Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 46

Thread: Ansøgning, John

Forum Trainee

Default Ansøgning, John

Goddag SD folket.

Mit navn er John og har rundet de 30 som jeg kan se flere her på forumet også har
    jeg læste Woot's intro til en ansøgning og har været de fleste post igennem for ansøgere, kan at se at mange vender tilbage hvilket giver et godt billede af en god guild.

jeg arbejder indenfor IT branchen med hardware support som speciale.

Har altid været Syfy gal men aldrig rigtigt prøvet MMO verden af, så efter at have
    set at SWTOR udkommer og har været en fan af KOTOR tænkte jeg at dette må
    blive noget for mig, efter at have læst Woot's post omkring SD følte jeg at dette
    var noget som passede mig helt fint, især efter at have læst SD regelsæt samt værdier som jeg 100% står indenfor.

Erfaring omkring MMO er ikke eksisterende men jeg håber ikke det vil blive en hindring for at komme til at spille med ligesindede samt aldersgruppe

Har fået mig et headset og ser frem til at snakke med jer på ventrilo.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

Kort ansøgning som siger rimelig meget alligevel. Bryder mig ikke om dit nick, men sådan er det jo. Johnf(u)ck :P

Anyways GL med ansøgningen

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Hej John,
    Først og fremmest velkommen på boardet, altid godt at se nogle flere scifi fans (er allergisk over for syfy som kanalen af (nu) samme navn kalder det ).

Tag et kig på de "sticky" tråde i dette forum: http://www.semperdanica.dk/forumdisp...g-skal-l%E6ses
    Specielt den omkring de 5 værdier. Vi kræver altid at ansøgere godkender og accepterer dem da SD bygger på de holdninger.

Nu er der stadig et stykke tid til release (som er ukendt, men forhåbentligt en gang i foråret) så hvis du vil smide lidt mere kød på din ansøgning så skader det jo ikke. Du kan evt. tage et kig på nogle af de andres ansøgninger (Hest, Naqthuul og Yeshan har eksempelvis skrevet nogle meget flotte ansøgninger)

Jeg har personligt intet imod dit valg af nickname men du kunne overveje at kontakte en af vores admins og ændre det til noget lidt mindre "politisk" (af mangel på bedre ord). Vi har en "ingen politik" regel og man kunne drage paraleller til et navn som FinnSocialdemokrat eller LeneDanskFolkeparti. Men som sagt der er ingen regel, det er bare et forslag fra mig

Hold dig aktiv på vores forum så vi lærer dig at kende. Der kommer mere info når vi ved mere omkring release

Wall of of of of text Regent of the Board wOOOOt's Avatar

Hey John.

Hvordan tror du dine chancer i SD er, hvis vi har 200 BIF fans som medlemmer? =)

Jeg aner ikke om vi har det, for det her er ikke et fodbold forum, det er et mmo forum.
    Jeg har ikke et problem med dit nick, men jeg synes det måske er et dårligt valg når det nu handler om MMO's.
    En del folk har det jo med at være lidt "relgiøse" omkring fodbold klubber, og hvis du vil ind i SD, så gavner det jo
    ikke hvis nogen i SD synes fck er dumme ;o)

mvh
    w

ps.. det lyder måske firkantet og plat. Men jeg ville svare nøjagtig det samme til ansøgere der kaldte sig "lone-muslim" og
    "peter-venstremand".... Bland alt det irl "crap" ude af SD!
    Grundlægger af Semper Danica
    Forlod SD i 2015 - men følger stadig med, og elsker det gamle SD community.
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)
    Elsker VR og har en HTC Vive - har du VR spørgsmål, så post eller pm.

SD Medlem Marquis of the Board Kebra's Avatar

Quote Originally Posted by wOOOOt View Post
    Hey John.

Hvordan tror du dine chancer i SD er, hvis vi har 200 BIF fans som medlemmer? =)

Jeg aner ikke om vi har det, for det her er ikke et fodbold forum, det er et mmo forum.
    Jeg har ikke et problem med dit nick, men jeg synes det måske er et dårligt valg når det nu handler om MMO's.
    En del folk har det jo med at være lidt "relgiøse" omkring fodbold klubber, og hvis du vil ind i SD, så gavner det jo
    ikke hvis nogen i SD synes fck er dumme ;o)

mvh
    w

ps.. det lyder måske firkantet og plat. Men jeg ville svare nøjagtig det samme til ansøgere der kaldte sig "lone-muslim" og
    "peter-venstremand".... Bland alt det irl "crap" ude af SD!
    Copy cat!

Nu er de 2 første posts slettet fordi det var ot spam på et for plat plan. Det her er Johns ansøgningstråd, og
    det bedes folk venligst respektere. Ved godt det bare var gas drenge, men det her er rekrutteringsforum, ikke
    offtopic, så styr dampen knægte, i skræmmer jo gode ansøgere væk ;p
    Pt. aktiv i SW Battlefront2, PUBG, Hearthstone og fra 12/12 står den på Fallout4 i VR. (pm hvis du vil have en demonstration)

Forum Trainee

Jamen beklager omkring mit nick og jeg vil få det ændret hurtigst muligt. kan dette lade sig gøre eller skal man lave en hel ny?

jeg har skrevet omkring værdier og SD regeler som jeg acceptere 100% men vil da løbe dem igennem igen.
    mit nick er en noget fra mit email adresse så var desværre ikke opfindsom nok med et nyt, men skal nok ændre det hurtigts muligt.

