Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: [18.05-2011] Strexx - Mage - Casual

Officer Forum Adept Strexx's Avatar

Default [18.05-2011] Strexx - Mage - Casual

Hej SD,

Jeg søger ind i jeres rækker, da jeg efter at ha snakket med Stinkbox, er sikker på jeres guild er lige præcis hvad jeg søger

Om mig:
    Mit navn er Jesper, jeg er 28 år og er fra Kolding hvor jeg bor med min kæreste.

Til dagligt er jeg fuldtidsansat hos en IBM Business Partner hvor jeg arbejder med marketing, salg og til tider også lidt teknisk arbejde. Herudover læser jeg sideløbende en BA i international handel, hvilket sammen med arbejdet kan give nogle halvlange dage til tider

Min fritid, det jeg nu ihvertfald nu en gang har, bliver hovedsageligt brugt på at holde mig i form, hygge om fruen, pleje vennerne, byture og så selvfølgelig på at spille WoW & SC.

WoW 'erfaring':
    Jeg har spillet WoW siden December 2004 da de gik live i US, og efterfølgende betaen i Europa inden spillet her også blev frigivet. I starten spillede jeg alliance, men efter et årstid skiftede jeg permanent til horde og min nuværende char blev rolled i sommer/efterår 2006.

Raid erfaring:
    Strat/Scholo/BRS (10/15 mand)
    MC
    Ony
    BWL
    ZG
    AQ (20/40 - til twins)
    Naxx - Til 4H
    KZ
    Gruul (Pre-nerf)
    Magtheridon
    SSC
    TK (Pre-nerf)
    ZA
    MH
    BT
    SW (Brutalus)
    Naxx (10/25)
    EoE (10/25)
    OS (10/25)

I perioden mellem de indledende 3 instancer i WOTLK og indtil Ulduar tabte jeg fuldstændig lysten til wow, grundet a) manglen på nyt content og b) jeg synes spillet, communitiet og generelt folks indstilling overfor hinanden havde taget en uheldig drejning.

Jeg quittede her wow indtil ICC udkom. Tanken om at raide igen strejfede mig og jeg forsøgte med at joine en casual guild uden det var nogen større succes. Jeg fik dog lavet mere eller mindre resten af contentet der var tilgængeligt, men guildløs og uden ambitioner om at joine en ny raiding guild tog det ikke særlig længe før spillet blev quittet for good (Troede jeg ihvertfald).

Ulduar (10/25)
    ToTC (10/25)
    ICC (10/25)

Jeg fik en Cata beta key tilbage i April, samt en SC II betakey og tænkte så lader vi det blive der. Nu har jeg så købt spillet og er blevet ganske overrasket over det gode produkt der bliver leveret af Blizzard her

Char info:
    Navn: Strexx
    Class: Mage
    Race: Troll
    Level: 85

Spec:
    PvE 5-33-3
    PvP 9-0-33

Professions:
    Tailoring
    Enchanting

Time played: 200 dage

http://eu.battle.net/wow/en/characte.../strexx/simple

Golden moments:
    til tider savner jeg de gyldne TBC dage hvor vi som oftest sad på venten før under og efter raids. Det har givet mig nogle helt suværene ingame oplevelser, bla husker jeg vi som de første lavede http://www.wowhead.com/achievement=619 i et 40 mands level 70 raid. Kampen mod Bronzebeard tog 48 minutter, da han på det tidspunkt var opgraderet til lvl 80 hehe .

Udover de hyggelige stunder har det også givet mig venner på kryds af nationaliter, som jeg har brugt tid sammen med når jeg har været afsted udenlands for firmaet.

Hvorfor Semper Danica?
    Jeg ansøger faktisk efter at ha snakket med min makker HC (Stinkbox) som har anbefaldet jer på det varmeste. Efter at ha læst rundt her inde på forummet må jeg jo så erkende at interessen for jeres guild bestemt ikke er blevet mindre.

