Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 36

Thread: eu pvp server

Default eu pvp server

Så er pvp beslutningerne ved at gå igang, det er vigtigt at få nogle gode pvp guilds på samme server for ellers kan det gå dø lidt ud.

link
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Forum Learner

Som flere af dem skriver, kan det ende som i US på Achimonde. Det ville være for åndssvagt hvis den ene server blev overcrowded. Så syntes jeg det er en bedre idé at vi spreder os ud over de forskellige servere.
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

du har hvist ikke læst mit reply
    link

Det bliver næppe et stort problem i europa da vi ikke har nær så mange hardcore pvp guilds som de har i usa. Og mange af de de lede guilds skal ikke spille på de engelske servere som f.eks. warlegend der jo er franske. Oven i det kommer alle de europæiske guilds der allerede spiller på de amerikanske servere.

Det er en virkelig dårlig ide at sprede de hardcore guilds udover de forskellige servere, især hvis der kommer ubalance mellem horde og alliance på serverne. Der er ikke noget mere dræbende end når man spiller en faction der ikke møder modstand i pvp.

Og det er en seriøst ubalance hardcore guilds kan skabe, især i starten hvor folk er mere tilbøjelige til at skride til en anden server hvis det går for galt. Vi taler jo om at medlemmer bliver level 60 i løbet af de 2 første uger og så snart de dinger max ryger de i pvp, hvor der absolut intet er at gøre hvis ikke der er nogle hardcore guilds på den modsatte faction.

Guest

Der er flest Horde Hardcore PvP guilds. Det er bland andet også horde der styrer de fleste, for ikke at sige alle beta serverene ind til videre.

Ikke nok med det. Så der kommer flere store horde guilds til release.

Hardcore Alliance guilds er ekstremt i undertal, og de var allerede erklæret "the underdogs" i US beta'en.

Jeg hører også, at der er blevet preordered flere horde pakker end alliance. Så jeg tror at ligemeget hvilken server du vælger, vil der være mindre modstand for horde og til tider intet overhovedet.

I den første US closed beta, var de 2 store hardcore pvp guilds "Nurfed" og "DIE". De kæmpede mod hinanden da DIE var Alliance og Nurfed Horde, men til release er DIE gået horde. Så nu er begge hardcore guilds fra US closed, Horde. Og folk ved det jo godt, hvorfor joine en faction du ved ikke behøver flere?

Jeg tror der er flere alliance folk though, men flere hardcore horde players.

Jeg tror det' fordi at Alliance er en hver newbie's valg. Der er noget over Alliance, man ved hvad man kæmper for ligesom. Man kæmper for det "gode", menneskeheden. Man lever sig mere ind i spillet når man er på Alliance siden, der er ikke ret mange folk der kunne leve sig ind i f.eks en orc, og dit job var at smadre humans, hvilket er din egen race. Du får ligesom en "hæderlig atmosphere" når man kæmper for "the light". Personligt kunne jeg ikke forestille mig selv rende rundt som en tauren, og dræbe humans. Jeg ville ikke kunne leve mig ind i horde's quest's. "Dræb 10 humans i de sydlige barrens", jeg ville tænke "af hvad?" Synes selv det er vigtigt at kunne leve sig ind i sin quest, det gør det en del sjovere. Jeg læser f.eks også altid de breve man skal aflevere. På et tidspunkt fik jeg en 11 siders lang bog med en historie i til en quest. Læste hele lortet. Og seriøst det var fedt da jeg skulle tæske de Undeads, der havde dræbt hans kone og børn (som der stod i historien) følte jeg ligesom at jeg gjorde noget godt, og det føltes fedt at nakke dem. Når man læser alle breve og bøger man får, så kommer man ligesom ind i hvad der i det hele tager sker rundt omrking dig. Stormwind Tropperne var blevet trukket ud af Westfall, Redridge og Duskwood, men man vidste ikke hvorfor, endnu. For satan jeg kunne blive ved 8)

Desuden var Alliance også "the underdogs" på server 6. Det kunne man fandme godt mærke.

