Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 76

Thread: Meldophia (Druid) - Social

Forum Greenhorn Gundross's Avatar

Default Meldophia (Druid) - Social

Hej (igen) S.D.

Kort og godt
    Jeg har haft skrevet en enkelt ansøgning herind til for nok over et halvt år siden og da rygterne kom ud angående i skulle flytte Realm, så var jeg på daværende tidspunkt ikke interesseret i, at flytte med.
    Nu er jeg så kommet over på Tarren Mill og var faktisk interesseret i jer (igen).

Et link til min gamle ansøgning:
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...light=Gundross

Lidt kort om hvem jeg er (opdateret)

Til jer som ikke læser den gamle ansøgning igennem, så hedder jeg Karina og bor i det østlige Jylland i en lille havneby på næsen som hedder "Grenaa". Der går jeg så i skole på en gymnasieluddannelse "HTX" hvor jeg derefter regner med, at skulle læse videre på UNI. Dog er jeg lidt i tvivl om hvad jeg vil læse, da jeg har fået smag for Dansk, Samfundsfag og Mediefag. I så fald så er jeg andet års elev og søger ind på social plan til jeg er færdig på andet år. Jeg har i hvert fald nok, at se til med hensyn til lektier og socialitet med klassekammeraterne.
    Jeg er alene pige i klassen og det kan i hvert fald være hårdt til tidere men det betyder ikke, at jeg ikke kan holde til lidt af hvert. Skal i så fald ligge øre til deres "fredags planer".

Udover det så har jeg fire søstre hvor den ældste af dem faktisk er med i jeres guild, Vivian. Som nævnt i den gamle ansøgning var hun interesseret i, at joine men da der er sket meget siden da så er hun allerede kommet ind.

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg ellers skal skrive, da jeg heller ikke vil gøre dette til en gentagelse af min gamle ansøgning.

Karakteren som skal i guilden
    Jeg har efterhånden fået min Druid lidt op i gear og hende er jeg faktisk interesseret i skal joine guilden. Hun har ikke lige pt. det bedste gear og da jeg har min skole ved siden af så vil der ikke være raid i tankerne. Som skrevet - Muligvis i fremtiden.

http://eu.battle.net/wow/en/search?q...f=wowcharacter
    Jeg beklager der står, at jeg allerede er i en guild men jeg kan rolig sige, at det er jeg ikke. Jeg var med i den guild KUN pga. det sociale og da jeg lige var startet igen fik jeg bare en besked om, at joine guilden.

Jeg har længe været usikker på om jeg kunne joine S.D. eftersom min sidste ansøgning blev afvist men nu har jeg så taget mig sammen og skrevet en ny og håber selvfølgelig på den vil falde i god jord.

Jeg har ingen raids været igennem med denne char. i CATA. men har været lidt i ICC10/25 og hun har endda været et smut på Stormscale og PVP(er) lidt.
    Jeg fandt min hunter ret kedelig tilsidst og ville så skifte den ud med en lidt mere interessant class som så er denne, Meldophia.

At runde den af
    Som jeg gerne vil sige endnu engang. Så har jeg læst jeres regler igennem og det som der nu er vigtigt for min ansøgning og jeg synes både den gamle og den nye ansøgning jeg har skrevet indholder det i søger.

Jeres fem værdier kan jeg stadig se mig selv være en del af.
    Til folk som måske har glemt dem:
    - Respekt for andre
    - Ærlighed
    - Loyalitet
    - Viljen til sejr
    - Nyd spillet uden at ødelægge det for andre.

Jeg som en S.D.(er)
    Hvis jeg bliver medlem. Så kan jeg for det første tilbyde en ekstra tøs i guilden så de tøser/kvinder der nu er ikke føler sig alene, længere.
    En anden ting vil være den lidt mere dreng'd pige som ikke er ked af, at snakke om diverse ting og måske tage et spil på f.eks. Steam. Det betyder selvfølgeligvis ikke, at jeg er super god men måske mere underholdende, at spille med.
    Jeg kan udover det tilbyde mig selv, som består af denne unge pige med store drømme og fritidsinteresse i computerspil.

