Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 28 of 28

Thread: Troede ellers EU open beta startede den 26. november??

Guest

Quote Originally Posted by Zerker NorthStar
    jo læse inde på wowi.dk

http://www.wowi.dk/forum_viewtopic.php?34.4954

Der står bare at det er version 1.1.0 og mig bekendt er der ingen der ved om den virker til OB.
    Det er jo bare den sidst nye version af EU Closed beta. Og den har man kunne hente i et stykke tid efter hånden.
    Men jeg har dog selv hentet den i håb om at man kan være heldig og kunne bruge den, evt ved hjælp af en patch eller lign.

Forum Disciple wh00's Avatar

hvis jeg husler korrekt, så mener jeg bestemt at da US OB gik igang var der 2 options.

1. Nye spillere skulle reigstrere sig og hente klienten.

2. Eksisterende spillere, som jeg går ud fra var betatestere, kunne logge ind på deres acccount og køre en patch og derved undgå at skulle hente klienten igen..

Forum Learner

Synes at blizzard lidt får mange gange har givet forvirrende information ud, men det kan jo skyldes presset fra fans etc.. fx. det med d. 26 november, den hoppede jeg også på. Og de burde offentliggøre hvilke clients man kan bruge til hvad, men nogle gange må man lige tage en slapper (selvom det er extremt svært ) og give blizzard noget pusterum, så de ikke giver forhastede/forkerte informationer ud.

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage