Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Troede ellers EU open beta startede den 26. november??

Socialt Medlem Forum Disciple Jay's Avatar

Default Troede ellers EU open beta startede den 26. november??

Eller er jeg den eneste der troede det??

Nu skriver de at man kan forvente at open beta starter i december,
    men de har ikke specificeret en dato, øv øv !

Nå men man må jo bare vente så, kan snart ikke vente længere :?

Forum Learner

Det har stået der et godt stykke tid nu, men jeg troede også det startede den. 26 før de skrev det. Håber ikke det bliver alt for langt inde i december :cry:
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

Default Re: Troede ellers EU open beta startede den 26. november??

Quote Originally Posted by crusader

Nu skriver de at man kan forvente at open beta starter i december,
    men de har ikke specificeret en dato, øv øv !

Nå men man må jo bare vente så, kan snart ikke vente længere :?

Sorry men det har altså været vidst i nogle dage efterhånden, og det står også i mange af de tråde der er omkring WoW :wink:

Guest

Jeg har snakket med dem jeg har preordered mit spil hos (EB Games) og de siger, at der i øjeblikket er serverproblemer, så vi skal ikke forvente at kunne starte på open beta før i starten af december.

Guest

Quote Originally Posted by DwayneNightseer
    Jeg har snakket med dem jeg har preordered mit spil hos (EB Games) og de siger, at der i øjeblikket er serverproblemer, så vi skal ikke forvente at kunne starte på open beta før i starten af december.
    Tror ikke det bliver en Open Beta. Final beta kalder de det :P

Guest

Quote Originally Posted by kano

Jeg håber på første uge i december... men tror næppe blizzard gir mere end en måneds OB .... og hvis release er i januar?? tror jeg på midt-slut december ... 24.? :roll:

Guest

Quote Originally Posted by Mr.Jingles

Jeg håber på første uge i december... men tror næppe blizzard gir mere end en måneds OB .... og hvis release er i januar?? tror jeg på midt-slut december ... 24.? :roll:
    kano:
    Det bliver Open Beta hvis der ikke har været nok der har preordered spillet og fået beta key med... Same thing in the U.S.

Mr.Jingles:
    Open/Final Beta varer til release og tror godt du kan glemme ideen om release inden januar... Specielt fordi der opstod alle disse problemer ved US release... Så du kommer sq nok ikke til at spille det "rigtige" WoW i juleferien... :wink:
    Jeg har set en online forhandler et sted, der har skrevet at EU release er d. 27. jan. 2005. Det kan lige så godt være et skud i tågen, men jeg tror ikke det er helt forkert!

Forum Disciple wh00's Avatar

Det med en 26. November, har ikke haft noget med Betaen at gøre, det er der mange som tror men nej...! Det er idag, at Blizzards officielt begynder deres "pre-order kampagne", altså at man officielt kan forud bestille WOW fra diverse butikker!

Guest

Quote Originally Posted by wh00
    Det med en 26. November, har ikke haft noget med Betaen at gøre, det er der mange som tror men nej...! Det er idag, at Blizzards officielt begynder deres "pre-order kampagne", altså at man officielt kan forud bestille WOW fra diverse butikker!
    Agree...!
    Men synes stadig det er dårlig stil, at de ikke har åbnet for download af Betaen på http://en.wow-europe.com/
    Folk kan da lige så godt få en chance for at downloade det, nu hvor serverne er nede... Det tager jo alligvel 100 år... :?

Forum Trainee

åhh.. jeg har glædet mig SÅ meget til at få mit beta-kit. Nu sidder jeg pisse hamrende rastløs og vugger frem og tilbage i min stol med det i hænderne . Det her er jo slet ikke til at bære!- Jeg har endelig fået den ting der står næst højest (nr. 1 er self en EU release og en CE på mit skrivebord) på min ønskeseddel og jeg kan ikke bruge den.. Første gang i mit liv, hvor er alvorligt misundelig på de amerikanere..

Egentlig kan jeg ikke tillade mig at føle mig hverken snydt, røvrendt eller nogen anden ting i den retning. Jeg synes bare den her situation kunne være undgået ret nemt :wink: .

Jeg er lidt sur på blizz over, at de ikke fik stablet et EU-team sammen langt tidligere. Men ok, de havde jo slet ikke regnet med, at WoW ville få så stor popolaritet i EU, som det har fået. Dette synes jeg faktisk godt kunne minde lidt om en dårlig undskyldning, da f.eks. Diablo og Diablo 2 har haft rivende succes i EU.. - Hvorfor skulle WoW så ikke få det :-D !?
    Tænk, at det kan gå hurtigere at oversætte alt til et helt andet alfabet (japansk) end at oversætte til fransk og tysk. Ja ok, japanerne var selvfølgelig med fra starten og er kendt for deres store antal af syge power-gamers.

