Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 36 of 36

Thread: eu pvp server

Forum Trainee

sådan ser jeg os lidt på det (altså det som SkumB skriver). Og jeg er overbevist om, at der os nok skal komme gode gamers til alli. Det er lidt naivt at tro andet. Kan simpelthen ikke se hvorfor der ikke skulle! Men vi får se..

Vil du (demetric) ikke godt snart komme med den dokumentation om, at Horde ER overdogs. Jeg er ikke overbevist yet..
    :wink:
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Forum Learner

Quote Originally Posted by Demetric
    Quote Originally Posted by Jodle

Det ved alle godt efter de sidste mange "propaganda-agtige" tråde du har lavet :wink: . Men tror nu ikke, at dine posts kommer til at påvirke nogens faction-beslutning efter som næsten alle har stemt, og Horde stadig fører med 5.
    Propaganda vil jeg ikke kalde det. Jeg fremviser bare mit Objective syn, af de forskellige factions. Jeg har intet specielt "had" eller noget til horde, synes bare det er umoralsk at vælge "overdogs". De fleste folk ved jo ikke at de ER overdogs, derfor fremviser jeg det bare, så folk kan få en forståelse. :-D

Kun 5? jamen så skal der kun 6 personer til at det bliver Alliance... Jeg er 1, så 5 mere ville være dejligt :wink:
    Så vidt jeg kan se er du ikke member i SD, så din stemme tæller vidst ikke lige :twisted:
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Guest

Vil du (demetric) ikke godt snart komme med den dokumentation om, at Horde ER overdogs. Jeg er ikke overbevist yet..
    Kom da lige med et link jeg fandt på 5 minuter, hvor folk er enige hvem der er overdogs :-D
    Har beskrevet at alle hardcore guilds er Horde... alle guilds SD kender er stort set horde. Sun, holger danske, kun for at nævne 2 hurtige.

JMP: det kan man vel bli' 8)

Ville bare ikke søge ind og så blive optaget, for så at smutte igen hvis SD vælger horde. Så måske skulle min stemme alligevel gælde ? Det er jo som sagt kun for at lave et mindre arbejde ud af det 8)

Finder man ud af senere

Forum Disciple wh00's Avatar

sådan ser jeg os lidt på det (altså det som SkumB skriver). Og jeg er overbevist om, at der os nok skal komme gode gamers til alli. Det er lidt naivt at tro andet. Kan simpelthen ikke se hvorfor der ikke skulle! Men vi får se..

Well hvis du kigger på de forskellige fora på; http://en.wow-europe.com/forums/, så vil du ser at de få guilds som primært fokuserer på PvP, nævner at de er Horde! Og i en enkelt tråd er der en der søger efter en Alliance PvP guild og der er ikke ÉN der har svaret i den tråd... Då det taler vidst for sig selv..

Forum Learner

Quote Originally Posted by Demetric
    JMP: det kan man vel bli' Cool

Ville bare ikke søge ind og så blive optaget, for så at smutte igen hvis SD vælger horde. Så måske skulle min stemme alligevel gælde ? Det er jo som sagt kun for at lave et mindre arbejde ud af det Cool

Finder man ud af senere
    Det kan man jo sige. Det er kun godt for mig at din ikke tæller med :P
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Forum Trainee

Der er 6 alliance gamers der har skrevet i den. Og den har været der i hmmm.. 17 dage :-D . Jeg har da også oplevet angreb på startområderne i Durotar, hvor jeg var den absolut eneste Horde der var til stede. Som lvl 9 kæmpede jeg bravt sammen med nogle guards mod en del chars, hvor jeg ikke kunne se deres lvl..

