Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 80 of 80

Thread: Bestiling (SoftXchange)

Guest

Quote Originally Posted by OldGoat
    Man ka? jo altid vente og se hvad udfaldet bliver. Men det er nu engang lidt sjovere at små gætte lidt. Faktisk mener jeg at ha? læst de vil blive åbnet fredag morgen. Men nu er fredag morgen jo et vidt begreb. Fredag kl. 00:01 er jo også meget meget tidligt på dagen..

Men ja ja.. Vi får af se hvornår.. :wink:
    Blizzard har intet sagt om hvornår de åbner sluserne og det vælter rundt med rygter. Personligt bliver jeg virkeligt pissed hvis de åbner før eftermiddag/aften da de så skider højt og flot på alle dem der har forudbestilt spillet. Du kan så selv tage et gæt på hvordan jeg får mit :cry:

Guest

Jeg kan til gengæld se store fordele ved at åbne sluserne i nat kort efter midnat.

På den måde får de spredt presset på serveren ud over længere tid, og no0bie områderne vil være mindre presset end de ville være hvis de åbner i morgen eftermiddag.

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Quote Originally Posted by Morfar
    Jeg kan til gengæld se store fordele ved at åbne sluserne i nat kort efter midnat.

På den måde får de spredt presset på serveren ud over længere tid, og no0bie områderne vil være mindre presset end de ville være hvis de åbner i morgen eftermiddag.
    Det siger du bare fordi du kan få det om natten mens vi andre skal vente til senere på fredagen 8)
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Guest

jeg tror nu serverne komme til at crashe en del de første par dage, alle vælger konsekvent de server med flest folk på og det skal nok rykke de stakkels maskiner rundt. og nu er zonerne jo ikke rigtigt bygget ti at kunne æde 2000 spillere i et lille område

Guest

Quote Originally Posted by Purezombie
    Det siger du bare fordi du kan få det om natten mens vi andre skal vente til senere på fredagen 8)
    Der er alligevel en smule portion fornuft i at gøre det på den måde. Men... Selv hvis det sker i løbet af torsdag/fredag nat/morgen, så vil serverne sikkert gå en del ned.

Desuden, så skal de "fleste" folk jo også sove på et tidspunkt. Så uligheden bliver ikke så stor.

Page 4 of 4 FirstFirst 1234