Results 1 to 15 of 15

Thread: Xark/Cronis/Rexxor søger tilbage (fra WAR til WoW)

Forum Adept

Default Xark/Cronis/Rexxor søger tilbage (fra WAR til WoW)

Hejsa

Det er efterhånden længe siden, men jeg spillede i sin tid i SD's Warhammer Online afdeling på nogle chars der hed Xark, Rexxor og Cronis. Jeg joinede sammen med min kone Shaylia, som nu også spiller i jeres WoW afdeling.

Jeg stoppede dels fordi jeg fik nyt arbejde og ikke havde så meget tid, og da warhammer ikke helt levede op til forventningerne i det lange løb, kom jeg aldrig tilbage desværre.

Jeg var dog med fra starten og fulgte med og fik stablet guilden på benene igen da den skiftede server og faction. Det var en super hyggelig tid, og havde en masse hyggelige stunder med keep kampe sammen med Nerror, Darwynnia og hendes mand. Husker også Wacky som en hyggelig fætter

Det var bestemt ikke en skuffende guild eller medlemmer der gjorde at jeg stoppede i guilden, men det forkerte spil. Min tid i guilden var ganske fornøjelig og jeg synes jeg passede godt ind og satte stor pris på guildens værdier.

Siden da har det stået på lidt casual on/off WoW gaming på forskellige chars og lidt andre små spil. Fik raidet lidt i wotlk, men det blev kun til ToC og 10/12 i ICC og lidt arena.

Jeg har spillet WoW siden slut beta, med pauser ind imellem og nu har cataclysm fanget mig godt ind igen.

Jeg har fulgt lidt med på sidelinien mens konen har raidet ICC med ToS og har siden cataclysm release også spillet sammen med hende og har allerede løbet en masse heroics med hende og mange fra SD (Dimse, Hutti, Regio, Nerror, Woot, Lothran, Baels, Schepke, Izzygood og sikkert flere jeg ikke lige kan huske hehe)

Jeg søger tilbage ind i jeres WoW afdeling, primært for at få en guild at hygge mig med og for at spille sammen med konen.

Planerne er noget stille og rolig raiding, heroics m.m.

Jeg spiller primært på min Death Knight for tiden, ved navn Cronis.

Om mig selv kan jeg fortælle at jeg som sagt er gift med Shaylia som jeg har to dejlige børn sammen med. Jeg hedder Kim, er snart 30 og bor i Hillerød og arbejder til dagligt i NNIT som IT supporter. Fritiden går med WoW, webshop programmering, alt for mange tv serier og hygge med konen.

Glæder mig til at høre fra jer

Mvh
    Cronis / Kim

PS - hvis det er nemmere at mit forum navn ændres til Cronis er det fint med mig
    Last edited by Nilfen; 24-01-2011 at 18:35.

SD Medlem Forum Adept Dimse's Avatar

Tak for flere gode HC runs

~ Det kan da kun gå for langsom med at få Cronis/Kim SD tagged !

/Dimse
    ~ I'm a lady with the vocabulary of a well educated sailor !

Et par gode runs, thumbs up

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Kim.

Jeg beklager jeg har været lidt ophængt de sidste dage.

Når man søger ind som gammelt medlem foregår det sådan, at jeg kigger lidt på din historie i SD og derefter vender det med de andre i GM rådet så de får også lidt at sige

Jeg smider en post til rådet nu og så skriver jeg til dig lige så snart vi har snakket sammen. -jeg tænker dog de fleste allerede har været her forbi og læse.

Hvis du bliver i tvivl om noget, så skriver du bare. -eller få Maia til at give mig et spark i røven hvis det trækker ud :P
    Hilsen Trine.

