Results 1 to 2 of 2

Thread: Mr.Jingels Søger ind

Guest

Default Mr.Jingels Søger ind

Hej alle sammen..

Mit navn er Christian, 21 år og bor i øjeblikket i charlottenlund med min dejlige kæreste, som også spiller WOW. Til dagligt laver jeg ikke noget da jeg venter på en plads ude på ballerups tekniske skole, som datafagtekniker, så har en del tid til at spille WOW for tiden :-D.

Jeg har kendt til SD i noget tid nu, og har også haft den her profil i nogle måneder, men først da jeg begyndte at spille WOW betaen tænkte jeg det ku være fedt at få et dansk guild, mest pågrund af kommunikationen og tidszone . En af de ting som nok også betyder meget for mig er modenheden, og må sige at det virker som om den er helt i top her, for har som mange andre nok oplevet at være i et guild uden nok form for modenhed eller organisation.

Er stor tilhænger af WOW, har dog kun prøvet det i de par uger det var i OB i US. Af andre MMOs har jeg spillet meget lineage2, men er stoppet nu da spillet er for kedeligt i længden og er for min smag alt for hårdt at bare få noget nyt udstyr i spillet, altså rewardsne i spillet er for små i forhold til den tid du har brugt på at opnå dem.

Som person er jeg meget hjælpsomlig, tar næsten altid mig selv i at gi folk penge, materialer osv som jeg nok selv sku ha brugt ( snakker her om L2). Så en hjælpende hånd vil der næsten altid være fra min side. Jeg kan godt være lidt stille engang imellem men jeg er ikke en person som råber op om alting. Hvis jeg vil sige noget tænker jeg mig sku altid lige lidt om først.

Ser nu meget frem til WOW EU OB og har da også fået mit beta kit og bestilt WOW CE... Så derfor håber jeg at jeg kan få en chance, da i ikke ville fortryde det

Står 100% indenfor jeres regler og COC... ku ikke ha lavet dem bedre selv hehe

Ser frem til at høre fra jer...

MVH Christian

PS. Kanon flot hjemmeside

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Heysa, og velkommen til SD, og vores danske WOW zerg.

Du får medlemskab, og alm. prøveperiode.

Skulle du ønske og ændre dit nik så det er korrekt stavet, så send en PM til Barahir!! (Normalt staver man det Jingles :wink: ) ku jo være det var en smutter :P

wOOOOt
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og søgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.