Results 1 to 19 of 19

Thread: Soulmonkey søger ind i SD

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Default Soulmonkey søger ind i SD

Navn og Info:
    Jeg hedder Ebbe og er 19 år gammel, jeg er hjemmeboende hos de gamle i en lille by der hedder Haslev godt en lille times kørsel fra København. Jeg er i lære som elektriker og lige pt. går jeg på 3. hovedforløb på EUC i Næstved. Jeg har en storebror som bor i KBH og en lillesøster som også bor hjemme hos de gamle.

Grunden til at jeg søger ind i SD, er at guilden fremstår som en positiv, åben og meget social guild hvilket er nogle af de grundværdier jeg synes er vigtigst for en guild i et MMORPG. Jeg har længe haft SD i kikkerten som en mulighed inden for guilds i SWTOR, fordi SD virker som det helt rigtige sted for mig.

Spilhistorik:
    Jeg startede som lille(omkring 14 års alderen) at spille WoW, hvor jeg spillede NE Hunter dog uden nogen rigtig stam guild. Jeg raidede ZG en lille smule men ellers var jeg ikke så aktiv i den periode.
    Så efter noget tid udkom TBC hvor jeg blev en lille smule mere aktiv og moden i form af at jeg var blevet lidt ældre og havde flere indtryk af WoW som spil. Jeg spillede nu mere aktivt på en Human Rogue, hvor jeg raidede Karazhan og Gruul. Jeg prøvede at komme længere opad i raid instances, men flere af mine applys til forskellige guilds blev desværre ”turned down” fordi TBC var overspækket med rogues på det tidspunkt og fordi jeg også gik på efterskole i et år mens TBC var ude, og så det faktum at jeg ikke var særlig gammel.
    Det skal siges at mens jeg raidede KZ og Gruul, var jeg top dps de fleste af fightsene og jeg opfandt også selv ”Shiv DPS” speccet(før det blev nerfed) uden nogen form for hjælpemidler(research på nettet etc.)
    Flash forward til WotLK, hvor jeg stadig spillede på min rogue. I starten var jeg uden guild, men fandt hurtigt en guild, som blev merged et par gange med nogle andre guilds, indtil jeg til sidst var i en guild som hed Work in Progress. Vi var omkring top 5 pre-patch 3.1(Ulduar) og nr 7 igennem patch 3.1 på Neptulon serveren. Efter Ulduar syntes jeg at WoW blev mere og mere kedeligt i form at den lette sværhedsgrad. Så igennem pre-3.3(Icecrown?) quittede jeg WoW og vendte min opmærksomhed mod Aion i stedet for.

Jeg havde ikke rigtig hørt så meget om Aion, andet end at det var et koreansk spil som var udgivet i Europa. Så jeg besluttede mig at give det en chance og prøvede en Templar(tank) af. Jeg havde heldigvis en IRL ven som introducerede mig for spillet og som også gav mig muligheden for at joine den Legion((guild) kaldet Fenrir) som han var med i. Det var helt klart en af de bedste guilds jeg nogensinde har været med i, eftersom folk i den guild var åbne, rare og frem for alt meget talentfulde. Der var f.eks. en eks-Nihilum spiller med i guilden som havde droppet ud efter de havde downet Illidan i TBC.
    Jeg kunne fornemme at det var en rigtig god guild og de kunne også fornemme at jeg var en rigtig god spiller. Jeg blev f.eks. kaldt ”the best tank i’ve ever seen” af en officerene i guilden.
    Desværre holdt min opmærksomhed for spillet meget kort tid, kun næsten et år da Aion på det tidspunkt, ikke havde særlig meget at byde på endgame-wise. Den eneste grund til at jeg faktisk holdte så længe i Aion var nok det stærke sammenhold der var i Fenrir.

