Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 64

Thread: Ansøgning, Drek Durshell.

Asocialt Medlem Forum Elder Drek Durshell's Avatar

Default Ansøgning, Drek Durshell.

Hej igen SD.

Nu nærmer vi os endeligt en launch af SWTOR, så nu må jeg hellere smide en officiel ansøgning, og gøre lidt mere af en indsats for at lære nogle af jer at kende.
    Jeg tillader mig at genbruge en del af min forum-ansøgning da der ikke er nogen grund til at genopfinde den dybe tallerken, og der er nok ikke nogen der kan huske hvad jeg skrev dengang alligevel

Jeg hedder Thomas, er nu 34 år(ugh) og single (kan stadig game når jeg har lyst ).
    Jeg bor i Esbjerg, er kontor-uddannet med økonomi som speciale.
    Er pt. arbejdsløs da min tildligere arbejdsplads ikke havde arbejde til mig efter jeg blev udlært. De var så smarte at ansætte én mere lige inden krisen ramte (så vi blev 3). Jeg kunne ikke konkurrere med at den nye var en gammel ven af den økonomiansvarlige, og de begge var kvinder i fyrrerne.

Jeg har spillet computerspil siden de tidlige C64 dage, hvor man loadede spillene vha. en båndoptager, og hvor tonehovedet skulle stilles bestemt for den kunne læse det enkelte spil

Tur-baseret strategi har altid været mit foretrukne, og strategi-spil generelt.

De MMO'er jeg foretrækker er derfor også de der har et mere strategisk element. Herunder PvE der kræver en fornuftig sammensætning af classes, at den enkelte er god til at spille sin specifikke class, og hvor godt samarbejde er vigtigt.

Jeg startede min MMO "karriere" med EQ i år 2000, ikke lang tid efter Kunark udvidelsen kom på gaden.
    Min main var dengang Canute Castrum, en lvl 65 Barbarian shaman på Xegony serveren.
    Med tiden mistede jeg dog interessen.

Senere kastede jeg mig over SWG.
    Her nød jeg livet som en master weaponsmith med navnet Drek Durshell.
    Dette var på Chimaera serveren.
    Jeg så mig nødsaget til at have 2 accounts så jeg kunne have min ws på den ene, og lave an char til combat på den anden.
    Plus at jeg selvfølgelig havde god brug for slots til bygninger.
    Jeg kunne rigtig god lide craftingsiden af SWG. Ikke selve craftingprocessen, men alle de muligheder man ellers have som crafter.
    Have sin egen forretning, en vis grad af variation på de produkter man kunne lave, et decentralt marked hvor man kun kunne købe de mest basale ting via "auktionshus", men hvor kunderne måtte besøge butikken for at købe noget ordentligt.
    Man kunne producere varer af forskellig kvalitet, afhængigt af ens udstyr og kvaliteten af de resourcer man brugte.
    Desværre var craftingsiden ikke nok til at holde min interesse, og den dårligt balancerede PvP og knap så udfordrende PvE, drev mig til at forlade SWG.

Jeg har prøvet de fleste af de store MMO titler der har været siden.

Jeg brugte en del tid på Vanguard, men kan hverken huske min chars navn, class eller hvilken server jeg spillede på.
    Det har formentlig været Canute eller Drek, og jeg brugte en del tid på at arbejde som armorsmith.
    Den buggede crafting havde dog irriteret mig så meget at da de endeligt var ved at få den i orden, så havde jeg mistet lysten til at spille.

Jeg brugte en del tid på EQ2.
    Her som en stor rød trold (brigand) med navnet Drek Drakon.

WoW holdte for mit vedkommende oprindeligt blot 3 uger.
    Dog leger jeg på ny med WoW, da jeg mangler noget at rive i mens jeg venter på SWTOR, og jeg har RL kammarater der spiller.
    Jeg spiller på Shadowsong serveren, med min main Drekkis, og altsene Castrum og Gnorrt. Alle Alliance(kun fordi det er det venner spiller).

Age of Conan en måned eller to.

LotRO holdt lidt længere, men jeg kan heller ikke huske hverken under hvilket navn eller på hvilken server jeg spillede.

Derefter WAR. Her mistede jeg også hurtigt interessen.

Alt i alt vil jeg beskrive mig selv som en casual player i den mere hardcore ende. Jeg har tidligere grindet xp mere end 11 timer i streg, men tid og tålmodighed er ikke til den slags mere.
    Det skulle da lige være hvis SWtoR kunne få mig rigtig hooked, men det vil fremtiden vise.
    Jeg foretrækker som regel at klare mig selv, men modsat giver jeg gerne en hjælpende hånd.
    I EQ2 var jeg suverænt mit guilds største status contributor inden jeg stoppede. Dog var jeg på det tidspunkt arbejdsløs, men det er jeg også pt.
    Hvis det stadig er tilfældet når SWTOR launches, så vil jeg kunne yde en betydelig indsats for SD

Af personlighed er jeg venlig og omgængelig, har et godt hovede, en sort/syret/plat/morbid m.m. humor, som det også nedenfor kan ses of mine favorit komikere. Jeg ser også mig selv som hjælpsom og loyal, og normalt tålmodig. Jeg er ikke sart, men plejer at stikke en finger i jorden for at mærke omgangstonen, så jeg ikke støder nogen (alt for meget).