Folk man kender:
    Nu har jeg siden mit aller første raid i S.D. snakket på skype med nogen utrolig søde fyre. Det raid jeg snakker om kørte D. 8. Maj.
    De fyre jeg så nævner har jeg kendt i en længere periode nu i både personlige samtaler men også af spillemæssige årsager.

1. Metahut - Tom
    2. Insaniak - Paaske
    3. Orcblood - Uffe
    4. Bluetiger - Thomas
    5. Crushgar - Sebastian

Så er der selvfølgelig Moonster

Og til sidst er der jo så min søster, Vivian.
    http://www.semperdanica.dk/showthrea...ghlight=Vivian

Men tak for denne gang.
    Så må vi se om jeg hører fra jer.

- Karina (Meldophia)
    Last edited by Nilfen; 17-04-2011 at 15:10.

SD Medlem Forum Neophyte

Hov du glemte fantastiske søster

Paladin of the Board Jeoparty's Avatar

Hey Gundross

Kan godt huske dig og kanon du har flyttet efter os

Quote Originally Posted by Gundross View Post

Jeres fem værdier kan jeg stadig se mig selv være en del af.
    Til folk som måske har glemt dem:
    - Respekt for andre
    - Ærlighed
    - Loyalitet
    - Viljen til sejr
    - Nyd spillet uden at ødelægge det for andre.
    Hehe, aner ikke hvad de der gamle værdier er for noget Vi har 5 nye som du så ikke har accepteret så kan jo være du fortryder din ansøgning nu
    - Respekt for andre

Vi respekterer både vores guildmates og andre spillere. Vi respekterer at andre kan være uenige og deres ret til at have andre holdninger. Når vi taler og skriver til hinanden udviser vi samme respekt som vi også selv vil behandles med. Vi spiller ikke med det formål at ødelægge spillet for modparten.

- Ærlighed

Vi opfører os med ærlighed og troværdighed overfor andre spillere. Vi overholder de aftaler vi laver og de løfter vi giver. Vi forsøger ikke at snyde eller udnytte andre spillere.

- Loyalitet

Vi er loyale overfor vores guild og vores guildmates. Vi hjælper og støtter hinanden. Opstår der et problem mellem guildmembers løser vi det internt, med respekt for hinanden.

- Viljen til sejr

Vi kæmper konstant for at forbedre guildens resultater og for at nå de fælles mål vi sætter. Vi ønsker at være den bedste guild i verden. Ikke nødvendigvis den bedste til raids eller den bedste til PvP, men den guild som medlemmerne allerhelst vil være medlem af.

- Engagement i SD

Vi skal alle være delagtige i SDs trivsel, det værende via forum, ingame eller sociale arrangementer. Vis dit engagement ved at være aktiv og tage ansvar.
    Held og lykke, Nilfen kigger nok snart forbi

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Det var da også på tide du fik smidt den ansøgning, kvinde!

Rart at se at du fik skrevet den til sidst. jeg vil kun sige Thumbs up for Karina. Hun forstår sit spil og hun er sød at høre på.... og genere på Skype :P

SD Medlem Forum Neophyte

Hun får selvfølgelig også kun herfra.. Vil elske at spille sammen med min dejlige lillesøster igen

Det er godkendt

Vivian - Du er da så selvglad !

Ooorh ='D Man kan da ikke nå, at skrive en kommentar før i allerede har skrevet.

Jeg takker og ja, Vivsen det bliver enormt, at komme i gang igen.

Det var sku også på tide pige barn....
    Held og lykke med den... Vi har jo hygge os med dig på skype noget tid efter hånden..
    Thumbs up..
    Maybe we will die.. BUT WE GIVE THEM HELL BEFORE WE DO!!!

SD Medlem Forum Neophyte

helt sikkert hun skal med i sd hun kalder mig for sød holder hånden over mig på skype det eneste hun mangler er det sd tag thumbs op herfra ^^

Årh hold kæft... Vi er jo aldrig onde ved dig...