Forventinger:
    Jeg har læst og er inforstået med jeres regler samt værdier og jeg er fuld ud i enig i disse. Det er dejligt at se en guild hvor det rent faktisk er muligt også at ha et liv udenfor WoW og stadigvæk have muligheden for at se content i ens eget tempo, fremfor hele tiden at skulle rushe gennem alting for så at grinde det i månedsvis.
    For såvidt jeg kan læse, se og høre er det her lige præcis en sådan guild jeg har søgt siden jeg quittede hc raiding og jeg håber virkelig der vil være et spot her til mig

Hvad jeg tilbyder:
    Grin, gråd, kærlighedserklæringer og vredesudbrud

Jeg er altid frisk på en dungeon/raid, en BG eller på at rykke en capital fra hinanden bare for at sige man har gjort det Ydermere ser jeg frem til nogle gode grin på ventrillo imens, da jeg føler at den her expansion rent faktisk genopliver gnisten fra TBC igen - og heldigvis har lagt epic ræset lidt på hylden

Hvis jeg har glemt at nævne noget så spørg endelig ind til det, herudover håber jeg blot at høre fra jer snarest.
    Last edited by Nilfen; 18-05-2011 at 19:13.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Undskyld jeg spørg, men hvad er din class og race?

Forum Convert

Quote Originally Posted by Strexx View Post

Char info:
    Navn: Strexx
    Class: Mage
    Race: Troll
    Level: 85

Spec:
    PvE 5-33-3
    PvP 9-0-33

Marwen kom ind i kampen....

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Hold din kæft, jeg så det efter jeg havde skrevet det, Totomez...

Strax find mig og spørg om en HC og jeg er klar.

Forum Learner Stinkbox's Avatar

hey jesper,

jeg har spillet med jesper siden TBC startede og har kun gode ting at sige om ham bortset fra han er jyde men vi kan ikke allesammen være awsome

han kender sin class og er absolut den bedste mage jeg har haft fornøjelsen at spille med. Og ikke mindst hans Vent tilstedeværelse er Episk og den skal opleves.

sig til så kører vi nogen dungeons!

Officer Forum Warden

Har haft fornøjelsen af og kører en HC eller 3 med Strexx her til aften, og det var super hyggelig. Han var meget aktiv på VT, og virker som en gut der vil passe godt ind i SD.
    Derudover virker han som en der også har styr på spillet =)

/Gadrielz

Forum Learner polyphemus's Avatar

Spillede med Strexx/Jesper her til aften. Det kørte smooth i de HC's vi var i.

Jesper virkede også som en cool fyr på VT, så thumbs up for det også.

Alt i alt fik jeg et godt førstehåndsindtryk af Jesper, og tror at han vil passe fint ind i SD .

"A mathematician is a device for turning coffee into theorems." - Paul Erdos (1913-1996)

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Jesper

jeg har set din ansøgning og vender tilbage i løbet af dagen når jeg har lidt mere tid!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Hej Jesper

Da vi pt har ansøgningsstop med mindre man har tætte relationer (rl) til SD, bliver jeg desværre nødt til at afvise din ansøgning. Vi vil løbende evaluere om vi skal tage flere medlemmer ind, så du er velkommen til at fortsætte med at spille med os og benytte dig af vores åbne forum, vores vt-server og ingame channel. Hold øje med vores ansøgningsforum i tilfælde af vi åbner igen - du er jo allerede godt igang med at samle feedback ;-)
    Nilfen

World of Warcraft

Ansøgning genaktiveret.

Hej igen Jesper! Du skal nu ud og søge lidt feedback til ansøgningen her. Vi forventer at du kan skrabe ti "thumbs up" fra SD'ere sammen i løbet af en måned. Du er velkommen til at bruge forum, vores ventrilo server samt vores ingame chatchannel: /semperdanica.

God fornøjelse :-)
    Nilfen

World of Warcraft

SD Medlem Forum Disciple Manics's Avatar

husk lige at unlocke den

Forum Learner Stinkbox's Avatar

stor thumbs up fra mig, kender jesper fra tidligere guilds og manden er stand-up selvom han er jyde.

