste de sende dem i nat har lige snakke med dem .

så ca fredag kl 16 er jeg online hehe

Forum Convert

Quote Originally Posted by Tigerbamse
    Jeg få min fredag ca poste de sende dem i nat har lige snakke med dem .

så ca fredag kl 16 er jeg online hehe
    Hehe, men det er servers sikkert ikke :wink:

Ej, vi kan da kun håbe Blizzard får dem op at køre så hurtigt som muligt.

Guest

har bestilt mit fra softxchange og håber satme på de ik fucker det up skal sq igang fredag.

Forum Learner

Hva' satn! De har jo nærmest "pligt" til at sende deres pre-orderede varer, således at kunden kan spille spillet lige fra det sekund servers er oppe..! øv :evil:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Guest

Quote Originally Posted by Zat00
    Hva' satn! De har jo nærmest "pligt" til at sende deres pre-orderede varer, således at kunden kan spille spillet lige fra det sekund servers er oppe..! øv :evil:
    De har haft deres kopi'er i en måned nu.. Bare en skam de ikke måtte sende dem ud i god tid, som f.eks. i mandags.

Heldigvis, så er beta client og CD's samme version, pånær 2 patches. Og jeg får min CD-Key tilsendt via mail til middag i dag Så jeg er klar til at spille i nat kl 00:01 :twisted:

Guest

Quote Originally Posted by OldGoat
    Heldigvis, så er beta client og CD's samme version, pånær 2 patches. Og jeg får min CD-Key tilsendt via mail til middag i dag Så jeg er klar til at spille i nat kl 00:01 :twisted:
    Skal serverne ikke også lige være klar? :wink:

Guest

Quote Originally Posted by kano
    Skal serverne ikke også lige være klar? :wink:
    Jo da.. Skulle de også gerne være.. Serverne skulle gerne køre nu, men account creation og loginserver er naturligvis lukket.

Men jo.. Er jo ingen garanti for at skidtet virker når alle prøver at lave en account og log ind.. Ka' da godt være at de først åbner for serveren fredag morgen.

Guest

Jo da.. Skulle de også gerne være.. Serverne skulle gerne køre nu, men account creation og loginserver er naturligvis lukket.

Men jo.. Er jo ingen garanti for at skidtet virker når alle prøver at lave en account og log ind.. Ka' da godt være at de først åbner for serveren fredag morgen.
    Tror sgut de åbner før fredag eftermiddag/aften.

Forum Adept Fever's Avatar

Tror sgut de åbner før fredag eftermiddag/aften.
    Selvfølgelig gør de det. Er du gal!!
    Sådan noget må du slet ikke sige højt. :wink:

Guest

Der er jo en grund til at det først må udleveres kl 00:01 i nat. At sælge noget som endnu ikke virker, vil virke lidt forkert.

Tror helt afgjort at der åbnes for login serveren kl. 00:01 i nat. Gjorde de ikke også sådan med Diablo II?

Guest

Der er jo en grund til at det først må udleveres kl 00:01 i nat. At sælge noget som endnu ikke virker, vil virke lidt forkert.

Tror helt afgjort at der åbnes for login serveren kl. 00:01 i nat. Gjorde de ikke også sådan med Diablo II?
    Størstedelen af folk får det tilsendt vil jeg tro, og de sender dem først ud i dag. Så de har dem ikke klokken 00:01. Lad nu være at glæd jeg for meget. Men lad os nu se hvad de gør 8)

Guest

Størstedelen af folk får det tilsendt vil jeg tro, og de sender dem først ud i dag. Så de har dem ikke klokken 00:01. Lad nu være at glæd jeg for meget. Men lad os nu se hvad de gør 8)
    Du er da også så fornuftig! :P

Man ka? jo altid vente og se hvad udfaldet bliver. Men det er nu engang lidt sjovere at små gætte lidt. Faktisk mener jeg at ha? læst de vil blive åbnet fredag morgen. Men nu er fredag morgen jo et vidt begreb. Fredag kl. 00:01 er jo også meget meget tidligt på dagen..

Men ja ja.. Vi får af se hvornår.. :wink:

EDIT:
    Login serveren er lige gået online!! Nu skal de bare åbne for Account Creation siden :P

Forum Learner

Jeg synes godt nok det er vildt at man kan glæde sig så meget til et computer spil.
    Men ikke nok med det så glæder jeg mig helt vildt...
    Gad vide hvornår man bliver voksen :-D (forhåbentlig ikke lige foreløbig)
    WOW main:

WOW alt:
    Quar - Lvl 60 Warrior

Guest

Quote Originally Posted by Zat00
    Jeg ringe til dem i gå og der fik jeg at vide de var igang med at pakke og sende så alle skulle have ders WOW fredag. jeg sage også til ham at vis det ikke var her så to jeg togt der over og ville ikke være sød i mod ham . Han sage du er ikke den første som siger det men alle de som har bestilte få ders wow fredag med poste,