Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 33

Thread: Albinoarne (KhaZaR) - Causel ansgningen semperdanica

Default Albinoarne (KhaZaR) - Causel ansgningen semperdanica

Albinoarne (KhaZaR) - Causel ansgningen semperdanica
    Simon

LvL 85 mage albinoarne

Hey, mit navn er Simon, jeg ansger til Semper Danica, fordi jeg hrer i er en meget social guild, med et godt indbyrdes fllesskab. Jeg hber at lre en masse nye mennesker at kende og har hrt meget godt om Semper Danica igennem min bror Djrofl (Boogie) der i forvejen er medlem. Jeg har i forbindelse med Cata skiftet server til Terran Mill. Jeg har allerede spillet en del sammen med Djrofl, Skumb og til dels Ridderbolle, men hber at mde flere flinke mennesker i SD.

Grunden til navnet er at det er min brors gamle mage jeg har fet og regner med snart at skifte navnet til KhaZaR da det er mit gamernavn.

Lidt om mig selv:
    Jeg kommer oprindelig fra en lille by i hundested, nordsjlland, hvor jeg gik i folkeskolen. Derefter begyndte jeg i gymnasiet i Frederiksvrk. Jeg er ved at uddanne mig til lrer ved Zhale der ligger 5 min. fra Nrreport Stationen, og jeg bor p et kollegium i Hvidovre. Jeg er et meget still og roligt menneske, der elsker at spille computer, isr RGP spil. Jeg er meget studiepolitik aktiv, jeg er kasser i vores lokale studerende rd p Zhale og ogs aktive i Lrestuderende Landskrs, som jeg bruger meget af min tid p, nr jeg ikke spiller wow.

Min WoW karriere
    Jeg spillet wow siden betaen, med et par pauser.
    Jeg startede p magthion, hvor jeg spillede en Priest til lvl 60. Derefter begyndte jeg stille og rolig at raide mere og mere. Til sidste raidede min guild 5 gang om ugen fra 19:00 til 24:00 i Vanila. Dette kunne jeg i lngden ikke holde til, da jeg ogs skulle passe gymnasiet, s jeg quitede lige fr TBC. Derefter holdte jeg en pause p et halvt r, hvorefter nogle af mine venner fik mig til at starte igen. Jeg begyndte at spille druid i TBC, og elsker alt hvad druiden kan, flytter nok ogs snart min druid over. Kan spille boomkin og resto til perfektion. I TBC raidet jeg en 3-4 gange om ungen og hyggede mig med mine venner. I Wotlk joinede jeg en dansk guild ved navn FEAR, s jeg har raidet meget p dansk. Jeg holdte s en pause igen fra ca. et r siden, hvor mange af mine venner stoppet med at spille. Tilsidst i Wotlk pvpede jeg mest, og nede at f tier 2 vben i s7.
    Nu er jeg begyndt igen for et par uger siden, primrt for hyggens skyld med min bror og nogle andre venner.

Raid erfaring:

Vanilla
    Cleared 7 bosser I naxxramas p min prst

TBC
    Cleared op til Illadan

Wotlk
    Cleared op til 2nd boss i Trial of The Crusader 25 mand

Jeg har meget raiding erfaring, ved hvad mit job er og hvad der krves af folk i en guild. Jeg bruger meget tid p at finde guides og finde det bedste gear til min class.

Regler:
    Jeg er fuldt indforstet med jeres regler og vrdiger, og synes det er dejligt at i still nogen krv til folk.

PS. Min stavning halter lidt, da jeg er semi ordblind
    Last edited by Nilfen; 19-04-2011 at 16:22.

SD Medlem Forum Elder Breael's Avatar

Hejsa og velkommen til forum

Der er en del ordblinde i SD allerde, s det er intet problem. Jeg synes i vrigt det er ret sejt at du har valgt at lse til lrer p trods af at du er lidt ordblind.

GL med din ansgning.

der findes jo andre lre end dansk lre....

