Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52

Thread: Mortor DK Blood ansøger - Henrik

Forum Elder Mortor's Avatar

Jo selv tak for en hyggelig aften.
    Rart at høre at alt positiv omtale kan bidrage til mulig optagelse i SD
    Men jagten fortsætter herfra
    Btw. Hvad gearlvl skal man regne med skal til for at have en chance i HC som DK tank? Tænker at det nok er en del nemmere og finde grp til HC end normal?
    Last edited by Mortor; 27-01-2011 at 11:46.

Forum Warden Tineea's Avatar

Vil skyde på du skal op omkring de 333-335 stk før det sådan begynder at kunne betale sig for dig at køre hcs som dk tank, selvom du self kan signe op fra ilvl 329

jeg var i normal dungeon med mortor og andre sdere i forgårs aftes. Mortor tankede og vi klarede os fint vi nåede kun at løbe en enkelt fordi jeg skulle i seng. Mit umiddelbare indtryk er at han virker som en rigtig flink fyr og jeg kan jo også læse han tidligere har været i sd. jeg beklager jeg ikke er nået forbi din ansøgning før men dagene er løbet for mig.
    Hiv endelig i mig hvis du har brug for dps

Venlig hilsen Bølle

Hej Bølle

Tak for de fine ord Jeg vil bestemt tage fat i dig når jeg mangler en god dps. Det er jo 10 gange så sjovt og lave runs med nogen der er hyggelige og snakke med istedet for randomparty som hele tiden skal rakke hinanden ned.
    Så det var virkelig en fornøjelse og lave run med dig.

Det bliver nok ikke så meget jeg er online denne weekend min ene søn bliver 4

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

tillykke til Mikkel!

Hilste på ham forleden fredag, da vi hentede Viktoria, han er en lille røver er han
    Quinn - One name. One legend

Hej Thomas
    Ja Mikkel er en rigtig dreng fuld af ballade Nu må det da også snart være at Sabrina skal føde?

D. 21 maj er vi sat til, men hun har bare at vente til jeg har overstået eksamen og flytningen vi står over til

Fortsat held og lykke med ansøgningen

Jeg vil i morgen aften(Ca. kl 20, har et par unger der skal puttes først) forsøge og få samlet en ren SD grp til at lave 1-2 HC runs. Jeg vil tanke med min DK gearlvl 339 og Xenium(SD) tager sin Druid med. Så status er at vi mangler en healer og 2 dps (evt en mere med CC)
    Jeg har kun tidligere lavet Lost City HC så jeg er derfor afhængig af at i vil hjælpe med at guide mig igennem de instances vi nu kommer i.
    Hvis der er nogen som allerede nu tænker "Jeg vil bare helt vildt gerne med" så skriv det i den tråd. Jeg vil så kigge her inden jeg forhøre mig ingame.

@Quinn Jo tak skal du have. Jeg høre jo at i flytter tilbage til æbelby
    Last edited by Mortor; 05-02-2011 at 14:58.

Status update.

Det lykkes og få samlet en ren SD grp bestående af Dragoon, Paige, Cronq og Xenium. Det lykkes os (Efter en del forsøg) at komme igennem Throne of the tides. Dragoon blev nødt til at logge pga af syg barn(Håber det går bedre med hende) og Hippolytus var flink og joine vores gruppe med det samme.
    Jeg er glad for at i gad og bruge en søndag aften sammen med mig, jeg syntes virkelig at det var fedt og kunne spille med nogen der ikke brokkede sig hvert andet minut, som jeg tit oplever i en random grp. Så håber at komme til at lave flere runs med jer alle.

SD Medlem Forum Knight Agge's Avatar

hehe.. ja.. var en meget hyggelig tur, trods repairbill på 200g+
    Var godt nok heller ikke den letteste heroic, jeg har været igennem endnu.

Nej jeg må sige at jeg har nok hellere aldrig før fået så mange ridser i mit armor som i dette run
    Men jeg regner med at lave en eller to HC runs i aften, så hvis dig og fruen er klar igen så er jeg på omkring kl 20 når ungerne er puttet. Jeg tror også xenium er klar.

