Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 40

Thread: Brynhorde - Priest (Casual)

Default Brynhorde - Priest (Casual)

Hej Semper Danica

Jeg laver denne ansøgning i håb om at i er interesserede i en social og relativt erfaren spiller. Min søster, Trinea, og hendes kæreste, Oliria, har netop lagt deres ansøgninger her, og derfor har jeg valgt at lave min ansøgning nu, på trods af at jeg stadig ikke er level 85. Jeg ved at dette vil besværliggøre jeres mulighed for at teste mig som spiller, men jeg arbejder på at blive lvl 85 og spilleklar så hurtigt som muligt.

Character
    Brynhorde - 81 Goblin Priest. Navnet er et spinoff på min gamle female dwarf priests navn, Brynhilde.
    Mainspec: Holy, hvilket jeg har spillet siden vanilla.
    Offspec: Shadow (PvP), indtil disc er blevet viable igen.
    Armory: http://eu.battle.net/wow/en/characte...ynhorde/simple
    Jeg har spillet på min dwarf priest siden vanilla, men valgte at starte en ny her da jeg ikke havde penge til at flytte den gamle.

Personen bag skærmen
    Mit navn er Jonas, jeg er 19 år gammel og jeg bor hjemme hos mine forældre i Bagsværd. Jeg går i 3.g på Gladsaxe Gymnasium hvor jeg har musik og engelsk på A-niveau. Jeg ved ikke præcis hvad jeg vil efter gymnasiet.
    Min største interesse er musik, jeg spiller selv guitar og bas og jeg elsker at snakke om musik. Min passion for musik er også den hovedsaglige årsag til at jeg kun ønsker at spille wow på et afslappet plan.
    Jeg er en social fyr som elsker at hyggesnakke, hvilket formodentligt er årsagen til at min interesse for wow er bibeholdt efter flere år.

Mig og World of Warcraft
    Jeg blev oprindelig lokket til at spille af min svoger, Oliria, for godt 5 år siden. Jeg har spillet et par forskellige classes på et par forskellige servere, men min main har næsten altid været min priest, Brynhilde.
    Jeg raidede meget i vanilla hvor jeg bl.a. kortvarigt var medlem af Method, med hvem jeg nåede et godt stykke ind i Naxxramas. I TBC var jeg relativt inaktiv da jeg gik på efterskole på det tidspunkt, og i WOTLK raidede jeg også kun kortvarigt.
    Jeg regner med at spille gennemsnitligt et par timer om dagen, og mit mål er at lave masser af HCs og PvP. Bliver det aktuelt vil jeg også gerne raide lidt, men jeg har ingen forventninger om dette. Min motivation for at spille vil altid være det sociale, og min interesse for spillet stiger altid drastisk når jeg har nogen at snakke med online.

Hvorfor SD?
    Formodentligt grundet min meget sociale tilgang til spillet, tiltaler tanken om et stort dansk community mig meget.
    Jeg har selvfølgelig læst jeres regler samt værdier, og det lyder som et godt udgangspunkt for en god stemning i en guild. Jeg kan godt lide idéen om et guild hvor der både er plads til casuals og raiders, med den forudsætning at i har krav til folks opførsel.
    Jeg kender kun få personer fra guilden, og da det er år siden jeg spillede med dem vil jeg ikke turde sige om de vil sige god for mig. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at bevise at i vil kunne have gavn af mig, både som spiller såvel som person i Semper Danica.
    Indtil jeg er lvl 85 og klar til at lave HCs vil jeg prøve at være socialt aktiv på forums osv.
    Jeg håber i vil overveje min ansøgning,

Venlig Hilsen, Jonas
    Last edited by Nilfen; 19-04-2011 at 16:23. Reason: rettelse.

SD Medlem Forum Acolyte

Har siddet og hygget med Brynhorde og Trinea på vt i de sene natte timer, og de gjort bestemt min aften/nat en del sjovere Glæder mig til at få muligheden for at game noget mere med dem... Virker som utroligt hyggelige!

VH
    Adonaj
    Andreas
    "For to be free is not merely to cast off one's chains, but to live in a way that respects and enhances the freedom of others." Nelson Mandela

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Jonas og tak for ansøgningen!

Det er ikke for at være firkantet, men du skriver du kender to ansøgere, men ikke om du ellers har nogle relationer til guilden. Vi har ansøgningsstop pt og tager kun folk ind, som har forbindelse til os i forvejen. Så hvis du kender nogen, må du (eller dem) lige skrive her i tråden.
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Ja okay. Jeg kender Rune og Actoprimos og har tidligere spillet i guild med Bishmar og Nastyboy. Muligvis er der andre gamle Sylvanas spillere som jeg kender.

Hej Kender Brynhorde(Brynhilde).

En Super Hyggelig spiller, og Han ville passe fint ind i SD.

Thumbs Up

Til Brynhorde Ismar her.

Officer Forum Apprentice Rune's Avatar

Jeg kender også Brynhorde og selv om han er en pro satan :P så er han en virkelig go og social spiller.

Det er ihvertfald klart THUMBS up her fra mig.

good luck m8
    [SIGPIC][/SIGPIC]

-----> Min Main <-----

Bare så vi har formaliteterne i orden ;-)

Jonas, se at få lidt feedback her i tråden. Du skal gruppe med SD som du kan finde her på forum eller i vores kanal: /semperdanica. Du er også velkommmen på vores vt-server til en snak og lidt hygge! God fornøjelse :-)
    Nilfen

World of Warcraft

SD Medlem Forum Learner

Jeg har også raid i lang tid med Bryn. ohhhh puuussttt støn suk... se mine 3 andre svar ..... men helt klart Thumps UP her fra

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Jonas.