Er ikke nogen hardcore person så tænkte ikke lige over at de 2 verdener ville overlappe så meget, jeg beklager at have stødt nogen.

håber ikke at det vil påvirke ens ansøgning blot fordi man har lidt forskellige syn på verden.

SD Trial Forum Elder Iznogood's Avatar

du skal være velkommen, Så længe du ik kalder dig PerB, PapaDoc eller DonØ. Så skal du nok få thumbs up for mig hvis du spiller godt og er en hyggelig fætter

Minister of the Board Kirneh's Avatar

Jeg har ændret dit navn

Held og lykke med ansøgningen
    Retired SD guildmaster 2008 - 2012

Forum Adept Snowsarn's Avatar

Quote Originally Posted by John View Post
    ...håber ikke at det vil påvirke ens ansøgning blot fordi man har lidt forskellige syn på verden.
    Det ville ligne SD dårligt hvis det var tilfældet...så længe man ikke udbasunerer sine holdninger konstant og slår ned på dem med andre holdninger...

Held og lykke med ansøgningen
    "Der findes 10 slags mennesker i verden, dem der forstår binære tal og dem der ikke gør"

"Never ever approach a computer saying, or even thinking, 'I will just do this quickly'"

Forum Trainee

Jeg takker for hjælpen, Kirneh har du mulighed for at også ændre overskriften?

Rift Raid - GSB:5/5 RoS:4/4 GP:4/4 DH:4/4 HK:11/11

Bare rolig John, det har ikke påvirket min vurdering af din ansøgning på nogen måde. =)
    Kan se du er godt igang med at være med på forummet, så det ser fint ud. Der er jo længe til vi
    kan spille SWTOR endnu, så vi væbner os med lidt tålmodighed, og hygger på forum indtil da.
    Ser frem til at snakke mere med dig på VT på et lidt senere tidspunkt.

w

Forum Trainee

har søgt som john_sd inde på guild delen af swtor.com som jeg kan se er blevet tilføjet i henhold til woot udtales for at se hvor mange der nu er.

er ved at undersøge muligheden for at kører enten wow eller rift for at møde andre SD folk, skal blot hører om man bør gå efter wow eller rift for at møde kommende SWtor folk?

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

det er vist godt det samme, men rift virker for manges vedkommende som et "vente-spil" indtil SWTOR.
    Quinn - One name. One legend

SD Medlem Paladin of the Board Shade's Avatar

I øjeblikket er der fri adgang i Rift for SWTOR ansøgere. Men skal du i WOW, så skal du lave en WOW-ansøgning, og vurderes efter de normer de nu har stillet op. Der er desværre lukket for ansøginger i øjeblikket. Så på den korte bane er Rift den eneste mulighed.
    Currently playing: Fallout 76, CS:GO
    Waiting for: Next big MMORPG
    Maintaining SD Guild in EQ2

Forum Trainee

det kræver vel ikke at man er med i guilden for at kunne mødes med de kommende swtor spillere? mener jeg læste noget om der var en chat kanal af en slags?

SD Medlem Forum Knight Quinn's Avatar

det er korrekt - tror kanalen bare hedder semperdanica i Wow, men kan ikke huske det helt præcist.
    Quinn - One name. One legend

Din aktivitet på forummet ser pt. fornuftig ud med, ser ud til du er faldet meget godt til =)

Har du fået hilst lidt på nogen SD?
    Spillet andre MMO's med SD?
    Fanget os på VT?
    Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

mvh
    w

Forum Trainee

Har du fået hilst lidt på nogen SD?

kun kort via forum.

Spillet andre MMO's med SD?

Er igang med at se om jeg kan få sat noget WoW eller Rift op som jeg så kan
    lære SD folket at kende bedre.

Fanget os på VT?

Håber at komme igang med det til det samling som er sat til den 18marts

Har du været inde og tilmelde dig SD på http://www.swtor.com/guilds/7981/sd-semper-dk ?

Har tilmeldt mig og blevet tilføjet som ansøger

Forum Trainee

Er begyndt at spille RIFT med de SD medlemer som er igang med det, indtil nu har jeg ikke mødt andet en flinke og venlige mennesker, takker for at hjælpe mig igang
    har jo skiftet lidt mellem nogle chars men har nu fundet en som jeg fortrækker.

Så har man lidt at lege med indtil SW:tor starter.

Super initiativ.

Officer Forum Warden

Flyttet til Rift ansøgninger efter aftale med ansøger.

Forum Trainee

Har fået spillet en del sammen med Tiny og Lummer, flinke gutter og har virkelig fået vist SD ånden samt fået en til at føle sig velkommen bare som Trail member.

Takker foreløbig for den gode modtagelse som trail.

John var så sød at boost os i dd Så det brokker man sig da ikke over. Han var på vt med os andre og han virker til at være en flink gut. Der er ikke noget dårligt at sige ham om.

Var lige i instance med John her til aften og det gik super fint, ingen sure miner når vi wipede, tværtimod havde han gode råd til taktik og kløede på med oprejst pande
    Jeg behøver ikke at se mere, det er thumbs op fra mig, helt klart SD materiale
    »God is an ever-receding pocket of scientific ignorance«
    - Neil Degrasse Tyson