Et eller andet sted kan man godt føle sig lidt snydt af de dumme tyskere og franskmænd . Hvis de bare kunne fatte en lille smule englesk havde vi også haft release nu, vil jeg tro.. nu ikke tro, at jeg bærer et inderligt dybt had til tyskere og franskmænd.- jeg har faktisk fransk familie og alt muligt=D. Jeg kan bare ikke klare deres generelt meget afvigende holdning til fremmedsprog..

okay, det var noget af et sidespor .. Sorry
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Quote Originally Posted by Mr.Jingles

kano:
    Det bliver Open Beta hvis der ikke har været nok der har preordered spillet og fået beta key med... Same thing in the U.S.

Mr.Jingles:
    Open/Final Beta varer til release og tror godt du kan glemme ideen om release inden januar... Specielt fordi der opstod alle disse problemer ved US release... Så du kommer sq nok ikke til at spille det "rigtige" WoW i juleferien... :wink:
    Jeg har set en online forhandler et sted, der har skrevet at EU release er d. 27. jan. 2005. Det kan lige så godt være et skud i tågen, men jeg tror ikke det er helt forkert!
    Mente nu at OB serverne ville komme op den 24.

Ved skam godt at WOW først går retail jan-feb

så anyway.. Hvis WOW starter i slut januar fx. så tror jeg næppe OB starter før midt-slut december ... men håber jeg tager fejl

Forum Disciple wh00's Avatar

Agree...!
    Men synes stadig det er dårlig stil, at de ikke har åbnet for download af Betaen på http://en.wow-europe.com/
    Folk kan da lige så godt få en chance for at downloade det, nu hvor serverne er nede... Det tager jo alligvel 100 år... :?
    helt enig, kan sagtens se når den endelig kommer, hvor overbelastet serveren bliver!

Guest

hmmmm man kan da bare downloade closed EU med ABC .Den kan også bruges til EU final beta .Ja dårlig stil at de ikke ligger den op så folk ikke skal lede efter den vil jeg give dig ret i :evil:

Guest

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    hmmmm man kan da bare downloade closed EU med ABC .Den kan også bruges til EU final beta .Ja dårlig stil at de ikke ligger den op så folk ikke skal lede efter den vil jeg give dig ret i :evil:
    Passer nu ikke det du skriver der.

Stadig intet om at den closed beta klient kan bruges til final beta...

Guest

jo læse inde på wowi.dk

Guest

jo læse inde på wowi.dk
    Jeg tvivler på blizzard poster på den side om den closed beta klient virker til final beta :wink:

Guest

det gør den. kirneh crash og mig og så Demetric gjore det da fra whoo.s link og det er closed beta og den kan også bruges

Guest

det gør den. kirneh crash og mig og så Demetric gjore det da fra whoo.s link og det er closed beta og den kan også bruges
    Link til hvor Blizzard skriver den closed beta klient kan bruges, og prøv lige at sætte nogle kommaer eller punktummer eller bare skriv lidt mere tydeligt, det er virkeligt svært at tyde hvad du skriver :wink:

Guest

hehe undskyld

Guest

Det link er umuligt at finde, men det lød nogen lunde sådan her:

"Closed beta testers will be able to join the Final Beta servers, thou they will have to start from scratch since bla bla bla"

Så hvis closed beta testere kan komme ind på en Open server... hvorfor skulle vi så ikke kunne med en EU closed beta klient ? 8)

Guest

Quote Originally Posted by Demetric
    Det link er umuligt at finde, men det lød nogen lunde sådan her:

"Closed beta testers will be able to join the Final Beta servers, thou they will have to start from scratch since bla bla bla"

Så hvis closed beta testere kan komme ind på en Open server... hvorfor skulle vi så ikke kunne med en EU closed beta klient ? 8)
    Ah ja den tråd faldt jeg også over men der står intet om at de ikke skal hente ny klient

Socialt Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

Hvor kan vi så dl'e deres client henne?
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Forum Acolyte Purezombie's Avatar
    Spil
    WoW

Kan ikke se hvorfor der skal hentes en ny client igen.

De har lige lavet client om for 2 gang, så alle måtte hente den forfra.
    Hvis de lavede en ny client med få ændrigner ville alle være nød til at hente skidtet ned igen.
    Tror næppe at det er meningen at der bruges 2 forskellige client når man skal på deres servere.
    Om man gamer Closed eller skal i Final Beta burde være ligemeget med client.

Og jodle giv ikke dem skylden det var deres forfædre der besluttede opdrage deres børn den vej :roll:
    Wow:
    Purezombie - Death Knight

Warcraftpets collector: 610 unikke pets so far!!

Hvad er det helt præcist du mener jeg har gjort?? :?

Og så bare lige generelt til den tråd her.....

:roll:

....troede faktisk vi var nået dertil hvor vi grænsen for forummets kapacitet af wow beta/beta kit tråde var nået!

Ved godt jeg har skrevet det før.....men jeg bliver ved indtil folk begynder at læse på forummet inden de poster 8)

Guest

At wowi.dk skriver det gør det jo ik mere sandt end hvis jeg skrev det. Eneste brugbare er blizzard oplysninger, især da jeg har været på wowi.dk