Forum Apprentice

var en tur med KhaZaR i 2 x hc ja det tog ca 1 og halv time han gjore det fint lyder til at vre en flik gut s thump's op her fra

pickanother / pickx over and out

Khazar er som han skriver min bror, og det har igennem 6 rs wow frst nu lykkedes os at spille sammen

Kan kun sige godt om ham, han performer godt i bde pvp og pve.

Mon ikke han kan lokkes til et raid i ny og n

Hber i vil tage godt imod ham

Boogie

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Simon

jeg har set ansgningen og vender tilbage i lbet af dagen nr jeg har lidt mere tid!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

Har her det sidste stykke tid spillet en del med Khazar. Kender ham igennem boogie og har mdt ham et par gange irl, og han virker som en fin gut. Han er en type som jeg tror vil passe god i SD. Er ikke helt inde i hvordan det fungere for ansgere, men vil foresl at du signer op til vores ratede bg og gir den lidt gas med os der. Du er jo allerede joinet sd kanalen i wow som jeg fortalte dig om, s du kan finde sd'ere at tage nogle hcs and stuff. Men som sagt thumbs up fra mig af
    Link til vores signup site er http://dkp.semperdanica.dk/viewnews.php . M lige vre nogle ansgnings hajer som ved om man kan signe sig til raid som ansger

\\ SkumB

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Det navn holder ingen andre steder end L337 teen guilds. Vil du hedde KhaZaR666, s vil jeg anbefale en anden guild.
    Jeg har selv et forum nick der leger lidt med store og sm bogstaver, men har ogs ofte poienteret at det ogs er grnsen.
    KhaZar er imo fint nok, Khazar er bedre =), men drop tallene!
    Navne skal vre til at lse, huske (rimeligt) og uden tal.
    Navne p SD's forum er NAVNE ikke koder og leet skrift.

Pls skift forum navn hvis jeg skal tage dig serist.
    Indtil da stemmer jeg nej.

mvh
    w
    Grundlgger af Semper Danica
    Forlod SD i okt 2015 - Men faldt i WOW Classic, og sgte ind igen.
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

SD Medlem Forum Elder Marwen's Avatar

Undskyld jeg sprg. Jeg syntes ikke jeg kunne lse hvor gammel du var... s jeg sprg.. hvad er din alder?

Ok, jeg ville ogs have kaldt mig KhaZaR hvis jeg kunne, men synes jeg system sagde det navn var taget... nu har jeg skiftete navn til KhaZaR som jeg selvflgelige ville have kaldt mig fra start af... m godt nok sige det er lidt underligt at dmme en p et navn.
    Vil da godt sige undskyld hvis du flger dig slemt chikaneret

jeg er 22 r

Quote Originally Posted by Marwen View Post
    Undskyld jeg sprg. Jeg syntes ikke jeg kunne lse hvor gammel du var... s jeg sprg.. hvad er din alder?

Kig under hans detaljer

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Det navn holder ingen andre steder end L337 teen guilds. Vil du hedde KhaZaR666, s vil jeg anbefale en anden guild.
    Jeg har selv et forum nick der leger lidt med store og sm bogstaver, men har ogs ofte poienteret at det ogs er grnsen.
    KhaZar er imo fint nok, Khazar er bedre =), men drop tallene!
    Navne skal vre til at lse, huske (rimeligt) og uden tal.
    Navne p SD's forum er NAVNE ikke koder og leet skrift.

Pls skift forum navn hvis jeg skal tage dig serist.
    Indtil da stemmer jeg nej.

mvh
    w

Men Albinoarne kan du godt tage serist?

Quote Originally Posted by Hodea View Post
    Men Albinoarne kan du godt tage serist?
    Ikke voldsomt, men det er til at udtale, og overskrider ikke SD's gamle regler med at navne skal kunne udtales, m ikke vre stdende, ikke ha tal, eller vre overdrevet L337 SnAk..
    Pt. aktiv i WOW Classic og PUBG. - Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR sprgsml, s post eller pm.

Quote Originally Posted by KhaZaR View Post
    Ok, jeg ville ogs have kaldt mig KhaZaR hvis jeg kunne, men synes jeg system sagde det navn var taget... nu har jeg skiftete navn til KhaZaR som jeg selvflgelige ville have kaldt mig fra start af... m godt nok sige det er lidt underligt at dmme en p et navn.
    Vil da godt sige undskyld hvis du flger dig slemt chikaneret

jeg er 22 r
    Fler mig ikke chikaneret. Jeg synes den slags navne er for userise, og SD har en (godt nok gammel) regel om at den slags navne bruger vi ikke.

