Results 1 to 22 of 22

Thread: Hvilken side vælger Semper Danica

Guest

Default Hvilken side vælger Semper Danica

Hej

Jeg skal spille WoW, det er 100%. Men jeg leder efter en ny guild og denne gang skal det være en dansk.

Men skal I spille horde eller alliance? Det ville jo være meget dumt at joine en guild og man så lige pludselig finder ud af at guilden har valgt den modsatte side af hvad man godt kunne tænke sig af spille :P

Håber på en afgørelse fra SD!

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Vi køre for øjeblikket en afstemning om hvilken faction vi skal spille. Den er uhyggelig lige. Jeg vil ikke nu sige hvilken side der fører. I stedet vil jeg stille et lille spørgsmål.

Er den faction du skal spille vigtigere end den guild du er/bliver medlem af ?
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Guest

Quote Originally Posted by Kirneh
    Lidt, men er ikke afgørende! Mine kriterier er: dansk, størrelse, aktivitet og faction.

Det største kriterie er nok at man falder godt til i guilden og kommer til at være en del af fælleskabet, men det er jo desværre svært at vide på forhånd, ellers ville det være være let nok :-)

Quote Originally Posted by xcanner
    Lidt, men er ikke afgørende! Mine kriterier er: dansk, størrelse, aktivitet og faction.

Det største kriterie er nok at man falder godt til i guilden og kommer til at være en del af fælleskabet, men det er jo desværre svært at vide på forhånd, ellers ville det være være let nok :-)
    For de fleste af os (læs næsten alle) er det guilden der er vigtig, og ikke hvilken faction der skal spilles. Lyder som om du egentlig også er enig i det.
    Uden at sige for meget kan jeg godt afsløre at Horde føre med 4 stemmer ud af 116.

Guest

Uden at sige for meget kan jeg godt afsløre at Horde føre med 4 stemmer ud af 116.
    Ja så er det godt nok tæt!

Guest

Quote Originally Posted by xcanner
    Ja så er det godt nok tæt!
    Det må man sige ja til :-D

Guest

For SD Regulars er det jo klart at Guilden er mere værd end Faction. Men "newcomers" like me og andre, har nok andre ting prioriteret højere 8)

Jeg ved at det vil være en total "fejl", for mig at blive horde. Jeg håber seriøst at SD går Alliance, da SD er den fedeste danske guild jeg har fundet indtil nu :Thumpsup:

Og har ledt lige siden starten af sommerferien.

Guest

Er det til det til retail eller EU beta?

Guest

Tror at det til EU Final, bliver gældende for Retail også.

Guest

Quote Originally Posted by |BlackBlade|
    Det er begge dele

Guest

Siden det er så tæt skulle man måske søge ind i SD, hvis man så blev optaget kunne man stemme Alliance. :-D

Guest

Quote Originally Posted by FixX
    Det er begge dele
    Nå, jeg troede at det var bestemt at i skulle spille horde.

//Boom!

Forum Learner

Hvis i ikke bliver horde er jeg bange for at jeg er nød til at give jer en ordentlig gang røvfuld :P Men jeg troede også der var en klar stemning forr horde, men en beta kan vel ændre meget...?

-Peace
    Level 85 Priest
    Level 85 Mage

Forum Trainee

Quote Originally Posted by Zat00
    Hvis i ikke bliver horde er jeg bange for at jeg er nød til at give jer en ordentlig gang røvfuld :P Men jeg troede også der var en klar stemning forr horde, men en beta kan vel ændre meget...?

-Peace
    Jeps betaer ændrer meget.. Inden US beta var jeg stort set lige glad. Nu skal det sgu bare blive Horde :P . Ok, selvfølgelig blir' jeg i SD, hvis det bliver Alliance, jeg vil bare ikke være med til at nakke nogen trolls i PvP :wink: .
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Forum Learner

Quote Originally Posted by Zat00

-Peace
    Hvis det du siger er, at vi skal have en afstemning mere efter Final Stress Test, går jeg bananas Det har været svært nok at holde spændingen ud til denne afstemning, og jeg har ikke lyst til det en gang mere. Hvis det bliver Horde denne gang, ligesom sidste gang, så spiller vi altså Horde!
    Main: JMP - Level 60 Undead Priest - 32/19 shadow/disc - No trade.

Quote Originally Posted by Demetric
    For SD Regulars er det jo klart at Guilden er mere værd end Faction. Men "newcomers" like me og andre, har nok andre ting prioriteret højere 8)

Jeg ved at det vil være en total "fejl", for mig at blive horde. Jeg håber seriøst at SD går Alliance, da SD er den fedeste danske guild jeg har fundet indtil nu :Thumpsup:

Og har ledt lige siden starten af sommerferien.
    Det kan man jo have som newcomer. Man kan også se det som at man søger efter Danmarks fedeste guild, og så er glad blot man har joinet den ik :-)
    Horde eller Alliance. Dybest set kommer det jo an på hvilke farver spilet er i. Man kan jo blot stille lidt på sin monitor hvis man ikke er tilfreds 8)

Guest

http://forum.semperdanica.dk/viewtop...=5679&start=15

Læs det og forstå, at det ikke kun er hvilken farve spillet er i :P

Det jeg prøver at siger er at, selvom du spiller i danmarks fedeste guild. Så kan det godt blive utroligt trætende, når der er intet at lave. Jeg spillede da også i Far-stars fedeste guild, men der var bare intet at lave derfor cancelede jeg min subscription.

FOR THE HORDEEEEEEE
    R E B E L M O N S T E R
    Shaman

F R O S T C H O C K

Guest

Er der noget nyt i pollen eller fører horde stadig?

//Boom!

Forum Disciple wh00's Avatar

Afstemningen er afsluttet og udfaldet blev Horde! :evil:

Forum Trainee

Er der noget nyt i pollen eller fører horde stadig?

//Boom!
    Horde har skam vundet.. :twisted: overbevisende sejr med omkring 6 :wink:

EDIT: delete me. I was to late
    60- shammy ravencrest

60 drood ravencrest

60 warrior Ahn Qiraj http://ctprofiles.net/3465021

Guest

Jubiiii :-D
    Som i nok kan se på min avatar, havde jeg regnet med orc warrior, men i final beta skal jeg spille orc warlock.