Det jeg vil frem til er, at jeg ikke synes den tråd er specielt overbevisende..
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Fordi folk ikke ved hvad det indebærer at spille horde.
    Nu skal jeg selvfølgelig kun kunne svare for SUN. Vi har en 40 stykker der er aktive på eu pvp som horde så de ved skam godt hvad det indebærer. Vi stemte om det og horde vandt desværre med 1 stemme, mange var b.la. bange for vi ikke ville have healere nok i alliance og så har vi 7 der sidder ret fast på shaman i retail. Jeg tror personligt alliance ville vinde hvis vi også havde prøvet den faction til level 40+ inden retail, men jeg vil ærligtalt hellere vide med sikkerhed vi skal spille horde nu end side og koge over hvad der sker om en månede

Det i siger er, at der kommer en masse alliance, men at horde vil have de stærkeste. Men hvor fedt er det at skulle campe mops i samtlige quest på alliance siden, fordi der er så mange alliance?Det i siger er, at der kommer en masse alliance, men at horde vil have de stærkeste. Men hvor fedt er det at skulle campe mops i samtlige quest på alliance siden, fordi der er så mange alliance?
    Det er ikke et problem når du bliver level 60 forholdsvist hurtigt, omkring level 20-30+ begynder det at gå langsomt for casual spillere og mange af dem vil også rerolle her

Horde er såmen ikke overdogs, eftersom de ikke har flest spillere. Problemet er bare at en casual spiller ikke bliver level 60 før engang til sommer, samtidig med de måske aldrig kommer til at mestre deres char/template i pvp. Du siger selv du har set langt flere spillere i newbie områderne på alliance end på horde og det er jo ikke nødvendigvis fordi der er en stor forskel på antallet af spillere på de to factions. Det kan sagtens være fordi horde spillerne er højere level og derfor befinder sig i andre områder. Det er ikke alle spillere der bliver level 60, men hvis de laver characters på alliance realmet så tæller de jo stadig som en spiller i optællingen.
    It's a small world, but I wouldn't want to paint it.

Guest

Jeg har da også oplevet angreb på startområderne i Durotar, hvor jeg var den absolut eneste Horde der var til stede.
    Se sådan noget vil jeg ikke engang skrive, da der var multiple angreb om dagen på alle start områder (Westfall, Redridge, Duskwood) Der var konstant horde spillere i duskwood. I westfall og redridge var det "kun" en 7 gange om dagen, man hørte om horde spillere der angreb. Det fedeste er så at når man finder dem, står der bare ?? ved deres lvl og dvs. 15+ levels højere end dig, og jeg var lvl 25 på det tidspunkt. De så dog ud til at have det meget skægt, med at rende rundt og smadre n00b's. Men hvor lang tid holder det? og hvad så når honour systemet kommer?

Kender du nogle guilds som er alliance? og ikke bare alm. guilds, det skal være nogle man har hørt om, på boardet her eller ander steder. Jeg kender personligt INGEN, alliance guild som der er "kendt". Derimod massere af Horde guilds. (og nu er det ikke meningen, at du skal begynde at søge på google eller noget efter alliance guilds, nævn dem du kender :P )

Som jeg ser det, er der ikke en gang, blevet omtalt nogle special alliance guild på SD boardet.

Nu må du efterhånden have beviser nok 8)

Det er jo umuligt, at finde direkte fakta om at horde er the overdogs. Men det er dog muligt at læse, og se rundt omkring for folks meninger :-D

Har selv gjordt det lige siden Januar. Faction var noget jeg allerede ville undersøge den gang, og kun her for et par måneder siden har jeg bestemt alliance, af visse grunde 8)

Så er der et par guilds der har givet sig til kende og listen over pvp guilds der er enige om en EU uk/pk server er nu:
    - SUN: Horde www.guildofsun.com
    - Khadgars Rage: undecided
    - Hrafnin Flygur: undecided http://forum.hrafnin.chagor.com
    - Nolby Pride: Horde www.nolbypride.se

Forhåbentligt er der flere guilds der vælger at svare Hvis i mener SD hører til på den liste skal i jo smide noget info efter os, jeg ville ikke udlukke det eftersom SD også har en række hardcore gamere.

Guest

Hvad gør i hvis alle 4 guilds vælger horde?

Jeg er ikke så nervøs på området som jeg har været efter jeg har kigget lidt på server stats fra us retail.
    http://www.maxmeout.com/index.php%3Fserver=0.html

Det ser udemærket ud, og så tror jeg iøvrigt ikke at 60 spillere der godt nok har et guild navn der er kendt i pvp comunitiet kommer til at dikterer serverne. Det vigtigste er at vi får samlet mange på en af serverne så det ikke dør ud om et halv år når mange har valgt at forlade WOW.