Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Grevsen vil tilbage igen efter en dårlig beslutning blev truffet natten da Cataclysm udkom.

Default Grevsen vil tilbage igen efter en dårlig beslutning blev truffet natten da Cataclysm udkom.

Hey igen SD.

Jeg traf en dårlig beslutning da jeg natten til tirsdag forlod SD.

3 af mine kammerater var flyttet til Tarren Mill, og vi skulle lvl sammen, de havde startet en ny guild, og i en hjerneblødning jeg fik, besluttede jeg at leave SD. Dette er en fejl, og jeg vil gerne tilbage og være en del af jeres fantastiske Community.

Håber i vil tage mig ind igen.

Beklager forvirringen

Grevsen Out.

Officer Forum Warden

Hvor er din afskedstråd?

Deletede den kort efter jeg havde postet den, da jeg fortrød med det samme.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Jeg synes det er dybt useriøst det der.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Det minder mig om et citat jeg ofte bruger "At tænke før man taler, er som at tørrer sig i røven før man skider". Jeg kan godt forstå at du vil tilbage i folden, men jeg synes du burde have overvejet udmeldelsen noget grundigere, og ikke bare handle i affekt.
    Jeg ser selvfølgelig gerne at du kommer tilbage for vi har haft nogle gode timer sammen på raiderholdet, men det er jo en ledelses beslutning.
    Last edited by Varoksenrok; 07-12-2010 at 7:56.
    Give a man a stolen credit card & he'll eat like a king for a day.
    Teach a man to phish & he'll be set for life.
    -- Ancient Nigerian proverb

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Vi er i ledelsen ved at snakke om denne sag, men medlemmer er selvfølgelig velkomne til at skrive her i tråden.

@Grevsen Jeg har fjernet din forumadgang til det interne forum mens vi i ledelsen vurderer sagen.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Imo så har du fortrudt så hurtigt at jeg gerne ser dig i SD igen/stadig.

Man har sgu ret til en gang imellem at træffe en dårlig beslutning og når man med det samme indser at det var helt forkert, kryber til korset og indrømmer det, synes jeg ikke der så meget at sige. Har heller aldrig lagt mærke til om du har "dummet" dig før i SD, så hvis dette er den eneste gang så synes jeg klart du bare skal tilbage i folden.

mvh
    Storm

SD Medlem Forum Knight ZanZan's Avatar

Jeg tror bare at vi menige medlemmer skal lade ledelsen klare den her. Jeg har fuld tiltro til at de gør hvad der er bedst for SD.

Forum Knight Stormlord's Avatar

Quote Originally Posted by ZanZan View Post
    Jeg tror bare at vi menige medlemmer skal lade ledelsen klare den her. Jeg har fuld tiltro til at de gør hvad der er bedst for SD.
    Nu skrev Trine jo at vi som medlemmer var velkomne til at skrive her i tråden

Forum Adept

Husker at Skyprey kvajede sig på samme måde engang, og han kom ind uden de store problemer. Det bør selvfølgelig også gælde denne gang

Kan kun sige at jeg er enig med alt hvad i skriver.

@ Woot - Dybt useriøst, og det ved jeg, men kan love jer at det ikke sker igen.

@ Varoksen - Syntes selv jeg plejer at tænke før jeg taler, men nogle gange kommer der en Upser, og det må jeg sige der er kommet her. Fortrød Ca. 1:30 efter jeg havde leavet, og tog kontakt til HolgerDK med det samme.

@ Stormlord - Syntes også jeg handlede hurtigt Da jeg "vågnede af Rusen". Så håber i vil give mig en sidste chance.

Grevsen

Quote Originally Posted by Earthhoof View Post
    Husker at Skyprey kvajede sig på samme måde engang, og han kom ind uden de store problemer. Det bør selvfølgelig også gælde denne gang
    Han havde vel også været i SD ret længe.....

Grevsen jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til den her... du har kun været i SD et par måneder, og din første ansøgning blev afvist pga. inaktivitet.... synes ikke det ser ret godt ud...

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Han havde vel også været i SD ret længe.....

Grevsen jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal sige til den her... du har kun været i SD et par måneder, og din første ansøgning blev afvist pga. inaktivitet.... synes ikke det ser ret godt ud...
    Afvist pga. Inaktivitet, der er noget som er gået min næse forbi. Har kun applied til SD 1 gang.

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Ja hvem er det så der er blevet afvist på din bruger ?

Afvisning: http://www.semperdanica.dk/showthrea...od-Elf-Paladin
    Godkendt: http://www.semperdanica.dk/showthrea...on.-Retri-Pala
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Jeg syntes så også at selvom det var en brainfart så er det set før hvor vedkommende blev lukket ind igen.
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson

Ok. Den havde jeg helt glemt den der. Min fejl Kirneh

Forum Elder Cookiebo's Avatar

dont get it....
    Men jeg ka vel ik sige så meget, da jeg selv fik en uges hjerneblødning ..
    SD's Mowgli & Ironman

Forum Warden Tineea's Avatar

Ledelsen kan vel se den slettede post, mig bekendt og derfra tage stilling til om det skal være det ene eller det andet.... Er sikker på de træffer den rigtige beslutning

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Quote Originally Posted by Tineea View Post
    Ledelsen kan vel se den slettede post, mig bekendt og derfra tage stilling til om det skal være det ene eller det andet.... Er sikker på de træffer den rigtige beslutning
    Korrekt
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Da jeg ikke er en del af wow ledelsen, og det er deres beslutning, så poster jeg min personlige mening her.
    Og det er intet imod Grevsen personligt, jeg har intet imod dig, men det jeg mener med dette er dybt useriøst,
    det er at en hurtig holdningsændring som den du viser her imo er langt værre, end dem som bliver fristet af noget
    andet uden for SD, melder ud, og prøver det nogle måneder, og så indser at der var bedre i SD, og savner guilden.