SD Medlem Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Metahut View Post
    helt sikkert hun skal med i sd hun kalder mig for sød holder hånden over mig på skype det eneste hun mangler er det sd tag thumbs op herfra ^^
    Du tror ik hun fedter for et eller andet??

Påske - Så er det i hvert fald gjort, nu skal i ikke brokke jer mere

Tom - Det manglede da bare. ^^ De er jo heller ikke altid helt søde ved dig.
    Toons -> Meldophia // Gundross

Vivian - Nu burde du skamme dig. -.-'

Jamen nu har vi jo nydt dit selvskab så længe og du har måtte ligge øre til lidt af hvert... Så nu bør det jo også være på tider du får det guild tag...

Og vi er da altid søde ved meta...
    Men se og finde nogle groups og kom med for faen..

Forum Senior Nilfen's Avatar

7 poster på 20 minutter!

Hej Karina og mange tak for ansøgningen! Du har familie i SD så der er ingen problemer i at ansøge, og kender jeg mine guildies, ville jeg også havne i problemer hvis jeg sagde nej til en pige

Vejen ind i Semper Danica er ved at få vores medlemmer til at give dig noget positiv feedback her i tråden, på ca. en måned skal du samle 10+ kommentarer.

Du kan finde os her på forum og på vores vt-server og vores ingame chatchannel /semperdanica

God fornøjelse med ansøgningen og husk at hold den aktiv!
    Nilfen

World of Warcraft
    Nilfen undead shadowpriest (tailor/enchanter)

SD Medlem Forum Neophyte

ved jeg da ikke :P

Jeg har spillet med gundross både denne gang og sidste gang hun søgte ind i sd. Begge gange har hun været tålmodig og hyggelig at spille med. Det kunne være dejligt at få hende ind i sd.)
    Thumbs up herfra ihvertfald.

SD Medlem Forum Knight Trine's Avatar

Hej Karina.

Dejligt med en ansøgning fra dig igen! Og hvis du bare er halvt så sød og flink som Vivian, så er du godt på vej!

Hvis du bliver i tvivl om noget her under din tid i SD, så skriver du bare - så skal jeg prøve at hjælpe dig så godt som jeg kan.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.

SD Medlem Forum Apprentice

haha, så snart drengene kan lugte Østrogen går postcount amok :P

velkommen til Katrina

SD Medlem Forum Neophyte

Quote Originally Posted by Trine View Post
    Hej Karina.

Dejligt med en ansøgning fra dig igen! Og hvis du bare er halvt så sød og flink som Vivian, så er du godt på vej!

Hvis du bliver i tvivl om noget her under din tid i SD, så skriver du bare - så skal jeg prøve at hjælpe dig så godt som jeg kan.

Held og lykke med din ansøgning.
    Hilsen Trine.
    Årh Tak Trine Og i lige måde da

Forum Learner

En ting jeg lige faldt over i begge ansøgninger, er at der mangler en alder. Selvom det jo normalt ikke er noget vi kvinder taler om, så er det vidst en nødvendighed i en ansøgning.
    Men ellers en rigtig fin ansøgning.

SD Medlem Forum Trainee Bluetiger's Avatar

HOLY CRAP! It's.. oh.. just u again?!.. :P
    Well.. ja som nævnt allerede har vi har haft dig med på skype, og du har måtte ligge ører til en del ting efter hånden, men vi nyder skam dit selvskab!
    Kan kun sige Thump's up herfra.. oh ja forresten Karina.. TRÆK VEJRET!!! ;o)

='D Thomas - Det er jeg rigtig glad for, at høre!
    Og ja, jeg skal nok trække vejret hvis i snart stoppe med jeres mærkelige kommentar

SD Medlem Forum Acolyte Crushgar's Avatar

Så Karina. Nu er det weekend, så står den på max gamning sammen med SD'ere! GOGO KVINDE!

Officer Forum Warden

Quote Originally Posted by Shaylia View Post
    En ting jeg lige faldt over i begge ansøgninger, er at der mangler en alder. Selvom det jo normalt ikke er noget vi kvinder taler om, så er det vidst en nødvendighed i en ansøgning.
    Men ellers en rigtig fin ansøgning.
    Også det jeg lige faldt over =)