Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Erold - enhance/resto shaman

Forum Learner Erold's Avatar

Default Erold - enhance/resto shaman

Hej Semper Danica

Jeg har efter nogen tids overvejelse valgt at søge ind hos jer.

Lidt om mig selv: Jeg hedder Søren, er 27 år og bor i Esbjerg sammen med min søde kæreste. Til dagligt er jeg sergent i hæren, nærmere i Varde- kom hjem fra Afghan i august. Jeg bruger det meste af min fritid foran computeren, da mit arbejde fylder en del og holder mig fysisk i gang.

Min main er:
    Erold, lvl 85 enhancement/resto shaman
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...l/erold/simple
    jeg har også andre chars på TM, 1 lvl 80 og resten ligger mellem lvl10 og 70 men jeg spiller sjældent på dem.

Jeg har spillet warcraft i knapt 3 år, jeg startede på TM efter et halvt år, sammen med Chromez, Rexxar og Palihz, i et hygge guild kaldt Sine Pari, vi startede sammen med en flok kollegaer og venner, men fik det aldrig til at køre helt.. Det guild jeg har spillet i længst tid er Surge (siden sommeren 2009), et godt guild som jeg har været glad for at være med i, men jeg må desværre erkende at Surge er ved at falde fra hinanden, så jeg har valgt at forlade det.
    Som spiller vil jeg betegne mig som moden, venlig og hjælpsom. Jeg gør ikke så meget væsen af mig selv, er dog altid klar med en frisk/sjov kommentar og forholder mig altid positiv- jeg Nerd Rager ikke, gider ikke at bruge min energi på at være negativ og svine andre til, man kan jo også selv lave fejl.

Jeg har forud for min ansøgning læst en del om jer, og er fuldt indforstået med jeres værdier og regler for ansøgning, jeg er også klar over at i ikke tager medlemmer ind pt. men jeg har valgt at gi det en chance, da i kommer højt anbefalet, og jeg er meget interesseret i at komme over til jer.
    Som udgangspunkt ansøger jeg som casual, men hvis muligheden for at komme til at Raide viser sig er jeg klar på det.

Med venlig hilsen

Søren (Erold)
    Last edited by Nilfen; 19-04-2011 at 16:23.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Jamen jeg vil da lige sige velkommen til vores forum, der kommer nok snart en officer forbi og hilser på Du skal nok lige skrive hva du er for en fisk. Hva laver du når du ik spiller Wow( arbejde, hobbys, sport osv osv) det er DIG vi recruiter og ikke dine chars GL med ansøgningen

Iznogood over and out

Forum Convert

Søren "Erold" Clement!
    På tide du for søgt ind i en ny ordenlig guild

Håber ledelsen snart er klar til at tage nye members ind for du er jo klart SD matriale
    Jeg kender Søren "Erold" og hans spille still, han hjælper altid gerne folk der spørg
    Jeg kan kun sige god for ham han er en habil og loyal spiller og en rigtig god ven

- Ur 1 and only TRUE love!

Jamen Chromez jeg tror faktisk uden at være 100% sikker at folk der er venner med SD members har mulighed for at joine selvom der er "lukket"

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    Jamen jeg vil da lige sige velkommen til vores forum, der kommer nok snart en officer forbi og hilser på Du skal nok lige skrive hva du er for en fisk. Hva laver du når du ik spiller Wow( arbejde, hobbys, sport osv osv) det er DIG vi recruiter og ikke dine chars GL med ansøgningen

Iznogood over and out
    Yess Iznogood- tak for rådet..

Hva for en fisk er jeg..: Arbejde var jeg kort omkring, men nærmere arbejder jeg i hæren indenfor UAS (unmanned aerial system) som omhandler mini UAVér, som uddannelses befalingsmand (gør folk klar til udsendelse)- udover warcraft som hobby, elsker jeg at fiske, jeg spiller golf på super amatør pay n´play niveau og jeg overvejer snart at begynde at tage jagt tegn- sport osv. dyrker jeg ikke i fritiden, da jeg nok får mere motion gennem arbejde end de fleste.

Super. Jeg er jo selv "gammel" befalingsmand fra hæren

SD Medlem Forum Warden Palihz's Avatar

SÅDAN!

Som Chromez siger er det på tide han ansøger .

Helt klart en super fin fyr. Har arbejdet sammen med ham i et års tid - derudover været nabo med ham i Esbjerg i 2-3 år - og for det ikke skal være løgn var det ham der kom ned og overtog lige præcis min plads i Afghanistan ;D! Så ham kan vi godt lide :P!

Som spiller er han desuden professionel og gennemført. Dygtig i både raids og i almindelige hyggegrupper. Super spiller og person!

/signed og IND med ham i en fart.

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hejsa, og velkommen til SD Forums

Din ansøgning ser fin ud, så vil ikke tilføje noget pt.

Start med at /join semperdanica og se og få grouped en masse Sd'ere. Semper kanalen kan være død til tider, men ellers så send et tell til lidt SDere og hør om de ikke har lyst til at lave en grp eller ikke kan spørge i guilden om der er muligheder for pladser til noget.

Vejen ind, går over anbefalinger fra SD'er, som syntes du er flink, hjælpsom, hyggelig, og passer ind i SD.

Så nu skal du bare ind og finde folk og gruppe med, og bed dem komme med en positiv melding her, så vi kan se, om du passer ind.

Ligeledes har vi en raid side hvor du kan lave din character og signe til raids som passer i din kalender. Raidplanner

Held og lykke med ansøgningen.

Hej igen-

Først tak til Chromz og Palihz for de rosende ord, i er sgu nogen gode drenge. Til Jeoparty, modtaget, jeg gir det en skalle her mellem jul og nytår.