Dem som beslutter at forlade SD og prøver noget andet, dem kan jeg godt forstå nogen gange, og respekt for det.
    Og respekt for at de så fortryder efter græsset ikke er grønnere på den anden side.

Og at beslutte sig for at skride og lave en guild med vennerne, det er ok..
    Men så ombestemme sig inden for samme døgn, det stinker langt væk af at "ups, noget gik ikke som forventet, nå men godt jeg så har SD at falde tilbage på"
    Jeg synes det er at udnytte SD! Derfor mener jeg det er useriøst. Og det viser bare alt for tydeligt hvor lidt SD betyder, hvis beslutningen har været så dårligt overvejet
    at man må ombestemme sig kort efter.

Held og lykke med genansøgningen. Hvis WOW ledelsen beslutter at tage dig tilbage, så er det helt cool med mig. Så må der jo være en go grund.

w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Jeg syntes nu mere det lugter af at grevsen sad og fik en god ide med sine venner, som lige i det øjeblik de fik den så var den skide god. Men han kunne hurtigt se at den ide var nok ikke så god som han regnet med. Og har vi alle ikke prøvet det, at nogen ting i øjeblikket virker fedt og når man så tænker sig, så var det ik så fedt igen.

Alle skal ha lov til at lave fejl og dumme sig, det er bare menneskeligt.

Jeg syntes vi skal gi ham en chance

well det vel menskeligt at fejle ligsom det er menskeligt at tilgive.

manden har dummet sig ja men kun på sin egen beksotning han lavede en fin afskeds tråd og fortrød den syntes ærlig talt ikke han skal straffes får det.
    shit happends vi har sku alle dummet os med et eller andet om det så har været i et mmo eller i byen or what ever.

mine 2 cent
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Forum Adept

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Da jeg ikke er en del af wow ledelsen, og det er deres beslutning, så poster jeg min personlige mening her.
    Og det er intet imod Grevsen personligt, jeg har intet imod dig, men det jeg mener med dette er dybt useriøst,
    det er at en hurtig holdningsændring som den du viser her imo er langt værre, end dem som bliver fristet af noget
    andet uden for SD, melder ud, og prøver det nogle måneder, og så indser at der var bedre i SD, og savner guilden.

Dem som beslutter at forlade SD og prøver noget andet, dem kan jeg godt forstå nogen gange, og respekt for det.
    Og respekt for at de så fortryder efter græsset ikke er grønnere på den anden side.

Og at beslutte sig for at skride og lave en guild med vennerne, det er ok..
    Men så ombestemme sig inden for samme døgn, det stinker langt væk af at "ups, noget gik ikke som forventet, nå men godt jeg så har SD at falde tilbage på"
    Jeg synes det er at udnytte SD! Derfor mener jeg det er useriøst. Og det viser bare alt for tydeligt hvor lidt SD betyder, hvis beslutningen har været så dårligt overvejet
    at man må ombestemme sig kort efter.

Held og lykke med genansøgningen. Hvis WOW ledelsen beslutter at tage dig tilbage, så er det helt cool med mig. Så må der jo være en go grund.

w
    Glass half empty kinda guy :-) Jeg er godt tilfreds med at vide at, han fik et godt tilbud fra vennerne, men valgte i sidste ende SD. SD rangerer altså, i hans bevidsthed, ligeværdigt med venskaber. Det er et ret godt udgangspunkt.

Jeg kender ikke Grevsen, og har aldrig spillet med ham, men han var bare lidt for hurtig på aftrækkeren. No harm done. Hvis en større flok af mine irl-venner pludselig gik sammen og dannede en guild, så kunne jeg uden tvivl også foretage mig noget dumt eller forhastet

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

jeg går ind for den anerkendende tilgang - når folk åbner sig op og siger de har gjort noget uovervejet - bør man sgu ikke gøre vedkommende til et "eksempel for de andre der kunne få samme ide" - man bør anerkende det og sige ok - kom tilbage - men tænk dig lige om næste gang. alt andet er sgu for useriøst og tage sig selv for højtidligt.

kender ikke grevsen personligt - men uret er sgu uret.

Forum Disciple DoomStone's Avatar

Jeg må sige at det self. var en dum idee at leave on a wimp. Men når noget er useriøst så er de sq de lange negative poster nogle her fået bikset sammen og vil give Hazul ret i at det sq at tage sig selv for højtideligt. Det var en tanke torsk fra Grevsen that it, det kan se for os alle. Havde Grevsen været på trial stadig var sagen en anden.
    Der har været MANGE i alle de år som jeg har være i SD som har gjort dette og dette er sq første gang der bliver gjort sådan et stort nummer ud af det!