Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47

Thread: Picasso søger ind til SD Rift(flyttet fra SWTOR)

Default Picasso søger ind til SD Rift(flyttet fra SWTOR)

Hej alle i SD

Så kom tiden endelig til at lave en ansøgning til SD, noget som jeg har set meget frem til.

Info om mig:

Mit navn er Daniel og jeg er 25 år gammel, til daglig er jeg igang med at tage en uddannelse som IT-supporter, og er håndbold træner for et U14 Drenge hold.
    Jeg bor med min forlovede i en lejlighed i Horsens sammen med vores lille søn på 3 måneder, så der er jo nok at se til.

Tidligere MMO spil:

Jeg har en spillet mange forskellige MMOs i min tid, bl.a Anarcy Online, GuildWars, Linage II, LOTR online, Age of Conan, Warhammer online, og jeg kommer jo nok ikke udenom WoW.

WoW er nok det spil jeg har spillet mest, jeg har været med siden US beta, med lidt off perioder imellem, men er altid vendt tilbage.

Min Guild erfaring i WoW:

Jeg har igennem min wow tid været i mange forskellige guilds, lige fra Hardcore til Casual guilds, og har også været GM for et par guilds, hvor jeg bl.a kender et af jeres members fra "Tiny".

Hvad forventer jeg af SD:

Jeg forventer et guild hvor jeg kan få en masse sjove timer med folk som elsker MMOs ligeså meget som jeg selv gør, og jeg forventer også en guild hvor det sociale er i top, så man aldrig kommer til at kede sig.

Hvad kan SD forvente sig af mig:

I kan forvente en person som altid har godt humør og elsker at lave sjov, men samtidig når det skal være seriøst tager et MMO alvorligt for at gennemføre det vi er igang med.

Teknisk info:

Jeg har selvfølelig en computer der kan trække spillet, og VT er installeret, så jeg er klar til at snakke med jer.

SD´s 5 værdier:

- Respekt for andre
    - Ærlighed
    - Loyalitet
    - Viljen til sejr
    - Engagement i SD

Jeg er enig i jeres værdier og vil selvfølelig leve op til dem.

Til Slut:

Jeg glæder mig til at høre fra jer alle og jeg vil fortsat være meget aktiv på forumet og følge med i alt det der sker herinde. med hensyn til char i Swtor, kommer jeg jo nok ikke udenom at jeg skal spille Jedi knight, Lyssværd er et MUST!

Med Venlig Hilsen
    Daniel
    Picasso

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Daniel

Tak for din ansøgning.
    Håber du har læst info posterne, og er med på at der ikke sker så meget før vi kommer tættere på releasen.

Jeg synes det ser positivt ud indtil videre. Du virker som en fornuftig person, og du har skrevet en simpel men god ansøgning,
    og du lyder til at passe SD profilen meget godt. Vi har mange der som dig har kæreste/kone, en lille ny gamer, og en uddannelse eller job.
    SD er for folk der prioriterer irl højest, og så er gaming og SD en hobby ved siden af.

Hvordan fandt du SD, og hvorfor SD fremfor måske en international guild?
    Og spiller du stadig WOW, eller vender du måske tilbage? Såfremt det sker, hvilken server, og er der chance for du så også joiner SD der?

VT snak haster ikke, jeg tager nok fat på det i feb-marts..

mvh
    w
    Last edited by wOOOOt; 19-01-2011 at 10:02.
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Hej Wooot

Jeg fandt SD da jeg sad og ledte efter en dansk guild til SWTOR, og efter at ha læst lidt herinde og læst om SD valgte jeg at jeg ville forblive herinde og se nærmere på det.

grunden til at jeg har valgt at det skulle være SD fremfor en International guild er at jeg i Vanilla wow havde et dansk guild som nok har været det sjoveste jeg har været i, sammenholdet var helt anderledes end i
    en international guild, og det kunne jeg godt tænke mig igen.
    jeg spiller lidt wow en gang imellem, på Hellfire sammen med nogle irl venner, og kunne da godt tænkes at jeg kunne finde på at kommer over til jer og hygge lidt med jer.
    SD Member SWTOR

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Jeg stillede Hest det samme sprøgsmål, og ja, jeg ved godt det kan være lidt svært at svare på. Men hvad forventer du din spillestil er i endgame. Hardcore, casual, PVE, PVP - eller måske lidt af det hele?
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Jeg ved med sikkerhed at Hardcore kan jeg ikke klare, med familie og uddannelse, men casual pve, og noget pvp hvis det er noget der er sjovt
    SD Member SWTOR

Forum Acolyte Electricardo's Avatar

Hej Picasso og velkommen til

Jeg går ud fra at du er offline, som minimum, når de danske drenge spiller VM i disse dage, hvis de bliver ved med at spille så godt så ender det jo med at jeg også må se en kamp eller to
    "Med tid kommer rod"

hehe ja, jeg sidder ved skærmen og ser bold men det gjorde jeg jo nok også selvom danmark ikke var med
    SD Member SWTOR

Din aktivitet på forummet ser pt. rigtig god ud med 61 poster der ligner du en som føler sig godt hjemme.

