Results 1 to 23 of 23

Thread: Ansøgning: Hest

Default Ansøgning: Hest

Hej alle sammen.

Nu har jeg været medlem herinde et stykke tid og vi er jo mange der glæder os til at kommer til at spille SW:TOR. Jeg har fulgt spillet og dets udvikling i flere år og heldigvis er release ved at være tæt på.
    Jeg har også fulgt med på SD et godt stykke tid og har valgt at søge ind fordi det har været hyggeligt at læse med herinde og har fået indtryk af at her er mange flinke personer. Guilden passer mig fint, da den ikke kun er hardcore, men der er plads til lidt af hvert.

Rigtig navn: Henk

Alder:
    33

Sted:
    Bor i Åbenrå i min egen lille lejlighed.

Forhold: 1 stk. kæreste der bor et stykke væk og derfor vil jeg nogle gange være væk et par dage i streg.

MMO erfaring:
    EQ, EQ2, Guild Wars, Darkfall, Star Trek Online, AoC, WoW, SWG, Lotro, EVE Online og sikkert et par andre jeg ikke kan huske. De spil jeg har spillet mest i mit liv, var SWG og WOW, som jeg begge har spillet fra beta/udgivelse og 5-6 år frem.
    PT. spiller jeg kun EVE Online og Lotro indtil SW:ToR udkommer.

Guild erfaring: Jeg har været med til at starte flere guilds i både SWG og WOW og har været class leader et par gange. Har også samlet folk til større PVP angreb.
    Derudover har jeg kun været alm. medlem.

Interesser: Computere, spil, programmering, hjemmesider, modeltog og alt inden for teknologi og videnskab.

Andre online spil: Battlefield 2, Bad Company 2, Splinter Cell Conviction, NFS Shift, GT5.

Spillestil: Jeg elsker MMO spil, hvor man kan udvikle sin char i forskellige retninger og hvor der er mange muligheder. Jeg kan godt li at lave en masse "ekstra" ting i spil og ikke kun løbe rundt for at levele.

Jeg spiller ofte DPS/support classes i spil, men har også spillet en del healer. Kan godt li' at være med til at skaffe ting til guilden jeg er med i og bare være en form for support for medlemmerne. Fx lave specielle items, samle ting der skal bruges af guilden og den slags.

Jeg synes selv jeg er en god teamplayer og jeg tager gerne med ud og hjælper med quests, når jeg ved at jeg har tid til at gennemføre det. Jeg kan derfor også godt sige nej til at hjælpe nogle gange, da jeg ikke vil være den der smutter midt i det hele, med mindre det er klart aftalt inden.

Jeg er ikke nogen "pro" PVP'er, men kan godt li' at spille PVP engang i mellem selom jeg ofte ender med at få hug.

Endgame: I endgame plejer jeg at spille videre med min char og være med til alt det guilden laver. Hjælpe folk med at levle, lave quest, tage på raid, lave pvp og hjælpe med at udvide guilden.
    I SWToR regner jeg også med at tage med på raids. Jeg ved ikke hvor ofte der planlægges raids, men jeg ved med sikkerhed jeg ikke kan hver aften. Jeg håber også der kommer nogle PVP dage hvor man bare tager ud sammen for at have det sjovt, uanset om man så selv dør mange gange eller ej.
    I endgame plejer jeg også at få mine forskellige crafting skills i top, så man kan begynde at hjælpe med bedre ting. Bruger stort set de fleste muligheder der er ved endgame.

End credit (næsten): Jeg ser meget frem til SW:TOR og tror det bliver et spil der vil holde rigtig lang tid. PT. vil min main char være Trooper. Der er også mange andre spændende classes og jeg regner med at skulle prøve stort set alle classes med tiden.
    Min plan er at gå DPS vejen her i starten og jeg regner med at mine crew skills skal være Armstech, Scavenging og Treasure Hunter, men det er selvfølgelig ting der kan ændre sig når først jeg er ingame.

Guild, ledelse og værdier: Respekt, ærlighed, loyalitet, vilje og engagement er alt sammen noget jeg selv går ind for og kan acceptere og forventer at få det samme tilbage.
    Selvom der er en ledelse i enhver guild, håber jeg vi også har lov til at komme med vores meninger, så vi kan få alle ideer frem og få det til at køre bedst muligt i guilden.
    Last edited by Hest; 19-01-2011 at 11:56.

Forum Senior Executie's Avatar

Kan godt lide din ansøgning, og du har jo været rar til at poste SWTOR updates til os et stykke tid nu

Husk at tage et kig på det 5 værdier SD har http://www.semperdanica.dk/forumdisp...g-skal-l%E6ses du har nok overset wOOOOt post om det.

Held og lykke med ansøgningen.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Hest

Rigtig god ansøgning. Det er jo en erfaren herre vi har fat i her Du er jo allerede et kendt ansigt på forum, og det er jo kun et plus. Så vær med på forum, deltag i diskutionerne og tank en god potion tolmodighed op. Vi inviterer dig til at lille VT møde på et senere tidspunkt, hvor vi lige kan tage en lille snak.

