Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 44 of 44

Thread: Classes og hvor de str.

Forum Disciple wh00's Avatar

Quote Originally Posted by Newton
    Warlock kan meget godt, men i forhold til paladin fegnede han ihvertfald p de lave levels.

Men hvordan var det s nr du groupede med en mage p de levels? mine oplevelser var at mage ofte outdamaged mig med flere lngder og den eneste virkelige nytte jeg havde i grupper var mit pet of health tunnel s den kunne tanke, og s snart der var en paladin/warrior i gruppen var det ligemeget - n ja ogs naturligvis fear :roll:

Jeg nede intet organisere PvP s der tnker jeg lidt over om du ikke konstant bliver interruptet nr du vil kaste de spells, og om du ikke ryger grumt ned pga lav armor ?
    ]
    Hvordan det var nr jeg groupede med en mage, jo ser du mht. outdamage, s ja, en mage outdamager en warlock klart, hvis vi tnker p insta damage. Der er dog s den ulempe at jo mere damage du gr p et monster jo mere agro tilfjer du dig selv og han kommer efter dig. Dvs. at magen fr et problem da monstret kommer for tt p med melee og det kan en mage jo ik' s godt li'! Der har warlock den fordel at dens fleste spells er DOT (damage over time) og ikke tildeler ham megen agro, desuden har de fleste af hans pets en form for "pasuasion" s monstret angriber den istedet for at angribe warlocken.. Alt i alt handler det om at gre meste mulig skade uden at ens agro bliver stor.. og brnder det p -Cast fear! den reder en tit!

Mht. PvP og interruption, s skal du bare have fat i de rigtige talents og s bliver det ikke det store problem. Men handler om at spille klogt oh holde sig baggrunden og lave ballade derfra... Mht. armor jo det kan vre et problem, men brug altid "Demon Skin" eller det der er bedre og allier dig med paladin som kan give dig ekstra armor... eller er det en mage?? dunno..

Guest

Quote Originally Posted by Demetric
    Efter utallige gange med duels, og tab til stort set enhver class. Inds jeg at warrior er nok den svageste omgang vrre pis, jeg nogensinde har set i et MMORPG. S rgeligt, siden at warrior er lige min type.
    Indrmmet at Paladinen er mere overpowered end en warrior, men det betyder ikke at en warrior er useless. Nede en lvl 24 warrior i US-beta og han nakker alts pnt hurtigt nr frst han fr gang i dual wield og et par ordentlige vben. Desvrre er man i pve ufatteligt afhngig af en healer der er vgen. I pvp kan det vre frustrerende ikke selv at kunne heale, men s lnge man har nogle potions burde man kunne tage en del. I store raids er specielt charge sjov at bruge p mages, warlocks, druids, hunters og priests idet de lige bliver stunned, derefter burde en harmstring srge for de aldrig slipper vk og kan de ikke flygte nakker en warrior alts hurtigt sine fjender.

Guest

Sjovt nok behver folk ikke at flygte fra en warrior s :-D

Guest

m indrmme jeg aldrig nede videre end lvl 24 med ham, s kan ikke udtale mig om late game, men klager nu stadig ikke

Guest

Sdan som jeg oplevede det fik warrior et kmpe boost da han fik dual wield .. s kom der pludselig gang i rage meteret.

Det kan kadargo sikkert bedre fortlle om..

Forum Trainee kadargo's Avatar

heh .. min warrior med flipflop shaman backup .. gik ret skidt til 20 da dual wield s kom ind ja, s lb jeg godt nok fra den shaman ... heh ding dong sving svang sagde det ogs var alt ddt omkring den warrior ..

men som sagt andet sted i denne trd, alle har forskellig smag s hvad for en til at se julelys ser andre nissen.

men en ting er sikkert warrior p lvl20 .. dual wield et must IMO :-D

men nu fandt vi jo ogs et nice weapon i WC heh godt nok en nice mace det var.

Guest

Shaman bliver og prver ihrdigt p at drbe paladinen, men m desvrre fortstte i de evige jagtmarker, da paladinen er uovervindelig med dens heals og invul spells. Folk kan altid vlge at lbe fra paladinen siden den ingen snare's har, men paladinen dr aldrig punktum, slut.
    Paladins er alts ikke s svre at nakke hvis du kan suge deres mana, hvilket der er flere classes der kan. En hunter har i hvert fald ikke en umulig opgave. Og husk at hvis en paladin gr invuln, s stter man sig bare ned og spiser en snack... :-D

Det er en meget god diskussion den her - og den krer godt med konstruktive indlg og det hele - yeehaw :-D

Selv har jeg ikke rigtig det store begreb om hvilke klasser der er bedst for jeg har kun spillet Paladin og hunter til lvl 14 - og alle de andre klasser til lvl 6 eller deromkring

Men synes ogs helt klart man skal vlge klasse udfra hvad man synes er sjovt....jeg vil sgu hellere rende rundt og hygge mig med min hunter og s f klask i PvP end at lave en Rogue bare fordi den er s "god" - gider nemlig ikke alt det stealth der. Og ja...s bliver klasserne jo hele tiden balanceret s det kommer til at fungere - forhbentligt.

Mht. Paladin vs. Shaman har jeg ogs kun set videoer af en Shaman der klasker en Paladin, men her heller ikke ledt efter andre , men synes ogs at min Paladin var ret sej da jeg spillede med ham - god skade og heals og s krer bussen.

Shaman spillede jeg som sagt ikke ret meget, men overvejer lidt at lave sdan en ogs...bde fordi jeg hrer meget godt om den, men ogs fordi jeg godt kunne tnke mig at prve lidt mere med de totems der.....de er jo lidt specielle i forhold til hvad andre klasser har - selv om hunters flder mske minder lidt om dem?