Jeg mener tidligere at have set SD i et MMO eller 2, men kan ikke rigtig huske hvor.

Jeg har tidligere været udelukkende i engelsksprogede guilds, da mit engelsk er stort set flydende i skrift og tale.
    Dog har jeg måttet erfare, efter det er blevet meget udbredet med headset og Ventrilo, at diverse engelske dialekter kan være meget svære at forstå.

Så da jeg så SD på SWtoR forummet, tænkte jeg at det måske var her jeg skulle søge hen. Det kunne også være interessant at møde dem man spiller med, og hos SD er chancen jo noget større.

Yderligere om mig selv kan jeg fortælle at jeg er vild med musik (ligesom de fleste), hører de fleste genrer, men med en forkærlighed for rock og heavy metal. Og jeg ynder at synge, specielt hvis jeg er godt snaldret.

Jeg er vild med stand-up og comedy.
    Her kan nævnes Bottom (Adrain edmundson & Rik Mayall), George Carlin, Lewis Black, The Daily Show (Jon Stewart), Thomas Hartmann, Jacob Tingleff, "Anden", Carsten Eskelund m.fl.
    Nye tilføjelser er Jim Gaffigan, Ricky Gervais, John Pinette m.fl.

Jeg finder SD's værdier tiltalende, da jeg selv irriteres af folk der ikke kan finde ud af at behandle hinanden ordentligt.
    Jeg ønsker at være medlem af et guild, hvis tag jeg kan være stolt af at bære, og samtidig er det som medlem, til dels, mit ansvar at give og bevare et godt ry for det guild jeg er medlem af.
    Derfor accepterer jeg med glæde jeres værdier.

Umiddelbart tror jeg min main vil blive en Jedi Consular.
    Ikke fordi jeg er vild efter at spille Jedi, men fordi jeg gerne vil dyrke diplomacy. Men det er lidt tidligt at låse sig fast på noget.
    Jeg har generelt en forkærlighed for dps classes, men det er underordnet i forhold til min interesse for diplomacy.

Jeg har som nævnt tidligere lavet en del crafting som weapon smith, men jeg har også arbejdet en del med armor smithing.

Hvis crafting-siden af spillet falder i min smag, så er der en god chance for at jeg vil kaste mig ud i noget lignende.

Jeg har ikke søgt optagelse i andre guilds.

Det er første gang jeg søger optagelse i et guild inden et MMO starter.
    Normalt lærer jeg nogle folk at kende i det MMO jeg spiller,
    og hvis de kan deres kram, og vi svinger godt sammen (de to ting plejer at høre sammen), så joiner jeg deres guild, hvis jeg ser en fremtid i det.

Dog startede jeg LotRO sammen med United Kingdoms, et guild jeg blev glad for i EQ2. Jeg ved ikke om der er nogen der kender dem.

Jeg er ikke bekendt med at jeg skulle have relationer til nogen SD medlemmer, og 1337 speak bruger jeg som regel kun for at gøre nar eller være sarkastisk.

NB:

Favorit Star Wars filmen er selvfølgelig "The Empire Strikes Back".
    Jeg drømmer om at have mit eget gregorianske kor til at stå og brumme skummelt i baggrunden, mens jeg render rundt som Chiss

Last edited by Drek Durshell; 24-01-2011 at 13:33.

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

Hej Drek Durshell.

Too much info!! Nej, det er gas. Super god ansøgning, du har rigtigt meget med, og jeg læser også en stor ærlighed. Plus for det. Jeg har selv spillet med i United Kingdoms i Lotro, med min hunter Taks. Det var dog ikke så lang tid. Så døede interessen for spillet. For 4. eller 5m gang

Som sgat i de andre ansøgninger. Vi inviterer på et senere tidspuntk til en lille VT snak, og ellers så er det bare med at være aktiv på forum og deltage i debatterne. Og ellers bare have en stor potion tolmodighed
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Hvis jeg husker rigtigt, så startede jeg LotRO med nogle folk fra United Kingdoms i EQ2, men det var vist ikke som United Kingdoms, fordi hoved guildet var på en anden server.
    Jeg mener det var noget i den stil, men jeg kan ikke helt huske det.

"This is the worst kind of discrimination. The kind against me!"

Så fik jeg også koblet mig på Ventrilo.

Forum Senior Executie's Avatar

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post

NB:
    Favorit Star Wars filmen er selvfølgelig "The Empire Strikes Back".
    Flot ansøgning, og manden har jo smag

SD Medlem Forum Disciple Darwynnia's Avatar

Quote Originally Posted by Executie View Post
    Flot ansøgning, og manden har jo smag

This.

-Darth Darwy

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Ikke sikker på jeg tør komme på VT og møde dig, hvis du snakker lige så meget som du skriver..
    OMG siger jeg bare - hehe..