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Demetric
    Man lever sig mere ind i spillet når man er på Alliance siden, der er ikke ret mange folk der kunne leve sig ind i f.eks en orc, og dit job var at smadre humans, hvilket er din egen race. Du får ligesom en "hæderlig atmosphere" når man kæmper for "the light". Personligt kunne jeg ikke forestille mig selv rende rundt som en tauren, og dræbe humans. Jeg ville ikke kunne leve mig ind i horde's quest's. "Dræb 10 humans i de sydlige barrens", jeg ville tænke "af hvad?" Synes selv det er vigtigt at kunne leve sig ind i sin quest, det gør det en del sjovere. Jeg læser f.eks også altid de breve man skal aflevere. På et tidspunkt fik jeg en 11 siders lang bog med en historie i til en quest. Læste hele lortet. Og seriøst det var fedt da jeg skulle tæske de Undeads, der havde dræbt hans kone og børn (som der stod i historien) følte jeg ligesom at jeg gjorde noget godt, og det føltes fedt at nakke dem. Når man læser alle breve og bøger man får, så kommer man ligesom ind i hvad der i det hele tager sker rundt omrking dig. Stormwind Tropperne var blevet trukket ud af Westfall, Redridge og Duskwood, men man vidste ikke hvorfor, endnu. For satan jeg kunne blive ved 8)
    Som taget ud af min mund! Well put! :Thumpsup:

Forum Trainee

Desuden var Alliance også "the underdogs" på server 6. Det kunne man fandme godt mærke.
    Har du noget dokumentation for det? ellers synes jeg det er en meget underlig påstand..
    Den sidste dag i US open brugte jeg på lige at prøve de forskellige races og classes.. Generelt var der langt flere på Alliances startområder. Det mest ekstreme var forskellen på taurens og humans. Jeg var den absolut eneste tauren i deres startområder, hvor jeg som human skulle kæmpe med en masse andre om de mobs der spawnede.
    Jeg følte ikke, at vi som Horde var overdogs, men jeg har ingen beviser for det. Synes bestemt, at du mangler lidt dokumentation for det du siger. -Om ikke andet så for min skyld :wink: ... Jeg vil sgu gerne se det selv, hvis vi var så owerpowered som mange herinde taler om. Jeg har faktisk snakket med flere der siger, at forholdet var 70% Alliance og 30% Horde (kun et rygte, nada dokumentation).

Jodle
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Jeg tror ikke horde er i specielt overtal rent antals mæssigt, men det betyder heller ikke så meget når de bedste guilds spiller horde. Jeg skal ikke kunne sige om horde er i flertal i closed beta men vi i horde har haft magten i pvp siden det første warlegend raid.

Når vi ruller sidder der 1-2 namecallers og råber targets mens der sidder 1-2 gutter og bestemmer hvordan vores raid gruppe skal bevæge os og om den skal blive samlet på teamspeak. Forestil dig det imod en gruppe hvor alle bestemmer hvad de vil. De er samtidig nød til at skrive når de skal heales eller hvis de bliver væk fra deres gruppe. Der er selvfølgelig altid nogen der prøver at lede i en random raid gruppe men det virker næsten aldrig til stor frustration for dem der rent faktisk gerne ville have noget ud af det.

Nu må vi jo se hvor slemt det bliver i europa, vi ved af gode grunde ikke ret meget om europas hardcore guilds udover nogle enkelte franske og tyske som ikke skal spille engelsk.

Jeg er helt enig i at alliance tiltrækkker mange carebears fordi det er et meget hyggeligt land Det er sådan set også ok for de er somregel lidt ældre, end de spillere der sidder på horde og råber OMG 3V1L L33T I ARE!!!!!111 ONE OPNE i caps leet sprog og gerne engrish dagen lang.

Forum Adept

Synes nu ikke det er CS sproget der irritere, det irriterende er hvis man siger noget forkert også går en tredje helt amok på en.

Eller bare generelt når de har noget at brokke sig over så foregår det der hvor aller flest kan høre dem; general chat
    "It wasn't broken, so it needed fixing" - SOE filosofi.
    --
    Dies - SWG - RIP.
    Newt - WoW - 60 Shaman
    Spirite - WoW - 10 Mage
    Opportunity - WoW - 6 priest

Guest

Quote Originally Posted by Jodle

Generelt var der langt flere på Alliances startområder.
    Jodle
    Det var også det jeg sagde :P

Der er flere alliance folk, men de fleste er non hardcore players. og den med 70% Alliance 30% horde er lidt noget pis at fyre af hehe, no offence. :-D

Måske 60% - 40%

Bland andet derfor jeg vil være alliance... Det er federe at være "underdogs".