Har du fået hilst lidt på nogen SD?
    Spillet andre MMO's med SD?
    Fanget os på VT?
    Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

mvh
    w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Apprentice Tiny's Avatar

Jeg har spillet i samme danske guild med Picasso som han omtaler i sin ansøgning. Jeg vil dog sige at på det sociale plan halter han en del efter og kunne godt oppe sig. På gaming siden derimod... well der er det nøjagtig den samme situation

Ej spøg til side. Jeg spillede sammen med Daniel et par år i wow classic tiden og kan varmt anbefale Daniel.
    Daniel var MT og han havde overblikket over vores raids i MC og BWL og dertil skal sige at der var altså 40 mand at holde styr på

ud fra de ting kan jeg sagtens sige
    Now known as Milo

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Din aktivitet på forummet ser pt. rigtig god ud med 61 poster der ligner du en som føler sig godt hjemme.

Har du fået hilst lidt på nogen SD?
    Spillet andre MMO's med SD?
    Fanget os på VT?
    Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

mvh
    w
    Har da forsøgt at deltage i mange af de posts som der er på forumet, og ja jeg kender jo Torben
    Nej jeg har desværre ikke haft fornøjelsen af at spille i SD tidligere i nogle mmo´s
    Vt vil jeg da helt sikker begynde at bruge noget mere for at hygge lidt sammen med jer.
    Ja jeg har tilmeldt mig inde på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk
    SD Member SWTOR

Quote Originally Posted by Tiny View Post
    Jeg har spillet i samme danske guild med Picasso som han omtaler i sin ansøgning. Jeg vil dog sige at på det sociale plan halter han en del efter og kunne godt oppe sig. På gaming siden derimod... well der er det nøjagtig den samme situation

Ej spøg til side. Jeg spillede sammen med Daniel et par år i wow classic tiden og kan varmt anbefale Daniel.
    Daniel var MT og han havde overblikket over vores raids i MC og BWL og dertil skal sige at der var altså 40 mand at holde styr på

ud fra de ting kan jeg sagtens sige
    I har jo også bare en helt anden holdning til ordet social derover i Sverige :P

og ja Vanilla var tider, dengang Wow virkelig var et sjovt spil, men krævede jo rigtig meget tid dengang
    SD Member SWTOR

Hmmmmm - Har spillet sammen med Picasso og Tiny et par måneder i Vanilla på min lock(Phosphorus, nu meget død warlock på Zenedar efter.. kan ikke huske hvilken server i spillede på...Burning et eller ander)...oO

Men husker nu ikke vi var 40^^ Eller jo, kort før jeg blev nødt til at stoppe da i satte raidtiden aaaalt for tidligt til mig.

Super fedt at vække en gaaaaaaaammel tråd til live^^

Edit: Ok - SÅ gammel var den heller ikke den her tråd
    Last edited by Doktor; 23-03-2011 at 13:56.

hehe ja, jeg kan godt huske dig Doktor, og vi var skam 40 mand, ikke altid der var folk nok men MC/BWL kunne jo klares uden helt 40 mand, vi var også igang med AQ40 og nåede da ok langt inden Burning Crusade kom. kan ikke engang huske hvad raid tiderne var sat til dengang, og tror heller ikke tiny kan "Han har aldrig været helt skarp" eneste han tænkte på var "Omg jeg skal toppe dps!!!" ikke noget med at vente på 5 sunders som man nu engang helst skulle dengang wow var lidt udfordrene
    SD Member SWTOR

Hehe - det jeg husker bedst, var at da vi startede med at lave MC, var det med 25-30 mand - suuper, var lidt sjovere end 40 mand, hvor man kunne være med, halvt afk i MC.
    Men det var fedt og var det bedste Vanilla raiding jeg var med til.

Så nu håber jeg endnu mere at komme med i SD^^

Helt enig i at det var de bedste raiding i Wow, men det var nok også fordi det var en dansk guild det gøre bare at det bliver sjovere "Danskere forstår jo bedst dansk humor"
    SD Member SWTOR

Så har vi haft den obligatoriske snak..
    Flink fyr, thumbs op fra mig, og go aktivitet på SD forum og VT..
    Medmindre Picasso får en hjermeblødning og fucker noget op, så tror jeg da vi ses i releasen.

w

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Flyttet fra SWTOR til Rift efter ønske
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Tak for snakket woooot det var hyggeligt glæder mig til release og til at "Forhåbentligt" at spille sammen med jer alle

Tak for det daikoi, så håber jeg da jeg kan blive accpeted in i Rift så jeg kan spille med jer derinde
    SD Member SWTOR

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Du sørger for at få lært folk at kende via vores ingame channel semperdanica og VT
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Forum Recruit Arozan's Avatar

skal lige have picasso med også cool gut han er, vi fik dinget ham en gang og kørt DD
    det ver super fedt.
    så det var en god aften med SD

Tak for en rigtig dejlig aften i DD mm. Du virker sgu cool nok og du siger bare til hvis/når du har brug for en Healer :P
    Thumbs up fra mig

Forum Initiate tvndk's Avatar

Thumbs up Tak til Picasso

Hej Picasso.

Kanon sjov aften igår.
    Ja du er en cool gut, håber vi ses i rift igen til et par runs!!!

Hehe ja tak for en super aften, det var dejligt at rende rundt med jer, det var bare en god omgang hygge
    SD Member SWTOR

Forum Recruit Arozan's Avatar

hej picasso tak for en sjov aften i tfc og skydiving fra klipper det må vi gøre igen, bare ikke skydiving

hehe ja mange tak for en fed aften igen og gief more skydiving eller mobs jeg kan ramme så jeg ikke skal høre på Tiny´s whine :P
    SD Member SWTOR