Som Executie siger, skal du læse de 5 værdier, og skrive i din post at du accepterer disse. Og så kunne jeg godt tænke mig lige at vide, hvordan du ser dig selv i endgame(Ved godt det måske kan være lidt svært at svare på med mængden af informationer på nuværende tidspunkt). Er du PVP-mand, hardcore raider, casual eller bare lidt af det hele
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Som Executie siger, skal du læse de 5 værdier, og skrive i din post at du accepterer disse
    OM du accepterer dem Du skal ikke skrive det hvis du ikke gør.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Hest

Tak for din ansøgning.

De andre har fået skrevet det formelle, så jeg kan jo kun sige, at du næsten allerede føles som et medlem, da
    du jo har bidraget med så meget til vores SWTOR debat, og derved allerede er en forum profil som vi kender og
    respekterer.

Go ansøgning, og flink fætter - det kan ikke gå helt galt =)

Vi snakkes ved på vt på et senere tidspunkt.

mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Quote Originally Posted by Executie View Post
    Kan godt lide din ansøgning, og du har jo været rar til at poste SWTOR updates til os et stykke tid nu

Husk at tage et kig på det 5 værdier SD har http://www.semperdanica.dk/forumdisp...g-skal-l%E6ses du har nok overset wOOOOt post om det.

Held og lykke med ansøgningen.
    Har godt læst dem, men fik ikke lige med at jeg skal acceptere dem på den måde det blev kun gjort internt i mit hoved. Laver lige en lille update med det og hvad jeg normalt laver som endgame.

Så er der opdateret lidt i min post

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Hej Hest (eller hest?) og velkommen til.

Du er jo som sagt et velkendt ansigt på forum allerede, bare det at 64 af dine pt 332 posts er nogle tråde som du har startet op viser dit engagement, dejligt at se en ansøgning fra dig

Btw, super arbejde med alle de maps du lavede
    "Med tid kommer rod"

SD Medlem Forum Recruit

Hej Hest,

Det har altid været en fornøjelse at læse dine posts - samt dine mange opdateringer specielt til SW:TOR..
    Ser frem til at du joiner os. (for real)

SD Medlem Forum Knight Romulus's Avatar

Du er som andre også kommet ind på kommet godt igang ved at være så aktiv på vores forum som du har været, det kan jeg som forumnørd godt lide.

Spiller du Eve (mente at du postede noget i en Eve tråd for lidt tid siden), hvis du gør er du velkommen til at svinge forbi vores åbne kanal SD_corp.

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Quote Originally Posted by Noutron View Post
    Hej Hest,

Det har altid været en fornøjelse at læse dine posts - samt dine mange opdateringer specielt til SW:TOR..
    Ser frem til at du joiner os. (for real)
    Noutron siger det rigtig godt

Med dit engagement i SWTOR og SD er du nærmest i en klasse for dig selv som ansøger
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Det går jo fremragende med din ansøgning. Imo mangler vi kun lige en VT snak.

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Tak for VT snakken.

Jeg er stadig ikke i tvivl om at du helt sikkert skal være med i SD fra release.
    Du skal virkelig træde voldsomt i spinaten hvis der skal gå noget galt hehe.

w

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hej Hest,
    TOR ledelsen har lige haft midtvejs status møde om din ansøgning.
    Der var kun positive ting at bemærke keep up the good work.

afvist som civil

Træk i Kampuniformen..

Godkendt til trial.

w

Kære Hest

Du er en af dem vi er glade for at kunne byde velkommen til next step,
    som er SWTOR TRIAL i SD.

Du kommer ind som SD Medlem nu, med fuld adgang til SD's interne medlems forum.
    Du er på trial frem til SWTOR release + 1-2 måneder ingame.
    I ingame perioden (og også inden) der er bonus point hvis du kan skaffe dig nogle anbefalinger
    fra eksisterende SD medlemmer.
    Sørg for atlæse velkomstposten her:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...137#post492137

Din ansøgnings post her forbliver åben og her i forummet, og lukker først når du enten mister din trial, eller
    bliver godkendt som fuldt SD Medlem.

Velkommen til!!
    Mvh
    SWTOR Ledelsen

SD Medlem Forum Elder JesperM's Avatar

Stort Gz med Trial Hest.
    SWTOR.COM NICK: JesperM
    Ingame navn (Republic) Alias, Aliaskuku, Blalock, Devasha, Joless, Tungston.
    (Empire) Darkalias, Dark-alias, Goijra, Tungstan, Wilrosty.

Mange tak for tilliden Skal nok stå klar i kampuniform og kæmpe for SD med alt fra lyssværd til store kanoner.

Forum Senior Executie's Avatar

GZ med trial

Forum Learner Yeshan's Avatar

Tillykke med trial og forfremmelsen
    Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side kid.

Trial member i SD SWTOR
    jayteepee på swtor.com

Forum Nestling

STORT tillykke med trial

Forum Trainee

Tillykke med godkendelsen Hest
    Last edited by KingPinDK; 22-08-2011 at 15:55.

Hests Trial var meget kort. Han er nu full member, og officer med det formål
    at være med til at repræsentere de nye i SD SWTOR, og få SD godt fra start.

w