Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28

Thread: Grevsen vil tilbage igen efter en drlig beslutning blev truffet natten da Cataclysm udkom.

Forum Elder Cookiebo's Avatar

I still dont get it - jeg nede ikke engang at se hans afskeds post.. s gr ud fra den er kommet og slettet MEGET hurtigt, for jeg checker fanme forum 500gange i timen. men som jeg forstr det, s han blevet "smidt" ud af SD efter han slettede sin post, dvs ingen faktisk nede at se den farvel post ? kan se i post nr... 3 eller 4.. at forum adgang er fjernet, s man nede aldrig at reagere p dit farvel?

Kan man ik bare glemme det ?
    SD's Mowgli & Ironman

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Jeg har haft snakket med Grevsen.

Han fr invite tilbage i SD til aften. Dog vil jeg gerne bede alle lige huske at selv om en id lyder super godt i hovedet, s tag lige og stik fingeren i jorden i en rum tid, og se om det rent faktisk er en s god id. Hvad lyder godt p papiret kan mske vise sig at smadre noget godt man har. Dren til SD er ikke altid bent.

Forum Neophyte

Dog vil jeg gerne bede alle lige huske at selv om en id lyder super godt i hovedet, s tag lige og stik fingeren i jorden i en rum tid, og se om det rent faktisk er en s god id. Hvad lyder godt p papiret kan mske vise sig at smadre noget godt man har.

s rigtigt jeo, s rigtigt :O)
    Last edited by Zarcaan; 09-12-2010 at 5:21.