Fin ansøgning, jeg fik kæmpet mig igennem den, du lyder som en cool fætter, men du fik nok
    skrevet lige så meget, at jeg tabte tråden en enkelt gang, og skimmede dine tidligere MMO eskapader =)

Men ud over længden, så ser det fint ud, og vi fanger dig på VT en dag hvor jeg har fået købt godt med RedBulls ;o)

(og det er bare lidt gas, med længden, det skader ikke dine chancer hehe)

GL med ansøgningen
    w
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Forum Learner Yeshan's Avatar

Holy S*** Balls Batman! Her gik jeg og var nervøs for om min var for lang (pls ingen -det sagde hun osse igår jokes)
    Kender skam udemærket United Kingdoms på Splitpaw, men det vil jeg ikke dømme dig på... hehe.. ej ok. Det er en af de bedre raiding guilds afaik
    Hokey religions and ancient weapons are no match for a good blaster at your side kid.

Trial member i SD SWTOR
    jayteepee på swtor.com

Quote Originally Posted by Yeshan View Post
    Holy S*** Balls Batman! Her gik jeg og var nervøs for om min var for lang (pls ingen -det sagde hun osse igår jokes)
    Kender skam udemærket United Kingdoms på Splitpaw, men det vil jeg ikke dømme dig på... hehe.. ej ok. Det er en af de bedre raiding guilds afaik
    Det er jo et stort guild, og jeg har ikke spillet med hoved guildet siden EQ2 var nyt. Så vil helst ikke dømmes på nogen jeg ikke kender og aldrig har mødt
    Jeg er skuffet over at jeg ikke må bruge "Det sagde hun også igår" jokes.

Jeg mindes i øvrigt at jeg fik snakket lidt med wOOOOt, og mødte ham ingame i WAR eller Lotro eller noget, da jeg lige havde registreret mig på forummet.
    Men så svagt som jeg erindrer det, så regner jeg heller ikke med at han kan huske det.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Chilisuppen er nok til at du får dubbel 5 af mig

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Hehe du har samme signature som @Mighty Knight

Men det er også et sjovt citat

Held og lykke med ansøgning, du laver nogle sjove indlæg rundt omkring på forum
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Quote Originally Posted by Snowsarn View Post
    Hehe du har samme signature som @Mighty Knight

Men det er også et sjovt citat

Held og lykke med ansøgning, du laver nogle sjove indlæg rundt omkring på forum

Det dur ikke. Den er hermed ændret.

Og takker.

Nå det var slet ikke sådan ment du må da gerne have den for min skyld.

Men kan godt forstå du vil have en unik signatur
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Quote Originally Posted by Snowsarn View Post
    Men kan godt forstå du vil have en unik signatur
    Jeg vil være som et snefnug...eller noget.

Har valgt en der er ret indforstået, så håber der er en del Futurama kendere.
    Last edited by Drek Durshell; 25-01-2011 at 17:39.

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Ikke sikker på jeg tør komme på VT og møde dig, hvis du snakker lige så meget som du skriver..
    Jeg har meget lidt erfaring med VT, så der skulle jeg være ret ufarlig.
    Til gengæld kan jeg holde en chat kørende næsten egenhændigt.

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Quote Originally Posted by Drek Durshell View Post
    Jeg har meget lidt erfaring med VT, så der skulle jeg være ret ufarlig.
    Til gengæld kan jeg holde en chat kørende næsten egenhændigt.
    Det vil ikke være første gang SD oplever en chat monolog spam...
    Er altid imponerende når folk svarer sig selv, uden at opdage at der er 60 online og kun 1 snakker..
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

Har startet en ny char på TM som jeg håber jeg kan holde interessen i, så jeg kan lege lidt med SD ingame.

På Iznogoods anbefaling har jeg startet magen Quietuses, og jeg har allerede et positivt indtryk af serveren.
    En high level stoppede for at tilbyde sin hjælp.
    Jeg er ellers mere vant til at blive griefet(efter min egen definition) i WoW.

hva lvl er du blevet så???

Quote Originally Posted by Iznogood View Post
    hva lvl er du blevet så???
    Fik kun spillet mig op på lvl 8.
    Har hentet et nyt spil der hedder Dungeons jeg lige skulle kigge på.

det er jo slack :P

det er jo slack :P
    Indrømmet.
    Min main fik jeg til lvl 40 på 10 dage, uden at overdrive indsatsen.
    Men nu er det et nyt spil der minder om Dungeon Keeper, så var nødt til at gi det en tur.

så pyt da

Vil bare lige sige til din ansøgning at jeg synes du giver et godt og aktivt billede af dig selv på forum
    Og når tiden kommer til SWTOR vil du nok allerede føles som en del af guildet

det gør han da vidst allerede. Han har spidset albuerne og kæmper sig frem på alle tænkelige kanter

Godt at se Drek, Gi Gas!!!!

det gør han da vidst allerede. Han har spidset albuerne og kæmper sig frem på alle tænkelige kanter

Godt at se Drek, Gi Gas!!!!
    true