Quote Originally Posted by anduz
    Jeg tror ikke horde er i specielt overtal rent antals mæssigt, men det betyder heller ikke så meget når de bedste guilds spiller horde.
    Hmmmm uenig, hvis du går for at være hardcore pvp'er, hvor fedt er det så at rende rundt noob bashe? Det er der jo ingen udfordring i...

Det er jo sådan set også hele pointen bag at af aftale en server hvor vi kan få ordentlig modstand.

Men den modstand er stadig svær at finde, du skriver jo selv at de fleste joiner Horde...

Forum Trainee

Quote Originally Posted by wh00
    Jeg tror ikke horde er i specielt overtal rent antals mæssigt, men det betyder heller ikke så meget når de bedste guilds spiller horde.
    Hmmmm uenig, hvis du går for at være hardcore pvp'er, hvor fedt er det så at rende rundt noob bashe? Det er der jo ingen udfordring i...
    Jeg tror altså slet ikke, at det blir så slemt som I tror og forudsiger. Men det får vi jo at se, om det gør.
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

Forum Learner

Jeg kan ikke læse thread'en inde på wow-europe.com så hvis i gider må i meget gerne lige give et kort resumé af hvad thread'en handler om... Tak

-Peace :twisted:
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Quote Originally Posted by wh00
    Men den modstand er stadig svær at finde, du skriver jo selv at de fleste joiner Horde...
    Jeg mener også vi burde spille alliance, men det blev afgjort i et poll og horde vandt og så må man jo bare forholde sig til tingene som de er.

Guest

Jeg mener også vi burde spille alliance, men det blev afgjort i et poll og horde vandt og så må man jo bare forholde sig til tingene som de er.
    Fordi folk ikke ved hvad det indebærer at spille horde.

En masse n00b bashing. I SWG rendte man jo bare rundt og rundt for at finde nogle man kunne dræbe, her kan du jo dræbe alle i contested area's. Og måske vil det enda føre til dishonour i blizzards honour system, når det kommer.

Når man tænker over det, er det også nemmere at blive "kendt" på Alliance siden. Fordi der vil jo allerede være 5 andre Hardcore PvP guilds på horde, hvor der er mennesker uden job som lever på bistand (whatever). Og så når ens eget guild kommer hvor folk har et liv, er du bare en af de små guilds i forhold til de andre. På Alliance kan du nemt stige i "graderne" da der ikke er mange, eller hvis der overhovedet er nogle hardcore guilds. Har selv læst på forummet siden den første beta startede, og der refererede folk også til at der var flere alliance folk, men horde styrerede med hardcore players. Og jeg tror enda at der lige er blevet opretet en tråd på US boardsne om at horde styrer igen.

*prøver lige at finde det*

Så vidt jeg husker er Sturmgrenadier også horde... Alle de kæmpe PvP guilds man hører om er horde. Det tror jeg ikke folk umiddelbart tænker over, og så vælger de også horde... For hver dag der går med at læse diverse forums, bliver jeg mere og mere overbevidst om at hvis jeg vælger horde, så kommer jeg hurtigt til at kede mig.

Far-star serveren i SWG.
    Imperials styrede, vi havde op til 4 forskellige kæmpe hardcore pvp guilds, og rebels havde INGEN. Din template var færdig og vise versa men, du kunne ikke bruge den. Tror jeg har brugt flere timer på at stå i AH og vente på rebels. Vi rejste hele galaxen rundt tit for bare at finde den mindste smule pvp. Og så endelig når du hørte at "xxx" var under angreb af rebels, så nåede du ikke engang at tage shuttlen før angrebet var smadret fuldstænding, af en af de andre PvP guilds på serveren.

Det skal bare ikke ske for mig i igen, det kan jeg godt forsikre folk om.

Så sandt, så sandt...

En masse n00b bashing. I SWG rendte man jo bare rundt og rundt for at finde nogle man kunne dræbe, her kan du jo dræbe alle i contested area's. Og måske vil det enda føre til dishonour i blizzards honour system, når det kommer.

Når man tænker over det, er det også nemmere at blive "kendt" på Alliance siden. Fordi der vil jo allerede være 5 andre Hardcore PvP guilds på horde, På Alliance kan du nemt stige i "graderne" da der ikke er mange, eller hvis der overhovedet er nogle hardcore guilds. Har selv læst på forummet siden den første beta startede, og der refererede folk også til at der var flere alliance folk, men horde styrerede med hardcore players. Og jeg tror enda at der lige er blevet opretet en tråd på US boardsne om at horde styrer igen.