Forum Trainee crissi's Avatar

Vi hev også lige to ture i HC til her i aften

Mine egne erfaringer før dette med heroics var da manics hev mig gennem SFK dagen før igår. Men selv med det faktum så lyttede den stakkels henrik til hvad jeg havde at sige(den del af det der var bare lidt seriøst) - så alt i alt så virker han som en fornuftig gut(stønner lidt på VT ... men hvem gør ikke det)

/crissi

Nu har jeg spillet nogle gange med Mortor og kan bestemt anbefale han kommer ind i SD.

Vi har været igennem forskellige HC, lige fra lette vi bare hoppede igennem til en der var en lang wipe-fest. Selv om der var wipe efter wipe, var der god stemning og ingen sure miner fra nogen. Det har været super hyggelige aftener. Ud over det sociale, synes jeg også han er god tank. Han er ikke bange for at spørge, lytte eller selv forklare.

@crissi
    Jeg syntes da helt sikkert at du sagde noget seriøst...en gang eller 2 Du ved godt at jeg sagde at jeg skulle justere din lydstyrke et par gange i VT.. måske skruede jeg ned Nej jeg syntes det er godt med noget humor imens man spiller og humor det har du da Men jeg troede sku ikke der var nogen der kunne høre mig stønne

@Paige
    Det har været en fornøjelse og spille med både dig og din bedre halvdel. Christian er sku en nice healer og du giver en god dps(Også selvom recount ikke var helt rask og sagde noget andet i går)

Men alt i alt må jeg sige at det har været en ren fornøjelse og spille med SD'er indtil vidre. Alle har været både sjove, skilled, hjælpsomme og unike på hver deres måde. Alt i alt afspejler i alt hvad jeg mener en god social guild bør være.

Forum Greenhorn

Spillede med Henrik i dag, helt fint

Forum Neophyte

Hej ville lige skrive et par ord herfra om Motor, vi var i et par hc i går d 10/1, som gik ganske fint, Henrik virker som en flink og rolig person, der har styr på det han er igang med, jeg kan i´hvertfald ikke sætte fingre på noget, og dem der kan holde mine missed traps, dårlige dps, og for mange skæve pulls ud, de får ihvertfald thumbs up herfra:-). Jeg tager ihvertfald gerne i hc med ham en anden gang.

@Red Jeg vil til hver en tid være klar på run med dig igen Jeg tror at vi alle (Jeff, Paige, Agge, Stinkbox og undertegnede) var lidt trætte til sidst i går. Men hvad vi klarede det jo til sidst Men jeg er glad for at du vil bruge 5 min på at skrive lidt i min tråd. Jeg har erfaret at en ting er at grp med SD'er, en anden ting er at de skriver i ens tråd Så tak for det.

SD Medlem Forum Apprentice Jamez's Avatar

når men må hele skriv lidt her

var i hc GB med ham igår gik godt ud fra var flere der ikke rigtig hvad prøve det før. dersværre mit net gik ned så ned ikke den sidst boss. virke som en rigtig flink fyr kan kun anbefal ham
    How I felt after killing my first boss on heroic...

How I felt after killing Madness on heroic!

|
    "Fuck yeah bitches!"

Forum Greenhorn

Hej jeg har lavet et par sd hc med Motor som tank. Vi havde det hyggeligt Henrik er en flink og tålmodig spiller, som har det fint med et par wipes^^.
    Jeg tror vil passe godt ind i guilden, så her fra.

Tak for det begge to Håbet at vi kommer til at lave mange run/raids i fremtiden. Håber også at det snart er nok positiv feedback til trial i SD
    Last edited by Mortor; 13-02-2011 at 18:26.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Henrik

Tjooo...det mangler kun en vigtig ting for at få trial nu - og det er 5000g i ansøgningsfee til min inbox! (j/k)

Fang mig online her i løbet af ugen :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Quote Originally Posted by Nilfen View Post
    Hej Henrik

Tjooo...det mangler kun en vigtig ting for at få trial nu - og det er 5000g i ansøgningsfee til min inbox! (j/k)

Fang mig online her i løbet af ugen :-)
    5000g .....tror aldrig jeg har haft så mange g på en gang. Jeg bruger det hele på at repair armor på min tank efter div SD HC runs
    Jeg fanger dig ingame en af dagene

Forum Senior Nilfen's Avatar

Trial givet dd - velkommen til :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Velkommen på trial Henrik!

Jo tak skal du have SD er jo mindst halvdelen af det sjove ved wow, så er glad for at være kommet på trial