Synes mske det bliver krt op til et lidt strre problem end det er. Navnet er jo egentlig til at udtale. De tal du snakker om er jo blevet sat p endelsen af navnet, og som det jo fremgr s var det pga. han ikk kunne f den til at godkende det som plaine name. Om det s er 666,123, ... eller DK er vel egentlig et fedt. Hvis navnepolitikken endelig skal tages op, s har jeg da hvertfald en del navne som jeg synes er en del mere fucked end KhaZaR. Det kan vi tage i en anden trd hvis det er, og holde denne ansgning p sporet.

\\ SkumB

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Fler mig ikke chikaneret. Jeg synes den slags navne er for userise, og SD har en (godt nok gammel) regel om at den slags navne bruger vi ikke.
    Du nvnte jo selv dit eget navn som jeg syntes er en smule userist Kunne ogs kalde mig selv Jaaaaaa, eller loooool, som nsten er det samme som woot. Gr ikke s meget op i navne, og det er jo som sagt ogs personen vi gr efter her i SD, og ikke figuren.

Var der forresten nogle som vidste hvordan han kom p raid portalen. Skal man oprettes eller kan han signe til raids. S vidst jeg kunne forst kunne han ikk signe til pvp event onsdag, hvor vi jo mangler 2-3 folk endnu.

Forum Senior Nilfen's Avatar

Hej Simon og mange tak for ansgningen!

Mht navn, s er du velkommen til at kontakte Nerror eller Thalanoth hvis du nsker at ndre dit navn.

Da du har familie i SD krer vi ansgningen igennem normalt. S du skal ud og f noget feedback fra vores medlemmer - dette gres ved at gruppe med os eller hnge ud p vores VT-server. Grupper kan findes ingame via vores kanal /semperdanica og ellers kan du ogs bruge vores forum til at finde grupper. Husk det er dit ansvar at holde ansgningen aktiv og s evaluerer vi efter en lille mneds tid - god fornjelse :-)
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Simon.

Jeg kom liiiiige til at forveksle Hundested og Hundelev, s troede du var Nordjyde :P
    N, men det skal nu ikke ligge dig til last.

Jeg er glad for at du har ndret dit navn, det er imo blevet meget bedre

Da jeg er social GM i SD, s kan du bare komme hvis der er noget du bliver i tvivl om.

Held og lykke med din ansgning!
    Hilsen Trine.

Helt sikkert skal jeg huske
    Neden at VTen gik ned under ratedet bg hber jeg kan joine igen nste gang er blevet honor cap, s der er kun HCs tilbage
    og tillykke med jeres nye VT

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Thumbs up herfra

Jeg har lbet et enkelt run eller to med albinoarne/Khazar - intet negativt at bemrke, men vil gerne lige lbe lidt flere runs med dig, fr jeg siger fra eller til, s fang mig ingame, s skal jeg gerne heale en hc eller 2

hey, har fet gruppet lidt mere heroic sjov med jer har ogs fet flyttedet min druid over, der hedder khazard der snert er lvl 85

SD Medlem Forum Disciple Doomgrip's Avatar

Jeg har vret i en random heroic med Albinoarne. Han kan i hvert fald godt finde ud af at spille WoW, og virker som en flink fyr. Men da vi ikke var p VT var det lidt svrt at danne mig et ordentlig indtryk af personen bag. Men det hber jeg da at jeg fr mulighed for en anden god gang.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Quote Originally Posted by Doomgrip View Post
    Jeg har vret i en random heroic med Albinoarne. Han kan i hvert fald godt finde ud af at spille WoW, og virker som en flink fyr. Men da vi ikke var p VT var det lidt svrt at danne mig et ordentlig indtryk af personen bag. Men det hber jeg da at jeg fr mulighed for en anden god gang.

Det siger jo sig selv.... Du er jo aldrig p VT :P