Nå ja, mht dit navn så ville det nok være en god ide at vi ændrede det. Inden vi gør det, skal jeg lige være helt sikker på, om det bliver Cronis du vil spille som main. Hvis det er tilfældet, så skifter jeg det med det samme

SD Medlem Forum Elder Regio's Avatar

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hvis du bliver i tvivl om noget, så skriver du bare. -eller få Maia til at give mig et spark i røven hvis det trækker ud :P
    Den skulle være til at ramme - selv for Maia

Og så fik jeg lige mobbet mine to yndlingsofre lidt Cronis har lovet mig at han ikke vil blande sig når jeg driller hans kone, så thumbs op herfra
    FindUser("Regio")->postCount++;

Regio - Level 100 bloodelf mage (dps)
    Regi - Level 100 undead deathknight (tank)
    Sylenced - Level 93 orc rogue (dps)
    Baalade - Level 90 bloodelf paladin (healer/tank)

Forum Adept

Nå ja, mht dit navn så ville det nok være en god ide at vi ændrede det. Inden vi gør det, skal jeg lige være helt sikker på, om det bliver Cronis du vil spille som main. Hvis det er tilfældet, så skifter jeg det med det samme
    Det bliver uden tvivl Cronis der bliver min main.

Og det lyder fint Trine og helt iorden du har haft meget at se til, det har vi alle til tider

Og yeps, jeg er med på proceduren for gamle medlemmer - tænkte bare at det er meget lang tid siden og det var et andet spil jeg var medlem af SD i, så det ville nok ikke skade at jeg fik folk til at smide en kommentar på min ansøgning. Men ja, der er andre faktorer der skal undersøges i den sammenhæng, helt sikkert.

Glæder mig til at høre fra jer

Og til i andre, tak for de fine ord, det er en fornøjelse at spille med jer

Forum Warden Dake's Avatar

Så kan du i mellemtiden finde din gamle ansøgning og afskedspost, for den bliver det helt sikkert spurgt efter. Held og lykke med ansøgningen .)
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

Forum Adept

Quote Originally Posted by Dake View Post
    Så kan du i mellemtiden finde din gamle ansøgning og afskedspost, for den bliver det helt sikkert spurgt efter. Held og lykke med ansøgningen .)
    God idé, men desværre ligger min afskeds og ansøgningspost i de gamle WAR forummer, som jeg ikke har adgang til mere. Skal lige få hørt konen om hun kan finde dem.

Quote Originally Posted by Xark View Post
    God idé, men desværre ligger min afskeds og ansøgningspost i de gamle WAR forummer, som jeg ikke har adgang til mere. Skal lige få hørt konen om hun kan finde dem.
    Jeg har dem liggende, så poster dem lige Du kan ikke se dem Kim, da de ligger på det interne.

HER er den første ansøgning.
    Og HER er den AFK post du skrev hvorefter du "forsvandt" fra forum og blev meldt ud af SD.

SD Medlem Forum Disciple Jirin's Avatar

Har nu kørt en sjat heroics med Cronis og der er helt klart grønt lys herfra!
    Spiller:
    Minecraft
    |worten
    WoW - Tarren Mill
    |Jirin, Rouga, Fashionubly
    ESO
    |Jirin, Esuan, Seigan

Hej Kim.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en snak på VT med dig
    Hvornår vil det passe dig, eller skal vi vente til weekenden? Jeg kunne høre igår aftes at du havde travlt :P (På VT bagved Maia).

Hilsen Trine.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Ja der var da vidst et SFK HC run med dig som dig, Det gik smooooooth så hut jeg visker

Forum Adept

Hej Kim.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at få en snak på VT med dig
    Hvornår vil det passe dig, eller skal vi vente til weekenden? Jeg kunne høre igår aftes at du havde travlt :P (På VT bagved Maia).

Hilsen Trine.
    Hehe yeps, havde lige noget arbejde der skulle klares

Ellers er jeg på de fleste aftener, så du siger bare til Vi kommer normalt på mellem 19:30 - 20:00 når ungerne er puttet, så der er jeg klar. Kommer på i aften ihvertfald.

Velkommen tilbage Kim