Som social GM vil jeg gerne ønske dig velkommen til, her på vores forum. Og hvis vi skal snakke musik, så siger du bare til :P Jeg bruger også rigtig meget tid på musik - sang.

Hvis du skulle blive i tvivl om noget, eller der er noget du gerne vil snakke om, så skal du endelig sige til

Hilsen Trine.

Hej Jonas

9 dage siden vi har set noget til dig på forum og siden noget har skrevet i din ansøgning. Husk at holde den aktiv, eller bliver vi nødt til at lukke den!
    Nilfen

World of Warcraft

Jones er ikke den bedste til at tjekke forums

Quote Originally Posted by Tarkin View Post
    Jones er ikke den bedste til at tjekke forums
    Forum er det der binder os sammen socialt på tværs af spil. Det er der vi aftaler ingame events og rl-events og man mister meget at det sociale, hvis man fravælger det, eller kun kommer forbi en gang om ugen. Faktisk så vi gerne, at man er forbi forum mindst et par gange om ugen og gerne oftere. Så det er noget Jonas skal blive bedre til ;-)
    Last edited by Nilfen; 16-01-2011 at 19:23.
    Nilfen

World of Warcraft

Hej, undskyld jeg ikke har været så aktiv omkring min ansøgning. Jeg forstår godt at det er en stor del af at deltage i communitiet, men på det sidste har jeg brugt den tid jeg har haft med wow på at blive lvl 85 og klar til at lave HCs. Jeg har skam kigget på min applikation et par gange men jeg har ikke haft noget nyt at skrive da jeg først nu er ved at være klar til at lave HCs. Jeg må lige få skruet op for trolling blusset så jeg kan blive lidt forum aktiv

Hej Jonas

Vi skal til at have lidt mere aktivitet i din ansøgning. Det er 2 uger siden du ansøgte, og har ikke fået nogen til at skrive her, som du ikke kendte i forvejen. Og så ser vi dig stadig alt for sjældent på forum

Der skal ske lidt i løbet af den næste uge, ellers bliver jeg nødt til at lukke ansøgningen.
    Nilfen

World of Warcraft

SD Medlem Forum Warden

Som SD medlem vil jeg gerne sige at Brynhorde er en fantastisk spiller som fortjener plads i guilden, min lange tid i SD siger mig at han vil passe godt ind!
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Dårligere healer skal man lede længe efter!!!!!

... Ej det er gas.. Han gjorde det udemærket taget i betragning han er "nydinget" :-) Aktiv på VT, og super flink.. Thumbs op. Virker som SD materiale

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Dårligere healer skal man lede længe efter!!!!!

... Ej det er gas.. Han gjorde det udemærket taget i betragning han er "nydinget" :-) Aktiv på VT, og super flink.. Thumbs op. Virker som SD materiale
    Sgu også svært når man har sådan nøøb som dig med din agromagnet :P

Ello, skriver bare lige for at holde liv i min app jeg er klar til at lave HCs og vil spørge lidt i SD channel for at se om jeg kan få nogen SDere med så de kan sige hvad de syntes om mig!

Har været i HC med ham og der var ikke noget at komme efter med hans healing fin fyr på vt så ok fra mig
    You ever had a patient die shortly after saying, 'Hey, watch this'

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Hippolytus View Post
    Har været i HC med ham og der var ikke noget at komme efter med hans healing fin fyr på vt så ok fra mig

Psssst det er thumbs up du skal gi ham, ikke "ok" ´s

SD Medlem Marquis of the Board Nerror's Avatar

Var i HC med Brynhorde. Healing gik helt fint, og han virker som en fornuftig og hyggelig fætter på VT også. herfra.

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

Må hellere lige smide en bemærkning ind her. har indtil videre været i 2 HC's med Brynhorde og det gik rimelig smertefrit, pænt aktiv på VT ... især når man sidder og snakker og så først bagefter finder ud af at det var brynhorde man snakkede med ^^ ... Så det må være en thumbs up fra mig af.

SD Medlem Forum Warden

Nu kender jeg jo Brynhorde i forvejen, men har ikke raidet med Bryn siden starten af TBC tror jeg.

Derfor synes jeg det er på sin plads at bemærke at vi tog ham med i Bastion of Twiligt her til aften. Da en af vores healers måtte hoppe fra tog vi Brynhorde ind. Han kendte ikke tacs, hans gear er.. ja og han var ikke forberedt. Alligevel klarede han det sku over alt forventning og var således med til vores first kill på Ascendant Council. Selvom jeg kender Bryn så var jeg sku ret imponeret.
    "Mana.... Hva fanden er det? Det lyder som en undskyldning for at slacke i raid!"
    - Oliria

I5 2500k @ 4,6GHz | MSI P67A-GD53 | Asus GTX 670 DirectCU II Top | 8gb Kingston HyperX T1 1600MHz | 128gb Crucial M4 | Barracuda 750gb 7200rpm | Asus Xonar DS | Antec Truepower New 650W

SD Medlem Forum Acolyte Enforcer's Avatar

Var med Brynhorde på Ascendant Council i går, og kan kun sige jeg er imponeret. På trods af at hans gear ikke helt kan matche de resterende healers vi havde med så lå han fint med på healing.

Derudover er han jo nær familie med nuværende SD members

Thumbs up.
    WoW

Dizpair the lock / Sarz the Demon hunter

I swear to drunk, officer, I´m not God

Forum Warden Tineea's Avatar

Yup har med på samme raid og kan kun tilsluttet mig ovenståend. Derudover var det super at han med så kort varsel gad at hoppe til.

Har også tidligere løbet et par hc's med bryn.

indover