Tak og tak

Hov hov HC, plejer du ikke at bruge en hver given lejlighed til at stikke til jylland ? skabsjyde !

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hej Jesper. Der er lidt stille i din tråd. Jeg håber alt er som det skal være?

Har desværre været ramt af uheld i forbindelse med at få min maskine tilbage efter mit grafikkort brændte af. Det har dog løst sig nu og jeg forventer den kommer dumpende ind ad døren inden for de næste par dage

I mellemtiden har jeg været opholdt af sygdom og semester projekt, men jeg er klar parat til at give det en skalle fra i aften af

Ah. Jeg er glad for at høre du er back on track igen

Forum Trainee Kranak's Avatar

Jeg (min alt Ysengrin) er lige kommet ud af normal dungeon med Strexx's alt. Han hev fat i /semperdanica og fik til sidst samlet en fuld gruppe. Jeg nåede kun førstehåndsindtrykket, men det var glimrende. Jeg er også positiv overfor hvad du har skrevet i ansøgningen.

/Kranak
    Kranak: Powerfully low level Jedi Sage.
    Stefan - IRL Ginger kid, og Semper Danicas mest eksponentielle bowlingskills.

Officer Forum Warden Harpos's Avatar

Var lige i en enkelt HC med Strexx og det gik rigtigt godt, vi smed 2 tanks ud og havde det sjovt på VT.
    Der var et par "dumme fejl" men ingen "dumme-bøder" hehe

Fik et positivt indtryk af Strexx og han kan da spille sin mage til UG...

Forum Greenhorn gbmoeller's Avatar

Hey Jesper, det var en fornøjelse at møde din trold, du håndterer den fint må man sige
    Med venlig Hilsen
    Brian Møller ~ gbmoeller

Taktak Kranak, vi må hellere få kørt nogle flere norms så jeg kan skrabe noget ordentligt grej sammen på den alt

Hehe Harpos, den tank der røg ud på Jindo var altså også noget for sig selv D Men tak for spillet, er helt sikkert klar på mere af den slags :P

Tusinde tak gb, trolde er vejen frem - Det var et par gode spil

ya man - troll <3 my brotha

SD Medlem Forum Acolyte Moonster's Avatar

Quote Originally Posted by Harpos View Post
    Var lige i en enkelt HC med Strexx og det gik rigtigt godt, vi smed 2 tanks ud og havde det sjovt på VT.
    Der var et par "dumme fejl" men ingen "dumme-bøder" hehe

Fik et positivt indtryk af Strexx og han kan da spille sin mage til UG...
    Var med på de samme runs med Strexx. Og jeg tror næsten at de der "dumme fejl" står for @Harpos' regning... eller i i hvert fald hans internet udbyders

Kan kun sige til Strexx

Forum Greenhorn

Har lige spillet flere hc-z med Strexx, han er en fin fyr som kender sine chars.
    Han er med i samtalerne på vt og lader til at kende flere i sd.
    Jeg kan kun sige god for ham.

Forum Trainee crissi's Avatar

1 HC-Z med strexx var lige som at få et spark i skridtet ... det der åbenbart skulle til for at få jin'do ned var en DK ><

Alt i alt så tog han det hele med et smil selvom han blev kastet lidt rundt på toons.

Anden HC-Z gik meget bedre. Men det var måske lige så meget at vi havde Jamez med til at nakke ALT!

PS: Han kunne godt have taget og healet bare en lille smule i den første! :P

- selvom han ikke drikker øl ...
    /crissi
    to live - Umaku iku yo ni
    "i det mindste er jeg ikke blevet smidt ud af min mor ..."

SD Medlem Forum Senior Huntnez's Avatar

Sidder lige på VT lige nu med ham, super fin fyr vi har været i 2-3 HC-z go spiller kender sin class.. jeg vil mene han passer rigtigt godt ind i SD

Så Thumbs up her fra!