*prøver lige at finde det*

Så vidt jeg husker er Sturmgrenadier også horde... Alle de kæmpe PvP guilds man hører om er horde. Det tror jeg ikke folk umiddelbart tænker over, og så vælger de også horde... For hver dag der går med at læse diverse forums, bliver jeg mere og mere overbevidst om at hvis jeg vælger horde, så kommer jeg hurtigt til at kede mig.

Far-star serveren i SWG.
    Imperials styrede, vi havde op til 4 forskellige kæmpe hardcore pvp guilds, og rebels havde INGEN. Din template var færdig og vise versa men, du kunne ikke bruge den. Tror jeg har brugt flere timer på at stå i AH og vente på rebels. Vi rejste hele galaxen rundt tit for bare at finde den mindste smule pvp. Og så endelig når du hørte at "xxx" var under angreb af rebels, så nåede du ikke engang at tage shuttlen før angrebet var smadret fuldstænding, af en af de andre PvP guilds på serveren.

Det er præcis det jeg er bange for at der kommer til at ske!

Der er mennesker uden job som lever på bistand (whatever). Og så når ens eget guild kommer hvor folk har et liv, er du bare en af de små guilds i forhold til de andre.
    Uha Uha, den her kan jeg ikke li'! For det første, hvem siger at det er noget negativt at være på bistand? For det andet, så sig ikke at de ikke har et liv. Det er jo ikke sikkert at det hele er selvforskyldt!

Guest

Hmm jaa jeg vil nok sige at det med at det horde er overdogs lige som i SWG hvor imps var overdogs.Det virker ikke som det samme i WoW syndes det virker som om der er lige mange af beggedel i WoW.Det skal lige siges det er mit synspunkt ikke noget jeg har læst :roll:

Guest

Det jeg mener med at når folk er på bistand eller andet, er at de har utrolig meget tid til spillet. Den sætning med intet liv og bistand, skulle ikke være sat sammen i en. Selvom man ikke er på bistand, kan man stadig ikke have noget liv jo. Det var også mere ment til andre lande, hvor de ikke har det overhovedet.

Undskyld hvis at det kom til at fremgå som noget negativt :wink:

Guest

http://en.wow-europe.com/thread.aspx...8&p=1#post1008

Her var den dokumentation jeg ledte efter 8)

Med andre ord.

Hvis man vælger horde skal man nok vende sig til at gå og bashe NPC'er, fordi Alliance folk kan godt være ret så svære at finde.

Det jeg mener med at når folk er på bistand eller andet, er at de har utrolig meget tid til spillet. Den sætning med intet liv og bistand, skulle ikke være sat sammen i en. Selvom man ikke er på bistand, kan man stadig ikke have noget liv jo. Det var også mere ment til andre lande, hvor de ikke har det overhovedet.

Undskyld hvis at det kom til at fremgå som noget negativt :wink:
    Alt forladt! Undskylder også over min muggenhed!
    Jeg er selv nyuddannet og kan ikke finde arbejde, (medmindre der er i Netto, Føtex eller Bilka.. og hvem gider det!!??) og det er ret så frustrerende..

Forum Trainee

Det ved alle godt efter de sidste mange "propaganda-agtige" tråde du har lavet :wink: . Men tror nu ikke, at dine posts kommer til at påvirke nogens faction-beslutning efter som næsten alle har stemt, og Horde stadig fører med 5.
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

Guest

Quote Originally Posted by Jodle

Det ved alle godt efter de sidste mange "propaganda-agtige" tråde du har lavet :wink: . Men tror nu ikke, at dine posts kommer til at påvirke nogens faction-beslutning efter som næsten alle har stemt, og Horde stadig fører med 5.
    Propaganda vil jeg ikke kalde det. Jeg fremviser bare mit Objective syn, af de forskellige factions. Jeg har intet specielt "had" eller noget til horde, synes bare det er umoralsk at vælge "overdogs". De fleste folk ved jo ikke at de ER overdogs, derfor fremviser jeg det bare, så folk kan få en forståelse. :-D

Kun 5? jamen så skal der kun 6 personer til at det bliver Alliance... Jeg er 1, så 5 mere ville være dejligt :wink:

Guest

Det i siger er, at der kommer en masse alliance, men at horde vil have de stærkeste. Men hvor fedt er det at skulle campe mops i samtlige quest på alliance siden, fordi der er så mange alliance?