Mht. Hunter, tror jeg ogs den er ganske udemrket i PvE, men jeg spekulerer meget p hvordan det bliver i PvP, for jeg kunne godt tnkte mig at dyrke det lidt i WoW. Det indtryk jeg har fet af Hunter i PvP er, at hvis man har godt styr p det man laver, s er Hunter faktisk en rigtig sej PvP klasse(men det er alle klasser jo med de forudstninger :P ) - men er der nogen her der kan uddybe lidt om Hunter i PvP? Det m vel handle meget om hvorvidt man formr at bruge sit pet, flder og special angreb til at holde modstanderen vk? - for hvis man kommer i Melee med Hunter fr man vel trt p ret hurtigt eller?

Guest

Man skal huske at der er en 1 times recast timer p invul spell'sne hvis jeg husker rigtigt.
    S hvis de kun PvP'er en gang i timen...
    Jeg har set en paladin d op til flere gang. skal dog ikke kunne sige hvad hans level var da jeg ikke kunne se det.
    Han prvede at lokke en eller flere vk fra byen da han blev rooted og 4 warriors changede ham...

Guest

Quote Originally Posted by Conq
    Shaman bliver og prver ihrdigt p at drbe paladinen, men m desvrre fortstte i de evige jagtmarker, da paladinen er uovervindelig med dens heals og invul spells. Folk kan altid vlge at lbe fra paladinen siden den ingen snare's har, men paladinen dr aldrig punktum, slut.
    Paladins er alts ikke s svre at nakke hvis du kan suge deres mana, hvilket der er flere classes der kan. En hunter har i hvert fald ikke en umulig opgave. Og husk at hvis en paladin gr invuln, s stter man sig bare ned og spiser en snack... :-D
    Hehe havde jeg aldrig tnkt p, men alligevel.

De behver ikke at gre sig invuln, deres heals er noget lign. 0,5sec om at blive kastet, og efter mine observationer tager det dem ikke mere end 2 sec at have fuld health. Food behver en del mere tid end det :-D

Stadig skal det ikke betyde at man skal suge en persons mana. for at kunne nakke ham... jo hvis han havde noget lign. 1500hp p level 60 ville det vre fair, ellers ikke.

Og hhh hvad s hvis man ikke kan suge mana
    Har man s et problem ? :-D

Guest

Quote Originally Posted by David Ishj
    Man skal huske at der er en 1 times recast timer p invul spell'sne hvis jeg husker rigtigt.
    S hvis de kun PvP'er en gang i timen...
    Jeg har set en paladin d op til flere gang. skal dog ikke kunne sige hvad hans level var da jeg ikke kunne se det.
    Han prvede at lokke en eller flere vk fra byen da han blev rooted og 4 warriors changede ham...
    Der er nemlig kun 5 min p begge to den ene som kun beskytter mod fysikske angreb og ikk magi kan dog bringes ned p en 3 mins cooldown med 2 talentpoints...

De behver ikke at gre sig invuln, deres heals er noget lign. 0,5sec om at blive kastet, og efter mine observationer tager det dem ikke mere end 2 sec at have fuld health. Food behver en del mere tid end det
    Dette er s heller ikk sandt.. en pally har 2.5s casting time, p deres healing rank 3 og s vidst jeg kan se bliver casting time .5 sec lnge for vrd gang..

Jeg har en pally p lvl 20 nu og m sige de er gode men slet ikk s uddelige som i siger.. de er MEGET nemme at f fat p med lidt fireballs efter hvad jeg har oplevet.

Hunter er faktisk meget bedre end beskrevet i PvP deres pet er ualmindelig effektiv hvis man forstr at bruge den.. jeg er stoppet med at spille hunter nu godt nok..

Guest

Fandt lige den her grineren post af en horde member der sviner en paladin til :-D

"Ah wait, I wondered where the attitude came from. You're a palladin, that's like the easy-mode character isn't it. You're the one that can just call a halt in the middle of a fight, go completely immune, heal yourself, and then start fighting again. So quite a bit like pausing an FPS and entering a cheat-mode command to get your health back. It's like the character for people who can't fight. They should have a tag-line on the character choice screen 'Totally crap at online game, try the palladin and enjoy total immunity and healing - never face the realities of health loss again!'"

Srgeligt at han har ret :twisted:

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Haha den er faktisk meget god
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Recruit

Jeg har kun prvet Shaman og kan sige at de rockzor... Jeg m give andre p de originale WoW forum at det nok er den bedste klasse til Solo PvP.

Jeg nede ikke at blive over lvl 24 men jeg kan da sige at jeg tog folk 80-90% af gangene bde i Duels og i det virkelige PvP.

-------Soultaker

Demetric, den var sgu meget sjov
    Purring since 1999!

Kith - Undead Mage lvl 60 - Main <click it!>
    Khit - Troll Hunter lvl 60 - Alt

Sjovt... Jeg har lst temmelig en del om PvP bde her og p andre boards, og det ser ud til at ligemeget hvem det er der poster, og ligemeget hvilken class de spiller, s nakker de altid modstanderen i 75-90% af gangene, sig mig... Hvem dr i det her PvP??

Hehe, der er mange der brokker sig over at blive ganked - kan vre at det er dem

PS. Hej Salek!
    Flay
    Torrick

Guest

Quote Originally Posted by Khit
    Demetric, den var sgu meget sjov
    Jeg dde allerede af grin da han sagde "easy mode character".

Kan godt vre jeg er underlig, men jeg smiler sku lidt hver gang jeg lser den. :-D

Hehe ja, det kan sgu godt vre. Hej Mcbane!! Sgu lang tid siden

Page 2 of 2 FirstFirst 12