Da jeg havde quittet Aion, så jeg mig om efter et nyt spil der kunne fange mig, og det gjorde Battlefield Bad Company 2. Jeg var med helt fra open beta, hvor jeg fik interesse for spillet. Jeg fik da også købt spillet og startede ud med at spille en masse FFA(Free For All aka public servere). Jeg blev så kontaktet af en klan der hed Team ireplica, som godt kunne lide min spillestil og de syntes at jeg var god nok til at jeg kunne joine deres klan. Der spillede jeg så for en del måneder og jeg fik et godt sammenhold med klanen.
    I efteråret 2010 fandt jeg så ud af at der ville blive afholdt Nationscup på ESL(Electronic Sports Leauge) og at der ville være udtagelses sessioner til det danske landshold. Jeg prøvede det af, og endte med at blive en del af det danske landshold til Nationscup 2010.
    Lige nu spiller jeg med i VIP Vinter Ligaen som er arrangeret af en dansk klan fra det danske BFBC2 community.

Jeg er en meget dedikeret gamer, når det kommer til at fuldføre noget. Jeg nøjes ikke med det anden bedste og jeg har lært over de sidste par år at hvis man vil fuldføre noget så skal man også selv tage initiativ til det. Jeg lavede f.eks. en klub for rogues da jeg var i Work in Progress og selvom det lyder dumt, så kunne jeg se at der var brug for at der var nogen der vejledte dem og havde overblikket over den del af guilden. Man kan sige at jeg selv tog initiativet til at blive rogue class leader.
    Jeg er en person som gerne vil lede. Jeg vil selvfølgelig ikke stå i vejen for andre folk som har gjort det i lang tid, for jeg ved hvor irriterende det kan være. Men jeg kan virkelig godt lide at lede folk. I WoW var jeg class leader/part-time officer for en tid, i Aion var jeg leder for et PvP team og arrangerede også Fort Sieges, og i BFBC2 har jeg været ingame leader i snart 7-8 måneder nu.

Det er også en af grundene til at jeg gerne vil spille Trooper – jeg har tænkt mig at være Trooper Vanguard som main og min/max den indtil jeg har BiS, og så måske lave en Counsular Sage som healing alt. Dette vil faktisk være mit første MMORPG hvor jeg er med helt fra starten, så jeg er ret spændt på hvordan det komme til at spille ud.
    Jeg regner med at spille omkring 30-40 timer om ugen, give or take, da jeg også har min uddannelse ved siden af.

Som en sidste bemærkning vil jeg side at jeg også har tænkt mig at bidrage til guilden på social niveau. Jeg er tit blevet fortalt at jeg hyggelig at omgås, og at jeg er en flink fyr
    Jeg er også fuld ud forstået og accepterer de 5 værdier som SD har.

Links:
    http://www.esl.eu/eu/bfbc2/#/eu/bfbc2/player/4983465/
    (Min gamel WoW account er på mystiks vis blevet bannet så jeg har startet en casual account op mens jeg venter på SWTOR)
    http://eu.battle.net/wow/en/characte...lmonkey/simple

Jeg håber at min ”lille” klumme har givet indblik i hvordan jeg er, og hvis der skulle være nogen uoverensstemmelser, så er i velkomne til at stille spørgsmål så skal jeg nok svare på eventuelle spørgsmål der skulle være

- Soulmonkey

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey Soulmonkey / Ebbe

Den ansøgning har du sgu gjort godt. Den giver et godt indblik i din udvikling som mmo spiller, og selvom du kun er 19 (jeg er jo 40 og ser alle på 19 som små knægte hehe) så
    virker du seriøs og moden i din indgang til tingene. Og i SD, der er det en go tommelfingerregel, at hvis man yder, så kommer man også til at nyde. Man får det ud af guilden som man
    selv putter i. Så folk med lederevner og lyst, kan sagtens komme med frem og hjælpe. Faktisk har SD altid være velsignet med masser af dygtige og engagerede folk, så når en
    officer stopper, så er der flere gode kandidater klar til at træde til og fortsætte arbejdede med SD.

Men ellers er der ikke andet nu, end at du bruger lidt tid på forum ind imellem, og er med herinde, og så lærer vi dig stille og roligt bedre at kende.
    Har du VT klar til en snak senere?

GL med ansøgningen
    mvh
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Apprentice Soulmonkey's Avatar

Mange tak for komplimentet, det er dejligt at folk sætter pris på ens arbejde. Jeg har selvfølgelig downloadet VT så det er klar til den obligatoriske samtale

Vi fik snakket lidt ekstra i går, så lad os sætte et "TJEK" ved at vi har haft den personlige samtale.
    Jeg synes du passer rigtig fint til SD. Så fra nu af, er det vel bare op til dig, stadig at være lidt med,
    men også få hilst på nogen flere af SD rødderne =)
    Det er ikke antallet af poster der tæller, men engagement, og thumbsup fra flere SD'ere som synes du vil være en fin fætter at
    få med i guilden.

