Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 52

Thread: Mortor DK Blood ansøger - Henrik

Forum Elder Mortor's Avatar

Default Mortor DK Blood ansøger - Henrik

Hejsa SD

Jeg har fået lysten og lidt bedre tid til at spille wow igen. Jeg stoppede med at spille wow før BC udvidelsen da jeg fik min første søn. Jeg har aldrig været medlem af andre guilds end SD som jeg først stiftede bekendtskab med da vi alle løb rundt i Starwars universet. Jeg er pt ved at lvl min Priest (pt lvl) 53 som er min main. Jeg skal selvfølgelig prøve og lave en Death Knight på et tidspunkt, men tanken er at jeg vil lvl min Priest til 85 først. Jeg er og bliver nok aldrig hardcore spiller men jeg syntes stadig at halvdelen af wow er det og være en del af et fællesskab hvor man kan have det sjovt og hyggeligt.

På forhånd tak for genindmeldelsen
    Last edited by Nilfen; 19-04-2011 at 16:21.

Officer Marquis of the Board HolgerDK's Avatar

Når det er så lang tid siden du har været medlem skal du igennem en ny ansøgning, helt fra bunden af.
    "Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke.

Ok men det kræver jo næsten en doktorgrad og udfylde sådan en

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Endnu værre for der er ikke noget skema at udfylde Du skal selv skrive skidtet, helt fra bunden.

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Hej Henrik!!!!

Jeg troede sgu Trine havde pillet alt gaming ud af dig for længst!

Som de andre siger, så få skrevet en ny ansøgning, så skal jeg gerne smide en tumbs up i den

mvh.

Thomas
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Henrik.

Velkommen tilbage til vores forum igen igen

Som social GM i SD er det mig der sidder med alle genansøgninger. Og lige pt. er jeg ved at vende din "sag" sammen med de andre GM's. Når vi lige har snakket sammen, så skal du nok høre fra mig. Indtil da, synes jeg klart du skal joine vores SD channel ingame (/Join Semperdanica) og du er også velkommen til at hoppe på vores VT.

Jeg giver lyd fra mig når jeg har snakket med de andre GM'ere.

Hilsen Trine.

PS. @Quinn Det er ikke pænt at gøre mig så forvirret!! Jeg troede lige jeg skulle have skylden for at have fået nogen til at stoppe med at spille :P

Hej Trine. Jeg ser meget frem til at høre fra dig/jer. Jeg vil joine Semperdanica Channel ingame med enten Qutanis eller min Death knight Mortor.

Mvh Henrik

@Thomas Nej Trine(Min kone) har ikke fået pille alt gaming ud af mig. Det tror jeg ikke at der er nogen der kan Nogen går til fodbold, håndbold osv og så er der sådan nogen som feks mig som Gamer
    Jeg har ellers hørt at du får noget nyt og se til i nær fremtid
    Last edited by Mortor; 15-12-2010 at 6:54.

Hej Henrik.

Så har vi fået snakket lidt sammen i ledelsen Vi er blevet enige om, at du skal ansøge forfra, da det er så mange år siden at du har været i SD. Dog får du lov til at begynde din ansøgnings periode nu, selvom vi egentlig har lukket for nye ansøgere.

Ingame er det super du vil joine vores channel og så skal du ellers bare komme igang med at gruppe op med SD'ere. SD kanalen kan til tider være lidt død, men det skal du ikke lade dig skræmme væk af. Når du har gruppet med SD'ere, så husk at sige du er ansøger, og se om du ikke kan få dem til at skrive en kommentar til dig herinde i din ansøgning tråd. Igen er det ikke skills vi kigger på, men mere om du er hyggelig, hjælpsom osv.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender, raid siden er HER. Jeg har gjort sådan, at du kan logge ind med dit forum login.

Vores VT skal du endelig også bare benytte. Der er info HER, og vi vil rigtig gerne om du skriver "Ansøger" i Comment feltet.

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller gerne vil snakke om nogle ting, så skal du endelig bare skrive.

Held og lykke med ansøgningen.
    Hilsen Trine

Hej Trine/ledelsen

Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for jeres beslutning og vil derfor også gøre det der skal til for at komme med i SD igen. Jeg vil forsøge at gruppe med andre SD'ere men det bliver nok først rigtig muligt når jeg kommer lidt op i level. Jeg vil derfor til at starte med koncentrerer mig om at få min DK "Mortor" op omkring lvl 80(pt lvl 62)
    . Når dette er gjort vil jeg lave en mere omfattende ansøgning/beskrivelse af mig i denne tråd. Men indtil da vil jeg stadig joine SD channel ingame og gruppe med SD'ere som måske er ved level en alt.
    Jeg har oprette min Char "Mortor" på den raid side du linker til.

Skulle du/i have kommentar til ovenstående så lad mig endelig høre.

mvh

Henrik
    Last edited by Mortor; 19-12-2010 at 16:45.

Quote Originally Posted by Qutanis View Post
    Hej Trine/ledelsen

Jeg har selvfølgelig fuld forståelse for jeres beslutning og vil derfor også gøre det der skal til for at komme med i SD igen. Jeg vil forsøge at gruppe med andre SD'ere men det bliver nok først rigtig muligt når jeg kommer lidt op i level. Jeg vil derfor til at starte med koncentrerer mig om at få min DK "Mortor" op omkring lvl 80(pt lvl 62)
    . Når dette er gjort vil jeg lave en mere omfattende ansøgning/beskrivelse af mig i denne tråd. Men indtil da vil jeg stadig joine SD channel ingame og gruppe med SD'ere som måske er ved level en alt.
    Jeg har oprette min Char "Mortor" på den raid side du linker til.