Så lige at der står Resto i overskriften på min apply- jeg må påpege at resto er mit offspec og enhance er mit main spec, bare så der ikke opstår misforståelser- mit enhace gear er en del bedre end mit resto gear er pt.

Jamen af folk i rækken der lige vil sige et par rosende ord, kommer jeg her med mine

Erold er sku en fin fyr der virkelig elsker sin enchantment shaman, aldrig før har jeg mødt en spiller der går så meget op i hans class. store point der!
    Jeg kender ham fra min tid i varde, hvor vi arbejdede sammen, og nu også gør det fortsat efter hans udsendelse. super hyggelig mand, der virkelig forstå at sætte wow højt, tænker tilbage på de gange hvor Wotlk lige var kommet ud, og Chromez, Erold og jeg mødtes i hans sparsomt møbelred lejlighed til en masse gaming. thumbs up herfra - helt bestemt en fyr vi skal have ind når vi får en masse raids op at køre i det nye år.

Og tak til Rezzar for flere rosende ord =D

Vil gerne indrømme at jeg har været tilbageholdende med at søge grupper på /SD, men her den sidste uge har min latency været ekstrem høj, faktisk tenderende til flovt.. Den har lagt mellem 500-2500 det meste af tiden.. Jeg håber at det bliver bedre her i det nye år, det er en 12 mbit forbindelse og det har aldrig været så slemt.

Udover det skal jeg på "lejertur" i oksbøl, fra den 4-13/1, så er nok ikke så meget online i den periode, men har været ude og anskaffe mobilt bredbånd,så jeg kan være lidt med..

Godt Nytår

Hey igen..

Så er jeg tilbage på pinden efter 9 dages uafbrudt arbejde og en weekend med kæresten som første prioritet- planen med mobil bredbånd gik lidt i vasken, må erkende at Oksbøl og omegn ikke er særlig godt dækket ind ad TDC- fik da spillet lidt på min mage (lvl 27 yeeey)- prøver at få nogen grupper op fra i morgen (mandag)

Forum Initiate Altarion's Avatar

Var i Heroic HoO med Erold her til afte, og de gik jo ganske fint.

Flink fyr, og høflig nok til at spørge om han måtte neede på offspec gear, selvom han var den eneste Mail user i gruppen.

Thumbs up herfra =D

"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, thats what gets you" - Jeremy Clarkson

Altherion, mange tak for thumbs up=D

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Søren

Du skal til at have fart i ansøgningen, ellers bliver jeg nødt til at lukke den. Brug forum/ingame chatchannel/vt til at finde os!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Hej Nilfen

Kan ikke sige andet end at du har ret- det står ret stille mht. min ansøgning.
    Jeg vil selvfølgelig gøre mit for at stramme op og være mere progressiv.

/cheers
    Søren

Forum Convert

Quote Originally Posted by Nilfen View Post
    Hej Søren

Du skal til at have fart i ansøgningen, ellers bliver jeg nødt til at lukke den. Brug forum/ingame chatchannel/vt til at finde os!

Quote Originally Posted by Erold View Post
    Hej Nilfen

Kan ikke sige andet end at du har ret- det står ret stille mht. min ansøgning.
    Jeg vil selvfølgelig gøre mit for at stramme op og være mere progressiv.

/cheers
    Søren

Vil gerne sige at jeg har lavet en hel del HC med Erold (idet han er en af mine rigtige gode kammerater) og han har efterhånden spillet sammen med en del SDér...
    Men der er nu ikke helt så mange der går ind og skriver på folks ansøninger uanset hvor godt et run vi har haft.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Jeg tror ikke jeg har haft fornøjelsen endnu, men du er altid velkommen til at hive fat i mig (chars står i sig)

Mht. til manglende comments så er der ikke noget forgjort i at være lidt offensiv og poke folk man har spillet med til at kigge forbi. Skriv evt. navnene på dem man spiller med ned og hvis ikke de har været forbi din ansøgning i løbet af et par dage, så prik lidt til dem.

Hej igen

Tak for det gode råd Breael- er måske ogs bare lidt påpasselig med ikke at virke anmasende..
    Men det ku meget vel være at jeg hiver fat i dig ingame, så vi ka lave lidt ballade...

/cheers
    Søren

Hej igen

Tak for det gode råd Breael- er måske ogs bare lidt påpasselig med ikke at virke anmasende..
    Men det ku meget vel være at jeg hiver fat i dig ingame, så vi ka lave lidt ballade...

/cheers
    Søren
    Ordet anmassende eksistere ikke når man er ansøger champ. Bare poke løs til dem du spiller med. Eventuelt kan du skrive her i tråden, i dag løb jeg 1-2-3 HC med X-Y-P og Q og det gik rigtig godt. Dermed kan vi andre se at det måske er X-Y-P og Q der slacker og ikke dig

PT har jeg 4 lvl 85 chars du kan løbe med hvis du fanger mig online
    Last edited by Iznogood; 24-01-2011 at 10:34.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej igen

/cheers
    Søren
    Heh, det kender jeg godt. Sådan havde jeg det også selv da jeg søgte, men som Izno siger så ér det bare med at mase på.

I min tid i SD har jeg kun én gang oplevet en ansøger som måske gik lige lovlig hårdt til vaflerne, og det var et rimeligt ekstremt tilfælde.

Har været i heroic med Erold, Det gik ganske fint. Han hygge snakkede med Chromez det meste af runnet.

Så Thumbs up herfra.

Forum Learner Orcblood's Avatar

Jeg var i en HC med Erold og det forløb ganske godt. Dps var der ikke noget at sætte en finger på.

Har også haft fornøjelsen af Erold's selskab i en hc, fulgte ikke rigtig med i dps'en, men han lavede ingen dumme fejl og bosserne røg nej som de skulle, så det var super fint Thumps up herfra..