Men imo et godt skridt videre!

w
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

Spiller RIFT med Soul - er på vt med ham stort set hver dag.. han er super engageret og en good guy.. hvis ikke Soul kommer i SD. må han gerne få min plads.. og jeg vil ikke af med min plads... så få ham ind !!

Quote Originally Posted by Harzul View Post
    Spiller RIFT med Soul - er på vt med ham stort set hver dag.. han er super engageret og en good guy.. hvis ikke Soul kommer i SD. må han gerne få min plads.. og jeg vil ikke af med min plads... så få ham ind !!
    Nice, hermed en mulighed for at slippe af med den gruppe Harz hehe =)
    Men cool at se anbefalinger via andre mmo's.. Good way to go for swtor ansøgere lige pt!

w

Din ansøgning ser ud til at køre fint. God aktivitet og anbefalinger fra andre MMO's.

Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

mvh
    w

Jeg kender Soulmonkey fra Rift, og kan kun sige god for ham. Han er en fin fyr og meget engageret i spillet. han var en af de første på lvl 50, og var ikke bleg for med det samme, at hive os andre lowbies igennem instances for gearup og xp - så thumbs up herfra

Forum Senior Executie's Avatar

Vil godt støtte op om Brix her ... tror han vil passe fint ind i SD ud fra hvad han viser i RIFT.

SD Medlem Forum Knight Talnox's Avatar

Har også spillet en del med Soul i Rift og han er sgu en fin fyr, både ingame og på VT. Kan godt give thumbs up for at han vil passe godt ind i vores fællesskab.
    Never argue with an idiot, he will just drag you down to his level and beat you with experience.

Forum Trainee

godt nok selv kun ansøger med thumbs op for dagens omgang idag sammen med apsalar og Chillux.

Rift Raid - GSB:5/5 RoS:4/4 GP:4/4 DH:4/4 HK:11/11

SD Medlem Paladin of the Board Daikoi's Avatar

Jeps, har også haft en hel del runs med ham, foruden at han er på vt næsten hele tiden Og som de andre siger, er han SD materiale
    "Video games are a conduit for the soul. They expand our lives, channel our imagination, test our skillz. Games exist as a channel for the boundless energy of people all over the world."
    -Largo, Megatokyo

Officer Forum Warden

Flyttet til Rift ansøgninger efter aftale med ansøger.

Forum Warden Dake's Avatar

Så må vi se om man kan skrive i ansøgningerne nu.
    Jeg vil gerne give min thumbs up til Soulmonkey. Flink, hjælpsom og meget aktiv. Lidt temperament, men ikke noget skidt
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

SD Medlem Forum Convert Harzul's Avatar

temperament - yup - men det er nu hellere ikke en skidt ting.. altså i den portion soul har. han kan bare ikke lide at tabe, det kan jeg sgu hellere ikke. så temperament som engagement!! ja sgu..... soul gør en forskel for os andre i rift. han har rigtig godt gear men løber alligevel lige folk igennem en instance. han medvirker på en ikke fedtende jeg vil i sd måde, hvis man udtrykke det sådan. virker som om han tror på sd projektet.. mmo - hygge og seriøsitet.

Forum Warden Dake's Avatar

Ja hvis det ikke fremgik Harzul, så var det ikke på den dårlige måde - man kan mærke at Soul går op i spillet. At der kommer en "fucking lorte spasser defiant" og ganker en sker jo for os alle af og til
    Mvh Nikolaj

@Dake ingame i ESO

har ikke spillet så meget med Ebbe men jeg er også kun lvl 22 pt
    men han aktiv både ingame og på forum og virker som en flink person så
    herfra
    Don't take life too seriously; you'll never get out of it alive

Officer Forum Warden

Hey Ebbe,

Massere af gode anbefalinger. Du er meget aktiv på VT og har været med i SD Rift fra start af.

Velkommen til som SD medlem.

/Gadrielz

Forum Senior Executie's Avatar

Velkommen til SD