Skulle du/i have kommentar til ovenstående så lad mig endelig høre.

mvh

Henrik
    Min eneste kommentar er, at det lyder som en super plan. Og også fint at du skriver en mere uddybende ansøgning, for der er selvfølgelig sket mange ting i dit liv siden du var her sidst

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig!

Ok here goes

Først lidt om mig selv.

Jeg er en frisk ung mand på 34. Jeg er gift med min dejlige kone Trine og sammen har vi to skønne drenge. Vi er bosidende i Ebeltoft på Djursland, i et hus som jeg selv har bygget. I dag arbejder jeg som pedel/tømrer i en ferieby. Det meste af min fritid bruger jeg selvsagt på min famillie, men der er også tid til gaming.
    Jeg har igennem tiderne prøvet mange forskellige alternativer til Wow, heriblandt DaoC, SWG, Lotr. Men der er nu bare et eller andet det gør WoW til noget helt specielt.
    Jeg vil gætte på at jeg nu og fremadrettet kommer til og spille 10-15 timer om ugen. Nu og her bruger jeg bruger jeg alt min tid i WoW på at lvl min DK "Mortor" som pt kun er lvl 62.
    Jeg har som man har kunne læse tidligere i denne tråd været medlem af SD tidligere, både i forbindelse med WoW men også SWG som var grunden til at jeg stiftede bekendtskab med SD back In the days Jeg er så lige begyndt og spille igen da jeg længe har savnet det afbræk i hverdagens stress og jag som WoW giver mig.
    Grunden til at jeg søger ind i SD igen, er at guildens holdninger(heriblandt de 5 værdier) stemmer overens med mine egne. Udover det så kender jeg Quinn og Xenium irl og vil meget gerne kunne være i samme guild som dem.
    Kommer jeg ind i guilden vil jeg bidrage med godt kammeratskab, god humor og en masse spørgsmål til alle de kloge hoveder som ved meget mere om WoW end jeg gør. SD er den eneste guild som jeg ønsker at joine og bliver det et afslag så kommer jeg til at stå uden guild for altid!

Ja det var vist lige det jeg havde på hjertet her og nu. Jeg tilføjer yderligere hvis jeg lige kommer i tanke om noget.

Mvh Henrik
    Last edited by Mortor; 20-12-2010 at 4:32.

Forum Recruit Xenium's Avatar

Hey Henrik - rart at se du er kommet i gang med at spille igen har jo prøvet at overtale dig en enkelt gang eller 2 og fedt at se du søger ind.

Held og lykke med din ansøgning - synes helt klart du ville passe fint ind i sd

@Xenium/Paul Ja det er til dels din fortjeneste at jeg er i gang igen og hvor er det bare fedt
    Status på DK i dag: Lvl 68

Vil lige ønske alle i SD en rigtig glædelig Jul og et godt nytår.

Mvh
    Henrik

Status opdate.

Jeg regner med at dinge lvl 80 i aften. Så nu kan i godt begynde og frygte mig i grp til div instances Mortor er gået hen og blevet min main istedet for Qutanis. Jeg syntes at DK er alt for sjov og spille. Jeg er pt spec til unholy, men vil samle gear til blood så jeg kan tanke. Jeg ved ikke om mit Nick i SD forummet skal ændres til Mortor da det er min main?

Anyway see you soon ingame
    Last edited by Mortor; 06-01-2011 at 9:14.

Nu er du jo blevet 83... så må vi se om vi ka komme lidt i dungeons så du ka få lidt skill i at tanke

Ja det er planen Men det er faktisk gået ok de gange få gange jeg har tanket. Ingen tvivl om at min skill og gear kan blive bedre, men det skal nok komme

Efter aftale med Henrik, har jeg ændret hans forum navn til "Mortor" - da det er navnet på hans main.

@Trine Mange tak for hjælpen med ændring af både forum navn og navnet på forumtråden

Quote Originally Posted by Mortor View Post
    @Trine Mange tak for hjælpen med ændring af både forum navn og navnet på forumtråden
    Det var så lidt

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Henrik

Hvordan går det med at finde nogen at gruppe med? Husk at holde ansøgningen og så hentet lidt feedback ind.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Har snakket med Henrik og han har bedt mig lige skrive et par ord - hans internet er røget her til morgen og tdc snakker om tidligst mandag men nok først på onsdag at de får det ordnet. (hvorfor betale ekstra for at være VIP kunde forstår man jo så ik helt)

Mht. det med at lave grupper så har han arbejdet på at få skills som tank og gearet sin dk op. Han begynder at være der så lidt ærgeligt han er nødt til at holde pause et par dage

Hejsa

Jeg har lige fået lov og låne Pauls(Xenium) pc.
    Som sagt er mit internet af ukendte årsager røget sig en tur fredag nat(Jeg føler mig helt nøgen uden) Men jeg har en service aftale med tdc som skulle forestille at give mig hurtig hjælp. Men vi har vist ikke samme mening om hvad hurtig hjælp er.
    Men jeg har nu fået gearet min DK til lvl 329 og samtidig har jeg været ved at blive dus med keybindings som jeg har set som en nødvendighed for at kunne have et ordenligt overblik(Var 100% clicker)
    Så snart mit internet er oppe igen vil jeg se om der er nogen SD'er som vil løbe nogle Normals med mig, da jeg har tror at mit gear lvl stadig skal lidt mere op for at kunne klare mig nordenlunde i HC.

Forum Recruit mymlen's Avatar

Wink

fra en ansøger til en anden, ærgeligt det ikke tæller.
    Tak for et par hyggelige runs igår..

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by mymlen View Post
    fra en ansøger til en anden, ærgeligt det ikke tæller.
    Tak for et par hyggelige runs igår..
    selvfølgelig tæller det. Alt god omtale tæller. også for SD´ere