Results 1 to 19 of 19

Thread: Soulmonkey søger ind i SD

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Default Soulmonkey søger ind i SD

Navn og Info:
    Jeg hedder Ebbe og er 19 år gammel, jeg er hjemmeboende hos de gamle i en lille by der hedder Haslev godt en lille times kørsel fra København. Jeg er i lære som elektriker og lige pt. går jeg på 3. hovedforløb på EUC i Næstved. Jeg har en storebror som bor i KBH og en lillesøster som også bor hjemme hos de gamle.

Grunden til at jeg søger ind i SD, er at guilden fremstår som en positiv, åben og meget social guild hvilket er nogle af de grundværdier jeg synes er vigtigst for en guild i et MMORPG. Jeg har længe haft SD i kikkerten som en mulighed inden for guilds i SWTOR, fordi SD virker som det helt rigtige sted for mig.

Spilhistorik:
    Jeg startede som lille(omkring 14 års alderen) at spille WoW, hvor jeg spillede NE Hunter dog uden nogen rigtig stam guild. Jeg raidede ZG en lille smule men ellers var jeg ikke så aktiv i den periode.
    Så efter noget tid udkom TBC hvor jeg blev en lille smule mere aktiv og moden i form af at jeg var blevet lidt ældre og havde flere indtryk af WoW som spil. Jeg spillede nu mere aktivt på en Human Rogue, hvor jeg raidede Karazhan og Gruul. Jeg prøvede at komme længere opad i raid instances, men flere af mine applys til forskellige guilds blev desværre ”turned down” fordi TBC var overspækket med rogues på det tidspunkt og fordi jeg også gik på efterskole i et år mens TBC var ude, og så det faktum at jeg ikke var særlig gammel.
    Det skal siges at mens jeg raidede KZ og Gruul, var jeg top dps de fleste af fightsene og jeg opfandt også selv ”Shiv DPS” speccet(før det blev nerfed) uden nogen form for hjælpemidler(research på nettet etc.)